Logisch toch? Je moet de sponsor tevreden houden.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 18:40 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Al een paar dagen bekend, maar toch nog wel het vermelden waard: Bij Delko Marseille-Provence KTM hebben ze overal schijt aan en halen ze naast Dani Diaz ook Delio Fernandez, een van de brommers uit de Ronde van Portugal.
Wildcard voor de Tour, svp.
Hopelijk laten ze hem de Giro niet rijden.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 18:38 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Dani Martinez naar Southeast.
quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 19:31 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Hopelijk laten ze hem de Giro niet rijden.
WALGquote:...General Manager Angelo Citracca who said “It’s a youngster with a great future, a climber that can be protagonist at Giro d’Italia despite his young age”.
bron: 1limburg.nlquote:Ruud Cremers blijft prof bij Novo Nordisc
Wielrenner Ruud Cremers heeft zijn contract bij zijn ploeg Novo Nordisc met een jaar verlengd.
De Gulpenaar maakte een moeizaam seizoen mee. Hij kwam eerder dit jaar zwaar ten val tijdens de tweede etappe van de Vuelta Indepencia Nacional in de Dominicaanse Republiek.
Coma
Bij zijn val raakte Cremers buiten bewustzijn. In het ziekenhuis werd hij enige tijd in coma gehouden, pas tweeënhalve week na het ongeluk kwam hij weer bij. Het duurde enkele maanden voordat Cremers weer op de fiets kon stappen.
Diabetes
Zijn ploeg Novo Nordisc bestaat hoofdzakelijk uit renners die diabetes hebben. Daarmee wil de ploeg aantonen dat suikerpatiënten ook topsport kunnen bedrijven. Cremers is zelf ook diabetespatiënt.
Blijft aparte carriere van Ciolek.quote:
Bron: nos.nlquote:Engels vertrekt bij Giant-Alpecin
Ploegleider Addy Engels verlaat de wielerploeg van Giant-Alpecin. Hij heeft al een andere werkgever, maar wil nog niet zeggen om welke ploeg het gaat.
Engels werkte vier jaar als ploegleider bij Giant-Alpecin. "Ik heb hier veel geleerd en mezelf ontwikkeld als coach. Nu is het tijd voor een nieuwe uitdaging", zegt hij op de website van de ploeg.
Ploegleider in de Vuelta
Engels begeleidde het afgelopen seizoen Tom Dumoulin tijdens de Ronde van Spanje. Dumoulin won in deze ronde twee etappes en deed tot de voorlaatste dag mee om de eindoverwinning.
Giant-Alpecin trok al drie nieuwe coaches aan. Arthur van Dongen, de Deen Morten Bennekou en Luke Roberts uit Australië gaan komend seizoen met de renners van de ploeg aan de slag.
quote:Addy Engels ploegleider Lotto-Jumbo
door Raymond Kerckhoffs
Lotto-Jumbo heeft Addy Engels als ploegleider binnengehaald. De 38-jarige Drent was op zoek naar een nieuwe uitdaging.
De afgelopen vier jaar stond Engels als ploegleider onder contract bij Giant-Alpecin. In de laatste Vuelta stond hij Tom Dumoulin bij, met wie hij grote successen beleefde. Zo won Dumoulin twee etappes en droeg hij tot op de voorlaatste dag de rode leiderstrui. Uiteindelijk eindigde de Limburger als zesde in de algemene rangschikking.
"Ik heb vier geweldige jaren gehad bij Giant-Alpecin. Ik heb hier veel geleerd en mezelf als coach ontwikkeld. Nu kijk ik uit naar een nieuwe uitdaging", zei Engels over zijn vertrek bij Giant-Alpecin.
quote:Campbell Flakemore heeft zijn professionele wielercarrière stopgezet. De 23-jarige Australiër werd vorig jaar in het Spaanse Ponferrada nog wereldkampioen tijdrijden bij de beloften en debuteerde afgelopen seizoen bij BMC.
Niet echt geloofwaardig hè? Vind ik althans niet.quote:Op donderdag 12 november 2015 16:56 schreef rubbereend het volgende:
Na vier jaartjes bij een ploeg die zich enorm ontwikkeld en waar van alles gebeurd toe zijn aan een nieuwe uitdaging.... joe
Jammer. Hij geeft de voorkeur aan het volgen van een studie.quote:
dat denk ik ookquote:Op donderdag 12 november 2015 18:24 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Niet echt geloofwaardig hè? Vind ik althans niet.
Denk eerder dat een andere ploeg een moetje was.
Gewoon bij BMC. Hij had geen aflopend contract, maar niemand wist hoe lang zijn contract liep aangezien BMC nooit de duur van een contract bekendmaakt.quote:Op zondag 29 november 2015 10:22 schreef Charlie33 het volgende:
Is er bekend waar Greg volgend jaar rijdt? Ik kan nergens vinden waar staat dat hij verlengd heeft bij BMC en ik meende te herinneren dat hij uit contract liep.
quote:Op vrijdag 4 december 2015 12:04 schreef Spies het volgende:
Igor Anton schijnt naar Dimension Data te gaan.
quote:
Beter ontslaan ze er nog 3. Hadden ze vier jaar geleden al moeten doen...quote:Op dinsdag 1 december 2015 22:27 schreef MCH het volgende:
Echt heerlijk hoe ze Erik Dekker eruit hebben geflikkerd bij Jumbo.
Dit moet je als (willekeurige) ploeg niet willen.quote:Op vrijdag 4 december 2015 12:04 schreef Spies het volgende:
Igor Anton schijnt naar Dimension Data te gaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |