abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 13 oktober 2015 @ 16:52:28 #251
238326 Worteltjestaart
Lid van de Copycat-fanclub
pi_156805606
De filmpjes hier O+ ik ben expres gestopt met posten binnen BNW, maar dit wil ik blijven volgen.
[b]Op <a href="http://forum.fok.nl/topic/2422880/2/50#p176814828" target="_blank" >maandag 29 januari 2018 10:31</a> schreef richolio het volgende:[/b]
Kijk even naar de post van worteltjestaart en neem het goed in je op.
  Moderator dinsdag 13 oktober 2015 @ 16:54:56 #252
249559 crew  Lavenderr
pi_156805656
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 oktober 2015 16:52 schreef Worteltjestaart het volgende:
De filmpjes hier O+ ik ben expres gestopt met posten binnen BNW, maar dit wil ik blijven volgen.
Het voelt goed om je weer te zien posten ;)
  dinsdag 13 oktober 2015 @ 16:55:42 #253
238326 Worteltjestaart
pi_156805673
Een stukje positiviteit kan de wereld nooit slechter maken :)

En thanks :D
[b]Op <a href="http://forum.fok.nl/topic/2422880/2/50#p176814828" target="_blank" >maandag 29 januari 2018 10:31</a> schreef richolio het volgende:[/b]
pi_156805817
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 oktober 2015 16:38 schreef Scrummie het volgende:
Over audities gesproken (hierboven ergens):

Ik word van deze altijd nogal.. emotioneel op een goeie manier. Vind dat dametje echt een prachtstem hebben.
dan ook nog eentje van mij... alleen het interview wordt je al stil van, maar als je daarna zijn
stem hoort....

dinsdag 13 oktober 2015 @ 17:02:35 #255
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_156805830
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 oktober 2015 16:55 schreef Worteltjestaart het volgende:
Een stukje positiviteit kan de wereld nooit slechter maken :)

En thanks :D
:W het voelt natuurlijk altijd goed om je hier weer eens te zien :)
Hoi Worteltjestaart
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_156807257
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 oktober 2015 17:02 schreef FANN het volgende:

[..]

dan ook nog eentje van mij... alleen het interview wordt je al stil van, maar als je daarna zijn
stem hoort....

Wauw. Erg wauw. Niet te veel over nadenken over hoeveel talent er op deze manier verloren gaat..
  dinsdag 13 oktober 2015 @ 18:57:34 #257
238326 Worteltjestaart
pi_156808324
Hoi guyver :)
  woensdag 14 oktober 2015 @ 00:50:29 #258
334494 Dance99Vv
Praise Bastet
pi_156822466
quote:
1s.gif Op maandag 12 oktober 2015 21:14 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Waar in Spanje ben je? <3 Spanje.

Pas wel op met je feel good momentje. Er zijn bizar veel bedelaars/zwervers, die dat van 9 tot 5 zijn, vervolgens stappen ze in een dikke auto op weg naar huis, vooral in toeristische gebieden. Maar ook veel trieste verhalen, waarbij kinderen bij geboorte benen gebroken worden, zodat ze meer geld opleveren bij het bedelen, enzo.

Maar goed, dat is niet voor hier. Feel good, daar in Spanje. Prachtig land met een prachtige, emotionele en passievolle bevolking.
Ja ik ben daar ook wel voorzichtig mee, maar vandaag zo'n mooi verschil tussen beroepsbedelaars en echte armoe.
Loop vanavond(inmiddels gisteren) door de winkelstraat met veel vreettentjes en winkeltjes.
Zie ik een stelletje man en vrouw met 2 mooie honden te zoeken in de vuilniszakken naar ???
voedsel.
Iets dat beroepsbedelaars niet doen. Ze waren ook niet aan het bedelen maar op zoek naar voedsel. Dan weet je ,dit zijn echt arme donders. (ook duidelijk geen roma's ofzo)
Sprak de jonge man aan en gaf al het kleingeld wat ik had (een euro of 6) aan hem met de mededeling koop maar wat wat te eten.
hopelijk was het genoeg,( ik ben zelf ook niet rijk ofzo), om wat te eten te kopen.
Ik liep niet veel later nog door de zelfde winkelstraat en zag ze nergens meer.

Het vreemde is dat ik dat zelf niet als een feelgood moment zie, moet ik me nou goed voelen daarover of.....
Ik ben zowiezo iemand die graag helpt als ik het kan.
Nee geen foto of filmpje, en al helemaal niet op youtube.

Vind dit topic best positief hoor maar wat doen wij zelf ?Doen we uberhoupt zelf wel eens iets?
En is dat dan een feelgood iets of gewoon een humaan iets?
Voel me vaak eerder schuldig dat ik maar zo weinig kan geven.

[ Bericht 1% gewijzigd door Dance99Vv op 14-10-2015 01:00:55 ]
There is only one religion
pi_156822811

Dit filmpje doet het ook altijd goed. Gewoon mensen van verschillende culturen die coole shit doen in coole natuur met de civilization soundtrack op de achtergrond.
Conscience do cost.
pi_156823070
quote:
1s.gif Op maandag 12 oktober 2015 19:51 schreef Blaadjes het volgende:
Voor de ouders van die jongen was er ook een mooi moment.
Ventje met leukemie zn kat was al een jaar weg en toen hij vorige week overleed en die ouders zijn ouders thuis kwamen zat die kat voor de deur te wachten.
Bizar hoor maar wel heel leuk voor die ouders.
Had die kat een grafhekel aan dat ventje dan of wat? Een jaar pleite en daags nadat die dood is zit ie weer op de stoep!? 8)7
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
pi_156824491
quote:
0s.gif Op woensdag 14 oktober 2015 00:50 schreef Dance99Vv het volgende:

[..]

Ja ik ben daar ook wel voorzichtig mee, maar vandaag zo'n mooi verschil tussen beroepsbedelaars en echte armoe.
Loop vanavond(inmiddels gisteren) door de winkelstraat met veel vreettentjes en winkeltjes.
Zie ik een stelletje man en vrouw met 2 mooie honden te zoeken in de vuilniszakken naar ???
voedsel.
Iets dat beroepsbedelaars niet doen. Ze waren ook niet aan het bedelen maar op zoek naar voedsel. Dan weet je ,dit zijn echt arme donders. (ook duidelijk geen roma's ofzo)
Sprak de jonge man aan en gaf al het kleingeld wat ik had (een euro of 6) aan hem met de mededeling koop maar wat wat te eten.
hopelijk was het genoeg,( ik ben zelf ook niet rijk ofzo), om wat te eten te kopen.

Het vreemde is dat ik dat zelf niet als een feelgood moment zie, moet ik me nou goed voelen daarover of.....

Vind dit topic best positief hoor maar wat doen wij zelf ?Doen we uberhoupt zelf wel eens iets?
Mooi gebaar! Dat zijn idd mensen die het gewoon verdienen om wat te krijgen. Of we zelf überhaupt iets doen.. vind ik moeilijk. Natuurlijk, de ene goede daad is de ander niet. Jaaaaaren geleden zag ik een zwerver op een station hier ergens. Het was koud en had geen sokken aan. Ik twijfelde of ik 'm mijn sokken zou geven. Niet gedaan. Voel ik me nog altijd schuldig over eigenlijk. Waarom deed ik dat niet? Niet omdat ik die sokken niet kon missen, maar omdat ik geen zin had in de blikken van anderen. Dus ik moet mij daar ook schuldig over voelen want de volgende keer zou ik het wél doen. Ik denk dat heel veel mensen zo wel denken, niet omdat ze egoïstisch zijn, maar omdat ze bang zijn voor oordelen van anderen. Terwijl dat eigenlijk schandalig is.

En of je er goed over moet voelen; vind ik wel. In jou geval zou je je er zelfs geweldig over moeten voelen, want op dit moment ben je een beter mens dan ieder ander die meer heeft dan jou en niets heeft gegeven. Je hebt een ander een goed gevoel geven, en dat geeft jou weer recht op een goed gevoel.
pi_156825694
quote:

[..]

voedsel.

Er is zelfs een gezegde over: Een mens die geeft wat hij heeft is waard dat hij leeft.
pi_156826295
quote:

[..]

Je had je in ieder geval niet beter gevoeld als je niets gegeven had, eerder slechter, omdat je dan achteraf denkt, verdomme ik had die mensen best die paar euro kunnen geven die ik in mijn zak had....
  woensdag 14 oktober 2015 @ 11:18:58 #265
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_156826489
quote:
0s.gif Op woensdag 14 oktober 2015 01:26 schreef ems. het volgende:

Dit filmpje doet het ook altijd goed. Gewoon mensen van verschillende culturen die coole shit doen in coole natuur met de civilization soundtrack op de achtergrond.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_156826622

woensdag 14 oktober 2015 @ 11:29:08 #267
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_156826641
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 oktober 2015 18:57 schreef Worteltjestaart het volgende:
Hoi guyver :)
:D Die UI is leuk!

These City Buses Are Now Showers For The Homeless In San Francisco

http://www.sunnyskyz.com/(...)ess-In-San-Francisco
pi_156826825
It was the first time Joey had stood since he became paraplegic following a motorcycle accident
in August 2012.
His wife Michelle says she was completely surprised when she saw her groom in his special harness, and that 'there wasn't a dry eye in the house'

woensdag 14 oktober 2015 @ 11:47:23 #269
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_156826923
pi_156827063
quote:

tja het blijven foto's die in oorlogstijd zijn gemaakt natuurlijk, oorlogstijd in niets
mooi's aan, maar de band het gaat om de band tussen dieren en mensn, zélfs
in oorlogstijd, maar als je wil kan je dan óveral iets negatiefs inzien natuurlijk,
óók in het bruidspaar hier boven, want wat is er nou ''feel good'' aan een man
die na een ongeluk in een rolstoel beland?

Als je zo begint kan je hier net zo goed een slotje opgooien :')
pi_156827116
Ah! ik zie het al, het topic beviel je toch al niet zo? :D

BNW / spuw hier je gal topic

quote:
18s.gif Op dinsdag 13 oktober 2015 16:24 schreef theguyver het volgende:
:r

[ afbeelding ]

Na het ongekende succes, van het feel good topic!

Kan je hier je gal spuwen!

:r TALPA :r
pi_156835180
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  woensdag 14 oktober 2015 @ 18:49:46 #273
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_156835800
Mijn feel-good-momentje voor vandaag :D

Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  woensdag 14 oktober 2015 @ 22:19:54 #275
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_156841480
quote:
11s.gif Op woensdag 14 oktober 2015 18:19 schreef Soury het volgende:

[..]

Kaboom ;(
Ja moest er beetje aan denknen, beetje een dompert voor dit topic..

deze... is dan wel even een tranen trekker..

link voor het hele verhaal..

http://www.cbsnews.com/news/dying-girl-gets-final-wish-to-see-up/
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')