abonnement Unibet Coolblue
  Moderator maandag 11 april 2016 @ 17:09:15 #276
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_161352676
quote:
0s.gif Op maandag 11 april 2016 17:06 schreef wimderon het volgende:

[..]

Degenkolb.

Bora-Argon, dat volgend jaar naar de World Tour wil, heeft overigens ook al interesse getoond in Degenkolb (en Greipel).
Kan dat Bora-Argon niet eerst eens goed gaan presteren een niveautje lager?
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
pi_161352698
quote:
0s.gif Op maandag 11 april 2016 17:09 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:

[..]

Kan dat Bora-Argon niet eerst eens goed gaan presteren een niveautje lager?
Tja, dan moet je daarvoor B-renners van het genre Van Asbroeck aantrekken waar je vervolgens op het hoogste niveau niks meer aan hebt. Pomp er dan maar genoeg geld in zodat je meteen een paar goede jongens kunt halen.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 11 april 2016 @ 18:50:35 #278
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_161354368
quote:
0s.gif Op maandag 11 april 2016 10:16 schreef franklop het volgende:

[..]

Zou hem groot gelijk geven. Veel beter kan hij er niet echt meer worden denk ik en ook qua salaris niet vrees ik voor hem.

Alleen dat Televaag bericht weer :') Alsof het een of andere koekenbakker is;

[..]

Presteerde beter dan menig andere Lotto renner en haalde in ieder geval nog wat podia (en dus punten) binnen voor de ploeg..
daarbij werd hij in de Tour geroemd om zijn knechtenwerk daar.
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  maandag 11 april 2016 @ 18:54:07 #279
194695 franklop
Fran knock
pi_161354429
quote:
0s.gif Op maandag 11 april 2016 18:50 schreef rubbereend het volgende:

[..]

daarbij werd hij in de Tour geroemd om zijn knechtenwerk daar.
De televaag bracht het ook echt alsof het een godszegen was dat hij weg zou moeten :')
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
pi_161354784
quote:
0s.gif Op maandag 11 april 2016 11:58 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Vanmarcke heeft echt groot gelijk als hij vertrekt. Je hebt een van de beste renners in het voorjaar in de ploeg, maar je weigert stelselmatig om goede renners aan te trekken om hem te ondersteunen. Daarnaast zal hij bij andere ploegen ook nog wel meer kunnen verdienen, lijkt me. Vooral Etixx zal hem wel willen hebben, schat ik zo in. Of Sky, dat valt ook niet eens uit te sluiten.

Als hij vertrekt bij Lotto Djumbo moeten ze echt heel snel die WT-licentie inleveren en wat anders gaan doen.
Gister was Lotto-Jumbo samen met Sky de sterkste ploeg in de koers !Heb je niet gekeken ofzo? Lotto-Jumbo heeft de klassiekers beter gereden dan Etixx ! ciao
pi_161354921
Wat een enge mensen zitten er toch bij de telegraaf ! Gister heeft de ploeg geweldig gereden en dan komen ze een dag later met een roddel dat de kopman de ploeg wil verlaten. :r
quote:
Lotto-Jumbo wil aflopend contract Vanmarcke verlengen

Het management van Lotto-Jumbo gaat na de voorjaarsklassiekers in gesprek met Sep Vanmarcke over verlenging van zijn contract dat na dit jaar afloopt.
"We zijn heel tevreden over Sep en willen zeker met hem door. Een eerste gesprek met hem en zijn manager is al gepland'', zei algemeen directeur Richard Plugge maandag.

De 27-jarige Belg eindigde de afgelopen weken als tweede in Gent-Wevelgem, derde in de Ronde van Vlaanderen en vierde in Parijs-Roubaix.

Plugge: "Sep heeft het ook zondag weer goed gedaan. We zetten niet voor niets het hele team in om hem zo ver mogelijk te krijgen. Iedereen cijfert zich weg voor Sep.''

Eerder op maandag berichtte De Telegraaf nog dat een van de geldschieters van de ploeg heeft gezegd dat Vanmarcke de ploeg gaat verlaten. Plugge noemt dat echter "onzin".

Vanmarcke rijdt sinds 2013 voor de Nederlandse ploeg, die destijds nog luisterde naar de naam Blanco Pro Cycling. Zijn grootste overwinning boekte hij in 2012 bij Omroep het Nieuwsblad in dienst van Garmin-Sharp.

http://www.nu.nl/sport/42(...)ampaign=nunl_twitter
  Moderator maandag 11 april 2016 @ 20:17:45 #282
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_161356932
quote:
0s.gif Op maandag 11 april 2016 19:09 schreef forzaudinese het volgende:

[..]

Gister was Lotto-Jumbo samen met Sky de sterkste ploeg in de koers !Heb je niet gekeken ofzo? Lotto-Jumbo heeft de klassiekers beter gereden dan Etixx ! ciao
Vinden jullie dit ook zo'n vermakelijke user, jongens?
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
  maandag 11 april 2016 @ 20:29:48 #283
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_161357377
quote:
10s.gif Op maandag 11 april 2016 20:17 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:

[..]

Vinden jullie dit ook zo'n vermakelijke user, jongens?
Jij bent nog veel vermakelijker.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
pi_161368150
Het klopt wel dat ze bij Jumbo Sep goed ondersteund hebben dit jaar, zou niet weten welke kopman duidelijk betere ondersteuning heeft gehad. Sky en Etixx natuurlijk beter in de breedte, maar die hebben meerdere kopmannen. Plus ze hebben vanmarcke de vrijheid gegeven een aantal koersen over te slaan, waar nogal wat kritiek op was meen ik me te herinneren, maar wat zeer goed heeft uitpakt.

Maar goed, ik zou gewoon naar de hoogste bieder gaan van de ploegen die hier al genoemd zijn.
  dinsdag 12 april 2016 @ 09:18:31 #285
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_161368420
De geruchten (voor zover die relevant zijn) zijn dat Vanmarcke serieus aan het praten is met Trek en dat Etixx hard trekt aan Sagan. Vooral Specialized wil Sagan behouden en ziet Etixx als de beste optie daarvoor.

Was het ook al niet Specialized dat Cavendish bij Quickstep deed belanden?
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
pi_161368461
quote:
99s.gif Op dinsdag 12 april 2016 09:18 schreef SaintOfKillers het volgende:
De geruchten (voor zover die relevant zijn) zijn dat Vanmarcke serieus aan het praten is met Trek en dat Etixx hard trekt aan Sagan. Vooral Specialized wil Sagan behouden en ziet Etixx als de beste optie daarvoor.

Was het ook al niet Specialized dat Cavendish bij Quickstep deed belanden?
Wel heel veel kapiteins op dat ene schip dan.
  dinsdag 12 april 2016 @ 09:24:36 #287
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_161368509
quote:
2s.gif Op dinsdag 12 april 2016 09:20 schreef 99.999 het volgende:

[..]

Wel heel veel kapiteins op dat ene schip dan.
Ik zie het niet meteen gebeuren, op één of andere reden verwacht ik Sagan eerder bij dat nieuwe team dat zijn geld in het midden oosten gaat halen. Of dat er toch een vervanger voor Tinkoff wordt gevonden.

Etixx zie ik eerder voor Degenkolb gaan.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
pi_161368888
quote:
2s.gif Op dinsdag 12 april 2016 09:20 schreef 99.999 het volgende:

[..]

Wel heel veel kapiteins op dat ene schip dan.
Ideaal voor de mannen uit de tweede lijn juist, dé manier om een klassieker te winnen.
pi_161368935
quote:
Trek-Segafredo in poleposition voor Vanmarcke

Volgende week staat er een gesprek gepland tussen Sep Vanmarcke (27) en zijn management. Nu steeds duidelijker wordt dat de relatie tussen de Belg en LottoNL-Jumbo terminaal is, zijn er kapers op de kust. Trek-Sega­fredo heeft de beste papieren om de nummer 4 van Parijs- Roubaix in te lijven.

Dat Sep Vanmarcke zijn Nederlandse ploeg na dit seizoen verlaat, is voor negentig procent zeker. De redenen zijn veelvoudig. Ten eerste zitten de Nederlanders krap bij kas. Ten tweede sloegen ze al twee jaar Vanmarckes wens om in het voorjaar versterking te krijgen in de wind. Ten derde is er een conflict tussen de ploegtrainers en Vanmarckes persoonlijke trainer. Ten vierde heeft het feit dat Seps broer Ken moest vertrekken uit de staf de relatie geen deugd gedaan. En Vanmarcke heeft ook gewoon nood aan nieuwe lucht en ploegleiders die hem wel richting een grote klassieke zege kunnen leiden.

Wie zijn volgende broodheer niét wordt, zijn de twee Belgische WorldTour-ploegen. Marc Sergeant is al langer gecharmeerd door Vanmarcke, maar de timing valt slecht. Wellens en Vervaeke tekenden de voorbije maanden een verbeterd contract en ook die andere renners met een stevig contract – Greipel, Benoot, Debusschere, Gallopin en Roelandts – liggen nog vast tot eind 2017 of langer. Zonder een extra sponsor is er budgettair geen plek voor Vanmarcke.

Ook Etixx-Quick Step lijkt onwaarschijnlijk. Vanmarcke weigerde al tot twee keer toe een aanbod van Lefevere. Sindsdien is de verhouding – gevoed door enkele ongelukkige uitspraken – danig verzuurd.

Ook BMC op de loer

Wie wordt het dan wel? Trek-Segafredo heeft de meeste kans. De Amerikaanse ploeg is voor na Cancellara op zoek naar een nieuwe man voor het klassieke werk. De piste Sagan is – nog vóór ze effectief concreet werd – einde verhaal. Ploegmanager Luca Guercilena is niet op zoek naar een absolute kopman, maar naar iemand om naast de jonge Stuyven te plaatsen. “We hebben met Jasper een meerjarenplan opgesteld. Pas vanaf 2018 moet hij als absolute kopman de ploeg kunnen dragen.”

Vanmarcke ondervond bij LottoNL-Jumbo dat hij als enige absolute kopman niet helemaal tot zijn recht komt. Eén of twee bliksemafleiders naast hem – Stuyven, Theuns, Devolder – zou beter passen.

Maar vooral de aanwezigheid van Dirk Demol is de reden waarom Trek-Segafredo in poleposition ligt. Vanmarcke en Demol, dat is zoals een romance die na jaren van flirten eindelijk openbloeit. Demol kent Vanmarcke door en door en heeft in het verleden Devolder, Boonen en Cancellara al naar de zege in de Ronde van Vlaanderen en of Parijs-Roubaix geleid. Ook Degenkolb en Van Avermaet zijn pistes bij Trek- Segafredo. Vanmarcke heeft echter het voordeel dat zijn marktwaarde – minder dan een miljoen euro per jaar – en dus vraagprijs lager ligt, aangezien hij nog altijd geen monument of de Tirreno heeft gewonnen.

Ook BMC is een serieuze kandidaat. “Ik heb in het verleden al met Sep samengewerkt. Hij is en blijft een zeer interessante renner”, zegt sportief manager Allan Peiper, die Vanmarcke in 2012 bij Garmin naar de zege in de Omloop Het Nieuwsblad gidste. Maar bij BMC moeten ze eerst beslissen wat ze met Van Avermaet en Gilbert aanvangen, vooraleer ze denken aan hun opvolgers.

http://www.nieuwsblad.be/(...)campaign=twitterfeed
  Forum Admin / PR dinsdag 12 april 2016 @ 10:00:07 #290
436595 crew  Sked
Zonnestraal
pi_161369038
Sagan naar Etixx lijkt me niks, te veel renners die zelf ook willen/kunnen winnen.

Vanmarcke naar Trek lijkt me prima, wat meer concurrentie binnen het team, maar dan zit je tenminste niet elke keer de laatste 100km alleen
pi_161370263
quote:
0s.gif Op maandag 11 april 2016 13:02 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:

[..]

Trek heeft ondertussen in iedere grote renner interesse, lijkt het wel.
Voor dit seizoen Segafredo en CA als sponsors binnengehaald, ze zullen dus wel meer budget hebben. En door het stoppen van Cancellara komt er natuurlijk ook financiele ruimte.
pi_161371330
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 april 2016 10:00 schreef Sked het volgende:
Sagan naar Etixx lijkt me niks, te veel renners die zelf ook willen/kunnen winnen.

Vanmarcke naar Trek lijkt me prima, wat meer concurrentie binnen het team, maar dan zit je tenminste niet elke keer de laatste 100km alleen
Sagan lijkt me juist uitstekend bij Etixx passen, krijgt hij eindelijk de ondersteuning die hij verdient. Het zou een probleem kunnen zijn als Boonen nog een jaar blijft, maar de andere 'kopmannen' van die ploeg, Stybar en Terpstra, zijn goed, maar hebben toch intussen wel bewezen dat ze niet sterk genoeg zijn om het op eigen kracht af te maken. Als Sagan top is kunnen ze uitstekend als meesterknecht fungeren, en als ze geluk hebben als bliksemafleider (op die manier won Terpstra uiteindelijk ook Roubaix).
  Forum Admin / PR dinsdag 12 april 2016 @ 12:23:28 #293
436595 crew  Sked
Zonnestraal
pi_161371560
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 april 2016 12:11 schreef Ereinion het volgende:

[..]

Sagan lijkt me juist uitstekend bij Etixx passen, krijgt hij eindelijk de ondersteuning die hij verdient. Het zou een probleem kunnen zijn als Boonen nog een jaar blijft, maar de andere 'kopmannen' van die ploeg, Stybar en Terpstra, zijn goed, maar hebben toch intussen wel bewezen dat ze niet sterk genoeg zijn om het op eigen kracht af te maken. Als Sagan top is kunnen ze uitstekend als meesterknecht fungeren, en als ze geluk hebben als bliksemafleider (op die manier won Terpstra uiteindelijk ook Roubaix).
Ja, dan krijgt hij de hulp die hij verdient maar of die gasten zich zomaar even het hele voorjaar weg willen cijferen voor Sagan betwijfel ik. Hij zou natuurlijk ook nog veel meer uitgesproken kopman zijn dan Boonen.

En dan heb je ook nog eens het probleem dat Sagan in de Tour mee zal willen doen, terwijl Kittel er al is en Gaviria er ook hard aankomt.

Ik denk dat het gewoon echt te vol is daar en Sagan zal ook wel naar een ploeg kunnen waar er op elk vlak kansen voor hem liggen.
  Moderator dinsdag 12 april 2016 @ 12:28:34 #294
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_161371667
Sagan naar Trek. Vanmarcke naar Etixx. Terpstra naar Djumbo. Deal.
pi_161371747
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 april 2016 12:23 schreef Sked het volgende:

[..]

Ja, dan krijgt hij de hulp die hij verdient maar of die gasten zich zomaar even het hele voorjaar weg willen cijferen voor Sagan betwijfel ik. Hij zou natuurlijk ook nog veel meer uitgesproken kopman zijn dan Boonen.

En dan heb je ook nog eens het probleem dat Sagan in de Tour mee zal willen doen, terwijl Kittel er al is en Gaviria er ook hard aankomt.

Ik denk dat het gewoon echt te vol is daar en Sagan zal ook wel naar een ploeg kunnen waar er op elk vlak kansen voor hem liggen.
Ik denk niet dat Stybar of Terpstra er blij mee zullen zijn, maar ik denk dat Lefèvere ook niet blij zal zijn met de huidige situatie. Nu Boonen op zijn einde loopt (misschien dat hij nog 1 keer in Roubaix meedoet voor de overwinning, maar dat is het dan ook) zal hij toch met een nieuwe winnaar moeten komen. Het systeem van meerdere schaduwkopmannen werkt niet, dat heeft de laatste twee seizoenen wel bewezen. En als je een winnaar wil voor het voorjaar heb je niet veel keus; Sagan, Degenkolb of Kristoff. En die laatste twee geven evenveel problemen in de Tour.

Het zal voor Terpstra en Stybar denk ik kiezen zijn, of absolute kopman in een minder team, of een ondergeschikte rol in het huidige team, want voor kopman van Etixx zijn ze gewogen en te licht bevonden.
  Moderator dinsdag 12 april 2016 @ 12:37:27 #296
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_161371838
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 april 2016 12:28 schreef Slobeend het volgende:
Sagan naar Trek. Vanmarcke naar Etixx. Terpstra naar Djumbo. Deal.
Terpstra zal nooit naar Djumbo gaan.
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
  dinsdag 12 april 2016 @ 12:38:16 #297
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_161371859
Jumbo moet Stijn Vandenbergh halen als vervanger voor Sep.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
pi_161372343
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 april 2016 12:33 schreef Ereinion het volgende:
Het zal voor Terpstra en Stybar denk ik kiezen zijn, of absolute kopman in een minder team, of een ondergeschikte rol in het huidige team, want voor kopman van Etixx zijn ze gewogen en te licht bevonden.
Zou Stybar een grootverdiener zijn? Je hoort en leest vaak dat hij voor het geld beter in de cross was gebleven. Ik blijf het echter een zeer interessante renner vinden die nu gewoon een wat minder voorjaar achter de rug heeft.
pi_161376538
Degenkolb wordt nu ook genoemd als kandidaat bij Trek.

Ben wel benieuwd wat Alpecin gaat doen als Degenkolb vertrekt. Die zijn juist cosponsor geworden bij Giant door de 2 Duitse kopmannen. Daarvan is er al eentje weg en Degenkolb met een aflopend contract. Dan houd je enkel Geschke over, maar om daar nu een ploeg voor te sponsoren..
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 12 april 2016 @ 16:40:22 #300
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_161376741
Degenkolb heeft het toch best naar zijn zin bij G-A? Waarom zou hij daar weg willen?
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')