Dat doet een arts ook. In principe.quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 22:14 schreef Evertjan het volgende:
[..]
Maar wees er dan wel eerlijk over dat je geld verdient aan de ellende van een ander
Dat betaalt de zorgverzekering voor, en die worden door het Nederlandse volk betaald. Of ze willen of niet, want de bijdrage is verplicht. Dit betaalt het Nederlandse volk ook, of ze willen of niet via de belasting.quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 22:18 schreef Evertjan het volgende:
[..]
Maar daar betaalt de patient dan ook voor.
Ja.quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 22:20 schreef Stranger het volgende:
Wow dat publiek op die stream. Ongelooflijk.
Stream?quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 22:20 schreef Stranger het volgende:
Wow dat publiek op die stream. Ongelooflijk.
Die heeft me geblockt.quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 22:23 schreef Evertjan het volgende:
Tofik Dibi is ook gek aan het doen op Twitter
Ik denk het ook nietquote:Op dinsdag 6 oktober 2015 22:36 schreef Yasmin23 het volgende:
Heb er geen vertrouwen in dat de gemeente naar de mensen gaat luisteren.
Je bent al de tweede met dat voorstel...quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 22:36 schreef Kanjer het volgende:
[..]
Die heb je wel en zou je zelfs soortgelijke bedragen mee kunnen verdienen.
Had je dat wel dan??quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 22:36 schreef Yasmin23 het volgende:
Heb er geen vertrouwen in dat de gemeente naar de mensen gaat luisteren.
Ik heb nog goede hoop voor jou.quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 22:38 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nee eigenlijk niet. Hebben ze wel zon avond georganiseerd maar is alleen voor de vorm.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |