oh, ik wil gewoon dat iedereen straight edge wordt zodat mensen mij geen pussy en loser noemen op feestjesquote:Op maandag 5 oktober 2015 21:07 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Beter dan vieze junks die testlabjes moeten die van ons belastinggeld betaald worden.
doen ze dan alsnog hoorquote:Op maandag 5 oktober 2015 21:09 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
oh, ik wil gewoon dat iedereen straight edge wordt zodat mensen mij geen pussy en loser noemen op feestjes
Ben je toch wel.quote:Op maandag 5 oktober 2015 21:09 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
oh, ik wil gewoon dat iedereen straight edge wordt zodat mensen mij geen pussy en loser noemen op feestjes
Maar ik hou van jouquote:
Jeetje, waar zijn je ballen?quote:Op maandag 5 oktober 2015 21:17 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Hermann het spijt me... ik ga een week lief tegen je doen
Ik denk dat je dat geen 10 minuten vol houdt, maar leuk dat je het wil proberenquote:Op maandag 5 oktober 2015 21:17 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Hermann het spijt me... ik ga een week lief tegen je doen
wedden?quote:Op maandag 5 oktober 2015 21:18 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik denk dat je dat geen 10 minuten vol houdt, maar leuk dat je het wil proberen
Okequote:
Wedden dat jij geen week van FOK! kan blijven??quote:
kloptquote:Op maandag 5 oktober 2015 21:20 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Wedden dat jij geen week van FOK! kan blijven??
Ik noteer het evenquote:Op maandag 5 oktober 2015 21:20 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ok deze week ga ik lief doen tegen hermann let op
Ik kon het proberen.quote:
Ik tegen iedereen.quote:Op maandag 5 oktober 2015 21:20 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ok deze week ga ik lief doen tegen hermann let op
Ik ben Hermann niet, je mag gewoon jezelf zijn hoor.quote:Op maandag 5 oktober 2015 21:21 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
waarom haat je me zo
je bent mijn held
oh ja, flikker op, downiequote:Op maandag 5 oktober 2015 21:22 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ik ben Hermann niet, je mag gewoon jezelf zijn hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |