Het begint al goed met deze man, stuurt ie vandaag een fucking lange mail naar alle studenten van de opleiding met mailtipsquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 15:06 schreef Keyos het volgende:
[..]
De hoogleraar is wel baas (Nuytinck), geniet van die weken colleges, mis er geen want je wilt geen quotes over zijn zoon Bram (de voetballer) en zijn huwelijk missen. Maar dat is gewoon zo'n tentamen waar een 7 voelt als een 9, je kunt dus niet op je bek gaan als inleiding een onvoldoende is.
Dit vond ik de leukstequote:Gebruik een normaal e-mailadres. U bent immers de basisschool ontstegen en een e-mailadres met een verwijzing daarin naar sprookjesfiguren of dierennamen is leuk als u nog geen 12 jaar oud bent, maar is op oudere leeftijd echt onaanvaardbaar. Die gebruikt u maar in de privésfeer.
quote:Op maandag 5 oktober 2015 12:52 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
Het begint al goed met deze man, stuurt ie vandaag een fucking lange mail naar alle studenten van de opleiding met mailtips
[..]
Dit vond ik de leuksteMaar snap z'n punt wel hoor
op het hbo heeft iemand ooit een 1 gehad door zo'n emailquote:Op maandag 5 oktober 2015 12:52 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
Het begint al goed met deze man, stuurt ie vandaag een fucking lange mail naar alle studenten van de opleiding met mailtips
[..]
Ik gebruik mijn 12 jaar oude hotmail email enkel nog voor spam dingen of andere irrelevante zaken.quote:Op maandag 5 oktober 2015 13:41 schreef Tchock het volgende:
Ik heb abc@hotmail.com. Drie letters met mijn initialen. Is dat goed of moet ik echt overstappen naar voornaam.achternaam@domein.nl?
Ik mail altijd met de mail van m'n website (info@websitenaam.nl) als ze dat niet goed vinden hebben ze lekker pechquote:Op maandag 5 oktober 2015 13:41 schreef Tchock het volgende:
Ik heb abc@hotmail.com. Drie letters met mijn initialen. Is dat goed of moet ik echt overstappen naar voornaam.achternaam@domein.nl?
de charme van een voornaam_achternaam@hotmail.com op je 12de is wel dat je het nu nog kan gebruiken en dus al je mailhistorie nog hebt.quote:Op maandag 5 oktober 2015 13:42 schreef Blistering het volgende:
[..]
Ik gebruik mijn 12 jaar oude hotmail email enkel nog voor spam dingen of andere irrelevante zaken.
Voor de rest voorletter.achternaam@gmail.comEn voor studiegerelateerde zaken gebruik ik ook vaak het e-mailadres wat ik van de universiteit heb gekregen.
Outlook heet het nu.quote:Op maandag 5 oktober 2015 15:11 schreef Yreal het volgende:
[..]
de charme van een voornaam_achternaam@hotmail.com op je 12de is wel dat je het nu nog kan gebruiken en dus al je mailhistorie nog hebt.
En gmail is natuurlijk geen haar beter dan Hotmail.
Nochtans een stuk professioneler.quote:Op maandag 5 oktober 2015 15:11 schreef Yreal het volgende:
[..]
de charme van een voornaam_achternaam@hotmail.com op je 12de is wel dat je het nu nog kan gebruiken en dus al je mailhistorie nog hebt.
En gmail is natuurlijk geen haar beter dan Hotmail.
echt niet.quote:Op maandag 5 oktober 2015 15:15 schreef Blistering het volgende:
[..]
Nochtans een stuk professioneler.
Blijf jij maar lekker je Hotmail gebruiken knul.quote:
ik mail vanaf @msnquote:Op maandag 5 oktober 2015 15:18 schreef Blistering het volgende:
[..]
Blijf jij maar lekker je Hotmail gebruiken knul.
Dat laatste.quote:Op maandag 5 oktober 2015 13:41 schreef Tchock het volgende:
Hahaha, is dat die hoogleraar die daarover in het nieuws is gekomen? Geweldigquote:Op maandag 5 oktober 2015 12:52 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
[..]
In het nieuws?quote:Op maandag 5 oktober 2015 15:55 schreef Accursius het volgende:
[..]
Hahaha, is dat die hoogleraar die daarover in het nieuws is gekomen? Geweldigkun je meer uit die e-mail plaatsen hier?
hehequote:Op maandag 5 oktober 2015 12:52 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
[..]
Ik heb zelf voornaamachternaam@outlook.com. Voldoet prima. Voor studiegerelateerde shit heb ik overigens mijn universiteitsmail xx.achternaam@student.ru.nl.quote:Op maandag 5 oktober 2015 13:41 schreef Tchock het volgende:
Wtf. Professioneler omdat je als je data aan een advertiser geeft? Wat een gigantische bullshit.quote:Op maandag 5 oktober 2015 15:15 schreef Blistering het volgende:
[..]
Nochtans een stuk professioneler.
Dit soort onzin had ik ook in m'n eerste jaar. Waren mensen die mailden met wietplantje12@hotmail.com en Johnnie_voetbal91@msn.nlquote:
quote:Op maandag 5 oktober 2015 18:43 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Dit soort onzin had ik ook in m'n eerste jaar. Waren mensen die mailden met wietplantje12@hotmail.com en Johnnie_voetbal91@msn.nl
Maar ook ieder jaar weer mensen die hoogleraren aanspreken met: HOI en eindigen met Gr. Piet. (zonder studentnummer oid)
Zou meuk gewoon als niet ingeleverd beschouwen.quote:Op maandag 5 oktober 2015 18:43 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Dit soort onzin had ik ook in m'n eerste jaar. Waren mensen die mailden met wietplantje12@hotmail.com en Johnnie_voetbal91@msn.nl
Maar ook ieder jaar weer mensen die hoogleraren aanspreken met: HOI en eindigen met Gr. Piet. (zonder studentnummer oid)
Dat doen ze dan ook.quote:Op maandag 5 oktober 2015 18:50 schreef eriksd het volgende:
[..]
Zou meuk gewoon als niet ingeleverd beschouwen.
Treurig zeg, helemaal omdat het nog echt zo is ook. Wat een niveau.quote:Op maandag 5 oktober 2015 18:43 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Dat is ook een beetje het probleem. Op het vwo lopen al mensen rond ik om de haverklap 'ik wordt' schrijven en nog te dom zijn om zich zelfstandig aan te kleden. Dat volk wordt ook toegelaten tot de universiteit. Het is niveau is eigenlijk veel te laag.. daarom kunnen er ook 500 á 700 mensen per universiteit met rechten beginnen. Ze zouden het niveau eigenlijk zo hoog moeten maken dat slechts 100 mensen het ook daadwerkelijk aankunnen. De rest kan mooi een praktische hbo opleiding doen zoals circusartiest.quote:Op maandag 5 oktober 2015 18:55 schreef Blistering het volgende:
[..]
Treurig zeg, helemaal omdat het nog echt zo is ook. Wat een niveau.
De helft van die 500 heeft het na een half jaar ook al opgegeven volgens mijquote:Op maandag 5 oktober 2015 18:59 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Dat is ook een beetje het probleem. Op het vwo lopen al mensen rond ik om de haverklap 'ik wordt' schrijven en nog te dom zijn om zich zelfstandig aan te kleden. Dat volk wordt ook toegelaten tot de universiteit. Het is niveau is eigenlijk veel te laag.. daarom kunnen er ook 500 á 700 mensen per universiteit met rechten beginnen. Ze zouden het niveau eigenlijk zo hoog moeten maken dat slechts 100 mensen het ook daadwerkelijk aankunnen. De rest kan mooi een praktische hbo opleiding doen zoals circusartiest.
Was het maar waar. Op de UU zitten sowieso nog wel 500 mensen in het 2e jaar nuquote:Op maandag 5 oktober 2015 19:03 schreef Paxcon het volgende:
[..]
De helft van die 500 heeft het na een half jaar ook al opgegeven volgens mij
In mijn eerste jaar was wel een duidelijk verschil te merken in de collegezalen naarmate het jaar vorderdequote:Op maandag 5 oktober 2015 19:04 schreef Blistering het volgende:
[..]
Was het maar waar. Op de UU zitten sowieso nog wel 500 mensen in het 2e jaar nu
Tja in Nijmegen is het dacht ik zo'n 30 tot 40% wat afhaakt. Maar die haken volgens mij inderdaad veelal de eerste maanden af. Maar er zijn er nog zat die na 1 jaar al flinke vertraging hebben.. dan ben je eigenlijk ook wel een beetje een faalflikker.quote:Op maandag 5 oktober 2015 19:03 schreef Paxcon het volgende:
[..]
De helft van die 500 heeft het na een half jaar ook al opgegeven volgens mij
quote:Op maandag 5 oktober 2015 19:04 schreef Paxcon het volgende:
[..]
In mijn eerste jaar was wel een duidelijk verschil te merken in de collegezalen naarmate het jaar vorderde
al sluit ik niet uit dat veel nog wel studeerden maar gewoon colleges niet meer bezochten
Zo moeilijk is dat helemaal nietquote:Op maandag 5 oktober 2015 19:06 schreef underground1009 het volgende:
http://www.advocatie.nl/r(...)-vast-aan-haar-roots
"De reden dat ik geen stage heb kunnen krijgen is misschien dat ik een vrouw ben en/of zwart ben. (...) maar ik wil niet in een slachtofferrol kruipen"
Dat staat letterlijk in m'n post maar okequote:Op maandag 5 oktober 2015 19:06 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Dat is toch geen goede manier om te meten hoeveel er afvallen? Ik heb het eerste jaar de eerste 2/3 hoorcolleges gevolgd en ben pas weer hoorcolleges gaan volgen in m'n 3e jaarOverigens duidelijk z'n weerslag in m'n cijfers.. van 7'tjes naar 8 en 9'ens zonder überhaupt veel meer te doen dan daarvoor.
Ja, je geeft het zelf al toe dat dat daar door kan komen.. desalniettemin opper je het toch als graadmeterquote:Op maandag 5 oktober 2015 19:10 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Dat staat letterlijk in m'n post maar oke
Brand los.quote:Op maandag 5 oktober 2015 18:58 schreef eriksd het volgende:
Tchock, ik heb weer een nieuw deuntje in mijn favorietenlijstje staan.
quote:
Wat een kutnummer. Weer een paar seconden van m'n leven die ik niet terugkrijg.. ik hoop dat je pijn hebt met poepen.quote:
Zal vanavond luisteren. De verwachtingen zijn laag.quote:
Ik raad het je af. Wat een meuk zeg.quote:Op maandag 5 oktober 2015 19:19 schreef Tchock het volgende:
[..]
Zal vanavond luisteren. De verwachtingen zijn laag.
Het meeste van Eriks muziek is meuk. Maar soms niet.quote:Op maandag 5 oktober 2015 19:21 schreef Blistering het volgende:
[..]
Ik raad het je af. Wat een meuk zeg.
Heb jij nog wat goeds? Wij zitten wel redelijk vaak op 1 lijn volgens mij.quote:Op maandag 5 oktober 2015 19:22 schreef Tchock het volgende:
[..]
Het meeste van Eriks muziek is meuk. Maar soms niet.
Nieuwe albums van Beach House, Alabama Shakes en Sufjan Stevens zijn erg de moeite waard.quote:Op maandag 5 oktober 2015 19:23 schreef Blistering het volgende:
[..]
Heb jij nog wat goeds? Wij zitten wel redelijk vaak op 1 lijn volgens mij.
en gewoon omdat de markt voor familierecht drama is.quote:Op maandag 5 oktober 2015 19:06 schreef underground1009 het volgende:
http://www.advocatie.nl/r(...)-vast-aan-haar-roots
"De reden dat ik geen stage heb kunnen krijgen is misschien dat ik een vrouw ben en/of zwart ben. (...) maar ik wil niet in een slachtofferrol kruipen"
Ja, maar ook gewoon omdat ze zo gigantisch hysterisch gekleed gaat in het kader van 'dicht bij je roots'. Als je in een boeren kiel komt krijg je ook enkel afwijzingen hoor..quote:Op maandag 5 oktober 2015 19:29 schreef Yreal het volgende:
[..]
en gewoon omdat de markt voor familierecht drama is.
Phil is wel ok!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |