SPOILER: exits 2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: exits 2015Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dieren en vaste gastenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.http://www.utopiatv.nl/participant/active
Agenda:
05 oktober : nominatie publiek
06 oktober : nominatie bewoners
07 oktober : 2 nieuwe aspirantbewoners
11 oktober : exit van één aspirantbewoner
12 oktober : exit genomineerdeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op wie heb je gestemd?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Twinning = boring![]()
Als Stif en Rob omgepraat zijn dan zie ik het somber in.Dan denk ik dat Gina niet eens op de bank komt.quote:![]()
Is morgen nu de laatste stemming? En wanneer komt nu het bericht eens dat ze doorgaan..of zouden ze toch stoppen?Vragen vragennnnn![]()
Datquote:Op maandag 5 oktober 2015 23:33 schreef mijntjexx het volgende:
Is morgen nu de laatste stemming? En wanneer komt nu het bericht eens dat ze doorgaan..of zouden ze toch stoppen?Vragen vragennnnn![]()
![]()
Misschien vragen zij zichzelf dit nog steeds af....quote:Op maandag 5 oktober 2015 23:33 schreef mijntjexx het volgende:
![]()
Is er eigenlijk al bekend hoe de telling van de streamers is op de utopiasite?'Juist door het verschil kan je onderscheid maken. Iedereen is anders, wat ons gelijk maakt is dat we mensen zijn met respect naar elkaar, toch . . .�![]()
Wat was vorig jaar de melding? We gaan door of we gaan nog 12 maanden door?quote:Op maandag 5 oktober 2015 23:33 schreef mijntjexx het volgende:
echt?quote:Op maandag 5 oktober 2015 23:31 schreef Inca het volgende:
Naomi gaat eruit![]()
Stef en Ivan nemen de koeien over
TEAM TAFEL![]()
Echt een minpunt, kan er niet aan wennenquote:Op maandag 5 oktober 2015 23:34 schreef Peace99 het volgende:
[..]
Ook daarvan zag God dat het goed was![]()
Inca. Zag het te laat.
Waar is dat belletje gebleven![]()
![]()
volgens mij we gaan nog 12 maanden doorquote:Op maandag 5 oktober 2015 23:34 schreef chufi het volgende:
[..]
Wat was vorig jaar de melding? We gaan door of we gaan nog 12 maanden door?![]()
Dit is een vraag voor de kelder denk ikquote:Op maandag 5 oktober 2015 23:35 schreef Raskolnikow het volgende:
Is er eigenlijk al bekend wanneer de nieuwe film van Larissa uitkomt?![]()
![]()
![]()
Waarmee was ik te laatquote:Op maandag 5 oktober 2015 23:34 schreef Peace99 het volgende:
[..]
Ook daarvan zag God dat het goed was![]()
Inca. Zag het te laat.
Waar is dat belletje gebleven![]()
Twinning = boring![]()
Dacht het me ook te herinneren, maar als het gewoon doorgaan was dan is het gewoon doorgaanquote:Op maandag 5 oktober 2015 23:35 schreef mijntjexx het volgende:
[..]
volgens mij we gaan nog 12 maanden door![]()
Zit wel een goed verhaal in heb ik gehoord.quote:Op maandag 5 oktober 2015 23:35 schreef Raskolnikow het volgende:
Is er eigenlijk al bekend wanneer de nieuwe film van Larissa uitkomt?![]()
Ja! Natuurlijk was het niet langer houdbaar dat het luie kreng de koeien deed. Die arme dieren.quote:
Nu heeft dat rotkind geen functie meer, geen doel. Kans is groot dat ze er uit gaat. Maar helaas vrees ik dat het een vriendelijk vertrek wordt. Een eervolle aftocht zonder dat het haar borg kost, net zoals ze toen met Colinda hadden geregeld. En dat is jammer. Leuk dat ze weg is, maar het zal geen vuurwerk worden vrees ik.![]()
Zou je anders geen melding krijgen dat je abo stop gezet wordt?quote:Op maandag 5 oktober 2015 23:38 schreef chufi het volgende:
[..]
Dacht het me ook te herinneren, maar als het gewoon doorgaan was dan is het gewoon doorgaan
Volgens mij kon je vorig jaar rond deze tijd al beslissen of je abo wilde blijven en kwamen ze met een aanbieding voor een jaar.![]()
Weet ik niet meer.....quote:Op maandag 5 oktober 2015 23:40 schreef Luna1956 het volgende:
[..]
Zou je anders geen melding krijgen dat je abo stop gezet wordt?
Volgens mij kon je vorig jaar rond deze tijd al beslissen of je abo wilde blijven en kwamen ze met een aanbieding voor een jaar.![]()
Laatst had ik het idee, dat Rolf heel graag weg wilde....quote:Op maandag 5 oktober 2015 23:41 schreef lonneberga het volgende:
Naomi gaat echt niet weg,die blijft minstens tot februari
Zeker na het bezoek van zijn vriendin..
Als dat zo is, blijft Naomi nog even....![]()
Gabs zei laatst tussen neus en lippen door dat zij zo weg kon.... Geen borg en zoquote:Op maandag 5 oktober 2015 23:41 schreef lonneberga het volgende:
Naomi gaat echt niet weg,die blijft minstens tot februari
Forum Opties Forumhop: Hop naar: