Zat er een man achter dat account? Typisch fok!quote:
Nee joh, IfIm is gewoon een wat naief meisje uit limburg.quote:Op maandag 5 oktober 2015 23:27 schreef Willoow het volgende:
[..]
Zat er een man achter dat account? Typisch fok!
JamesDean = manquote:Op maandag 5 oktober 2015 23:27 schreef Willoow het volgende:
[..]
Welnee.quote:Op maandag 5 oktober 2015 23:27 schreef Willoow het volgende:
[..]
Oh jij bedoelt Ifimjamesdean, dat is een meid jaquote:Op maandag 5 oktober 2015 23:27 schreef Willoow het volgende:
[..]
ze ging week niet op fok of zquote:Op maandag 5 oktober 2015 23:28 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Oh jij bedoelt Ifimjamesdean, dat is een meid jaweetnie waar ze is, mag van mij ook wel wegblijven
Nee, dat is jamesdeen.quote:Op maandag 5 oktober 2015 23:28 schreef Toto69 het volgende:
[..]
JamesDean = man
IfImJamesDean = vrouw/meisje
quote:Op woensdag 30 september 2015 18:30 schreef IfImJamesDean het volgende:
Ik heb een weddenschap met PausNicolaas en ik ga een week niet op FOK komen
ik niet maar zal haar sws wel doen, hardquote:Op maandag 5 oktober 2015 23:26 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
vind haar reet perfect voor haar lichaam
Zeker interessant, ik dacht dat we met een persoon hadden te maken, haha.quote:Op maandag 5 oktober 2015 22:25 schreef xcachet het volgende:
ik ben een veel besproken onderwerp
interessant
Ik vond haar wel schattig.quote:Op maandag 5 oktober 2015 23:28 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Oh jij bedoelt Ifimjamesdean, dat is een meid jaweetnie waar ze is, mag van mij ook wel wegblijven
En McGrath ja.quote:Op maandag 5 oktober 2015 23:30 schreef JimmyDean het volgende:
Vind het altijd jammer dat zo'n meisje meteen van die trieste stalkers achter zich aan krijgt zoals Paus bijvoorbeeld.
Ze wil het zelf, ze kan hem ook negerenquote:Op maandag 5 oktober 2015 23:30 schreef JimmyDean het volgende:
Vind het altijd jammer dat zo'n meisje meteen van die trieste stalkers achter zich aan krijgt zoals Paus bijvoorbeeld.
Like wtf, al deze usernamesquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |