Het begint al goed met deze man, stuurt ie vandaag een fucking lange mail naar alle studenten van de opleiding met mailtipsquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 15:06 schreef Keyos het volgende:
[..]
De hoogleraar is wel baas (Nuytinck), geniet van die weken colleges, mis er geen want je wilt geen quotes over zijn zoon Bram (de voetballer) en zijn huwelijk missen. Maar dat is gewoon zo'n tentamen waar een 7 voelt als een 9, je kunt dus niet op je bek gaan als inleiding een onvoldoende is.
Dit vond ik de leukstequote:Gebruik een normaal e-mailadres. U bent immers de basisschool ontstegen en een e-mailadres met een verwijzing daarin naar sprookjesfiguren of dierennamen is leuk als u nog geen 12 jaar oud bent, maar is op oudere leeftijd echt onaanvaardbaar. Die gebruikt u maar in de privésfeer.
quote:Op maandag 5 oktober 2015 12:52 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
Het begint al goed met deze man, stuurt ie vandaag een fucking lange mail naar alle studenten van de opleiding met mailtips
[..]
Dit vond ik de leuksteMaar snap z'n punt wel hoor
op het hbo heeft iemand ooit een 1 gehad door zo'n emailquote:Op maandag 5 oktober 2015 12:52 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
Het begint al goed met deze man, stuurt ie vandaag een fucking lange mail naar alle studenten van de opleiding met mailtips
[..]
Ik gebruik mijn 12 jaar oude hotmail email enkel nog voor spam dingen of andere irrelevante zaken.quote:Op maandag 5 oktober 2015 13:41 schreef Tchock het volgende:
Ik heb abc@hotmail.com. Drie letters met mijn initialen. Is dat goed of moet ik echt overstappen naar voornaam.achternaam@domein.nl?
Ik mail altijd met de mail van m'n website (info@websitenaam.nl) als ze dat niet goed vinden hebben ze lekker pechquote:Op maandag 5 oktober 2015 13:41 schreef Tchock het volgende:
Ik heb abc@hotmail.com. Drie letters met mijn initialen. Is dat goed of moet ik echt overstappen naar voornaam.achternaam@domein.nl?
de charme van een voornaam_achternaam@hotmail.com op je 12de is wel dat je het nu nog kan gebruiken en dus al je mailhistorie nog hebt.quote:Op maandag 5 oktober 2015 13:42 schreef Blistering het volgende:
[..]
Ik gebruik mijn 12 jaar oude hotmail email enkel nog voor spam dingen of andere irrelevante zaken.
Voor de rest voorletter.achternaam@gmail.comEn voor studiegerelateerde zaken gebruik ik ook vaak het e-mailadres wat ik van de universiteit heb gekregen.
Outlook heet het nu.quote:Op maandag 5 oktober 2015 15:11 schreef Yreal het volgende:
[..]
de charme van een voornaam_achternaam@hotmail.com op je 12de is wel dat je het nu nog kan gebruiken en dus al je mailhistorie nog hebt.
En gmail is natuurlijk geen haar beter dan Hotmail.
Nochtans een stuk professioneler.quote:Op maandag 5 oktober 2015 15:11 schreef Yreal het volgende:
[..]
de charme van een voornaam_achternaam@hotmail.com op je 12de is wel dat je het nu nog kan gebruiken en dus al je mailhistorie nog hebt.
En gmail is natuurlijk geen haar beter dan Hotmail.
echt niet.quote:Op maandag 5 oktober 2015 15:15 schreef Blistering het volgende:
[..]
Nochtans een stuk professioneler.
Blijf jij maar lekker je Hotmail gebruiken knul.quote:
ik mail vanaf @msnquote:Op maandag 5 oktober 2015 15:18 schreef Blistering het volgende:
[..]
Blijf jij maar lekker je Hotmail gebruiken knul.
Dat laatste.quote:Op maandag 5 oktober 2015 13:41 schreef Tchock het volgende:
Hahaha, is dat die hoogleraar die daarover in het nieuws is gekomen? Geweldigquote:Op maandag 5 oktober 2015 12:52 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
[..]
In het nieuws?quote:Op maandag 5 oktober 2015 15:55 schreef Accursius het volgende:
[..]
Hahaha, is dat die hoogleraar die daarover in het nieuws is gekomen? Geweldigkun je meer uit die e-mail plaatsen hier?
hehequote:Op maandag 5 oktober 2015 12:52 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
[..]
Ik heb zelf voornaamachternaam@outlook.com. Voldoet prima. Voor studiegerelateerde shit heb ik overigens mijn universiteitsmail xx.achternaam@student.ru.nl.quote:Op maandag 5 oktober 2015 13:41 schreef Tchock het volgende:
Wtf. Professioneler omdat je als je data aan een advertiser geeft? Wat een gigantische bullshit.quote:Op maandag 5 oktober 2015 15:15 schreef Blistering het volgende:
[..]
Nochtans een stuk professioneler.
Dit soort onzin had ik ook in m'n eerste jaar. Waren mensen die mailden met wietplantje12@hotmail.com en Johnnie_voetbal91@msn.nlquote:
quote:Op maandag 5 oktober 2015 18:43 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Dit soort onzin had ik ook in m'n eerste jaar. Waren mensen die mailden met wietplantje12@hotmail.com en Johnnie_voetbal91@msn.nl
Maar ook ieder jaar weer mensen die hoogleraren aanspreken met: HOI en eindigen met Gr. Piet. (zonder studentnummer oid)
Zou meuk gewoon als niet ingeleverd beschouwen.quote:Op maandag 5 oktober 2015 18:43 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Dit soort onzin had ik ook in m'n eerste jaar. Waren mensen die mailden met wietplantje12@hotmail.com en Johnnie_voetbal91@msn.nl
Maar ook ieder jaar weer mensen die hoogleraren aanspreken met: HOI en eindigen met Gr. Piet. (zonder studentnummer oid)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |