Hier hoor je eigenlijk vrij weinig (ook West-Brabant). Vooral de 'typische' plaatsen als Oudenbosch en Steenbergen gaan ze zo tekeer.quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 21:26 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, maar wat las ik nou 'dat er een keer een dode gaat vallen'? Ik vind dat te ver gaan hoor.
Maar ja, wellicht dat we wat rellen tegemoet kunnen zien. Ik verwacht 17 oktober in Steenbergen ook wel een rel eigenlijk, West-Brabanders een beetje kennende. Halderberge wil ook 1 AZC en heeft 4 mogelijke locaties opgegeven, ook West-Brabant.
quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 21:33 schreef Confetti het volgende:
Als de democratisch gekozen overheid de eigen bevolking met een daad van vijandigheid confronteert is gewapend verzet onvermijdelijk.
Die daad van vijandigheid zie ik vooralsnog nog niet maar dat moment komt steeds dichterbij omdat ze weigeren grenzen te stellen aan maatschappij ontwrichtende gebeurtenissen.
Roosendaal heeft er één inmiddels. Bergen op Zoom speelt nog wat ('t Katrientje) en dus Halderberge, zeg maar omgeving Etten-Leur, T'eike. Woensdrecht heeft geen mogelijkheden, oude AZC in Koningin Wilhelmina kazerne tussen Putte en Hoogerheide is verkrot.quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 21:38 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hier hoor je eigenlijk vrij weinig (ook West-Brabant). Vooral de 'typische' plaatsen als Oudenbosch en Steenbergen gaan ze zo tekeer.
quote:Erdogan presenteerde maandag tijdens een persconferentie met EU-president Donald Tusk een eisenpakket in ruil voor zijn handtekening onder het actieplan. Zo stelde hij voor een bufferzone en no-flyzone in Syrië te creëren. Ook opperde de Turkse president dat de gesprekken over de EU-kandidatuur van Turkije nieuw leven moet worden ingeblazen.
quote:Grote knokpartij in Oisterwijk tussen twee groepen: twee aanhoudingen
OISTERWIJK - Twee groepen mensen zijn dinsdagavond slaags geraakt aan het Klompven in Oisterwijk. De politie heeft twee personen opgepakt. Een van de betrokken groepen zou bestaan uit asielzoekers van het plaatselijke asielzoekerscentrum.
Het is nog niet duidelijk of de tweede groep mensen ook bestaat uit asielzoekers.
Veel politiewagens kwamen ter plekke in Oisterwijk. Ook een ambulance is ter plaatse gekomen.
http://www.omroepbrabant.(...)+aanhoudingen++.aspx
't Eike zie ik niet zo snel wat komenquote:Op dinsdag 6 oktober 2015 21:45 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Roosendaal heeft er één inmiddels. Bergen op Zoom speelt nog wat ('t Katrientje) en dus Halderberge, zeg maar omgeving Etten-Leur, T'eike. Woensdrecht heeft geen mogelijkheden, oude AZC in Koningin Wilhelmina kazerne tussen Putte en Hoogerheide is verkrot.
Ze hebben wegen afgezet en twee bussen met vluchtelingen die ze er meteen al wilden huisvesten hebben weer rechtsomkeer gemaakt kennelijk...twitter:RTVDrenthe twitterde op dinsdag 06-10-2015 om 21:52:44Twee bussen met asielzoekers zijn vlakbij Oranje omgekeerd. De toegangsweg is geblokkeerd http://t.co/bndWLuC9Pk reageer retweet
Victorie voor de bewoners. Voorbeeld voor de rest van Nederland.quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 22:02 schreef Ryan3 het volgende:
Ze hebben wegen afgezet en twee bussen met vluchtelingen die ze er meteen al wilden huisvesten hebben weer rechtsomkeer gemaakt kennelijk...twitter:RTVDrenthe twitterde op dinsdag 06-10-2015 om 21:52:44Twee bussen met asielzoekers zijn vlakbij Oranje omgekeerd. De toegangsweg is geblokkeerd http://t.co/bndWLuC9Pk reageer retweet
Ze kan zich beter zorgen maken over haar dikke vetpens dan over een stel asielzoekers. #viesdikquote:
hoezo? Omdat de meeste tegen zijn tegen versterking ('asielzoekers ') uit het midden oosten?quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 21:56 schreef Yasmin23 het volgende:
Jezus wat een tokkies in het publiek daar in Purmerend
Dat zou ik ook wel doen. Anders doet iemand anders het. Dan heb je tenminste geld genoeg om ergens anders een veilig heenkomen te zoeken met je gezin als hier de samenleving ontwricht is.quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 22:10 schreef Evertjan het volgende:
Die van der Most speelt trouwens wel een vies spelletje. Naar de buitenwereld doen alsof hij de barmhartige Samaritaan is maar verdient ondertussen goud geld met deze opvang
Nee omdat ze constant moeten joelen en domme dingen roepen als er iemand staat waarmee ze het niet eens zijn.quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 22:11 schreef Manke het volgende:
[..]
hoezo? Omdat de meeste tegen zijn tegen versterking ('asielzoekers ') uit het midden oosten?
30 euro pp/pd à 1400 personen voor 3 jaar = 45.990.000 ¤quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 22:10 schreef Evertjan het volgende:
Die van der Most speelt trouwens wel een vies spelletje. Naar de buitenwereld doen alsof hij de barmhartige Samaritaan is maar verdient ondertussen goud geld met deze opvang
Jammer dat ik geen pretpark hebquote:Op dinsdag 6 oktober 2015 22:12 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
30 euro pp/pd à 1400 personen voor 3 jaar = 45.990.000 ¤
Maar wees er dan wel eerlijk over dat je geld verdient aan de ellende van een anderquote:Op dinsdag 6 oktober 2015 22:11 schreef LXIV het volgende:
[..]
Dat zou ik ook wel doen. Anders doet iemand anders het. Dan heb je tenminste geld genoeg om ergens anders een veilig heenkomen te zoeken met je gezin als hier de samenleving ontwricht is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |