Dat is zo man.quote:Op maandag 5 oktober 2015 23:32 schreef niels0 het volgende:
[..]
Ben je van de ratten besnuffeld? En ze is ook niet naìef. Dat lijkt misschien zo.
quote:
jaquote:
Anders log je gewoon uit als het je niet bevalt.quote:Op maandag 5 oktober 2015 23:32 schreef Toto69 het volgende:
[..]
zouden meer mensen moeten doen zeker
ik zie jou elke dagquote:
Hij heeft jerrycan onder z'n bureau.quote:Op maandag 5 oktober 2015 23:33 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
wist je dat die dp binnen 5 seconden ofzo pist
Hoe weet jij dat? Srsquote:Op maandag 5 oktober 2015 23:32 schreef niels0 het volgende:
[..]
Ben je van de ratten besnuffeld? En ze is ook niet naìef. Dat lijkt misschien zo.
wheheh, tsjaquote:
+¤0,50quote:Op maandag 5 oktober 2015 23:33 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Anders log je gewoon uit als het je niet bevalt.
En datzelfde geldt voor meer mensen hier.
heb de verrekijker van etto geleendquote:
nee srs liep zon gastje rond met mega lang haar en dezelfde stonede blikquote:Op maandag 5 oktober 2015 23:34 schreef deadprez het volgende:
[..]
heb de verrekijker van etto geleend
ga je copyright claim indienenquote:
wss gwn jonge wch danquote:Op maandag 5 oktober 2015 23:35 schreef Toto69 het volgende:
[..]
nee srs liep zon gastje rond met mega lang haar en dezelfde stonede blik
sucky suckyquote:Op maandag 5 oktober 2015 23:35 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Dikke inflatie, is haast niks waard joh.
Hoi dpquote:Op maandag 5 oktober 2015 23:34 schreef deadprez het volgende:
[..]
heb de verrekijker van etto geleend
hoi sequote:
Trainingen zijn altijd het leukst, hoef je nog niet zoveel te kunnen/doen en krijg je toch geld.quote:
jonge staat er tochquote:
da's waarquote:Op maandag 5 oktober 2015 23:35 schreef Willoow het volgende:
[..]
Trainingen zijn altijd het leukst, hoef je nog niet zoveel te kunnen/doen en krijg je toch geld.
je bent toch al kkdik dus boeiequote:Op maandag 5 oktober 2015 23:36 schreef Der_Mann het volgende:
wil dikke bak doritos nacho cheese opvreten maar eigenlijk al te laat voor, wat te doen
sowwwquote:
Daarna wordt het kut.quote:
tijd gaat iig wel een stuk snellerquote:
Zal hij ook wel blijven, zie hem echt niet afvallen. Wss rond z'n 40ste dood. Geniet nog maar ff van je chips hermann, ik gun het je.quote:
training helemaal klaar?quote:Op maandag 5 oktober 2015 23:37 schreef deadprez het volgende:
[..]
tijd gaat iig wel een stuk sneller
wtf gekquote:Op maandag 5 oktober 2015 23:37 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Zal hij ook wel blijven, zie hem echt niet afvallen. Wss rond z'n 40ste dood. Geniet nog maar ff van je chips hermann, ik gun het je.
hey chevyquote:Op maandag 5 oktober 2015 23:37 schreef niels0 het volgende:
[..]
Van plan om een scriptje te schrijven die het automatisch bijhoudt per user.
Ik wil nog frikandel maken, maar heb geen zin er moeite voor te doen. Zware struggles zijn dit.quote:Op maandag 5 oktober 2015 23:36 schreef Der_Mann het volgende:
wil dikke bak doritos nacho cheese opvreten maar eigenlijk al te laat voor, wat te doen
kwil je wel helpen hoorquote:Op maandag 5 oktober 2015 23:33 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Hihi hoe werkt een vibrator, ik ben atechnisch xdxd hihihi
yehquote:
Mag geen scripts gebruiken op FOK! dus tegen die tijd zal ik je er wel bijnaaien.quote:Op maandag 5 oktober 2015 23:37 schreef niels0 het volgende:
[..]
Van plan om een scriptje te schrijven die het automatisch bijhoudt per user.
Met inbound wel.quote:Op maandag 5 oktober 2015 23:37 schreef deadprez het volgende:
[..]
tijd gaat iig wel een stuk sneller
proeftijd is wel pas na deze week voorbij, dus ik ben nog niet helemaal veiligquote:
ik heb wel een frikandel voor je hahahahehihihaihahiahiaaquote:Op maandag 5 oktober 2015 23:37 schreef Willoow het volgende:
[..]
Ik wil nog frikandel maken, maar heb geen zin er moeite voor te doen. Zware struggles zijn dit.
komt wel goedquote:Op maandag 5 oktober 2015 23:38 schreef deadprez het volgende:
[..]
proeftijd is wel pas na deze week voorbij, dus ik ben nog niet helemaal veilig
ahahaha ;Dquote:Op maandag 5 oktober 2015 23:39 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
ik heb wel een frikandel voor je hahahahehihihaihahiahiaa
Voor slechts data-collecting lijkt het me geen punt.quote:Op maandag 5 oktober 2015 23:38 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Mag geen scripts gebruiken op FOK! dus tegen die tijd zal ik je er wel bijnaaien.
Haal je targets?quote:Op maandag 5 oktober 2015 23:38 schreef deadprez het volgende:
[..]
outbound lijkt me echt gewoon hel op aardequote:
Wel goeie feedback gehad?quote:Op maandag 5 oktober 2015 23:38 schreef deadprez het volgende:
[..]
jaquote:Op maandag 5 oktober 2015 23:39 schreef deadprez het volgende:
[..]
outbound lijkt me echt gewoon hel op aarde
Is zo, ik ben er aan overleden.quote:Op maandag 5 oktober 2015 23:39 schreef deadprez het volgende:
[..]
buiten gewoon normale gemiddeldes van gesprekstijd en shit halen hebben we niet echt targets, tis geen verkoop ofzo.quote:
Alsof je je arm omhoog kan brengen om in de bak te graaienquote:Op maandag 5 oktober 2015 23:36 schreef Der_Mann het volgende:
bedanktquote:Op maandag 5 oktober 2015 23:37 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Zal hij ook wel blijven, zie hem echt niet afvallen. Wss rond z'n 40ste dood. Geniet nog maar ff van je chips hermann, ik gun het je.
yes. komt ook wel goed denk ikquote:
Oh, toen ik bij een callcenter werkte hadden we moordende targets.quote:Op maandag 5 oktober 2015 23:40 schreef deadprez het volgende:
[..]
buiten gewoon normale gemiddeldes van gesprekstijd en shit halen hebben we niet echt targets, tis geen verkoop ofzo.
jaquote:Op maandag 5 oktober 2015 23:40 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Alsof je je arm omhoog kan brengen om in de bak te graaien
Mijn ervaring, het is net een soort idols. Met de training valt de helft al af.quote:Op maandag 5 oktober 2015 23:39 schreef deadprez het volgende:
[..]
Mooi, ben blij voor je.quote:
whehehequote:Op maandag 5 oktober 2015 23:41 schreef Willoow het volgende:
[..]
Mijn ervaring, het is net een soort idols. Met de training valt de helft al af.
Gewoon met een hand typen en met een hand eten.quote:Op maandag 5 oktober 2015 23:41 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ben niet zo'n pauper die met vieze vingers gaat typen dus weet nog niet
thanksquote:
met 1 hand typen is tyfusquote:Op maandag 5 oktober 2015 23:42 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Gewoon met een hand typen en met een hand eten.
Met 1 hand typen kan hij sowieso wel.quote:Op maandag 5 oktober 2015 23:42 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Gewoon met een hand typen en met een hand eten.
Mijn overgrootmoeder is aan tyfus overleden, zou je dat woord niet meer willen gebruiken? Dank je!!quote:
grquote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |