Sommige audities zijn echt prachtig.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 16:38 schreef Scrummie het volgende:
Over audities gesproken (hierboven ergens):
Ik word van deze altijd nogal.. emotioneel op een goeie manier. Vind dat dametje echt een prachtstem hebben.
Ah...... jemig die tweedequote:Op donderdag 15 oktober 2015 15:17 schreef bedachtzaam het volgende:
[..]
Sommige audities zijn echt prachtig.
hahaha die supporters die een knuffel willen van hun heldquote:
Beide echtquote:Op donderdag 15 oktober 2015 15:17 schreef bedachtzaam het volgende:
[..]
Sommige audities zijn echt prachtig.
Zou ook idioot zijn als hij dat niet had gedaan ...quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 11:16 schreef theguyver het volgende:
President Uruguay redt leven van meisje
De president van Uruguay en zijn lijfarts hebben in een vliegtuig het leven gered van een veertienjarige Française. Het meisje kreeg na het eten van pinda's een allergieaanval en raakte in acute ademnood. Nadat de bemanning via de telecom had gevraagd of er een arts aan boord was, spoedde van huis uit oncoloog Tabaré Vázquez zich direct naar het kind. Zijn lijfarts en hij dienden het meisje meteen een injectie toe.
quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 11:20 schreef FANN het volgende:
[..]
Zou ook idioot zijn als hij dat niet had gedaan ...
mjaquote:Op zaterdag 31 oktober 2015 12:01 schreef theguyver het volgende:
[..]true, maar dan nog!
Gelukje dat hij aanwezig was plus evt medicatie waardoor madam weer op de been is!
quote:Op vrijdag 6 november 2015 15:01 schreef Divje het volgende:
Stervende Star Wars-fan al naar nieuwe film
Vind ik leuk.
Feel the love!quote:Op vrijdag 6 november 2015 22:06 schreef jogy het volgende:
Ik moet trouwens wel zeggen dat ik ook dolgelukkig ben dance als collega want hij heeft een inzicht waarvan ik zelfs niet wist dat ik het kwijt was geraakt. Dus dat.
Gadverdamme wat een eng wijfquote:Op zaterdag 7 november 2015 00:00 schreef Villas__Rubin het volgende:
Voor de vrouwen in deze wereld:
http://nl.ign.com/star-wa(...)-fleetwood-overledenquote:Op vrijdag 6 november 2015 15:01 schreef Divje het volgende:
Stervende Star Wars-fan al naar nieuwe film
Vind ik leuk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |