Het voelt goed om je weer te zien postenquote:Op dinsdag 13 oktober 2015 16:52 schreef Worteltjestaart het volgende:
De filmpjes hierik ben expres gestopt met posten binnen BNW, maar dit wil ik blijven volgen.
dan ook nog eentje van mij... alleen het interview wordt je al stil van, maar als je daarna zijnquote:Op dinsdag 13 oktober 2015 16:38 schreef Scrummie het volgende:
Over audities gesproken (hierboven ergens):
Ik word van deze altijd nogal.. emotioneel op een goeie manier. Vind dat dametje echt een prachtstem hebben.
quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 16:55 schreef Worteltjestaart het volgende:
Een stukje positiviteit kan de wereld nooit slechter maken
En thanks
Wauw. Erg wauw. Niet te veel over nadenken over hoeveel talent er op deze manier verloren gaat..quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 17:02 schreef FANN het volgende:
[..]
dan ook nog eentje van mij... alleen het interview wordt je al stil van, maar als je daarna zijn
stem hoort....
Ja ik ben daar ook wel voorzichtig mee, maar vandaag zo'n mooi verschil tussen beroepsbedelaars en echte armoe.quote:Op maandag 12 oktober 2015 21:14 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Waar in Spanje ben je? <3 Spanje.
Pas wel op met je feel good momentje. Er zijn bizar veel bedelaars/zwervers, die dat van 9 tot 5 zijn, vervolgens stappen ze in een dikke auto op weg naar huis, vooral in toeristische gebieden. Maar ook veel trieste verhalen, waarbij kinderen bij geboorte benen gebroken worden, zodat ze meer geld opleveren bij het bedelen, enzo.
Maar goed, dat is niet voor hier. Feel good, daar in Spanje. Prachtig land met een prachtige, emotionele en passievolle bevolking.
Had die kat een grafhekel aan dat ventje dan of wat? Een jaar pleite en daags nadat die dood is zit ie weer op de stoep!?quote:Op maandag 12 oktober 2015 19:51 schreef Blaadjes het volgende:
Voor de ouders van die jongen was er ook een mooi moment.
Ventje met leukemie zn kat was al een jaar weg en toen hij vorige week overleed en die ouders zijn ouders thuis kwamen zat die kat voor de deur te wachten.
Bizar hoor maar wel heel leuk voor die ouders.
Mooi gebaar! Dat zijn idd mensen die het gewoon verdienen om wat te krijgen. Of we zelf überhaupt iets doen.. vind ik moeilijk. Natuurlijk, de ene goede daad is de ander niet. Jaaaaaren geleden zag ik een zwerver op een station hier ergens. Het was koud en had geen sokken aan. Ik twijfelde of ik 'm mijn sokken zou geven. Niet gedaan. Voel ik me nog altijd schuldig over eigenlijk. Waarom deed ik dat niet? Niet omdat ik die sokken niet kon missen, maar omdat ik geen zin had in de blikken van anderen. Dus ik moet mij daar ook schuldig over voelen want de volgende keer zou ik het wél doen. Ik denk dat heel veel mensen zo wel denken, niet omdat ze egoïstisch zijn, maar omdat ze bang zijn voor oordelen van anderen. Terwijl dat eigenlijk schandalig is.quote:Op woensdag 14 oktober 2015 00:50 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
Ja ik ben daar ook wel voorzichtig mee, maar vandaag zo'n mooi verschil tussen beroepsbedelaars en echte armoe.
Loop vanavond(inmiddels gisteren) door de winkelstraat met veel vreettentjes en winkeltjes.
Zie ik een stelletje man en vrouw met 2 mooie honden te zoeken in de vuilniszakken naar ???
voedsel.
Iets dat beroepsbedelaars niet doen. Ze waren ook niet aan het bedelen maar op zoek naar voedsel. Dan weet je ,dit zijn echt arme donders. (ook duidelijk geen roma's ofzo)
Sprak de jonge man aan en gaf al het kleingeld wat ik had (een euro of 6) aan hem met de mededeling koop maar wat wat te eten.
hopelijk was het genoeg,( ik ben zelf ook niet rijk ofzo), om wat te eten te kopen.
Ik liep niet veel later nog door de zelfde winkelstraat en zag ze nergens meer.
Het vreemde is dat ik dat zelf niet als een feelgood moment zie, moet ik me nou goed voelen daarover of.....
Ik ben zowiezo iemand die graag helpt als ik het kan.
Nee geen foto of filmpje, en al helemaal niet op youtube.
Vind dit topic best positief hoor maar wat doen wij zelf ?Doen we uberhoupt zelf wel eens iets?
En is dat dan een feelgood iets of gewoon een humaan iets?
Voel me vaak eerder schuldig dat ik maar zo weinig kan geven.
Er is zelfs een gezegde over: Een mens die geeft wat hij heeft is waard dat hij leeft.quote:Op woensdag 14 oktober 2015 00:50 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
Ja ik ben daar ook wel voorzichtig mee, maar vandaag zo'n mooi verschil tussen beroepsbedelaars en echte armoe.
Loop vanavond(inmiddels gisteren) door de winkelstraat met veel vreettentjes en winkeltjes.
Zie ik een stelletje man en vrouw met 2 mooie honden te zoeken in de vuilniszakken naar ???
voedsel.
Iets dat beroepsbedelaars niet doen. Ze waren ook niet aan het bedelen maar op zoek naar voedsel. Dan weet je ,dit zijn echt arme donders. (ook duidelijk geen roma's ofzo)
Sprak de jonge man aan en gaf al het kleingeld wat ik had (een euro of 6) aan hem met de mededeling koop maar wat wat te eten.
hopelijk was het genoeg,( ik ben zelf ook niet rijk ofzo), om wat te eten te kopen.
Ik liep niet veel later nog door de zelfde winkelstraat en zag ze nergens meer.
Het vreemde is dat ik dat zelf niet als een feelgood moment zie, moet ik me nou goed voelen daarover of.....
Ik ben zowiezo iemand die graag helpt als ik het kan.
Nee geen foto of filmpje, en al helemaal niet op youtube.
Vind dit topic best positief hoor maar wat doen wij zelf ?Doen we uberhoupt zelf wel eens iets?
En is dat dan een feelgood iets of gewoon een humaan iets?
Voel me vaak eerder schuldig dat ik maar zo weinig kan geven.
Je had je in ieder geval niet beter gevoeld als je niets gegeven had, eerder slechter, omdat je dan achteraf denkt, verdomme ik had die mensen best die paar euro kunnen geven die ik in mijn zak had....quote:Op woensdag 14 oktober 2015 00:50 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 14 oktober 2015 01:26 schreef ems. het volgende:
Dit filmpje doet het ook altijd goed. Gewoon mensen van verschillende culturen die coole shit doen in coole natuur met de civilization soundtrack op de achtergrond.
quote:
quote:Op woensdag 14 oktober 2015 11:47 schreef theguyver het volgende:
[..]
Die 2e eh!
http://historiek.net/historische-fotos-de-anti-tank-hond/23289/
quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 16:24 schreef theguyver het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
Na het ongekende succes, van het feel good topic!
Kan je hier je gal spuwen!
TALPA
Kaboomquote:Op woensdag 14 oktober 2015 11:47 schreef theguyver het volgende:
[..]
Die 2e eh!
http://historiek.net/historische-fotos-de-anti-tank-hond/23289/
Ja moest er beetje aan denknen, beetje een dompert voor dit topic..quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |