abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_156788192
quote:
1s.gif Op maandag 12 oktober 2015 20:09 schreef Slobeend het volgende:

[..]

Dat is Aru :D
Godver _O-
pi_156789816
Wie is die krullenbol rechts?
Jack does it in real time...
  maandag 12 oktober 2015 @ 21:20:28 #228
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_156790440
Die gast tussen krullenbol en Purito ken ik ook niet. :@
  maandag 12 oktober 2015 @ 21:25:17 #229
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_156790659
Is dat niet Oss?

Al weet ik ook niet waarom die er bij zou staan.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
pi_156791348
Oss, Quinziato, Purito is dat rijtje rechts
pi_156791821
Ah, Quinziato en Purito die had ik wel gezien, maar Oss echt nog nooit zonder helm en met lang haar. _O-
Jack does it in real time...
pi_156792640
Sowieso vind ik het altijd lastig om renners te herkennen zonder een outfit en helm. :@
pi_156792785
Nibali en Aru lijken akelig veel op elkaar inderdaad.
pi_156794957
quote:
99s.gif Op maandag 12 oktober 2015 21:25 schreef SaintOfKillers het volgende:
Is dat niet Oss?

Al weet ik ook niet waarom die er bij zou staan.
Als wereldkampioen TTT vermoed ik.
  dinsdag 13 oktober 2015 @ 08:31:40 #236
40566 Ericr
Livewrong
pi_156797159
quote:
In een interview met Cyclingnews heeft Oleg Tinkov, eigenaar van Tinkoff-Saxo, fors uitgehaald naar Bjarne Riis. De Deen verkocht de ploeg in 2013 aan Tinkov en heeft zijn plannen bekendgemaakt om het team terug te kopen. "Riis heeft geen geld om de ploeg te kopen', zegt de steenrijke Rus.

Twee jaar geleden verkocht Bjarne Riis, Tourwinaar in 1996, het team aan de Russiche zakenman Oleg Tinkov voor 4,5 miljoen euro.

Riis wil het team graag terugkopen van Tinkov, maar de Rus denkt er het zijne van: "Riis is geobsedeerd om terug te keren vanwege zijn grote ego."

"Ik heb met Lars Seier Christensen (ex-CEO van Saxo Bank) gesproken en ik weet dat Riis wil terugkeren. Maar als je het mij vraagt, maakt hij een fout. Hij is zoals Lance Armstrong, een "persona non grata" in het wielrennen. Ik denk dat dit een slechte zaak zou zijn voor de sport", zegt Tinkov.

"Het maakt me niet uit of het een sjeik uit Abu Dhabi is of Riis die mijn ploeg wil kopen. Als iemand me meer biedt dan 4,5 miljoen euro, dan overweeg ik de verkoop. Ik denk echter dat Riis het geld niet heeft", zegt de ploegeigenaar.

"De Denen zoeken altijd naar een goedkope deal, maar ze zijn té goedkoop. Ze hebben niet het geld dat Russen en Arabieren hebben."

"Als iemand het team wil kopen, moeten ze snel zijn. We hebben op het einde van de maand onze eerste ploegbijeenkomst en dan is het te laat", besluit de Rus.
http://sporza.be/cm/sporza/wielrennen/1.2467075
http://www.cyclingnews.co(...)ney-to-buy-the-team/

Nog iemand een WT-ploeg kopen?
  dinsdag 13 oktober 2015 @ 10:50:10 #237
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_156798776
quote:
#Samenwinnen _O_

LottoNL is wel flink bezig geweest met transfers laatste tijd, hopelijk levert dat meer resultaat en spektakel op.

Veel hangt toch wel af van Vanmarcke in voorjaar, misschien dat Dutch Innovation Factory wat betere banden kan maken voor op de kasseien
pi_156801069
quote:
0s.gif Op maandag 12 oktober 2015 10:12 schreef Ajacied422 het volgende:
sporza_koers twitterde op maandag 12-10-2015 om 09:01:47 .@tomboonen1: "Dokters zeggen 6 maanden out, ik denk 1 maand" & "Wellicht nog 2 weken hier" http://t.co/aLVzafHLQY http://t.co/KlWf3XvwKc reageer retweet
#prayfortom
quote:
Tom Boonen zit ondertussen op hotel in de plaats van in een ziekenhuiskamer in Abu Dhabi. Daar heeft hij het gezelschap van de Baskische ploegdokter José Ibarguren.
Gezellig, zou José van de anekdotes zijn? :)
  dinsdag 13 oktober 2015 @ 15:54:06 #239
71199 Sjoerd102
Oet Zjwame!!!
pi_156804354
Vandaag ook nog een 1.1 koersje op de nederlandse wegen. de nationale sluitingsprijs Putte-Kapelle.
Grotendeels door Vlaanderen, maar de finish is letterlijk op de grens getrokken
Net efkes anges
pi_156806549
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 oktober 2015 15:54 schreef Sjoerd102 het volgende:
Vandaag ook nog een 1.1 koersje op de nederlandse wegen. de nationale sluitingsprijs Putte-Kapelle.
Grotendeels door Vlaanderen, maar de finish is letterlijk op de grens getrokken
Bouhanni wint, voor Van Asbroeck en Debusschere. Daarmee is Bouhanni ook winnaar van de Europe Tour ^O^
pi_156815354

#samenaanmoedigen
pi_156815519
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 oktober 2015 21:59 schreef poiuytr het volgende:
[ afbeelding ]

#samenaanmoedigen
#samennietwinnen :')
  Moderator dinsdag 13 oktober 2015 @ 23:06:36 #243
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_156819356
Ik heb zo'n vermoeden dat Zeeman weer wat traantjes heeft gelaten.
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
  woensdag 14 oktober 2015 @ 07:35:44 #244
71199 Sjoerd102
Oet Zjwame!!!
pi_156823903
deLahaya, Kruijswijk, Keizer en Zeeman?
Net efkes anges
pi_156826073
quote:
Patrick Lefevere ziet volgend seizoen Mark Cavendish vertrekken, maar hij haalde er Marcel Kittel voor in de plaats. Kan Lefevere de Duitse sprintbom weer op niveau krijgen?

"Ze zeggen over mij dat ik een moeilijke man ben, maar ik ben de laatste die iemand zal aanpakken die ziek of geblesseerd is", zegt Lefevere.

"De manager van Giant-Alpecin is totaal anders dan ik. Ik zal snel ruzie maken, terwijl hij meer een gatlikker is."

"Daarom dat Kittel per se naar Oman en Qatar moest in het begin van het seizoen, ook al moest hij herstellen van een virus. Om het gat van ASO (ook de Tour-organisator) te likken."

"Maar tegen zo'n renner moet je zeggen: "Blijf rustig thuis, wat mij interesseert zijn die vier ritten in de Tour. De rest kan de pot op.""

"Eens kermiscoureur, altijd kermiscoureur", zegt Lefevere over de mentaliteit bij Giant. "Ze denken dat ze een renner in 2015 nog onder druk kunnen zetten."

Hoewel Lefevere Kittel met open armen zal ontvangen, valt het afscheid van Mark Cavendish wel zwaar, zeker bij de renner zelf.

"Hij wou me per se spreken in Abu Dhabi (waar vorige week een ronde werd gereden, red). Toen we elkaar zagen, begon hij meteen te wenen."

""Je weet dat ik niet weg wou", zei hij. Veel mensen verkopen veel blabla, maar bij hem weet je dat het echt is. Hij noemde het de mooiste drie jaren uit zijn carrière. Dan wordt je hartje toch week."

Zelf huilde Lefevere wel niet mee. "Dan was het afscheid van Sylvain Chavanel moeilijker. Maar af en toe zit ik op een stoel waarop ik hard moet zijn. Toen ging het over geld."

Cavendish wou nochtans graag bij Etixx-Quick Step blijven. Hij had zelfs interesse om (een deel van) de aandelen van Lefevere over te kopen. "Dat had ik graag gehad", zegt de manager. "Wat ben ik immers met die aandelen? Niets!"

Een andere renner die Lefevere na aan het hart ligt, is Tom Boonen. Boonen heeft er opnieuw een pechjaar opzitten. "Van de laatste 30 maanden heeft hij er maar 12 kunnen koersen", berekende Lefevere.

Door de val in Abu Dhabi staan het voorjaar en de carrière van Boonen plots ook op de helling. Lefevere heeft een andere kijk op de directe toekomst van Boonen en dat zorgde al voor strubbelingen.

"Ik heb afgelopen winter een grote discussie gehad met Tom. Zo fel hadden we de voorbije 13 jaar nog nooit gediscussieerd. Dat is ook de reden waarom de contractonderhandelingen zo lang geduurd hebben."

"We lagen mijlenver uit elkaar over hoe het einde van de carrière van Boonen er zou moeten uitzien. Ik wou dat hij nog tot Roubaix zou rijden en dan zou meedraaien in de ploeg om te zien wat hij zou kunnen doen."

"Maar Tom had blijkbaar een voorstel op zak om te rijden tot het voorjaar van 2017. Uiteindelijk hebben we een compromis gesloten met een contract tot eind 2016. Daarna bekijken we het van dag tot dag."

Maar springt Boonen nog wel op zijn fiets? Zelf denkt hij één maand te moeten revalideren, de dokters rekenen op zes maanden. "Als het zes maanden zijn, is het over", denkt Lefevere. "Hij heeft wel één voordeel. Hij staat messcherp. Ik zag hem nog nooit zo scherp."
pi_156826163
quote:
"De manager van Giant-Alpecin is totaal anders dan ik. Ik zal snel ruzie maken, terwijl hij meer een gatlikker is."
Wat een paardenlul is het toch ook.

Ook wel fijn dat hij Boonen een glorieuze aftocht gunt. Natuurlijk gooit die val roet in het eten maar je voormalig paradepaardje zou toch beter moeten verdienen dan wat Lefevere voor ogen lijkt te hebben.
pi_156826910
Man man wat blijft het toch een verschrikkelijk gast. :r :r :r

Er zal best wat negatief over Spekenbrink of de ploeg te zeggen zijn maar volgens mij zijn ze op sociaal gebied toch wel een van de betere en valt hun weinig te verwijten wat betreft dit seizoen met Kittel. En ik wil Lefevere nog wel zien als Kittel of een andere toprenner zo'n seizoen heeft.

Wat zou ik Lefevere toch graag aan de hoge dopingboom zien hangen. Nog liever dan Astana of Sky.
  woensdag 14 oktober 2015 @ 11:58:10 #248
39333 Zelva
Fortunate observer of time
pi_156827130
quote:
0s.gif Op maandag 12 oktober 2015 11:08 schreef TargaFlorio het volgende:

[..]

:')

Had hem dan aan Clarke gegeven voor die hulp aan Porte. :')
:')

Als er iets geen fairplay was, dan was dat het wel.
pi_156828643
quote:
“Ik weet zeker dat Nibali en Aru twee verschillende programma’s zullen hebben”, vertelt de Kazach aan La Gazzetta Dello Sport. “Vincenzo wil terugkeren naar de Giro, Aru is 25 en enorm gegroeid. In twee of drie jaar kan hij de Tour winnen en ik wil hem direct testen. Het zijn twee grote leiders die veel gewonnen hebben, het is goed dat ieder zijn eigen doel heeft.”

‘Vino’ ziet Nibali bovendien graag als zijn opvolger op het Olympische parcours van Rio. “We moeten beslissen hoe hij zich hierop gaat voorbereiden. Mogelijk rijdt hij de Tour als voorbereiding op de Olympische Spelen. Ik zou Aru daar ook graag zien, maar dat hangt af van hoe hij op zijn inspanningen tijdens de Tour reageert.”
pi_156833688

Dit kan niet meer fout.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')