quote:Op maandag 5 oktober 2015 20:59 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
In jouw geval stond er alleen "Niels" ipv "Nachtportiers"
Denk je echt dat er een noemenswaardig aantal mensen is dat geen pillen zal pakken als er opeens geen testtentje meer is op feesten?quote:Op maandag 5 oktober 2015 21:02 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Het kan jou niet schelen, maar dan blijft het nog wel waar.
Kan de eerste week niet he.quote:Op maandag 5 oktober 2015 21:03 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
heb nog geen boze DM's van je ontvangen dus jij bent retry niet
Geen idee, het geeft iig wel het idee af dat drugs oke is.quote:Op maandag 5 oktober 2015 21:02 schreef deadprez het volgende:
[..]
Denk je echt dat er een noemenswaardig aantal mensen is dat geen pillen zal pakken als er opeens geen testtentje meer is op feesten?
Er zal een grotere hoeveelheid gewoon wat nemen op de gok, maar dat zal je 'm niet aan het verstand kunnen peuteren.quote:Op maandag 5 oktober 2015 21:02 schreef deadprez het volgende:
[..]
Denk je echt dat er een noemenswaardig aantal mensen is dat geen pillen zal pakken als er opeens geen testtentje meer is op feesten?
Mwah, het is eerder gewoon leven met het feit dat je het toch niet kunt voorkomen en dan maar beter kunt zorgen dat je het zo veilig mogelijk maaktquote:Op maandag 5 oktober 2015 21:03 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Geen idee, het geeft iig wel het idee af dat drugs oke is.
Precies.quote:Op maandag 5 oktober 2015 21:03 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Er zal een grotere hoeveelheid gewoon wat nemen op de gok, maar dat zal je 'm niet aan het verstand kunnen peuteren.
Ik vind dat de wet gehandhaafd dient te worden.quote:Op maandag 5 oktober 2015 21:04 schreef deadprez het volgende:
[..]
Mwah, het is eerder gewoon leven met het feit dat je het toch niet kunt voorkomen en dan maar beter kunt zorgen dat je het zo veilig mogelijk maakt
Oké Jimmy.quote:Op maandag 5 oktober 2015 21:04 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ik vind dat de wet gehandhaafd dient te worden.
is goed wachtquote:
Gaat het niet om, als iets illegaal is moet je het bestrijden, wil je dat niet dan moet je de wet aanpassen.quote:Op maandag 5 oktober 2015 21:05 schreef deadprez het volgende:
KEIHARD AANPAKKEN DAT TUIG MET HUN DRUGS
want dat werkt in de rest van de wereld ook fantastisch
Wetten over levens, jeweet.quote:Op maandag 5 oktober 2015 21:05 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ja, dat was echt een rare opmerking idd. Haha, de wet handhaven![]()
![]()
Ach, dat zijn maar poses. Ik heb altijd genoeg te doen.quote:Op maandag 5 oktober 2015 21:01 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
En de afdeling 'nonchalant op leuning hangen' mocht niet mee?
Drugs is gewoon leuk.. ik zeg doenquote:Op maandag 5 oktober 2015 21:05 schreef deadprez het volgende:
KEIHARD AANPAKKEN DAT TUIG MET HUN DRUGS
want dat werkt in de rest van de wereld ook fantastisch
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |