quote:Op maandag 5 oktober 2015 20:59 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
In jouw geval stond er alleen "Niels" ipv "Nachtportiers"
Denk je echt dat er een noemenswaardig aantal mensen is dat geen pillen zal pakken als er opeens geen testtentje meer is op feesten?quote:Op maandag 5 oktober 2015 21:02 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Het kan jou niet schelen, maar dan blijft het nog wel waar.
Kan de eerste week niet he.quote:Op maandag 5 oktober 2015 21:03 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
heb nog geen boze DM's van je ontvangen dus jij bent retry niet
Geen idee, het geeft iig wel het idee af dat drugs oke is.quote:Op maandag 5 oktober 2015 21:02 schreef deadprez het volgende:
[..]
Denk je echt dat er een noemenswaardig aantal mensen is dat geen pillen zal pakken als er opeens geen testtentje meer is op feesten?
Er zal een grotere hoeveelheid gewoon wat nemen op de gok, maar dat zal je 'm niet aan het verstand kunnen peuteren.quote:Op maandag 5 oktober 2015 21:02 schreef deadprez het volgende:
[..]
Denk je echt dat er een noemenswaardig aantal mensen is dat geen pillen zal pakken als er opeens geen testtentje meer is op feesten?
Mwah, het is eerder gewoon leven met het feit dat je het toch niet kunt voorkomen en dan maar beter kunt zorgen dat je het zo veilig mogelijk maaktquote:Op maandag 5 oktober 2015 21:03 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Geen idee, het geeft iig wel het idee af dat drugs oke is.
Precies.quote:Op maandag 5 oktober 2015 21:03 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Er zal een grotere hoeveelheid gewoon wat nemen op de gok, maar dat zal je 'm niet aan het verstand kunnen peuteren.
Ik vind dat de wet gehandhaafd dient te worden.quote:Op maandag 5 oktober 2015 21:04 schreef deadprez het volgende:
[..]
Mwah, het is eerder gewoon leven met het feit dat je het toch niet kunt voorkomen en dan maar beter kunt zorgen dat je het zo veilig mogelijk maakt
Oké Jimmy.quote:Op maandag 5 oktober 2015 21:04 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ik vind dat de wet gehandhaafd dient te worden.
is goed wachtquote:
Gaat het niet om, als iets illegaal is moet je het bestrijden, wil je dat niet dan moet je de wet aanpassen.quote:Op maandag 5 oktober 2015 21:05 schreef deadprez het volgende:
KEIHARD AANPAKKEN DAT TUIG MET HUN DRUGS
want dat werkt in de rest van de wereld ook fantastisch
Wetten over levens, jeweet.quote:Op maandag 5 oktober 2015 21:05 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ja, dat was echt een rare opmerking idd. Haha, de wet handhaven![]()
![]()
Ach, dat zijn maar poses. Ik heb altijd genoeg te doen.quote:Op maandag 5 oktober 2015 21:01 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
En de afdeling 'nonchalant op leuning hangen' mocht niet mee?
Drugs is gewoon leuk.. ik zeg doenquote:Op maandag 5 oktober 2015 21:05 schreef deadprez het volgende:
KEIHARD AANPAKKEN DAT TUIG MET HUN DRUGS
want dat werkt in de rest van de wereld ook fantastisch
oh, ik wil gewoon dat iedereen straight edge wordt zodat mensen mij geen pussy en loser noemen op feestjesquote:Op maandag 5 oktober 2015 21:07 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Beter dan vieze junks die testlabjes moeten die van ons belastinggeld betaald worden.
doen ze dan alsnog hoorquote:Op maandag 5 oktober 2015 21:09 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
oh, ik wil gewoon dat iedereen straight edge wordt zodat mensen mij geen pussy en loser noemen op feestjes
Ben je toch wel.quote:Op maandag 5 oktober 2015 21:09 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
oh, ik wil gewoon dat iedereen straight edge wordt zodat mensen mij geen pussy en loser noemen op feestjes
Maar ik hou van jouquote:
Jeetje, waar zijn je ballen?quote:Op maandag 5 oktober 2015 21:17 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Hermann het spijt me... ik ga een week lief tegen je doen
Ik denk dat je dat geen 10 minuten vol houdt, maar leuk dat je het wil proberenquote:Op maandag 5 oktober 2015 21:17 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Hermann het spijt me... ik ga een week lief tegen je doen
wedden?quote:Op maandag 5 oktober 2015 21:18 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik denk dat je dat geen 10 minuten vol houdt, maar leuk dat je het wil proberen
Okequote:
Wedden dat jij geen week van FOK! kan blijven??quote:
kloptquote:Op maandag 5 oktober 2015 21:20 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Wedden dat jij geen week van FOK! kan blijven??
Ik noteer het evenquote:Op maandag 5 oktober 2015 21:20 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ok deze week ga ik lief doen tegen hermann let op
Ik kon het proberen.quote:
Ik tegen iedereen.quote:Op maandag 5 oktober 2015 21:20 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ok deze week ga ik lief doen tegen hermann let op
Ik ben Hermann niet, je mag gewoon jezelf zijn hoor.quote:Op maandag 5 oktober 2015 21:21 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
waarom haat je me zo
je bent mijn held
oh ja, flikker op, downiequote:Op maandag 5 oktober 2015 21:22 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ik ben Hermann niet, je mag gewoon jezelf zijn hoor.
Jij valse pestkopquote:Op maandag 5 oktober 2015 21:22 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
nee remqo en frank zijn uitgesloten
Hahahaquote:Op maandag 5 oktober 2015 21:22 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
nee remqo en frank zijn uitgesloten
Rijstevlaaitje tochquote:
nog 6 minuten, poepkopquote:
Aambeienzalfjequote:
hihiquote:
latersquote:
Hij is net vertrokkenquote:
Bewaar het voor morgenquote:Op maandag 5 oktober 2015 21:30 schreef McGrath het volgende:
[..]
dan heeft het allemaal geen zin meer, ik moest mijn agressie bij hem kwijt.
niemand is hier naar geïnteresseerd.quote:Op maandag 5 oktober 2015 21:32 schreef niels0 het volgende:
Lijkt me echt niks om de hele dag een BH aan te hebben.
Nee, snap ik. Die dingen moeten zo snel mogelijk uit.quote:Op maandag 5 oktober 2015 21:33 schreef McGrath het volgende:
[..]
niemand is hier naar geïnteresseerd.
Ik wel.quote:Op maandag 5 oktober 2015 21:33 schreef McGrath het volgende:
[..]
niemand is hier naar geïnteresseerd.
Staat niet voor niks 'is raar' onder zijn naam.quote:
lol. Stel je voor een chick van 25+ die thuis woont en denkt; 'hmm, laat ik hier eens op reageren.'quote:Op maandag 5 oktober 2015 21:34 schreef HPLC het volgende:
Huh wat?
SES / Gezocht voor afstudeerproject
Vast een kloon van jouquote:Op maandag 5 oktober 2015 21:36 schreef niels0 het volgende:
[..]
lol. Stel je voor een chick van 25+ die thuis woont en denkt; 'hmm, laat ik hier eens op reageren.'
Niet geschoten is altijd misquote:Op maandag 5 oktober 2015 21:36 schreef niels0 het volgende:
[..]
lol. Stel je voor een chick van 25+ die thuis woont en denkt; 'hmm, laat ik hier eens op reageren.'
Ben al lang blij dat dit van jou komt.quote:
Ik doe niet aan kloons Fraz. Vind het ook niet cool van anderen. Kan me best voorstellen als iemand een gevoelige vraag heeft of zijn/haar verhaal kwijt wil dat diegene daarvoor een kloon aanmaakt, maar lukraak in topics posten met een kloon vind ik not done.quote:
De ene 11-jarige geeft een 20-jarige een veeg, de andere schiet iemand neer. Wat een mooie wereldquote:Op maandag 5 oktober 2015 21:38 schreef Catkiller het volgende:
Een elfjarig Amerikaans jongetje is gearresteerd voor moord nadat hij een achtjarig meisje heeft neergeschoten. De reden zou zijn dat hij haar puppy niet mocht zien.
Is fijner dan los in de kooi.quote:Op maandag 5 oktober 2015 21:32 schreef niels0 het volgende:
Lijkt me echt niks om de hele dag een BH aan te hebben.
Ja dat snap ik. Ik doelde op knellen en belemmerde doorbloeding, of valt dat mee?quote:
quote:Op maandag 5 oktober 2015 21:44 schreef niels0 het volgende:
[..]
Ja dat snap ik. Ik doelde op knellen en belemmerde doorbloeding, of valt dat mee?
SportBH het beste? Dat lijkt mij namelijk.
Ik heb vandaag de hele dag een knieversteviging omgehad omdat ik gisteren ben gevallen en het lucht ontzettend op nu ik dat ding heb afgedaan.
ja want dat is hetzelfdequote:Op maandag 5 oktober 2015 21:44 schreef niels0 het volgende:
[..]
Ja dat snap ik. Ik doelde op knellen en belemmerde doorbloeding, of valt dat mee?
Ik heb vandaag de hele dag een knieversteviging omgehad omdat ik gisteren ben gevallen en het lucht ontzettend op nu ik dat ding heb afgedaan.
* Frozen-assassin houdt zijn lach inquote:Op maandag 5 oktober 2015 21:44 schreef niels0 het volgende:
[..]
Een één of andere nietszeggende user noemt Chloe een babi pangangquote:
Maar natuurlijkquote:Op maandag 5 oktober 2015 21:47 schreef McGrath het volgende:
[..]
Hoi xcachet, koop jij altijd de juiste maat?
Bedankt voor de info Nielsnulquote:Op maandag 5 oktober 2015 21:47 schreef niels0 het volgende:
[..]
Zelfde met ballen. Ik vind het ook niet fijn dat dat klokkenspel bungelt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |