buiten gewoon normale gemiddeldes van gesprekstijd en shit halen hebben we niet echt targets, tis geen verkoop ofzo.quote:
Alsof je je arm omhoog kan brengen om in de bak te graaienquote:Op maandag 5 oktober 2015 23:36 schreef Der_Mann het volgende:
wil dikke bak doritos nacho cheese opvreten maar eigenlijk al te laat voor, wat te doen
bedanktquote:Op maandag 5 oktober 2015 23:37 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Zal hij ook wel blijven, zie hem echt niet afvallen. Wss rond z'n 40ste dood. Geniet nog maar ff van je chips hermann, ik gun het je.
yes. komt ook wel goed denk ikquote:
Oh, toen ik bij een callcenter werkte hadden we moordende targets.quote:Op maandag 5 oktober 2015 23:40 schreef deadprez het volgende:
[..]
buiten gewoon normale gemiddeldes van gesprekstijd en shit halen hebben we niet echt targets, tis geen verkoop ofzo.
jaquote:Op maandag 5 oktober 2015 23:40 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Alsof je je arm omhoog kan brengen om in de bak te graaien
Mijn ervaring, het is net een soort idols. Met de training valt de helft al af.quote:Op maandag 5 oktober 2015 23:39 schreef deadprez het volgende:
[..]
outbound lijkt me echt gewoon hel op aarde
Mooi, ben blij voor je.quote:
whehehequote:Op maandag 5 oktober 2015 23:41 schreef Willoow het volgende:
[..]
Mijn ervaring, het is net een soort idols. Met de training valt de helft al af.
Gewoon met een hand typen en met een hand eten.quote:Op maandag 5 oktober 2015 23:41 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ben niet zo'n pauper die met vieze vingers gaat typen dus weet nog niet
thanksquote:
met 1 hand typen is tyfusquote:Op maandag 5 oktober 2015 23:42 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Gewoon met een hand typen en met een hand eten.
Met 1 hand typen kan hij sowieso wel.quote:Op maandag 5 oktober 2015 23:42 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Gewoon met een hand typen en met een hand eten.
Mijn overgrootmoeder is aan tyfus overleden, zou je dat woord niet meer willen gebruiken? Dank je!!quote:
grquote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |