ziggyziggyziggy, houdt niet van treinen, wel van spoorwegen. Dr_Flash, Wereldreiziger. Bordjesknaller. Topografiespecialist. Vraagt zich af hoelang er nog Dieseltractie bij ACTS is. Scarlet_Dragonfly, random betweter die een hekel heeft aan OV-chipkaart-haters. James1988, geilt op treinenbouwer Alstom, hogesnelheidstreinen, SNCF en Duitsland. En Brabant. Yreal, vindt de infrastructuur/logistiek interessant en wordt sowieso opgewonden van alles met meer dan 1000 pk. greavy, vindt de OV-chipkaart maar niks en ziet i.p.v. het huidige materieel liever overal VIRM's rijden. bork, voor alle mooie plaatjes, kloppende info en kindvriendelijke verhalen. Crientj, Ginger, Servexmeisje en inspiratieloos. Eet graag 714's. Darkwing_Duck, der Nahverkehrsprofi. Parijskenner. Heeft al het spoor van Monaco Bereden. Luxemburg op wensenlijstje. Flodder450, Is een keer komen aanlopen en is sindsdien van de partij in deze reeks! b2py, Alcoholist, weersonheilsprofeet en zeurpiet met een spoorhobby. Verliefd op PKP IC. Ireyon, de Baas van Roosendaal, achtbaanspecialist. (Is tenslotte ook rails) Peterselieman, PSM voor intimi, voor al uw kruidvatkaartjes over de grens. dennistd, Fantacolist, civiel vervoer. Zug-Chef, Arrivalover die alle badslipperexpressen hekelt JDude, voor overbodige feitjes over parttime-treinforensen in Brabant ( ) Prins_Pils, relnicht die het allemaal prachtig vindt maar er de ballen verstand van heeft. Lieft metro en S-Bahn.
• In dit topic vinden we vrijwel alles interessant wat met rails te maken heeft. Goederentreinen, trams en metro's zijn hier ook allemaal welkom, evenals informatie over vervoersbedrijven en materieelsoorten. Twijfel je of iets in dit topic thuishoort? Plaats het gerust en je merkt het vanzelf wel.
• Afkortingen en nummertjes om o.a. stations en treinen aan te duiden, zijn niet wenselijk. Zo heet station Gvc hier Den Haag Centraal en is trein 3626 gewoon de Intercity van Roosendaal naar Zwolle van 07:50 uur. Treinstelnummers mogen gewoon genoemd worden, maar dan wel graag met materieelsoort erbij vermeld.
• Als je hier komt zeiken op het verkeerde bedrijf, lachen we je uit. Een sein- of wisselstoring is vrijwel nooit de schuld van de Nederlandse Spoorwegen en het uitvallen van een IC Direct is niet de schuld van AnsaldoBreda. Terechte klachten kun je natuurlijk wel altijd hier kwijt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En hier verder! Vanaf nu elk nieuw topic beginnen met frontseinen, en als je de laatste post te pakken hebt wordt een fraaie anaalplaat op prijs gesteld.
Op maandag 5 oktober 2015 22:13 schreef James1988 het volgende: Alle gekheid op een stokje, Hengelo gaat straks wel flink gevarieerd worden. Naast de intercities van NS en DB komen er een paar keer per uur Vechtdallijnen-FLIRTs voorbij, en ook nog een FLIRT uit Duitsland. Best leuk
Hengelo krijgt straks drie soorten FLIRT's: NS, Syntus en Eurobahn. Verder nog de IC's (zal straks wel allemaal weer ICM worden als Utrecht-Rotterdam niet meer gekoppeld is), Syntus Lintjes en de Pimpel.
PM mij! Disclaimer: Mijn posts worden geschreven als user, en niet als crew, tenzij dit duidelijk wordt aangegeven
Het schijnt dat er (net als bij de Vechtdallijnen destijds) vrijwel geen mensen van NS naar Syntus willen, dus er zullen flink wat nieuwe mensen aangenomen moeten worden. Dus misschien wel, maar daar kan ik nu echt nog geen zinnig woord over zeggen. Ik denk wel dat ik het contact met de reizigers dan zou gaan missen.
PM mij! Disclaimer: Mijn posts worden geschreven als user, en niet als crew, tenzij dit duidelijk wordt aangegeven
Op maandag 5 oktober 2015 22:19 schreef derLudolf het volgende: Gaan de Lintjes weg bij Arriva/Vechtdallijnen? Reinste kapitaalvernietiging, dat zijn toch twee prima treinstellen
Geen idee maar hij opende net dit topic op OVinNL maar helaas zitten daar te veel mensen die er ook nog serieus op in zouden gaan om er een pareltje van te maken.
Geen idee maar hij opende net dit topic op OVinNL maar helaas zitten daar te veel mensen die er ook nog serieus op in zouden gaan om er een pareltje van te maken.
Geen idee maar hij opende net dit topic op OVinNL maar helaas zitten daar te veel mensen die er ook nog serieus op in zouden gaan om er een pareltje van te maken.
Op maandag 5 oktober 2015 22:16 schreef Prins_Pils het volgende: Heren buschauffeurs van Syntos en Arrivo, willen jullie wim25 niet zo pesten met jullie radio?
Als hij klachten heeft over chauffeurs die Radio Continu ( ) of Radio NL ( ) aan hebben staan dan ben ik het geheel met hem eens
PM mij! Disclaimer: Mijn posts worden geschreven als user, en niet als crew, tenzij dit duidelijk wordt aangegeven
Bij ons heeft denk ik twee derde radio 2 op staan, daarna komen veronica, 3fm en radio continu ( ). Voor de rest nog een paar met radio 1 en skyradio, de rest kom ik maar heel sporadisch tegen. Radio 2 heb ik zelf ook altijd aan staan
PM mij! Disclaimer: Mijn posts worden geschreven als user, en niet als crew, tenzij dit duidelijk wordt aangegeven
Op maandag 5 oktober 2015 23:02 schreef dennistd het volgende: Bij ons heeft denk ik twee derde radio 2 op staan, daarna komen veronica, 3fm en radio continu ( ). Voor de rest nog een paar met radio 1 en skyradio, de rest kom ik maar heel sporadisch tegen. Radio 2 heb ik zelf ook altijd aan staan
Freeze FM hoor ik ook wel eens, kan er op zich nog wel mee door.
I love tramcars,they go at the proper speed.You can see the world you know.They shake around,people adore them,it's great fun. B.Connolly Wenn Träume sterben...Dann wirst du alt, Du bist dein eigener Schatten nur und du holst dich nicht mehr ein...
Ik heb net even gekeken, op mijn chipkaart staat ¤ 6,34 saldo. Bij een NS-automaat kan ik 'm maximaal opwaarderen met ¤ 50, het 'aanvullen tot'-bedrag begon bij ¤ 10 en liep in stapjes van ¤ 5 op tot een maximum van ¤ 35.
Maar als je geen NL rekening hebt heb je waarschijnlijk ook geen iDeal.
Ik zag dat altijd vrij ¤325/maand kost, maar dat is 2e klas neem ik aan? Voor 1e klas zal daar nog wel een leuk bedrag bij op komen.
Tevens, zou je met een altijd vrij niet een soort bijtelling moeten betalen? Omdat je hem ook privé kunt gebruiken. Misschien dat het voor de werkgever duidelijker is om gewoon een aantal keren ¤64 op de rekening te hebben staan, ook al is het duurder
Maar als je geen NL rekening hebt heb je waarschijnlijk ook geen iDeal.
Ik zag dat altijd vrij ¤325/maand kost, maar dat is 2e klas neem ik aan? Voor 1e klas zal daar nog wel een leuk bedrag bij op komen.
Tevens, zou je met een altijd vrij niet een soort bijtelling moeten betalen? Omdat je hem ook privé kunt gebruiken. Misschien dat het voor de werkgever duidelijker is om gewoon een aantal keren ¤64 op de rekening te hebben staan, ook al is het duurder
Moet dat dan? Er zijn toch ook wel andere methoden om te betalen?
Als een werkgever mag kiezen tussen 512¤ per maand of 400¤ per maand, met risico dat een kaart ook privé gebruikt wordt, zal ie niet zo snel voor de eerste keus gaan.
Dat zeg je goed Waar woon je dan, dacht altijd dat je gewoon in NL woonde
Ik lieg natuurlijk keihard dat ik geen Nederlandse bankrekening heb maar ik wil de discussie met dat soort paupers die niet snappen dat er geen abonnement is waarmee het goedkoper kan dan hoe ik het nu doe, de ene week moet ik vier keer naar Oss, de andere week werk ik 5 dagen thuis en bij dit soort dienstreizen vergoedt de baas toch 100%.
Moet dat dan? Er zijn toch ook wel andere methoden om te betalen?
Als een werkgever mag kiezen tussen 512¤ per maand of 400¤ per maand, met risico dat een kaart ook privé gebruikt wordt, zal ie niet zo snel voor de eerste keus gaan.