Een gemeente die luistert naar haar inwoners?quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 22:45 schreef Yasmin23 het volgende:
Is er uberhaubt een gemeente die een beslissing heeft genomen op basis van de inwoners?
Jaquote:Op dinsdag 6 oktober 2015 22:45 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Een gemeente die luistert naar haar inwoners?
Ja maar als ze het niet doen dat frustreert het mensen ook.quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 22:46 schreef Confetti het volgende:
Al die inspreekavonden zijn er voor de show. Dat frustreert mensen.
Nou ja, hoe representatief is zo'n theekransje in een zaaltje?quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 22:45 schreef Yasmin23 het volgende:
Is er uberhaubt een gemeente die een beslissing heeft genomen op basis van de inwoners?
Ja dat weet ik ook niet.quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 22:46 schreef Stranger het volgende:
[..]
Nou ja, hoe representatief is zo'n theekransje in een zaaltje?
Volgens mij was er hier in Nijmegen trouwens weinig protest tegen de opvang van 3000 mensen op Heumensoord.
Ze moeten dan ook eens godverdomme luisterenquote:Op dinsdag 6 oktober 2015 22:46 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja maar als ze het niet doen dat frustreert het mensen ook.
Ja dat gaan ze dus niet doen.quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 22:47 schreef Confetti het volgende:
[..]
Ze moeten dan ook eens godverdomme luisteren
Pro forma allemaal. Ik moet wel zeggen dat die staatssecretaris ballen heeft gehad er persoonlijk naar toe te gaan, wetende dat hij een woedende menigte kon verwachten.quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 22:46 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja maar als ze het niet doen dat frustreert het mensen ook.
Ja jammer alleen dat het fake is.quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 22:51 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Pro forma allemaal. Ik moet wel zeggen dat die staatssecretaris ballen heeft gehad er persoonlijk naar toe te gaan, wetende dat hij een woedende menigte kon verwachten.
Ze luisteren ook wel, ze besluiten alleen het relaas van hardste schreeuwers naast zich neer te leggenquote:Op dinsdag 6 oktober 2015 22:47 schreef Confetti het volgende:
[..]
Ze moeten dan ook eens godverdomme luisteren
Dat viel helemaal niet te verwachten. Nederlanders zijn over het algemeen een slap volk.quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 22:51 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Pro forma allemaal. Ik moet wel zeggen dat die staatssecretaris ballen heeft gehad er persoonlijk naar toe te gaan, wetende dat hij een woedende menigte kon verwachten.
Soms heb je dat ook wel eens op het werk. Krijg je een werkoverleg, maar wordt er niks overlegd en krijg je gewoon iets door de strot geduwd. Maar op papier is het besproken in een werkoverleg.quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 22:55 schreef Yasmin23 het volgende:
Dit gaat gebeuren. Is allang besloten blijkbaar. Inwoners mogen niet meestemmen voor het plan.
Als je niet zo slim bent denk je wel dat je input wordt gewaardeerdquote:Op dinsdag 6 oktober 2015 22:57 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Soms heb je dat ook wel eens op het werk. Krijg je een werkoverleg, maar wordt er niks overlegd en krijg je gewoon iets door de strot geduwd. Maar op papier is het besproken in een werkoverleg.
Dank je wel voor je reactie.quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 23:01 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Als je niet zo slim bent denk je wel dat je input wordt gewaardeerdGoed voor de werkvreugde.
De samenleving kun je niet met een bedrijf vergelijken, in een bedrijf bestaat geen democratie hè.quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 22:57 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Soms heb je dat ook wel eens op het werk. Krijg je een werkoverleg, maar wordt er niks overlegd en krijg je gewoon iets door de strot geduwd. Maar op papier is het besproken in een werkoverleg.
Grenzen dicht dat neemt de druk van de ketel afquote:Op dinsdag 6 oktober 2015 23:07 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
De samenleving kun je niet met een bedrijf vergelijken, in een bedrijf bestaat geen democratie hè.
Overigens legt Dijkhoff in die antwoorden op kamervragen uit waarom hij nu de bestuurlijke besluitvorming niet kan afwachten, druk op de ketel.
Ja, hij is nu alleen aangenomen om mensen te huisvesten. Zal het wel druk hebben als een klein baasje, schat ik in.quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 23:11 schreef Evertjan het volgende:
[..]
Grenzen dicht dat neemt de druk van de ketel af
Meisjes plagen kusjes vragen he.quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 23:13 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Stiekem heb ik gewoon een crush op je.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |