Nou ja... ik weet niet of deze nog volkomt vandaag, maar ander geldt het voor morgen ook nogquote:
en wat zijn dat? sexy vliegen?quote:Op maandag 5 oktober 2015 22:29 schreef Deisyy het volgende:
Beyoncevlieg!
Ik had er voor vandaag nog nooit van gehoord, maar heb het vandaag een paar keer langs horen komen.
Ik heb het even opgezocht:quote:
quote:"Het woord beyoncévlieg, de naam voor een paardenvlieg. We kennen allemaal de zangeres, maar het drukt ook de essentie van taal uit: je bedenkt een prikkelend woord om aandacht te vragen voor iets onbeduidends."
Het achterlijf van de vlieg is goudkleurig, wat onderzoekers deed denken aan de Amerikaanse zangeres. "De wetenschapper die deze naam bedacht heeft, wilde daarmee waarschijnlijk aandacht voor zijn project vragen."
Heb ik niet, ik heb een kastje.quote:Op maandag 5 oktober 2015 22:31 schreef PP_Sound het volgende:
Ik wacht nog steeds op het plankje boven wastafel topic.
Begin jij maarquote:Op maandag 5 oktober 2015 22:31 schreef PP_Sound het volgende:
Ik wacht nog steeds op het plankje boven wastafel topic.
Ik ze de link met Beyone nietquote:Op maandag 5 oktober 2015 22:32 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik zag het ik zat al te googelen![]()
[ afbeelding ]
Ben lowprofile tot ergens in 2016quote:Op maandag 5 oktober 2015 22:33 schreef FANN het volgende:
[..]
Begin jij maarik vind dat weer te persoonlijk, ga ik niet doen
ik kan die foto niet zien? jullie wel?quote:Op maandag 5 oktober 2015 22:33 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Heb ik niet, ik heb een kastje.
[ [url=http://http://i.imgur.com/I2IbhFk.jpg]afbeelding[/url] ]
En kat heet dat Deesquote:Op maandag 5 oktober 2015 22:33 schreef Deisyy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 5 oktober 2015 22:34 schreef FANN het volgende:
[..]
ik kan die foto niet zien? jullie wel?
Nu welquote:Op maandag 5 oktober 2015 22:33 schreef Deisyy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wel een mooie poes.quote:Op maandag 5 oktober 2015 22:33 schreef Deisyy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Jawel, een kastje met spiegels op de deuren.quote:
ja nu kan ik hem zien en een héél klein stukje van het kastje, maar het gaat denk ik om de inhoudquote:Op maandag 5 oktober 2015 22:35 schreef Deisyy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Deze is wel met kastjeEn kat
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |