SPOILER: exits 2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: exits 2015Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dieren en vaste gastenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.http://www.utopiatv.nl/participant/active
Agenda:
05 oktober : nominatie publiek
06 oktober : nominatie bewoners
07 oktober : 2 nieuwe aspirantbewoners
11 oktober : exit van één aspirantbewoner
12 oktober : exit genomineerdeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op wie heb je gestemd?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Twinning = boring![]()
Als Stif en Rob omgepraat zijn dan zie ik het somber in.Dan denk ik dat Gina niet eens op de bank komt.quote:![]()
Is morgen nu de laatste stemming? En wanneer komt nu het bericht eens dat ze doorgaan..of zouden ze toch stoppen?Vragen vragennnnn![]()
Datquote:Op maandag 5 oktober 2015 23:33 schreef mijntjexx het volgende:
Is morgen nu de laatste stemming? En wanneer komt nu het bericht eens dat ze doorgaan..of zouden ze toch stoppen?Vragen vragennnnn![]()
![]()
Misschien vragen zij zichzelf dit nog steeds af....quote:Op maandag 5 oktober 2015 23:33 schreef mijntjexx het volgende:
![]()
Is er eigenlijk al bekend hoe de telling van de streamers is op de utopiasite?'Juist door het verschil kan je onderscheid maken. Iedereen is anders, wat ons gelijk maakt is dat we mensen zijn met respect naar elkaar, toch . . .�![]()
Wat was vorig jaar de melding? We gaan door of we gaan nog 12 maanden door?quote:Op maandag 5 oktober 2015 23:33 schreef mijntjexx het volgende:
echt?quote:Op maandag 5 oktober 2015 23:31 schreef Inca het volgende:
Naomi gaat eruit![]()
Stef en Ivan nemen de koeien over
TEAM TAFEL![]()
Echt een minpunt, kan er niet aan wennenquote:Op maandag 5 oktober 2015 23:34 schreef Peace99 het volgende:
[..]
Ook daarvan zag God dat het goed was![]()
Inca. Zag het te laat.
Waar is dat belletje gebleven![]()
![]()
volgens mij we gaan nog 12 maanden doorquote:Op maandag 5 oktober 2015 23:34 schreef chufi het volgende:
[..]
Wat was vorig jaar de melding? We gaan door of we gaan nog 12 maanden door?![]()
Dit is een vraag voor de kelder denk ikquote:Op maandag 5 oktober 2015 23:35 schreef Raskolnikow het volgende:
Is er eigenlijk al bekend wanneer de nieuwe film van Larissa uitkomt?![]()
![]()
![]()
Waarmee was ik te laatquote:Op maandag 5 oktober 2015 23:34 schreef Peace99 het volgende:
[..]
Ook daarvan zag God dat het goed was![]()
Inca. Zag het te laat.
Waar is dat belletje gebleven![]()
Twinning = boring![]()
Dacht het me ook te herinneren, maar als het gewoon doorgaan was dan is het gewoon doorgaanquote:Op maandag 5 oktober 2015 23:35 schreef mijntjexx het volgende:
[..]
volgens mij we gaan nog 12 maanden door![]()
Zit wel een goed verhaal in heb ik gehoord.quote:Op maandag 5 oktober 2015 23:35 schreef Raskolnikow het volgende:
Is er eigenlijk al bekend wanneer de nieuwe film van Larissa uitkomt?![]()
Ja! Natuurlijk was het niet langer houdbaar dat het luie kreng de koeien deed. Die arme dieren.quote:
Nu heeft dat rotkind geen functie meer, geen doel. Kans is groot dat ze er uit gaat. Maar helaas vrees ik dat het een vriendelijk vertrek wordt. Een eervolle aftocht zonder dat het haar borg kost, net zoals ze toen met Colinda hadden geregeld. En dat is jammer. Leuk dat ze weg is, maar het zal geen vuurwerk worden vrees ik.![]()
Zou je anders geen melding krijgen dat je abo stop gezet wordt?quote:Op maandag 5 oktober 2015 23:38 schreef chufi het volgende:
[..]
Dacht het me ook te herinneren, maar als het gewoon doorgaan was dan is het gewoon doorgaan
Volgens mij kon je vorig jaar rond deze tijd al beslissen of je abo wilde blijven en kwamen ze met een aanbieding voor een jaar.![]()
Weet ik niet meer.....quote:Op maandag 5 oktober 2015 23:40 schreef Luna1956 het volgende:
[..]
Zou je anders geen melding krijgen dat je abo stop gezet wordt?
Volgens mij kon je vorig jaar rond deze tijd al beslissen of je abo wilde blijven en kwamen ze met een aanbieding voor een jaar.![]()
Laatst had ik het idee, dat Rolf heel graag weg wilde....quote:Op maandag 5 oktober 2015 23:41 schreef lonneberga het volgende:
Naomi gaat echt niet weg,die blijft minstens tot februari
Zeker na het bezoek van zijn vriendin..
Als dat zo is, blijft Naomi nog even....![]()
Gabs zei laatst tussen neus en lippen door dat zij zo weg kon.... Geen borg en zoquote:Op maandag 5 oktober 2015 23:41 schreef lonneberga het volgende:
Naomi gaat echt niet weg,die blijft minstens tot februari![]()
Wie dan wel? Gina? Er is niet echt een grote pispaal.quote:Op maandag 5 oktober 2015 23:41 schreef lonneberga het volgende:
Ik ga pleite van de stream. Het is het Waif of de vreselijke ordinaire Gabriëlle, verspilling van zuurstof en mijn bandbreedte.![]()
quote:Op maandag 5 oktober 2015 23:41 schreef lonneberga het volgende:
![]()
![]()
![]()
Gabs zei laatst tussen neus en lippen door dat ze teamleider was bij Microsoft.quote:Op maandag 5 oktober 2015 23:42 schreef chufi het volgende:
[..]
Gabs zei laatst tussen neus en lippen door dat zij zo weg kon.... Geen borg en zo
Geen borg snap ik wel: Bij een bijstandstrekker valt geen borg te halen.![]()
egniequote:Op maandag 5 oktober 2015 23:41 schreef lonneberga het volgende:
Twinning = boring![]()
Blijf! De koetjes nu in beeldquote:Op maandag 5 oktober 2015 23:43 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Wie dan wel? Gina? Er is niet echt een grote pispaal.
Ik ga pleite van de stream. Het is het Waif of de vreselijke ordinaire Gabriëlle, verspilling van zuurstof en mijn bandbreedte.![]()
![]()
hij roept van alles,weet niet wat ik moet gelovenquote:Op maandag 5 oktober 2015 23:42 schreef Luna1956 het volgende:
[..]
Laatst had ik het idee, dat Rolf heel graag weg wilde....
Zeker na het bezoek van zijn vriendin..
Als dat zo is, blijft Naomi nog even....![]()
Ze heeft echter geen functie meer in die graftakkeloods. Ze zijn er inmiddels ook achter dat ze eigenhandig de kans op Utopiaa van het jaar heeft verspild, door haar luie gedrag, ondanks de enorme campagne van de regie.quote:Op maandag 5 oktober 2015 23:41 schreef lonneberga het volgende:
Hij moet wel zoveel roepen, want hij mag het natuurlijk niet verraden als/dat hij graag weg wil.quote:Op maandag 5 oktober 2015 23:44 schreef lonneberga het volgende:
[..]
hij roept van alles,weet niet wat ik moet geloven
Was bij Colinda ook zo. Lag er al dik bovenop, maar die ging toen ook van alles roepen om maar niet te laten merken, dat ze wel weg zou gaan.![]()
Ja en alles in staccato...quote:Op maandag 5 oktober 2015 23:45 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Dat ordinaire geschreeuw van Gabriëlle gaat door merg en been. Daar is Naomi niets bij.![]()
![]()
in zijn plaats zou ik ook weg willen,hij heeft echt met niemand aansluitingquote:Op maandag 5 oktober 2015 23:45 schreef Luna1956 het volgende:
[..]
Hij moet wel zoveel roepen, want hij mag het natuurlijk niet verraden als hij graag weg wil.
Was bij Colinda ook zo. Lag er al dik bovenop, maar die ging toen ook van alles roepen om maar niet te laten merken, dat ze wel weg zou gaan.![]()
Zie je haar al als teamleidster ? Hey conjooooquote:Op maandag 5 oktober 2015 23:43 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Gabs zei laatst tussen neus en lippen door dat ze teamleider was bij Microsoft.
Geen borg snap ik wel: Bij een bijstandstrekker valt geen borg te halen.![]()
![]()
![]()
klopt en als zijn vriendin slim is, heeft ze het hem ook aangeraden om daar weg te gaan.quote:Op maandag 5 oktober 2015 23:47 schreef lonneberga het volgende:
[..]
in zijn plaats zou ik ook weg willen,hij heeft echt met niemand aansluiting![]()
![]()
quote:Op maandag 5 oktober 2015 23:47 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
Zie je haar al als teamleidster ? Hey conjoooo![]()
![]()
![]()
Wel nee. Dat was meteen in het begin al duidelijk.quote:Op maandag 5 oktober 2015 23:47 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
Zie je haar al als teamleidster ? Hey conjoooo![]()
Die meid heeft veel geheimen.
Ze heeft samen met Ivan als enige geen kennismakingsfilmpje viel mij op..![]()
Als die vriendin slim is maakt ze het uit, voor 't geval het aan wasquote:Op maandag 5 oktober 2015 23:48 schreef Luna1956 het volgende:
[..]
klopt en als zijn vriendin slim is, heeft ze het hem ook aangeraden om daar weg te gaan.![]()
![]()
Het is dat Gina en Mark zgn.geen sex hebben,anders hadden ze de zwangerschapskaart nog tevoorschijn kunnen toveren.
Alles om er maar in teblijven![]()
ivan wel: * Video(link) verwijderd op last van Talpaquote:Op maandag 5 oktober 2015 23:49 schreef Luna1956 het volgende:
[..]
Wel nee. Dat was meteen in het begin al duidelijk.
Ze heeft samen met Ivan als enige geen kennismakingsfilmpje viel mij op..
gabs niet indd
TEAM TAFEL![]()
quote:Op maandag 5 oktober 2015 23:49 schreef Luna1956 het volgende:
[..]
Wel nee. Dat was meteen in het begin al duidelijk.
Ze heeft samen met Ivan als enige geen kennismakingsfilmpje viel mij op..Laat de charme van imperfectie, het hunkeren naar perfectie voorbij streven....![]()
zodan,die zag er toen heel wat beter uitquote:![]()
Ja vond hem zo leuk de filmquote:![]()
dacht die wil ik hebben hahaha
Laat de charme van imperfectie, het hunkeren naar perfectie voorbij streven....![]()
ja hé, wat een verschilquote:Op maandag 5 oktober 2015 23:52 schreef lonneberga het volgende:
[..]
zodan,die zag er toen heel wat beter uit
Laat de charme van imperfectie, het hunkeren naar perfectie voorbij streven....![]()
hele andere energie dan nuquote:Op maandag 5 oktober 2015 23:52 schreef lonneberga het volgende:
[..]
zodan,die zag er toen heel wat beter uit
'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
Zou het soms zijn omdat Gabs niet gekozen hoefde te worden? maar dan nog vreemd alleen dit filmpjequote:Op maandag 5 oktober 2015 23:50 schreef rowan634 het volgende:
[..]
ivan wel: * Video(link) verwijderd op last van Talpa
gabs niet indd
quote:Op maandag 5 oktober 2015 23:49 schreef Peace99 het volgende:
[..]
Als die vriendin slim is maakt ze het uit, voor 't geval het aan wasJa. Wat zie ze in die schreeuwende betweter he?
![]()
klopt indd want nicole en anderen die niet gekozen zijn hebben ook alleen maar zo'n filmpjequote:Op maandag 5 oktober 2015 23:55 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Zou het soms zijn omdat Gabs niet gekozen hoefde te worden? maar dan nog vreemd alleen dit filmpje
TEAM TAFEL![]()
Heel erg jammer ja....quote:Op maandag 5 oktober 2015 23:56 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
Jammer..niks van terecht komen..kwam wel overtuigend over toen
Als ik heb zo zie in het filmpje.....krijg ik meteen weer hitsige vanFles voor mij die niet van hem af kon blijven
quote:Op maandag 5 oktober 2015 23:57 schreef rowan634 het volgende:
[..]
klopt indd want nicole en anderen die niet gekozen zijn hebben ook alleen maar zo'n filmpjeoké daarom dus .
Bas ook niet nu je het zegt en ik er overna denkLaat de charme van imperfectie, het hunkeren naar perfectie voorbij streven....![]()
Over Daantjes ava.. met Ivan heb ik helemaal nietsquote:Op maandag 5 oktober 2015 23:56 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
Jammer..niks van terecht komen..kwam wel overtuigend over toen![]()
Hé? Wat leuk!! Toen ik ze vanmiddag allemaal langs ging, kwam ik deze niet tegen. Heb 2 keer gekeken. Heb dit filmpje nog nooit gezien..quote:Op maandag 5 oktober 2015 23:50 schreef rowan634 het volgende:
[..]
ivan wel: * Video(link) verwijderd op last van Talpa
gabs niet indd![]()
Moet aan mijn eigen UI wennen
Is Rioquote:Op maandag 5 oktober 2015 23:58 schreef QuarterBack het volgende:
[..]
Over Daantjes ava.. met Ivan heb ik helemaal niets
Wat een leuke UIquote:![]()
Ben gek op papegaaitjes..![]()
Begreep ikquote:Op maandag 5 oktober 2015 23:58 schreef QuarterBack het volgende:
[..]
Over Daantjes ava.. met Ivan heb ik helemaal niets![]()
![]()
Smal koppie.quote:Op maandag 5 oktober 2015 23:52 schreef lonneberga het volgende:
[..]
zodan,die zag er toen heel wat beter uit![]()
![]()
quote:Op maandag 5 oktober 2015 23:59 schreef Luna1956 het volgende:
[..]
Wat een leuke UI![]()
Ben gek op papegaaitjes..me to..heb een mini uitvoering in de kamer
![]()
Maar ik hoop zo dat Gina of Mark gaat vliegen deze keer....Laat de charme van imperfectie, het hunkeren naar perfectie voorbij streven....![]()
Hij is vrolijkquote:
Even een gokje,aanvullingen of verbeteringen welkom:
Bas: Gina/Rolf?
Stif:Rolf/Cees?
Rob:Rolf/Cees?
Benjamin:Rolf?
Gabs:Rolf?
Nicole:Bas/Cees/Rolf?
Ivan:Mark/Bas?
Rowena:Rolf?
Bjorn;Rolf?
Wim:Rowena/Rolf?
Naomi:Rolf/Bas
Rolf:Cees?
Gina:Cees/Rolf?
Mark:Cees/Rolf?
Cees:Rolf/Gina?![]()
ivan en nicole gaan niet op bas.quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 00:01 schreef Koekiebakkie het volgende:
Bjorn;Rolf?
Cees:Rolf/Gina?TEAM TAFEL![]()
quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 00:01 schreef Koekiebakkie het volgende:
Bjorn;Rolf?
Cees:Rolf/Gina?stif geen Gina meer?
Rob ook niet?
Dit filmpje stond ook niet bij de stemmingslijst..quote:Op maandag 5 oktober 2015 23:55 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Zou het soms zijn omdat Gabs niet gekozen hoefde te worden? maar dan nog vreemd alleen dit filmpje
Tenminste.. Bij mij reageerde hij niet. Ken ook dit filmpje niet..![]()
Kwam Tineke ook met haar plumeau...quote:Op maandag 5 oktober 2015 23:56 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
Jammer..niks van terecht komen..kwam wel overtuigend over toen![]()
![]()
Gabs kwam gewoon binnen wandelen voor 1 van de mensen die begin 2015 vertrokkenquote:Op dinsdag 6 oktober 2015 00:03 schreef Luna1956 het volgende:
[..]
Dit filmpje stond ook niet bij de stemmingslijst..
Tenminste.. Bij mij reageerde hij niet. Ken ook dit filmpje niet..![]()
Ik heb dit filmpje ook pas veel later gezienquote:Op dinsdag 6 oktober 2015 00:03 schreef Luna1956 het volgende:
[..]
Dit filmpje stond ook niet bij de stemmingslijst..
Tenminste.. Bij mij reageerde hij niet. Ken ook dit filmpje niet..
Ik las net dat ze omgepraat zijn.quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 00:03 schreef DaniqueV het volgende:
[..]stif geen Gina meer?
Rob ook niet?
![]()
Cees verdiend een Tineke......die 2 verdienen gewoon elkaar, Straks na Utopia..... denken hopen ze op hun oudere dag nog door te mogen breken en BN-ers te wordenquote:Op dinsdag 6 oktober 2015 00:04 schreef Luna1956 het volgende:
[..]
Kwam Tineke ook met haar plumeau...
dat is zwaar K.*.Tquote:Op dinsdag 6 oktober 2015 00:05 schreef Koekiebakkie het volgende:
[..]
Ik las net dat ze omgepraat zijn.
Ja, dat weet ik, maar bij de stemmingslijst zijn meer mensen die alleen een aankomstfilmpje hebben en die van Gabs reageerde niet... (Die van Ivan ook niet trouwens). Heb ze even allemaal 1 voor 1 bekeken. Kijken in hoeverre die lui veranderd zijn..quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 00:04 schreef chufi het volgende:
[..]
Gabs kwam gewoon binnen wandelen voor 1 van de mensen die begin 2015 vertrokken
Hoe laat gaan ze stemmen morgen?
ik ben weer weg.![]()
![]()
Geen idee....quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 00:06 schreef Luna1956 het volgende:
[..]
Ja, dat weet ik, maar bij de stemmingslijst zijn meer mensen die alleen een aankomstfilmpje hebben en die van Gabs reageerde niet... (Die van Ivan ook niet trouwens). Heb ze even allemaal 1 voor 1 bekeken. Kijken in hoeverre die lui veranderd zijn..
Hoe laat gaan ze stemmen morgen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Laat de charme van imperfectie, het hunkeren naar perfectie voorbij streven....![]()
Ik wil op zijn minst er wel 1 van hun zien vertrekken eigenlijk. Zie ze er voor aan dat ze morgen toch vol op stif gaanquote:
Rond 13:00 uur? Maar zeker, weet ik dat ook niet.quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 00:06 schreef Luna1956 het volgende:
[..]
Ja, dat weet ik, maar bij de stemmingslijst zijn meer mensen die alleen een aankomstfilmpje hebben en die van Gabs reageerde niet... (Die van Ivan ook niet trouwens). Heb ze even allemaal 1 voor 1 bekeken. Kijken in hoeverre die lui veranderd zijn..
Hoe laat gaan ze stemmen morgen?
ik ben weer weg.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hopelijk weet Bas haar weer om te praten door bij haar eerste gevoel te blijvenquote:Op dinsdag 6 oktober 2015 00:15 schreef Koekiebakkie het volgende:
Bas vraagt nu hoe het gesprek was aan StifLaat de charme van imperfectie, het hunkeren naar perfectie voorbij streven....![]()
Ja maar ze zit ook nog aan Rob vast.quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 00:16 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Hopelijk weet Bas haar weer om te praten door bij haar eerste gevoel te blijven![]()
Ja maar begreep wel dat Rob vandaag had gezegd Gina niet te vertrouwenquote:Op dinsdag 6 oktober 2015 00:17 schreef Koekiebakkie het volgende:
[..]
Ja maar ze zit ook nog aan Rob vast.Laat de charme van imperfectie, het hunkeren naar perfectie voorbij streven....![]()
cees: ''op wie gaat gina dan?''
stiff: ''rolf, bas?''
bas: ''weer op mij? wat een stinkwijf! ze krijgt er gewoon 3''![]()
TEAM TAFEL![]()
Het zou mij ook verbazen als die 2 doen wat ze nu zeggen...ik zou eerder verwachten dat ze beide vol op één persoon gaanquote:Op dinsdag 6 oktober 2015 00:19 schreef Koekiebakkie het volgende:
Mark gaat vol op Rolf.
Gina wist het nog niet.
Stif heeft moeite om het te geloven.Laat de charme van imperfectie, het hunkeren naar perfectie voorbij streven....![]()
go bas go basquote:Op dinsdag 6 oktober 2015 00:20 schreef Koekiebakkie het volgende:
En nu zegt Stif dat Gina 1 op Bas doet.
Bas wil nu 3 voor Gina geven.
Mogen er nog meer zijnquote:
quote:valt mij tegen van hem
Cees loopt naar binnen en hij begint weer te zeiken over het huishouden![]()
Dienst Justitiële Inrichtingen ?![]()
En terecht.quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 00:28 schreef ruudpuntenel het volgende:
Cees loopt naar binnen en hij begint weer te zeiken over het huishouden
Allemaal cabaretteketet!![]()
Ja daarom valt het mij tegen van Rob, hoop dat hij morgen ook nog een leuke verrassing heeftquote:Laat de charme van imperfectie, het hunkeren naar perfectie voorbij streven....![]()
Rolf snap ik, maar op Cees weer? Hoe hypocriet en backstabber ben je dan.quote:Allemaal cabaretteketet!![]()
Knul?quote:
Het was beter geweest als hij dat spul eens bij de achterlaters op hun nest had gegooid om een punt te maken. dIt achter-de-rug-gedoe haalt niet zo veel uit
De opa van Stif wordt binnenkort geopereerd,open hart operatie.Stif zei tegen Cees dat ze dan misschien iets afwezig is in haar hoofd.![]()
Hoezo hypocriet en backstabber? Rob irriteert zich nog steeds aan Cees om dat gezeur van hem, dus geeft hem een stem. Is toch niets mis mee?quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 00:31 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Rolf snap ik, maar op Cees weer? Hoe hypocriet en backstabber ben je dan.![]()
Jawel, want hij is zoals hij zelf zegt iets dichter naar Cees toe gegroeid, en veel beter met hem door 1 deur kan dan in het begin, en nu doet ie dit. Onbegrijpelijk.quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 00:35 schreef AnneLo het volgende:
[..]
Hoezo hypocriet en backstabber? Rob irriteert zich nog steeds aan Cees om dat gezeur van hem, dus geeft hem een stem. Is toch niets mis mee?Allemaal cabaretteketet!![]()
Hij irriteert zich ook aan Naomi,Gina,Rowena,Nicole,Ivanquote:Op dinsdag 6 oktober 2015 00:35 schreef AnneLo het volgende:
[..]
Hoezo hypocriet en backstabber? Rob irriteert zich nog steeds aan Cees om dat gezeur van hem, dus geeft hem een stem. Is toch niets mis mee?![]()
Als ik geen fan ben van Cees dan mag ik dat hier uiten, en dan hoef jij hier andere users niet uit te schelden voor hypocriet en backstabberquote:Op dinsdag 6 oktober 2015 00:31 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Rolf snap ik, maar op Cees weer? Hoe hypocriet en backstabber ben je dan.Dienst Justitiële Inrichtingen ?![]()
Het is gewoon een zielig ventje wat zich met een hoop pathetisch geneuzel zich probeert te handhaven daar, voor de rest stelt hij niets voor daar.quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 00:37 schreef Koekiebakkie het volgende:
[..]
Hij irriteert zich ook aan Naomi,Gina,Rowena,Nicole,IvanAllemaal cabaretteketet!![]()
Lees eens beter.quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 00:37 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Als ik geen fan ben van Cees dan mag ik dat hier uiten, en dan hoef jij hier andere users niet uit te schelden voor hypocriet en backstabberAllemaal cabaretteketet!![]()
Rob is hypocriet en backstabber volgens mijquote:Op dinsdag 6 oktober 2015 00:37 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Als ik geen fan ben van Cees dan mag ik dat hier uiten, en dan hoef jij hier andere users niet uit te schelden voor hypocriet en backstabber![]()
Jij leest beter ;-)quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 00:40 schreef Koekiebakkie het volgende:
[..]
Rob is hypocriet en backstabber volgens mijAllemaal cabaretteketet!![]()
Oh ik dacht dat je een Naomi imitatie deed. Die zegt ook altijd alleen maar 'Echt?'quote:Op maandag 5 oktober 2015 23:43 schreef rowan634 het volgende:
[..]
omg ik las het alsof ze had gezegd dat ze uit het koeienteam ging. woepssssss![]()
![]()
![]()
![]()
Je kunt wel iets dichter naar elkaar toe gegroeid zijn, maar daarom kun je je nog wel irriteren aan iemand. En ik kan me heel goed voorstellen dat mensen zich irriteren aan hem. Hij houdt iedereen in de gaten als ze aan het eten zijn, hoeveel mensen opscheppen. Hij loopt de hele dag op- en aanmerkingen te maken tegen iedereen. Dus ik snap niet waarom Rob dan hypocriet is omdat hij Cees een stem geeft....quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 00:36 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Jawel, want hij is zoals hij zelf zegt iets dichter naar Cees toe gegroeid, en veel beter met hem door 1 deur kan dan in het begin, en nu doet ie dit. Onbegrijpelijk.![]()
Ach, het wordt weer een tenenkrommende stemming morgen. Met argumenten en onderbouwingen die kant nog wal raken.Allemaal cabaretteketet!![]()
Je kunt niet verwachten van alle users dat ze rond de klok alle posts lezen. Als ik iets gemist heb zodat ik geen juist beeld heb kunnen vormen dan MIJN EXCUSES. Maar van jou verwacht ik dan ook wel dat je daar rekening mee houdt.quote:Dienst Justitiële Inrichtingen ?![]()
Nee, want ik het over Rob in deze niet over jou. Maar ja, dat had je dan beter moeten lezen....quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 00:43 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Je kunt niet verwachten van alle users dat ze rond de klok alle posts lezen. Als ik iets gemist heb zodat ik geen juist beeld heb kunnen vormen dan MIJN EXCUSES. Maar van jou verwacht ik dan ook wel dat je daar rekening mee houd.Allemaal cabaretteketet!![]()
Bjorn pocht dat hij een paar horloges heeft gekocht op een site met Paypall en meteen streamwissel.
Wat moet je met meerdere horloges?![]()
Daar kan je de klok op gelijk zetten...quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 00:44 schreef Koekiebakkie het volgende:
Bjorn pocht dat hij een paar horloges heeft gekocht op een site met Paypall en meteen streamwissel.
Ik blijf het allemaal maar krom en niet te vatten. Maar dat geld voor veel argumenten en onderbouwingen van de bewoners daar waarom ze op iemand stemmen. Het is allemaal van een niveau, echt kansloos. Jammer dat hier van achter niet wat strakker op gelet wordt want ze zetten zich hiermee zichzelf hiermee voor schut. Dat was bij Big Brother wel beter waarbij sterk gelet werd op onderbouwingen en argumenten bij stemmingen.quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 00:41 schreef AnneLo het volgende:
[..]
Je kunt wel iets dichter naar elkaar toe gegroeid zijn, maar daarom kun je je nog wel irriteren aan iemand. En ik kan me heel goed voorstellen dat mensen zich irriteren aan hem. Hij houdt iedereen in de gaten als ze aan het eten zijn, hoeveel mensen opscheppen. Hij loopt de hele dag op- en aanmerkingen te maken tegen iedereen. Dus ik snap niet waarom Rob dan hypocriet is omdat hij Cees een stem geeft....Allemaal cabaretteketet!![]()
Nee??? Dan probeer ook eens beter te schrijven zodat ik het beter kan lezen. Ik begrijp niet helemaal wat je bedoeld met "want ik het over Rob in deze niet over jou."quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 00:44 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Nee, want ik het over Rob in deze niet over jou. Maar ja, dat had je dan beter moeten lezen....Dienst Justitiële Inrichtingen ?![]()
Tuurlijk knul, je snapt er geen snars van.quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 00:47 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Nee??? Dan probeer ook eens beter te schrijven zodat ik het beter kan lezen. Ik begrijp niet helemaal wat je bedoeld met "want ik het over Rob in deze niet over jou."Allemaal cabaretteketet!![]()
Ben er wel weer klaar mee voor vanavond beste fokkerts! Arriverderci
quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 00:48 schreef ruudpuntenel het volgende:
Ben er wel weer klaar mee voor vanavond beste fokkerts! Arriverderci![]()
![]()
quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 00:48 schreef ruudpuntenel het volgende:
Ben er wel weer klaar mee voor vanavond beste fokkerts! Arriverderci![]()
Ik dacht dat ik nog vrouwenstemmen hoorde, maar volgens mij liggen die allemaal al te slapen??![]()
quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 00:12 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Geen idee....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat doet hij daar eigenlijk?
![]()
Beetje geniepig,of aan het oor trekken of aan de oorbel van de koe.Lijkt wel of hij wat achter zijn rug houd.quote:![]()
trekt aan het oor van de koe en maakt zwaaibeweging erbij, koe schrikt er ook van, weet niet of het schrikken is of pijn?quote:
quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 01:02 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
trekt aan het oor van de koe en maakt zwaaibeweging erbij, koe schrikt er ook van, weet niet of het schrikken is of pijn?Het ziet er raar uit, het kan idd ook een schrikreactie zijn van de koequote:Op dinsdag 6 oktober 2015 00:59 schreef Koekiebakkie het volgende:
[..]
Beetje geniepig,of aan het oor trekken of aan de oorbel van de koe.Lijkt wel of hij wat achter zijn rug houd.![]()
![]()
ja vond het ook heel vreemd om te zien, had er ook nooit eerder iemand over gehoordquote:Op dinsdag 6 oktober 2015 01:05 schreef Is_it_Heaven het volgende:
[..]
[..]
Het ziet er raar uit, het kan idd ook een schrikreactie zijn van de koeLaat de charme van imperfectie, het hunkeren naar perfectie voorbij streven....![]()
Hij was wel bang voor de koeien in het begin ja, hij ging toen nog voor isabella wakker was proberen ze te melken en de kippen eten geven.
* Video(link) verwijderd op last van Talpa
Ging fout volgens mij maar isa vond dat toen wel geestigTEAM TAFEL![]()
weet niet...staan uit bij mijquote:Op dinsdag 6 oktober 2015 00:52 schreef AnneLo het volgende:
[..]![]()
Ik dacht dat ik nog vrouwenstemmen hoorde, maar volgens mij liggen die allemaal al te slapen??
Beste Mensen: Er is offieceel al gestemd door iedereen, dus al het gelul Qua stemmen hoeft niet meer![]()
ja daarin is hij wel goed gegroeid om dat nu wel allemaal te doenquote:Op dinsdag 6 oktober 2015 01:07 schreef rowan634 het volgende:
Hij was wel bang voor de koeien in het begin ja, hij ging toen nog voor isabella wakker was proberen ze te melken en de kippen eten geven.
Ging fout volgens mij maar isa vond dat toen wel geestig
quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 01:11 schreef DaSteeg het volgende:
Cees stemt op waaif omdat ze bot en betweterig is, ze denkt alles beter te weten!
Team Cees!
TEAM TAFEL![]()
Weet Cees dat ook of hebben ze hem het vergeten te zeggen?quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 01:09 schreef Bijnathuis het volgende:
Beste Mensen: Er is offieceel al gestemd door iedereen, dus al het gelul Qua stemmen hoeft niet meer![]()
Geen idee, maar alles staat al vastquote:Op dinsdag 6 oktober 2015 01:13 schreef Koekiebakkie het volgende:
[..]
Weet Cees dat ook of hebben ze hem het vergeten te zeggen?![]()
![]()
Cees vraagt aan Bjorn; Wat vind je van het idee om hier vluchtelingen op te nemen? Heb je dat gehoord?
Bjorn: Ze kunnen sowieso niet hier in de loods, dus daar hoef je niet bang voor te zijn.....
en streamlock!![]()
Ooh dat ze gewoon niet weet of het de opa van vader of moeder is..vreeeemdquote:Op dinsdag 6 oktober 2015 01:23 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Stiff, ik heb wel een klein beetje vals gespeeld ......![]()
[ afbeelding ]
* Video(link) verwijderd op last van Talpa![]()
Volgens mij gaat hij op haar stemmen omdat zij al eerlijk heeft aangegeven dat hij een stem van haar krijgt en waarom, nadat hij haar vroeg of zij ook op hem zou stemmen. Recht voor de raap heeft ze het tegen hem gezegd, niks achterbaks. Kunnen verschillende bewoners een voorbeeld aan nemen met hun achterbakse streken. Heeft ze vorige keer trouwens ook bij Bas gedaan, hij wist voor de stemming ook al dat hij een stem van haar zou krijgen.quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 01:11 schreef DaSteeg het volgende:
Cees stemt op waaif omdat ze bot en betweterig is, ze denkt alles beter te weten!
Team Cees!![]()
Daar heb ik een beetje vals gespeeld ......quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 01:29 schreef mijntjexx het volgende:
Ooh dat ze gewoon niet weet of het de opa van vader of moeder is..vreeeemd
.![]()
Ach, wat maakt het ook allemaal uit. De Febo beslist uiteindelijk toch wie er uit gaat, en de bewoners zullen er allemaal al wel van op de hoogte zijn.
Bij Ruud kon je het toen ook zo duidelijk zien. Hij was naar de ZK geweest, kwam helemaal over de toeren en scheldend op de Febo naar buiten, en werd er daarna uit gestemd.
Ook Isa wist van tevoren dat ze er uit ging, kon je duidelijk aan de gesprekken tussen Gio en haar merken.![]()
OMG als je niet weet waar je het over hebt, zeg dan niks!quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 01:32 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Deze was ook wel lachen, nog van gisteren ......![]()
[ afbeelding ]
* Video(link) verwijderd op last van Talpa![]()
![]()
Ik zie nu op de site dat Bjorn helemaal klaar is met Naomi en dat hij zijn stem daarom misschien wel gaat wijzigen. Misschien dus stemmen van Mark, Gina en Bjorn?![]()
![]()
Zei Gina nou : Waar zit ie dan?quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 01:36 schreef DaSteeg het volgende:
[..]
OMG als je niet weet waar je het over hebt, zeg dan niks!![]()
volgens mij wordt dit de meest spannende stemrondequote:Op dinsdag 6 oktober 2015 01:37 schreef AnneLo het volgende:
Ik zie nu op de site dat Bjorn helemaal klaar is met Naomi en dat hij zijn stem daarom misschien wel gaat wijzigen. Misschien dus stemmen van Mark, Gina en Bjorn?
Ben vooral benieuwd welke opdracht 'de nieuwe' mee krijgt, dat stemmen morgen kan me gestolen worden, het wegsturen van de genomineerde kan wel eens gaan knallen!quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 01:40 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
volgens mij wordt dit de meest spannende stemronde
OT: Cees gaat naar bed, het was een fijn gesprek zegt hij tegen Bjorn, heb er wel wat aan gehad.
Cees maakt zich er druk om de stemming volgens mij.![]()
over Gina;
Cees: Kijk eens hoe ze een vork vast houdt... dat is wel heel erg
Bjorn: Iedere gek heeft z'n gebrek![]()
Ja die voelt de bui al hangen.quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 01:44 schreef DaSteeg het volgende:
[..]
Ben vooral benieuwd welke opdracht 'de nieuwe' mee krijgt, dat stemmen morgen kan me gestolen worden, het wegsturen van de genomineerde kan wel eens gaan knallen!
OT: Cees gaat naar bed, het was een fijn gesprek zegt hij tegen Bjorn, heb er wel wat aan gehad.
Cees maakt zich er druk om de stemming volgens mij.![]()
Dan heeft hij meer tijd swa.quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 00:44 schreef Koekiebakkie het volgende:
Gina vertrekt. Ze zei het zondag letterlijk tegen Mark. "Ik ga niet meer hard werken mijn laatste week"quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 01:43 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Gina, Cees en Rolf op de bank, en Gina vertrekt denk ik nog steeds.
Een poosje later vroeg Mark of het 100% zeker was?
Gina: Ja. Nou 99,99%
Even later stonden ze te smoezen en vroeg Mark: Ben je daarna nog wel mijn meisje?
Gina na een pestende pauze: Ja!! Dat beloof ik
Ze stonden rond die tijd ook steeds te smoezen en in elkaars oor te fluisteren.
De biggetjes zijn ook niet voor niks 'uitgesteld' denk ik dan.
En nu maar hopen dat Mark haar direct volgt
----------------------------
Indeling Slaapplaatsen (Wie slaapt waar in Utopia)
----------------------------![]()
Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst![]()
heb ik wat gemist?quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 03:26 schreef HiDiHo het volgende:
* Video(link) verwijderd op last van Talpa'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 01:37 schreef DaSteeg het volgende:
Cees is even piesen en Bjorn is keihard aan het werk geilen op horloges.![]()
![]()
GM Lonne , ja ze kunnen van ons nog wat leren !quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 07:19 schreef lonneberga het volgende:
GM Yeszie,wat zijn wij vroeg,nu de inwoners nog![]()
![]()
Ja ik denk het ook , heb al eens goed gekeken maar denk dat je gelijk hebt.quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 07:23 schreef lonneberga het volgende:
Volgens mij ligt Gabs naast Naomi,en ligt de laatste links![]()
Moet werken tot 11.30u ,dus kan mooi het stemmen toneelstuk zien.
Ben toch wel benieuwd wat Gina en Mark doen,of ze toch Stef een hak gaan zetten![]()
Goede morgen![]()
Vertrouw die Mark niet, die is zo geslepen!Tenzij je naam Google is, hou op met te doen alsof je alles weet!![]()
onbetrouwbaar sujet,GMquote:Op dinsdag 6 oktober 2015 07:28 schreef Poezewoes het volgende:
Goede morgen![]()
Vertrouw die Mark niet, die is zo geslepen!![]()
He jakkes, Gina heb ik nou totaal geen last van eigenlijk..ik zie liever Mark,Wim,Rob of Nicole gaan.quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 02:17 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Gina vertrekt. Ze zei het zondag letterlijk tegen Mark. "Ik ga niet meer hard werken mijn laatste week"
Een poosje later vroeg Mark of het 100% zeker was?
Gina: Ja. Nou 99,99%
Even later stonden ze te smoezen en vroeg Mark: Ben je daarna nog wel mijn meisje?
Gina na een pestende pauze: Ja!! Dat beloof ik
Ze stonden rond die tijd ook steeds te smoezen en in elkaars oor te fluisteren.
De biggetjes zijn ook niet voor niks 'uitgesteld' denk ik dan.
En nu maar hopen dat Mark haar direct volgt
Maar ja wie gaat die gaat..![]()
Heel opvallend: nahet moment dat Gnoom wakker is gemaakt, worden de beelden altijd van haar bed weggedraaid.
Stiff maakt aanstalten, Gnoom niet. Dan weten we wel weer hoe laat het is.
To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra![]()
Gnoom moet wegquote:Op dinsdag 6 oktober 2015 07:38 schreef Is_it_Heaven het volgende:
[..]
He jakkes, Gina heb ik nou totaal geen last van eigenlijk..ik zie liever Mark,Wim,Rob of Nicole gaan.
Maar ja wie gaat die gaat..
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Edit: het staat op. Het leeft! Halleluja!quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 07:44 schreef Pearlbitch het volgende:
Heel opvallend: nahet moment dat Gnoom wakker is gemaakt, worden de beelden altijd van haar bed weggedraaid.
Stiff maakt aanstalten, Gnoom niet. Dan weten we wel weer hoe laat het is.
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Die doet wat zijn meester Ivan ook doet, hij wil een goede volgeling zijnquote:Op dinsdag 6 oktober 2015 08:05 schreef lonneberga het volgende:
Ben ook wel benieuwd op wie die dikke eunuch gaat stemmen![]()
Wim?quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 08:05 schreef lonneberga het volgende:
Ben ook wel benieuwd op wie die dikke eunuch gaat stemmen![]()
ik verwacht van hem op z,n minst een stem op Basquote:Op dinsdag 6 oktober 2015 08:07 schreef doodmoe het volgende:
[..]
Die doet wat zijn meester Ivan ook doet, hij wil een goede volgeling zijn![]()
![]()
Op de Utopia Fb van Veronique.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'![]()
Ik zag gisteren in de uitzending dat Wim Rolf stemmen wil gaan geven. Zijn eigen woorden. Ik vind Wim een meeloper en een gluiperd.quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 08:10 schreef lonneberga het volgende:
[..]
ik verwacht van hem op z,n minst een stem op Bas
![]()
![]()
dikke luie niksnut is het,die een trap onder z,n vette hol verdient (ik bied me hierbij aan om het te doen)quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 08:16 schreef Is_it_Heaven het volgende:
[..]
Ik zag gisteren in de uitzending dat Wim Rolf stemmen wil gaan geven. Zijn eigen woorden. Ik vind Wim een meeloper en een gluiperd.
![]()
Noom een beetje lanterfanten, Stef druk aan het scheppen.
― Mark Twain
Dat jaquote:Op dinsdag 6 oktober 2015 08:19 schreef lonneberga het volgende:
[..]
dikke luie niksnut is het,die een trap onder z,n vette hol verdient (ik bied me hierbij aan om het te doen)![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 08:15 schreef beequeen het volgende:
Op de Utopia Fb van Veronique.Dat is ontzettend slechteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."damage control"
![]()
quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 08:15 schreef beequeen het volgende:
Op de Utopia Fb van Veronique.Oh Dear !! Hoe domSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 08:30 schreef Verida het volgende:
Dat is ontzettend slechte"damage control"
Van haar eigen Fb zijn alle vrienden verdwenen of is niet meer openbaar.quote:
Het is allemaal nogal opvallend, ja.“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
Dat meisje lijkt me de irritante variant van Naomi overigensquote:Op dinsdag 6 oktober 2015 08:41 schreef beequeen het volgende:
[..]
[..]
Van haar eigen Fb zijn alle vrienden verdwenen of is niet meer openbaar.
Het is allemaal nogal opvallend, ja.
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.![]()
Ah gatver, een tweede Naomi erin. Daar zit ik niet op te wachten.quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 08:41 schreef beequeen het volgende:
[..]
[..]
Cees is er vroeg bij met mopperen.
Goedemorgen.![]()
Cees bij Steff ..hij heeft er bijna niet van kunnen slapen ...als Steff nou zorgt dat Rob geen stem op hem geeft dan ...Wie achter de kudde aanloopt ... loopt in de stront !!![]()
Cees vraagt aan Stef of ze Rob over wil halen om op Bas te stemmen ipv hem. Voor Bas maakt dat toch niks uit, zegt hij.
Dat gezeik, volgens mij hebben ze gisteren al achter gestemd.“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
Cees lekker aan het checken bij Stef hoe het er met de stemmingen voor staat.Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.![]()
Het zijn vriendinnen, dus van hetzelfde laken een pak, ja.quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 08:43 schreef pullup het volgende:
Dat meisje lijkt me de irritante variant van Naomi overigens
― Mark Twain
GM Cos![]()
![]()
oeps Cees over het stemmen , of ze Rob weet om te draaien .
Je weet pas wat je mist als het er niet is.![]()
Stemmen ronselen gaat zielig worden!Tenzij je naam Google is, hou op met te doen alsof je alles weet!![]()
Ik ga het helaas weer missen
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.![]()
Ik vind het laf van Cees om de enigste daar die nog normaal tegen hem doet voor de bus te gooien om zo zijn eigen hachje te redden...quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 08:44 schreef beequeen het volgende:
Cees vraagt aan Stef of ze Rob over wil halen om op Bas te stemmen ipv hem. Voor Bas maakt dat toch niks uit, zegt hij.
Dat gezeik, volgens mij hebben ze gisteren al achter gestemd.Wie achter de kudde aanloopt ... loopt in de stront !!![]()
Het is allemaal komedie, dus wat maakt het uit. Ik vind het wegsturen van een Utopiaan spannender.quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 08:47 schreef pullup het volgende:
[ afbeelding ]“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
duo blij & vrolijkquote:Op dinsdag 6 oktober 2015 08:45 schreef PTLe het volgende:
GM Cos![]()
![]()
oeps Cees over het stemmen , of ze Rob weet om te draaien .
[ afbeelding ]There's a virus in my system
There's a virus in my brain
There's a virus in my system
And it's driving me insane![]()
Ik denk niet dat het veel uitmaakt, Bas komt niet op de bank. Maar het is wel een beetje flauw, ja.quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 08:47 schreef snetje het volgende:
Ik vind het laf van Cees om de enigste daar die nog normaal tegen hem doet voor de bus te gooien om zo zijn eigen hachje te redden...“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
Is het vandaag ?quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 08:47 schreef pullup het volgende:
[ afbeelding ]Je weet pas wat je mist als het er niet is.![]()
Noom is weer in bed gedoken.
― Mark Twain
Ach .. Rob laat zich toch niet omlullen ..sterker nog ik denk niet eens dat Steff het niet eens gaat vragen..quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 08:49 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik denk niet dat het veel uitmaakt, Bas komt niet op de bank. Maar het is wel een beetje flauw, ja.Wie achter de kudde aanloopt ... loopt in de stront !!![]()
Ja.quote:“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
Ik vind het juist wel spannend, want ik verheug me op het gezicht van Marks als Gina op de bank komt.quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 08:48 schreef beequeen het volgende:
[..]
Het is allemaal komedie, dus wat maakt het uit. Ik vind het wegsturen van een Utopiaan spannender.![]()
Klaar met wat van Noom dan? Ik heb niets gezien wat daar op wijst, ze kunnen goed met elkaarquote:Op dinsdag 6 oktober 2015 01:37 schreef AnneLo het volgende:
Ik zie nu op de site dat Bjorn helemaal klaar is met Naomi en dat hij zijn stem daarom misschien wel gaat wijzigen. Misschien dus stemmen van Mark, Gina en Bjorn?
en ik heb geen gedoe tussen die 2 gezien eerlijk gezegd.
Gina wou vorige week een stem op Stif en Noom doen,tot ze "hoorde" dat Stif en Rob op haar gingen stemmen,en toen begon het Gina/Mark/Stif drama
Wat ze vandaag gaat doen is mij niet duidelijk. Ze wijzigen per uur daar ,lijkt het wel.
Noom zal vast een stem krijgen,maar komt echt niet op de bank
Ik vond trouwens heel mooi hoe Noom gisteravond Stif geruststelde over de spelletjes die met Stif gespeeld werden.
Noom is een van de weinigen die zich niet mee laat slepen in dat hele gezeur over het stemmen.My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Ja en de gesprekken na de stemmingquote:Op dinsdag 6 oktober 2015 08:48 schreef beequeen het volgende:
[..]
Het is allemaal komedie, dus wat maakt het uit. Ik vind het wegsturen van een Utopiaan spannender.![]()
![]()
De stupide redenen die ze voor hun stem moeten geven zijn een bron van vermaakquote:Op dinsdag 6 oktober 2015 08:48 schreef beequeen het volgende:
[..]
Het is allemaal komedie, dus wat maakt het uit. Ik vind het wegsturen van een Utopiaan spannender.Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.![]()
bereid je voor op een het is niet eerlijk gejank....There's a virus in my system
Zeker opvallend .quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 08:41 schreef beequeen het volgende:
[..]
[..]
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Cees verteld het aan Bas en die is er niet blij mee.. Bas denkt dat hij stemmen van Gina gaat krijgen ... Bas gaat misschien vol op Gina..Wie achter de kudde aanloopt ... loopt in de stront !!![]()
Gelukkig maakt Cees zich geen zorgen en speelt hij geen spelletjesquote:Op dinsdag 6 oktober 2015 08:44 schreef snetje het volgende:
Cees bij Steff ..hij heeft er bijna niet van kunnen slapen ...als Steff nou zorgt dat Rob geen stem op hem geeft dan ...
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Het is dat ze al gestemd hebben, maar anders zou je van lieverlee toch nog op Cees gaan stemmen met al dat geklaag en gelobby.![]()
het doet me niks riep hij....quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 08:54 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Gelukkig maakt Cees zich geen zorgen en speelt hij geen spelletjes![]()
quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 08:53 schreef PeZu het volgende:
bereid je voor op een het is niet eerlijk gejank....
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Och jee Cees in de war.. Bas zegt dat hij niet op Nicole? moet gaan stemmen... maar wie dan vraagt Cees ..Gina? Dan krijg ik Mark in mijn nek...Wie achter de kudde aanloopt ... loopt in de stront !!![]()
Weet iemand of dit de laatste stemming is of komt er vlak voor het einde, zo half december, nog eentje?Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.![]()
quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 08:52 schreef Disana het volgende:
Ik vind het juist wel spannend, want ik verheug me op het gezicht van Marks als Gina op de bank komt.Ja, dat is ook weer waar.quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 08:52 schreef pullup het volgende:
De stupide redenen die ze voor hun stem moeten geven zijn een bron van vermaak“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
Ik hoor het Nicole al zeggen,: Het is niet persoonlijk hoor, maar jij past niet in mijn Utopiaquote:Op dinsdag 6 oktober 2015 08:52 schreef pullup het volgende:
[..]
De stupide redenen die ze voor hun stem moeten geven zijn een bron van vermaak![]()
![]()
Ik dacht eind november, begin december nog een. Daar hoor ik ze steeds over.quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 08:58 schreef pullup het volgende:
Weet iemand of dit de laatste stemming is of komt er vlak voor het einde, zo half december, nog eentje?“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
quote:dan mis ik het ook , er zullen hoop ik wel filmpjes zijn of komen ?
Je weet pas wat je mist als het er niet is.![]()
Ik denk dat puzz of Heidi het wel opnemen.quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 08:59 schreef PTLe het volgende:
dan mis ik het ook , er zullen hoop ik wel filmpjes zijn of komen ?
― Mark Twain
Lord Wanhoop. Hij weet dat hij veilig is.![]()
― Mark Twain
quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 09:00 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik denk dat puzz of Heidi het wel opnemen.
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
%^%$
Kijk ik naar Bas en de beesten, komt die Gina weer in beeld
Tenzij je naam Google is, hou op met te doen alsof je alles weet!![]()
Ik heb niets met overhemden , maar ze staan Ivan Damn sexyquote:Op dinsdag 6 oktober 2015 09:04 schreef PTLe het volgende:
Ivan helemaal netjes in een wit overhempje![]()
[ afbeelding ]
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
De fluffy pootjes van de zijdehoenders.
― Mark Twain
Nu op stream 2.quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 09:04 schreef Poezewoes het volgende:
%^%$
Kijk ik naar Bas en de beesten, komt die Gina weer in beeld![]()
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
![]()
al kreeg hij 20 stemmen het zou hem koud laten....quote:There's a virus in my system
Kareltje lijkt ineens zo groot.
― Mark Twain
![]()
― Mark Twain
Yep, je bent in beeld
Jammer dat Stif gisteravond meeging in dat vreemde gesprek over het stemmen ( Met Rob,Mark en Gina) Noom gaf haar juist het advies daar niet in mee te gaan nadat Stif vertelde wat er allemaal was voorgevallen met Mark en Gina over het stemmen
zondeMy age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Kareltje is qua formaat denk ik op de helft, die wordt nog ´n stuk groterquote:Op dinsdag 6 oktober 2015 09:07 schreef beequeen het volgende:
Kareltje lijkt ineens zo groot.
[ afbeelding ]![]()
Goeiemorgen Cos![]()
![]()
Sterker nog, van de week zei Stif dat ze niet mee ging doen in afspraakjes maken over het stemmen, voor haar geen stemafspraken maar stemmen op gevoelquote:Op dinsdag 6 oktober 2015 09:10 schreef puzziepie het volgende:
Jammer dat Stif gisteravond meeging in dat vreemde gesprek over het stemmen ( Met Rob,Mark en Gina) Noom gaf haar juist het advies daar niet in mee te gaan nadat Stif vertelde wat er allemaal was voorgevallen met Mark en Gina over het stemmen
zondeWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Echt?quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 09:07 schreef PeZu het volgende:
[..]
al kreeg hij 20 stemmen het zou hem koud laten....Een paar dagen geleden zei hij nog dat hij weg zou gaan als zoveel mensen op hem stemmen , was in een gesprek met Gabs volgens mij
Cees is erg tegenstrijdig
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
dit wa stegen bjorn, ik wete niet meer wanneer, mja cees, tragisch figuurquote:Op dinsdag 6 oktober 2015 09:12 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Echt?Een paar dagen geleden zei hij nog dat hij weg zou gaan als zoveel mensen op hem stemmen , was in een gesprek met Gabs volgens mij
Cees is erg tegenstrijdigThere's a virus in my system
O jee, gaat Gina nu de haren van Stef verknallen als wraak op de eventuele stemmen die ze gaat krijgen??
Waarom denk je dat Stef nu alvast gaat en niet morgen?quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 09:14 schreef Dotteke het volgende:
O jee, gaat Gina nu de haren van Stef verknallen als wraak op de eventuele stemmen die ze gaat krijgen??
[ afbeelding ]
Dat ja... en dat was ook wat Noom gister tegen haar zeiquote:Op dinsdag 6 oktober 2015 09:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Sterker nog, van de week zei Stif dat ze niet mee ging doen in afspraakjes maken over het stemmen, voor haar geen stemafspraken maar stemmen op gevoel
dat hele gesprek gister was vreemd , Stif had zich helemaal niets hoeven aantrekken van "wat er werd gezegd"My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Dat Stef nog niet kaal is door al dat geverf!Tenzij je naam Google is, hou op met te doen alsof je alles weet!![]()
quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 09:15 schreef pullup het volgende:
[..]
Waarom denk je dat Stef nu alvast gaat en niet morgen?Of ze denkt,snel ff laten knippen voor ze weg is
![]()
Ze heeft wel lef, want gisteren zei ze nog dat ze hoopte dat er een kapper binnen zou komen.quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 09:15 schreef pullup het volgende:
[..]
Waarom denk je dat Stef nu alvast gaat en niet morgen?![]()
Heel tragischquote:Op dinsdag 6 oktober 2015 09:14 schreef PeZu het volgende:
[..]
dit wa stegen bjorn, ik wete niet meer wanneer, mja cees, tragisch figuur![]()
.. en maar zeuren over mensen die liegen en draaien
Gelukkig is Cees anders ...
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Nee, ben dan ook benieuwd wat ze gaat doen vanmiddag als er gestemd gaat wordenquote:Op dinsdag 6 oktober 2015 09:15 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dat ja... en dat was ook wat Noom gister tegen haar zei
dat hele gesprek gister was vreemd , Stif had zich helemaal niets hoeven aantrekken van "wat er werd gezegd"Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik vind de zijdehoenderkuikens ook liefquote:Op dinsdag 6 oktober 2015 09:05 schreef beequeen het volgende:
De fluffy pootjes van de zijdehoenders.
[ afbeelding ]![]()
Het is dan misschien een krakkemikkig bouwsel, maar die kuikens hebben het best naar hun zin zoquote:![]()
![]()
Ik ook, ben ook benieuwd wat Noom gaat stemmen trouwens na hun gesprekje van gisterenquote:Op dinsdag 6 oktober 2015 09:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee, ben dan ook benieuwd wat ze gaat doen vanmiddag als er gestemd gaat worden
Ze vond het ook niet eerlijk dat er op Rolf werd gestemdMy age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Ik heb net even gekeken hoe die beesten er volwassen uitzien.quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 09:17 schreef Verida het volgende:
[..]
Ik vind de zijdehoenderkuikens ook lief
Ze kunnen beter nog maar even klein blijvenBefore I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.![]()
Ach ik zie het al
Stif zit in de kammetjes en wordt geknipt ...ondertussen zeikend over Rolf die een paar keer hoest,of rochelt "Als hij nou niet ophoudt dan weet ie het wel"
Zonde dat Stif zich zo laat bepalen door anderenMy age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Zou zo maar kunnen ?quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 09:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]Of ze denkt,snel ff laten knippen voor ze weg is
![]()
[ afbeelding ]Je weet pas wat je mist als het er niet is.![]()
O echt, dat heb ik niet meegekregenquote:Op dinsdag 6 oktober 2015 09:20 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik ook, ben ook benieuwd wat Noom gaat stemmen trouwens na hun gesprekje van gisteren
Ze vond het ook niet eerlijk dat er op Rolf werd gestemd
Ben ook benieuwd want je hoort haar niet echt over andere praten als een van de weinigenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
O jee een woordenwissling tussen Rowena en Stef, niet mee gekregen waaromWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Was gisteravond toen ze samen met Stif de koeien deed en Stif haar vertelde over Gina en Mark mbt stemmen.quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 09:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O echt, dat heb ik niet meegekregen
Ben ook benieuwd want je hoort haar niet echt over andere praten als een van de weinigen
Noom heeft het idd nooit met anderen over stemmen en dat siert haarMy age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Omdat Row iets over haar eigen billen zeiquote:Op dinsdag 6 oktober 2015 09:28 schreef Dotteke het volgende:
O jee een woordenwissling tussen Rowena en Stef, niet mee gekregen waarom
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 09:29 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Omdat Row iets over haar eigen billen zeio o o en daar raakt Stef geirriteert van, moet niet gekken worden daar,
Het was gewoon een grapje allemaal.quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 09:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]o o o en daar raakt Stef geirriteert van, moet niet gekken worden daar,
Want geen leven hihihihihihihihihi.
Utopia![]()
Stif probeert alles vaak bij een ander te leggen door iets op zich zelf te betrekkenquote:Op dinsdag 6 oktober 2015 09:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]o o o en daar raakt Stef geirriteert van, moet niet gekken worden daar,
Heel dubbel dus![]()
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Nou zo kwam het niet over, die blik van Stef zei genoegquote:Op dinsdag 6 oktober 2015 09:31 schreef UtopiaVolger het volgende:
[..]
Het was gewoon een grapje allemaal.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja klopt, ze voelt zich heel gauw aangevallen.gesprokenquote:Op dinsdag 6 oktober 2015 09:32 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Stif probeert alles vaak bij een ander te leggen door iets op zich zelf te betrekken
Heel dubbel dus![]()
Hoort bij bordeline waarschijnlijk,Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Gnoom zal wel weer gewoon 3 op Cees doen, omdat hij tegen haar praat 's morgensquote:Op dinsdag 6 oktober 2015 09:29 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Was gisteravond toen ze samen met Stif de koeien deed en Stif haar vertelde over Gina en Mark mbt stemmen.
Noom heeft het idd nooit met anderen over stemmen en dat siert haar![]()
Niets loffelijk van Gnoom aan hoor, die doet gewoon lomp 3 op 1 persoon met een nietszeggende reden, dan is ze gewoon weer van het gesodemieter af.
En zoiets ga je natuurlijk niet van te voren ventileren, want dan sta je voor lul. En bij het stemmen straks vallen de stemmen van Gnoom dan weer gewoon in het niet bij al het gekonkel
Heel doortrapt allemaal![]()
quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 09:33 schreef Verida het volgende:
[..]
Gnoom zal wel weer gewoon 3 op Cees doen, omdat hij tegen haar praat 's morgens![]()
Niets loffelijk van Gnoom aan hoor, die doet gewoon lomp 3 op 1 persoon met een nietszeggende reden, dan is ze gewoon weer van het gesodemieter af.
En zoiets ga je natuurlijk niet van te voren ventileren, want dan sta je voor lul. En bij het stemmen straks vallen de stemmen van Gnoom dan weer gewoon in het niet bij al het gekonkel
Heel doortrapt allemaal![]()
elke reden is ene goede reden, bij cees helemaal
Het gaat hier niet om de stemmen voor Cees, maar om het doortrapte gedoe van Gnoomquote:Op dinsdag 6 oktober 2015 09:35 schreef PeZu het volgende:
[..]![]()
elke reden is ene goede reden, bij cees helemaal![]()
![]()
Waarom doortrapt, ik zal ook drie op Cees doen als ik daar zat, heb nog nooit zo vreselijke irritante man meegemaakt als die ventquote:Op dinsdag 6 oktober 2015 09:33 schreef Verida het volgende:
[..]
Gnoom zal wel weer gewoon 3 op Cees doen, omdat hij tegen haar praat 's morgens![]()
Heel doortrapt allemaalWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik heb het helemaal gezien vanaf het begin. Het was een dolletje.quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 09:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nou zo kwam het niet over, die blik van Stef zei genoegWant geen leven hihihihihihihihihi.
Utopia![]()
Denk dat Noom in deze een van de weinige is die stemt wat ze voelt en niet mee doet met al het gekonkelquote:Op dinsdag 6 oktober 2015 09:37 schreef Verida het volgende:
[..]
Het gaat hier niet om de stemmen voor Cees, maar om het doortrapte gedoe van GnoomWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dot houdt van lekker vlot :P
Forum Opties Forumhop: Hop naar: