SPOILER: Kampioen afbeeldingen 2010/2011, 2011/2012, 2012/2013 en 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2014/2015Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
vertelquote:Op maandag 5 oktober 2015 12:27 schreef BeamofLight het volgende:
Lol @ de eerstvolgende 4 wedstrijden![]()
Jij leeft echt bij de waan van de dag of?quote:Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole![]()
1 punt is wat overdreven. Maar ze zullen zich snel moeten herpakken. Heracles klapt er echt op en Feyenoord is erg stabiel. Fenerbahce mag geen probleem zijn. Tegen wie spelen ze nog meer?quote:Wegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
https://www.youtube.com/watch?v=G9Y5Dhzciyc&
https://www.youtube.com/watch?v=uxlsPrPF_lk![]()
vitesse uitquote:Op maandag 5 oktober 2015 13:02 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
1 punt is wat overdreven. Maar ze zullen zich snel moeten herpakken. Heracles klapt er echt op en Feyenoord is erg stabiel. Fenerbahce mag geen probleem zijn. Tegen wie spelen ze nog meer?![]()
Daar hebben ze het meestal moeilijk zat.quote:Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo![]()
Laatste keer dat we daar wonnen, was de laatste wedstrijd van André Nedermocro Ooijer toen we al kampioen waren. Laatste serieuze winst was de eerste Eredivisiewedstrijd onder De Boer, 0-1 door Eriksen.quote:Op maandag 5 oktober 2015 13:11 schreef fathank het volgende:
[..]
Daar hebben ze het meestal moeilijk zat.![]()
AZ uitquote:Op maandag 5 oktober 2015 13:13 schreef hafcfan het volgende:
Hebben jullie zo'n makkelijk begin programma gehad dan?
Willem II thuis
NEC uit
ADO thuis
Twente uit
Excelsior uit
Groningen thuis
Mag je best makkelijk noemen.![]()
Oei. Da's inderdaad een zwaar programma.quote:Wegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
In retroperspectief wel.quote:Op maandag 5 oktober 2015 13:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
AZ uit
Willem II thuis
NEC uit
ADO thuis
Twente uit
Excelsior uit
Groningen thuis
Mag je best makkelijk noemen.Wegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
AZ miste al haar belangrijkste krachten dus ik vind het niet gek dat er daar met gemak gewonnen werd.quote:
Willem II hadden we het bij vlagen wel eens lastig tegen. Had zomaar 1-1 kunnen worden in plaats van de 2-0 die viel.
NEC uit was cringeworthy. Matig spel, NEC was kansloos. Soms een heel enkele uitbraak.
ADO was simpel
FC Twente. Ajax gaat pas in de tweede helft voetballen.
Excelsior was slaapverwekkend en kwamen er niet aan te pas
Tegen Groningen een eenvoudige zege.![]()
Allemaal rechter rijtje zowat.quote:Op maandag 5 oktober 2015 13:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
AZ uit
Willem II thuis
NEC uit
ADO thuis
Twente uit
Excelsior uit
Groningen thuis
Mag je best makkelijk noemen.
Ajax won onder leiding van De Boer in oktober (2011-2015) alleen op bezoek bij Roda JC Kerkrade (0-4), thuis tegen FC Utrecht (3-0) en thuis tegen Go Ahead Eagles (3-1). Alle overige duels leverden in totaal dus 24 (!) verliespunten op. Het winstpercentage van 21,43 is met afstand het laagste percentage in vergelijking met alle andere maanden waarin Ajax onder De Boer competitievoetbal speelde.![]()
![]()
Beetje optimisme mag toch welquote:Op maandag 5 oktober 2015 12:23 schreef Frozen-assassin het volgende:
Treurige TT, misplaatst op dit moment![]()
je vergeet een wedstrijd volgens mijquote:Op maandag 5 oktober 2015 13:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
AZ uit
Willem II thuis
NEC uit
ADO thuis
Twente uit
Excelsior uit
Groningen thuis
![]()
![]()
De wedstrijden voor het verlies, Beampje.quote:Op maandag 5 oktober 2015 13:48 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
je vergeet een wedstrijd volgens mij![]()
![]()
Komt nog bij dat AZ en Twente dramatisch uit vorm waren.quote:Op maandag 5 oktober 2015 13:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
AZ uit
Willem II thuis
NEC uit
ADO thuis
Twente uit
Excelsior uit
Groningen thuis
Zozo boude uitspraak.quote:Op maandag 5 oktober 2015 14:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik zie Ajax nog wel winnen bij Heracles, maar de rest gaat lastig worden.Charlie: How's it going in there?
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole![]()
Denk dat een gelijkspel het maximale is in Almelo.
De Boer denkt zichzelf al weer in op kunstgras en het zal vast hard waaien.![]()
Het kunstgras was vast stroef.quote:Op maandag 5 oktober 2015 15:09 schreef Vjenne12345 het volgende:
De Boer denkt zichzelf al weer in op kunstgras en het zal vast hard waaien.![]()
Worden kampioen ja. Geen twijfel mogelijk.Charlie: How's it going in there?
Ik vrees voor een totale instorting dit seizoen. De komende 2 maanden gaan ons heel zwaar vallen.quote:Op maandag 5 oktober 2015 15:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
We zullen best wel weer eens kampioen worden, maar niet dit seizoen.Het is beter dat je chillt vandaag![]()
Maak je geen zorgen joh, dat zal maar een off day zijn. Ajax heeft nog zat vastigheden om op terug te vallen, we domineren niet voor niets iedere wedstrijd.quote:Op maandag 5 oktober 2015 15:09 schreef Vjenne12345 het volgende:
De Boer denkt zichzelf al weer in op kunstgras en het zal vast hard waaien."Plausibel zeg ik gewoon. Ik zeg gewoon eerlijk, plausibel"![]()
Eruit in de beker, in Europa en op flinke achterstand van PSV en Feyenoord. Dat geef ik je op een briefje.quote:Op maandag 5 oktober 2015 15:42 schreef JoseArcadio het volgende:
[..]
Ik vrees voor een totale instorting dit seizoen. De komende 2 maanden gaan ons heel zwaar vallen.
En uiteraard mag Frank blijven, want wat mogen we daar toch blij mee zijn. Joepie de poepie!Oh.![]()
Ontslaan is niet de oplossing. Het beste zou zijn als hij na dit seizoen zelf vertrekt.quote:Op maandag 5 oktober 2015 15:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Eruit in de beker, in Europa en op flinke achterstand van PSV en Feyenoord. Dat geef ik je op een briefje.
En uiteraard mag Frank blijven, want wat mogen we daar toch blij mee zijn. Joepie de poepie!Het is beter dat je chillt vandaag![]()
Of als hij tussentijds vertrekt naar een mooie buitenlandse club. Dat gun ik hem verder allemaal wel.quote:Op maandag 5 oktober 2015 15:46 schreef JoseArcadio het volgende:
[..]
Ontslaan is niet de oplossing. Het beste zou zijn als hij na dit seizoen zelf vertrekt.
Dan maar gewoon een nieuwe trainer voor de groep (uit de jeugd of misschien een leuk konijn uit de hoge hoed) maar dan kunnen we hopelijk weer genieten van een fris, aanvallend Ajax.Oh.![]()
Waarom niet? Het seizoen is nu nog te redden.quote:Op maandag 5 oktober 2015 15:46 schreef JoseArcadio het volgende:
[..]
Ontslaan is niet de oplossing. Het beste zou zijn als hij na dit seizoen zelf vertrekt."Plausibel zeg ik gewoon. Ik zeg gewoon eerlijk, plausibel"![]()
Denk ik niet. Bovendien zou ik niet weten wie hem nu op zou moeten volgen. Je moet er wel op vooruit gaan en Frank is nog steeds een goede trainert.quote:Op maandag 5 oktober 2015 15:48 schreef gniffie het volgende:
[..]
Waarom niet? Het seizoen is nu nog te redden.Het is beter dat je chillt vandaag![]()
Wellicht Seedorf samen met Trustfull en nog een ervaren rot. Weet het verder ook niet, alle opties zijn of niet goed genoeg of onrealistisch.Het is beter dat je chillt vandaag![]()
Frank neemt Trustfull mee naar zijn volgende club heeft hij gezegd.quote:Op maandag 5 oktober 2015 15:52 schreef JoseArcadio het volgende:
Wellicht Seedorf samen met Trustfull en nog een ervaren rot. Weet het verder ook niet, alle opties zijn of niet goed genoeg of onrealistisch.Oh.![]()
Dan iemand anders. Zolang er maar een ervaren iemand naast zit.quote:Op maandag 5 oktober 2015 15:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Frank neemt Trustfull mee naar zijn volgende club heeft hij gezegd.Het is beter dat je chillt vandaag![]()
Frank Rijkaard en Henk ten Cate.quote:Op maandag 5 oktober 2015 15:56 schreef JoseArcadio het volgende:
[..]
Dan iemand anders. Zolang er maar een ervaren iemand naast zit.Oh.![]()
Moet je niet meer aan beginnen joh. Resultaten uit het verleden..quote:Op maandag 5 oktober 2015 15:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Frank Rijkaard en Henk ten Cate.Het is beter dat je chillt vandaag![]()
Ik zie Ajax gewoon top 2 eindigen dit seizoen. Goede spelersgroep, en doorgaans zie je Ajax de laatste jaren ook beter presteren na de winterstop.
Al die paniek steeds. Wees blij dat Ajax niet meer iedere 1-2 seizoen van trainer wisselt. Het spel is idd niet om aan te zien, maar goed, dat is een beetje ene gevolg van wanneer je met zoveel relatief jonge spelers speelt iedere week: dat is nogal wisselvallig en soms naief.![]()
Maar er zit toch helemaal geen vooruit gang in. Frank komt al sinds maart (?) met teksten dat ze KEIHARD trainen om met sprankelender voetbal te komen. Vervolgens haalt hij een speler die geheel tegendraads daaraan staat en wordt het voetbal iedere week slechter en begint hij steeds meer onzin uit te kramen in interviews.quote:Op maandag 5 oktober 2015 15:49 schreef JoseArcadio het volgende:
[..]
Denk ik niet. Bovendien zou ik niet weten wie hem nu op zou moeten volgen. Je moet er wel op vooruit gaan en Frank is nog steeds een goede trainert.
Gewoon proberen om Bielsa te paaien of Rijkaard+Ten Cate te halen of de gok te nemen met een rookie als Langeler of Streppel. Bielsa was vroeger helemaal bezeten van Ajax en lijkt mij geen geldwolf."Plausibel zeg ik gewoon. Ik zeg gewoon eerlijk, plausibel"![]()
Ron Jans.quote:Op maandag 5 oktober 2015 15:54 schreef JoseArcadio het volgende:
[..]
Doe maar niet. Dat vind ik echt een enorme zeikerd.![]()
Bielsa is ook mijn favoriete keuze, maar totaal onrealistisch vrees ik. En je haalt iemand in huis die eigenlijk altijd met ruzie vertrekt.quote:Op maandag 5 oktober 2015 15:58 schreef gniffie het volgende:
[..]
Maar er zit toch helemaal geen vooruit gang in. Frank komt al sinds maart (?) met teksten dat ze KEIHARD trainen om met sprankelender voetbal te komen. Vervolgens haalt hij een speler die geheel tegendraads daaraan staat en wordt het voetbal iedere week slechter en begint hij steeds meer onzin uit te kramen in interviews.
Gewoon proberen om Bielsa te paaien of Rijkaard+Ten Cate te halen of de gok te nemen met een rookie als Langeler of Streppel. Bielsa was vroeger helemaal bezeten van Ajax en lijkt mij geen geldwolf.Het is beter dat je chillt vandaag![]()
Er is ieder jaar weer een ander excuus voor het slechte spel. Dan ligt het weer aan de aanvallers, dan weer kracht op het middenveld. dan weer strijd/felheid, dan weer kwaliteit, dan weer ervarenheid. Echt ieder jaar wordt er weer iets nieuws verzonnen terwijl er maar 1 persoon de constante factor blijft.quote:Op maandag 5 oktober 2015 15:58 schreef Yi-Long het volgende:
Ik zie Ajax gewoon top 2 eindigen dit seizoen. Goede spelersgroep, en doorgaans zie je Ajax de laatste jaren ook beter presteren na de winterstop.
Al die paniek steeds. Wees blij dat Ajax niet meer iedere 1-2 seizoen van trainer wisselt. Het spel is idd niet om aan te zien, maar goed, dat is een beetje ene gevolg van wanneer je met zoveel relatief jonge spelers speelt iedere week: dat is nogal wisselvallig en soms naief.
Vorig seizoen was Ajax trouwens best matig na de winterstop
"Plausibel zeg ik gewoon. Ik zeg gewoon eerlijk, plausibel"![]()
'best'quote:Op maandag 5 oktober 2015 16:03 schreef gniffie het volgende:
[..]
Er is ieder jaar weer een ander excuus voor het slechte spel. Dan ligt het weer aan de aanvallers, dan weer kracht op het middenveld. dan weer strijd/felheid, dan weer kwaliteit, dan weer ervarenheid. Echt ieder jaar wordt er weer iets nieuws verzonnen terwijl er maar 1 persoon de constante factor blijft.
Vorig seizoen was Ajax trouwens best matig na de winterstop
Het is beter dat je chillt vandaag![]()
Joh, alles hoeft niet zo sterk uitgedrukt te worden. Anders wordt dit Ajax topic echt een groot huillie gebeurenquote:.
Positief aan eind vorig seizoen vond ik toch dat Frankie zag dat heel veel dingen niet werkten en hij iets nieuws wilde proberen. Helaas zijn die nieuwe dingen mislukt (punt naar voren, meer lange ballen/opportunistisch spelen) maar weigert hij dat in te zien en blijft hij dieper en dieper in graven naar oplossingen die wss niet gaan komen."Plausibel zeg ik gewoon. Ik zeg gewoon eerlijk, plausibel"![]()
De enige oplossing is een frisse wind.quote:Op maandag 5 oktober 2015 16:08 schreef gniffie het volgende:
[..]
Joh, alles hoeft niet zo sterk uitgedrukt te worden. Anders wordt dit Ajax topic echt een groot huillie gebeuren.
Positief aan eind vorig seizoen vond ik toch dat Frankie zag dat heel veel dingen niet werkten en hij iets nieuws wilde proberen. Helaas zijn die nieuwe dingen mislukt (punt naar voren, meer lange ballen/opportunistisch spelen) maar weigert hij dat in te zien en blijft hij dieper en dieper in graven naar oplossingen die wss niet gaan komen.Oh.![]()
Alsnog zeg ik Ron Jans.quote:Op maandag 5 oktober 2015 16:01 schreef JoseArcadio het volgende:
[..]
Die redde het al niet bij StandardLekker in Zwolle laten.
![]()
Klopt. Heeft hij wel vaker een handje van (Janssen anyone?).quote:Op maandag 5 oktober 2015 16:08 schreef gniffie het volgende:
[..]
Joh, alles hoeft niet zo sterk uitgedrukt te worden. Anders wordt dit Ajax topic echt een groot huillie gebeuren.
Positief aan eind vorig seizoen vond ik toch dat Frankie zag dat heel veel dingen niet werkten en hij iets nieuws wilde proberen. Helaas zijn die nieuwe dingen mislukt (punt naar voren, meer lange ballen/opportunistisch spelen) maar weigert hij dat in te zien en blijft hij dieper en dieper in graven naar oplossingen die wss niet gaan komen.Het is beter dat je chillt vandaag![]()
Dickie is weer werkloos geloof ikquote:Op maandag 5 oktober 2015 16:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
De enige oplossing is een frisse wind.![]()
![]()
Toen lag het vooral niet aan Janssen maar doordat de tegenstander hem zo goed dektequote:Op maandag 5 oktober 2015 16:10 schreef JoseArcadio het volgende:
[..]
Klopt. Heeft hij wel vaker een handje van (Janssen anyone?).. Echt hilarisch die redenaties van Frankie
. En vooral blijven ontkennen nadat Anita het wel perfect invulde
Ik hoop dat Anita nog terugkeert als VM op ons middenveld.quote:Op maandag 5 oktober 2015 16:12 schreef gniffie het volgende:
[..]
Toen lag het vooral niet aan Janssen maar doordat de tegenstander hem zo goed dekte. Echt hilarisch die redenaties van Frankie
. En vooral blijven ontkennen nadat Anita het wel perfect invulde
Oh.![]()
Als die naar Ajax komt ben ik supporter af.quote:Op maandag 5 oktober 2015 16:16 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Mourinho staat binnenkort ook op straat
Ik weiger te juichen voor Mourinho.Oh.![]()
Die pleegt zelfmoord als hij op de eerste training Mike van der Hoorn en Sanogo ziet ballen.quote:Oh.![]()
Zal me niks verbazen als hij er volgend seizoen nog steeds zit.quote:Op maandag 5 oktober 2015 16:18 schreef Ajacied422 het volgende:
Maar even serieus, Frank gaat toch niet weg.
Het wordt lijden en dit is nog het ergste jaar.Oh.![]()
Zal hij überhaupt nog van de punt naar voren afstappen. Wat een aids is dat zeg. Grote oorzaak voor het matige spel gisteren.![]()
Ik ookquote:Op maandag 5 oktober 2015 16:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik hoop dat Anita nog terugkeert als VM op ons middenveld.. Of dat Klaassen wordt omgeturnd tot VM, die mist echt de passeeractie om goed te functioneren als aanvallende middenvelder. Je kan niet alleen teren op het wachten in de 16 tot een bal goed valt zodat je die kan inprikken.
Hij heeft er de drive voor, de variatie in zijn passing en het ruimtelijk inzicht. Dan zou die alsnog zijn momenten kunnen kiezen om naar voren te gaan."Plausibel zeg ik gewoon. Ik zeg gewoon eerlijk, plausibel"![]()
Die speelt mss wel aanvallender als Frankiequote:Op maandag 5 oktober 2015 16:20 schreef Brammess het volgende:
Als Mourinho manager wordt van deze club ben ik niet meer voor Ajax
Klaassen speelde vorig seizoen een aantal wedstrijden fantastisch als pure rechtshalf. Dus gewoon daar neerzetten en nergens anders. Niet dat gewissel met hem van positie naar positie. Zet je Bazoer lekker op 6 om het spel te verdelen en Sinkgraven als linkshalf voor de creativiteit. Dan voorin Milik als spits het vertrouwen geven en Fischer links en Younes rechts voor nu. Dan kan El Ghazi er later weer in komen als hij weer in betere vorm steekt.quote:Op maandag 5 oktober 2015 16:21 schreef gniffie het volgende:
[..]
Ik ook. Of dat Klaassen wordt omgeturnd tot VM, die mist echt de passeeractie om goed te functioneren als aanvallende middenvelder. Je kan niet alleen teren op het wachten in de 16 tot een bal goed valt zodat je die kan inprikken.
Hij heeft er de drive voor, de variatie in zijn passing en het ruimtelijk inzicht. Dan zou die alsnog zijn momenten kunnen kiezen om naar voren te gaan.Oh.![]()
Die gaat 6-3-1 spelen metquote:Op maandag 5 oktober 2015 16:21 schreef gniffie het volgende:
[..]
Die speelt mss wel aanvallender als Frankie
Dijks - Riedewald - Heitinga - Van der Hoorn - Veltman - Tete
en Milik in punt![]()
Ik vind een passeeractie toch wel een vereiste voor een half, niet enkel om langs je man te komen maar ook om een passroute te creëren om je aanvallers diep te sturen.quote:Op maandag 5 oktober 2015 16:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Klaassen speelde vorig seizoen een aantal wedstrijden fantastisch als pure rechtshalf. Dus gewoon daar neerzetten en nergens anders. Niet dat gewissel met hem van positie naar positie. Zet je Bazoer lekker op 6 om het spel te verdelen en Sinkgraven als linkshalf voor de creativiteit. Dan voorin Milik als spits het vertrouwen geven en Fischer links en Younes rechts voor nu. Dan kan El Ghazi er later weer in komen als hij weer in betere vorm steekt.
Ik denk dat Bazoer ook teveel het spel naar zich toe gaat trekken, die wil laten zien dat hij acties kan maken en het spel redelijk kan verdelen.. Dat is te riskant voor op 6. Dat heeft Klaassen niet, die houdt iets meer van op van safe spelen"Plausibel zeg ik gewoon. Ik zeg gewoon eerlijk, plausibel"![]()
Wordt gewoon tijd om een paar buitenlandse spelers te halen. Van die eredivisie incest gaat het niveau niet omhoog.Charlie: How's it going in there?
Ricardo Ferretti als interim.quote:Op maandag 5 oktober 2015 16:34 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hebben de mexicaantjes al een andere bodnscoach?![]()
Frank blijft gewoon en maakt Ajax nog even kampioen joh.Charlie: How's it going in there?
In de winterstop weer even een spelertje van Barca huren, een spitsje erbij en Sanogo terug. Mooi man.Charlie: How's it going in there?
Hij mist ook de felheid om de functioneren als een goede VM, iets wat Anita ruimschoots had.quote:Op maandag 5 oktober 2015 16:21 schreef gniffie het volgende:
[..]
Ik ook. Of dat Klaassen wordt omgeturnd tot VM, die mist echt de passeeractie om goed te functioneren als aanvallende middenvelder. Je kan niet alleen teren op het wachten in de 16 tot een bal goed valt zodat je die kan inprikken.
Hij heeft er de drive voor, de variatie in zijn passing en het ruimtelijk inzicht. Dan zou die alsnog zijn momenten kunnen kiezen om naar voren te gaan.
Klaassen is toch wel een beetje een slap lulletje.![]()
Daar ligt echt niemand wakker van in Amsterdamquote:Op maandag 5 oktober 2015 16:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als die naar Ajax komt ben ik supporter af.
Ik weiger te juichen voor Mourinho.![]()
Ben er bij trouwens Heracles - Ajax, nieuwe stadion nog niet van binnen gezien.quote:Op maandag 5 oktober 2015 16:46 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Daar ligt echt niemand wakker van in Amsterdam![]()
quote:Op maandag 5 oktober 2015 16:49 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Ben er bij trouwens Heracles - Ajax, nieuwe stadion nog niet van binnen gezien.![]()
Welk vak?![]()
Ik denk dat die punt naar voren zo slecht niet is, alleen moet je dan twee controleurs hebben die een mannetje kunnen uitschakelen. Klaassen, Bazoer en Gudelj zijn mans genoeg om dat te kunnen. Voor die rol is Sinkgraven niet geschikt, die moet je alleen in de punt zelf gebruiken. Serero zou je juist alleen in de controlerende rol moeten gebruiken.quote:Op maandag 5 oktober 2015 16:20 schreef Ajacied422 het volgende:
Zal hij überhaupt nog van de punt naar voren afstappen. Wat een aids is dat zeg. Grote oorzaak voor het matige spel gisteren.
Zijn tactische gewissel in de voorhoede is me wel steeds meer een doorn in het oog, en met name wat hij van zijn spits verwacht. Ineens is er gisteren ook bijna geen voorzet gegeven en creëer je dus echt bijna niks.... terwijl je de afgelopen wedstrijden toch genoeg kansen hebt gehad. Maar arme Milik mist drie kansen en heeft twee egoistische vleugelspelers naast zich staan en mag weer banken
En die wissel van Younes die notabene de enige was die nog wat creëerde en Fischer maar laten aankutten
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!![]()
Dat gejojo met die spitspositie wordt natuurlijk extra versterkt doordat je geen fatsoenlijke reservespits hebt, waardoor je automatisch je hele voorhoede moet aanpassen
er is geen balans
van de spelers die op het veld stonden gaan die van ajax in totaal het meest opbrengen
maar zodra de wisselvalligheid van de talenten verdwijnt zijn ze al klaar voor een vertrek en begin je weer opnieuw![]()
ik zie ook niet zo dat als je hem vervangt je het lek boven hebt, was het maar zo eenvoudig.quote:Op maandag 5 oktober 2015 17:13 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Laten we gewoon het seizoen afmaken met Frank blijft een prima coach.![]()
Ik zie ons nog steeds redelijk makkelijk kampioen worden zelfs.quote:Op maandag 5 oktober 2015 17:19 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik zie ook niet zo dat als je hem vervangt je het lek boven hebt, was het maar zo eenvoudig.![]()
redelijk makkelijk weet ik niet maar ik zie ook nog niet waarom Ajax het niet zou kunnen wordenquote:Op maandag 5 oktober 2015 17:20 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik zie ons nog steeds redelijk makkelijk kampioen worden zelfs.![]()
Er is wel balans.quote:Op maandag 5 oktober 2015 17:17 schreef 0000 het volgende:
er is geen balans
van de spelers die op het veld stonden gaan die van ajax in totaal het meest opbrengen
maar zodra de wisselvalligheid van de talenten verdwijnt zijn ze al klaar voor een vertrek en begin je weer opnieuw
Er waren 3 dissidenten in de basis, Fischer, Gudelj en Klaassen. Als er 3 spelers in een topper ruk spelen dan ga je niet winnen.
Als je een topper wilt winnen moet je een spits hebben die een 7 speelt en een bal vasthoudt, daar kan een team zich aan optrekken.Charlie: How's it going in there?
Bazoer is een wereldtalent dus dat verbaast me echt niets.quote:Op maandag 5 oktober 2015 17:57 schreef OllieWilliams het volgende:
Barça schijnbaar geïnteresseerd in Bazoer. Ik zeg 80mln en geen cent minder.
50 miljoen met 30 aan bonussen.Charlie: How's it going in there?
Die blijft echt niet lang meer.quote:in de belangstelling van onder meer Bayern München, Barcelona, Real Madrid, Manchester United en Arsenal.Charlie: How's it going in there?
Voetbalt Marko Pantelić nog?quote:Op maandag 5 oktober 2015 17:59 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Er is wel balans.
Er waren 3 dissidenten in de basis, Fischer, Gudelj en Klaassen. Als er 3 spelers in een topper ruk spelen dan ga je niet winnen.
Als je een topper wilt winnen moet je een spits hebben die een 7 speelt en een bal vasthoudt, daar kan een team zich aan optrekken.![]()
![]()
Jazeker, Olimpiakosquote:Charlie: How's it going in there?
Of vlamt ie inmiddels weer bij Hertha?quote:Charlie: How's it going in there?
Nee die Grieken waren zijn laatste 'project'quote:Op maandag 5 oktober 2015 18:07 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Of vlamt ie inmiddels weer bij Hertha?RED ONS HENNIEGOD![]()
Laatste project?quote:Op maandag 5 oktober 2015 18:08 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Nee die Grieken waren zijn laatste 'project'
Maar hij is nog maar 40 ofzo
Charlie: How's it going in there?
Zo zag die het altijd als die bij een nieuwe club kwam . Hij wilde altijd een blijvende indruk achterlaten .quote:Op maandag 5 oktober 2015 18:09 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Laatste project?
Maar hij is nog maar 40 ofzo
Wat een godRED ONS HENNIEGOD![]()
Andriy Voronin/ Marko Pantelicquote:Op maandag 5 oktober 2015 18:10 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Zo zag die het altijd als die bij een nieuwe club kwam . Hij wilde altijd een blijvende indruk achterlaten .
Wat een god
Godenkoppel.
Charlie: How's it going in there?
We liggen nog prima op schema om het resultaat van vorig jaar te evenaren, vervang NAC uit voor NEC uit dit seizoen en we hebben evenveel punten als vorig jaar tegen dezelfde tegenstanders.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
AZ mistte dacht ik veel spelers tegen ons dit seizoen en Twente is nog geen schim van vorig jaarquote:Op maandag 5 oktober 2015 18:29 schreef Pedroso het volgende:
We liggen nog prima op schema om het resultaat van vorig jaar te evenaren, vervang NAC uit voor NEC uit dit seizoen en we hebben evenveel punten als vorig jaar tegen dezelfde tegenstanders..
Resultaat van vorig jaar is ook maar 71 punten. Dat is niet heel goed lijkt mij
We lopen drie punten voor op vorig jaar. NEC vervang ik door Dordrecht.quote:Op maandag 5 oktober 2015 18:29 schreef Pedroso het volgende:
We liggen nog prima op schema om het resultaat van vorig jaar te evenaren, vervang NAC uit voor NEC uit dit seizoen en we hebben evenveel punten als vorig jaar tegen dezelfde tegenstanders.
Kijk:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
5 jaar later praten we nog steeds over zijn enige seizoen, missie geslaagd dus.quote:Op maandag 5 oktober 2015 18:10 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Zo zag die het altijd als die bij een nieuwe club kwam . Hij wilde altijd een blijvende indruk achterlaten .
Wat een godHet is beter dat je chillt vandaag![]()
Misschien omdat hij de laatste pure spits was die er veel maakte + zijn persoonlijkheidquote:Op maandag 5 oktober 2015 18:59 schreef JoseArcadio het volgende:
[..]
5 jaar later praten we nog steeds over zijn enige seizoen, missie geslaagd dus.RED ONS HENNIEGOD![]()
Ik zeg ook niet dat het goed is. Als we deze lijn doortrekken dan kunnen we over 2 weken weer 3 punten bijschrijven in Almelo (en de week daarop een verlies in Arnhem).quote:Op maandag 5 oktober 2015 18:49 schreef gniffie het volgende:
[..]
AZ mistte dacht ik veel spelers tegen ons dit seizoen en Twente is nog geen schim van vorig jaar.
Resultaat van vorig jaar is ook maar 71 punten. Dat is niet heel goed lijkt mijAls je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Geweldig dat eerste jaar onder Jol als je dat zo ziet. Gewoon na 30 minuten al 3-0 voorstaan![]()
Tegenwoordig is 2-0 winst al een grote uitslag
Oh.![]()
Komt de achterkant van z'n das nu serieus onder de voorkant vandaanquote:Op maandag 5 oktober 2015 19:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[ afbeelding ]
Marc staat er weer prima op![]()
![]()
Het is wat, ontslaan die gozer ! Dat dit kan in Nederland !quote:Op maandag 5 oktober 2015 20:00 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Komt de achterkant van z'n das nu serieus onder de voorkant vandaanAls je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Marc moet natuurlijk sowieso ontslagen worden.quote:Op maandag 5 oktober 2015 20:24 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Het is wat, ontslaan die gozer ! Dat dit kan in Nederland !Oh.![]()
En dan het idee afkraken om Fischer in de spits te zettenquote:Dat snapte ik dan nog beter.
Al is dat verder ook flauwekul. Maar een goede spits halen is blijkbaar heel lastigOh.![]()
Leer een das knopen.quote:Op maandag 5 oktober 2015 19:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[ afbeelding ]
Marc staat er weer prima op![]()
Al dat gewissel is killing voor een efltal.quote:Op maandag 5 oktober 2015 21:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En dan het idee afkraken om Fischer in de spits te zettenDat snapte ik dan nog beter.
Al is dat verder ook flauwekul. Maar een goede spits halen is blijkbaar heel lastig
Laat Fischer-Milik-El Ghazi gewoon eens 10 wedstrijden staan met daarachter Bazoer-Gudelj-Klaassen op een lijn zodat ze allemaal hun energie kwijt kunnen.
Zo schep je gewoonweg geen automatismen waaraan je vast kunt houden als het niet loopt. Dat zagen we gisteren.Charlie: How's it going in there?
Sinkgraven voor Gudelj graag.quote:Op maandag 5 oktober 2015 21:41 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Al dat gewissel is killing voor een efltal.
Laat Fischer-Milik-El Ghazi gewoon eens 10 wedstrijden staan met daarachter Bazoer-Gudelj-Klaassen op een lijn zodat ze allemaal hun energie kwijt kunnen.
Zo schep je gewoonweg geen automatismen waaraan je vast kunt houden als het niet loopt. Dat zagen we gisteren.
Gudelj kan niet voetballen en Sinkgraven brengt creativiteit. En als je hem het vertrouwen geeft en laat staan raakt hij er vanzelf wel beter in.Oh.![]()
Sinkgraven komt er wel maar maakt het middenveld te licht op dit moment, mijns inziens.quote:Op maandag 5 oktober 2015 21:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Sinkgraven voor Gudelj graag.
Gudelj kan niet voetballen en Sinkgraven brengt creativiteit. En als je hem het vertrouwen geeft en laat staan raakt hij er vanzelf wel beter in.Charlie: How's it going in there?
Ik word hier zo moe van.quote:Op maandag 5 oktober 2015 21:46 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Sinkgraven komt er wel maar maakt het middenveld te licht op dit moment, mijns inziens.
Het middenveld stond gisteren echt fantastisch met al die fysiek sterke jongens hè? Zat totaal geen voetbal in en werd weggetikt. Kom je ook niet in de duels dus heb je er niks aan.
Je moet goede voetballers opstellen, niet zogenaamd fysiek.Oh.![]()
Ajax heeft zichzelf uit de wedstrijd gespeeld met onmogelijke lange ballen en overtredingen bij de vleet, totaal niet onder de druk uitgekomen.quote:Op maandag 5 oktober 2015 21:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik word hier zo moe van.
Het middenveld stond gisteren echt fantastisch met al die fysiek sterke jongens hè? Zat totaal geen voetbal in en werd weggetikt. Kom je ook niet in de duels dus heb je er niks aan.
Je moet goede voetballers opstellen, niet zogenaamd fysiek.
Het middenveld was niet-bestaand omdat er niet meer werd gevoetbald. Ook al stond Sinkgraven er of Xavi.
Overigens speelde Gudelj dramatisch maar die moet even tijd krijgen. Die kan ook gewoon erg goed voetballen.Charlie: How's it going in there?
Iets met kwaliteit enzovoort.quote:Op maandag 5 oktober 2015 21:50 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Ajax heeft zichzelf uit de wedstrijd gespeeld met onmogelijke lange ballen en overtredingen bij de vleet, totaal niet onder de druk uitgekomen.
Het middenveld was niet-bestaand omdat er niet meer werd gevoetbald. Ook al stond Sinkgraven er of Xavi.
Overigens speelde Gudelj dramatisch maar die moet even tijd krijgen. Die kan ook gewoon erg goed voetballen.![]()
Voetballers opstellen en een coach aanstellen die weet hoe er gevoetbald moet worden. Het grappige is dat Frank in zijn beginperiode dit nog wel aan de praat kreeg vaak, met echt niet heel veel betere spelers. Toen speelden we ook vaak met een middenveld met Enoh en De Zeeuw, wat ik ook geen geweldenaren vond.quote:Op maandag 5 oktober 2015 21:50 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Ajax heeft zichzelf uit de wedstrijd gespeeld met onmogelijke lange ballen en overtredingen bij de vleet, totaal niet onder de druk uitgekomen.
Overigens speelde Gudelj dramatisch maar die moet even tijd krijgen. Die kan ook gewoon erg goed voetballen.Oh.![]()
HAHAHAHA wat een hypocriet die De Boerquote:De Boer reageert op gefluit: ‘Dat werkt eerder negatief dan positief’
Tijdens de thuiswedstrijd tegen PSV was er regelmatig gefluit te horen in de Amsterdam ArenA, maar dat was Frank de Boer nauwelijks opgevallen. De trainer van Ajax vertelt op de website van zijn club dat hij dan alleen met de wedstrijd bezig is.
/
“Maar als er wordt gefloten, is dat geen goed signaal. Het werkt ook eerder negatief dan positief, want juist in zo’n duel heb je de supporters nodig en door het gefluit komt er misschien eerder angst in de verdediging van de ploeg, waardoor sneller fouten gemaakt kunnen worden”, aldus De Boer.
“Zo’n jonge groep geeft alles en heeft op sommige momenten die extra energie van de twaalfde man nodig. Het is belangrijk dat je te allen tijde achter het team blijft staan”, gaat De Boer verder. “Kritiek hoort bij Ajax, maar we hebben ook een jong team met veel nieuwe spelers. Het moet beter, maar dat deze gasten grote spelers kunnen worden, staat buiten kijf.”. Iedereen op het veld afzeiken en kapot schreeuwen, maar de supporters mogen geen kritiek geven
Oh.![]()
HEEE HEEE HEEE HEEquote:Op maandag 5 oktober 2015 22:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
HAHAHAHA wat een hypocriet die De Boer. Iedereen op het veld afzeiken en kapot schreeuwen, maar de supporters mogen geen kritiek geven
RED ONS HENNIEGOD![]()
Snap best dat je liever een positief publiek hebt, maar als het voetbal zo lang zo kut is kan je toch niet verwachten dat iedereen lekker gaat juichen en doen of het fantastisch gaat
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Het is vooral dat het hypocriet is omdat De Boer zelf altijd negatief staat te schreeuwen langs die zijlijn. Denk dat die spelers daar meer last van hebben dan wat gefluit.quote:Op maandag 5 oktober 2015 22:52 schreef Tagliano het volgende:
Snap best dat je liever een positief publiek hebt, maar als het voetbal zo lang zo kut is kan je toch niet verwachten dat iedereen lekker gaat juichen en doen of het fantastisch gaatOh.![]()
Hij zou daar enigszins een voorbeeld in kunnen geven als hij het zo wil. Zolang supporters niet individueel spelers uitfluiten ofzo mag je best kritisch zijn imoquote:Op maandag 5 oktober 2015 22:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Het is vooral dat het hypocriet is omdat De Boer zelf altijd negatief staat te schreeuwen langs die zijlijn. Denk dat die spelers daar meer last van hebben dan wat gefluit.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Je mag spelers best uitfluiten als ze bijvoorbeeld a lá El Hamdaoui je club en team in de steek laten. Maar niet zoals een Daley Blind die gewoon zijn uitstekende best deed, maar toen niet beter kon.quote:Op maandag 5 oktober 2015 22:59 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Hij zou daar enigszins een voorbeeld in kunnen geven als hij het zo wil. Zolang supporters niet individueel spelers uitfluiten ofzo mag je best kritisch zijn imoOh.![]()
Ik doelde vooral op dat laatste natuurlijk, in het algemeen moet je geen spelers uitfluiten en natuurlijk kan ik me voorstellen dat El Hamlap niet zo gewenst wasquote:Op maandag 5 oktober 2015 23:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je mag spelers best uitfluiten als ze bijvoorbeeld a lá El Hamdaoui je club en team in de steek laten. Maar niet zoals een Daley Blind die gewoon zijn uitstekende best deed, maar toen niet beter kon.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Het hele team uitfluiten moet gewoon kunnen na een wanprestatie. Je mag best laten merken als publiek dat je vind dat het kut gaat. Ik vind het publiek (de harde kern) eigenlijk nog niet kritisch genoeg op het voetbal van de laatste jaren.quote:Op maandag 5 oktober 2015 23:02 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik doelde vooral op dat laatste natuurlijk, in het algemeen moet je geen spelers uitfluiten en natuurlijk kan ik me voorstellen dat El Hamlap niet zo gewenst wasOh.![]()
Zeker als het structureel drama is kan ik daar mee leven jaquote:Op maandag 5 oktober 2015 23:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Het hele team uitfluiten moet gewoon kunnen na een wanprestatie. Je mag best laten merken als publiek dat je vind dat het kut gaat. Ik vind het publiek (de harde kern) eigenlijk nog niet kritisch genoeg op het voetbal van de laatste jaren.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Waarom zou je als (betalend) supporter kritisch mogen zijn, en mogelijk nog erger, je onvrede hierover uiten? Voetballers zijn kwetsbare figuren met een moeilijk en zwaar leven. Deze verdienen een dekentje en een kop warme chocomel na elke wedstrijd, omdat ze hun uiterste best hebben gedaan. Daarnaast dient de supporter een oorverdovend applaus te geven als uiting van waardering jegens hun mateloze inzet. Het salaris dat de spelers verdienen hebben ze dan ook hard nodig voor psychische hulp, bijstand en verzorging. Niet zo zeiken dus.quote:Op maandag 5 oktober 2015 23:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Het hele team uitfluiten moet gewoon kunnen na een wanprestatie. Je mag best laten merken als publiek dat je vind dat het kut gaat. Ik vind het publiek (de harde kern) eigenlijk nog niet kritisch genoeg op het voetbal van de laatste jaren.If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith![]()
Mitchell Dijks was zondag ook snel naar de kleedkamer gegaan omdat er wat gefluit was te horen na afloop van de wedstrijdquote:Op maandag 5 oktober 2015 23:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Het hele team uitfluiten moet gewoon kunnen na een wanprestatie. Je mag best laten merken als publiek dat je vind dat het kut gaat. Ik vind het publiek (de harde kern) eigenlijk nog niet kritisch genoeg op het voetbal van de laatste jaren.![]()
![]()
Dan begrijp je er toch helemaal niks van of ben ik nou gek?quote:Op maandag 5 oktober 2015 23:18 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Mitchell Dijks was zondag ook snel naar de kleedkamer gegaan omdat er wat gefluit was te horen na afloop van de wedstrijd![]()
Tja, het is wel duidelijk dat de technische staf en (een deel van) de spelers het zicht op de werkelijkheid behoorlijk kwijt zijn.quote:Op maandag 5 oktober 2015 23:21 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Dan begrijp je er toch helemaal niks van of ben ik nou gek?![]()
Boehoehoehoe er wordt geflotenquote:Op maandag 5 oktober 2015 22:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
HAHAHAHA wat een hypocriet die De Boer. Iedereen op het veld afzeiken en kapot schreeuwen, maar de supporters mogen geen kritiek geven
Cliché, maar ga lekker werken voor dat geld en laat eens wat zien![]()
sinkgraven serero andersenquote:Op maandag 5 oktober 2015 21:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik word hier zo moe van.
Je moet goede voetballers opstellen, niet zogenaamd fysiek.![]()
![]()
![]()
Behulpzaam als een waterkraan.
Groot gelijk.quote:Op maandag 5 oktober 2015 23:18 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Mitchell Dijks was zondag ook snel naar de kleedkamer gegaan omdat er wat gefluit was te horen na afloop van de wedstrijd
Jezelf voor je lol uit laten fluiten. Jullie zouden zeker allemaal een extra rondje lopen. En voor altijd bij ajax blijven spelen want clubliefde. En komt er dan toch een trein langs waar je op moet springen kun je altijd nog beloven je carriere af te komen sluiten.
Behulpzaam als een waterkraan.
Dikke Henkquote:Op dinsdag 6 oktober 2015 09:57 schreef fathank het volgende:
[..]
Groot gelijk.
Jezelf voor je lol uit laten fluiten. Jullie zouden zeker allemaal een extra rondje lopen. En voor altijd bij ajax blijven spelen want clubliefde. En komt er dan toch een trein langs waar je op moet springen kun je altijd nog beloven je carriere af te komen sluiten.
Wees dan ook een vent en ga ook lekker douchen als je met 3 0 had gewonnen en ze juichen je toe. Maar nee, dan had jij nog een extra rondje gelopen of niet.![]()
![]()
Wel grappig, dat gezeur over de spitspositie bij Ajax altijd. Lopen minimaal 4 spitens rond in de Eredivisie die voor minder dan 7 miljoen bij Ajax hadden kunnen spelen en beter zijn dan wat jullie hebben.![]()
Het heeft niets met kwaliteit te maken maar wat je van een speler in die rol verwacht, en dat is bij Ajax zo ongeveer dat ie alles doet behalve scorenquote:Op dinsdag 6 oktober 2015 10:52 schreef BadderHaring het volgende:
Wel grappig, dat gezeur over de spitspositie bij Ajax altijd. Lopen minimaal 4 spitens rond in de Eredivisie die voor minder dan 7 miljoen bij Ajax hadden kunnen spelen en beter zijn dan wat jullie hebben.
Spitens. Leer typen clown.quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 10:52 schreef BadderHaring het volgende:
Wel grappig, dat gezeur over de spitspositie bij Ajax altijd. Lopen minimaal 4 spitens rond in de Eredivisie die voor minder dan 7 miljoen bij Ajax hadden kunnen spelen en beter zijn dan wat jullie hebben.![]()
Op De Jong na niemand.quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 10:52 schreef BadderHaring het volgende:
Serero is verdedigend misschien wel het sterkst van al onze middenveldersquote:.
En al die kracht aanhangers, psv speelde met paar tengere gastjes en een dwerg op het middenveld. Toch werden we weggespeeld op alle vlakken."Plausibel zeg ik gewoon. Ik zeg gewoon eerlijk, plausibel"![]()
Het ligt er ook aan wat je met het lichaam doet natuurlijk. Hendrix en Guardado zijn wellicht wel niet groot, maar spelen wel alsof ze 1.90 zijn. Aan de andere kant staat Gudelj die ongeveer 1.90 is, maar die speelt alsof hij 1.40 is. Klaassen is hopeloos uit vorm en Bazoer is gewoon een goed talent, maar die moet dan ook in z'n eentje het hele middenveld maar bij elkaar houden.quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 12:26 schreef gniffie het volgende:
[..]
Serero is verdedigend misschien wel het sterkst van al onze middenvelders.
En al die kracht aanhangers, psv speelde met paar tengere gastjes en een dwerg op het middenveld. Toch werden we weggespeeld op alle vlakken.
Al met al hebben jullie gewoon een goed elftal maar een slechte trainer. Op dit moment verschuilt hij zich nog achter de titels en prijzen in de eerste jaren, maar dat is binnenkort ook uitgewerkt en dan valt voor hem ook het doek wel. Die gast weet niet wat hij doet man met Fischer in de spits. Zoals v.d. Gijp gisteren al terecht opmerkte mist Fischer werkelijk alles wat een spits moet beheersen.![]()
De Boer denkt dat Fischer een soort Messi is, zoals iedereen in de selectie overschat wordt. En de supporters doen daar vrolijk aan mee. Fischer heeft op een half seizoen in zijn eerste jaar na, nog nooit laten zien boven de middenmoot uit te stijgen.quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 12:31 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Het ligt er ook aan wat je met het lichaam doet natuurlijk. Hendrix en Guardado zijn wellicht wel niet groot, maar spelen wel alsof ze 1.90 zijn. Aan de andere kant staat Gudelj die ongeveer 1.90 is, maar die speelt alsof hij 1.40 is. Klaassen is hopeloos uit vorm en Bazoer is gewoon een goed talent, maar die moet dan ook in z'n eentje het hele middenveld maar bij elkaar houden.
Al met al hebben jullie gewoon een goed elftal maar een slechte trainer. Op dit moment verschuilt hij zich nog achter de titels en prijzen in de eerste jaren, maar dat is binnenkort ook uitgewerkt en dan valt voor hem ook het doek wel. Die gast weet niet wat hij doet man met Fischer in de spits. Zoals v.d. Gijp gisteren al terecht opmerkte mist Fischer werkelijk alles wat een spits moet beheersen.
Nu hoor ik ook weer mensen over Serero. Wat een armoede.
De Boer moet eens beginnen met keuzes maken. Vaste spelers op vaste posities. Zeker als je zogenaamd 'de beste selectie sinds jaren roept te hebben', moet je je niet wekelijks aanpassen op je tegenstander.![]()
Ik vind Fischer ook een prima speler op de linksbuiten, maar laat hem daar ook inderdaad eens wat langer staan. Zo moeilijk is het toch niet? De spits in de spits, de linksbuiten op de linksbuiten etc etc. Als je dan Fischer in de spits ziet, Klaassen als CVM en Sinkgraven linksbuiten dan kan ik daar alleen maar hartelijk om lachen. Maar dat komt wellicht meer omdat ik voor PSV benquote:Op dinsdag 6 oktober 2015 12:37 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
De Boer denkt dat Fischer een soort Messi is, zoals iedereen in de selectie overschat wordt. En de supporters doen daar vrolijk aan mee. Fischer heeft op een half seizoen in zijn eerste jaar na, nog nooit laten zien boven de middenmoot uit te stijgen.
De Boer moet eens beginnen met keuzes maken. Vaste spelers op vaste posities. Zeker als je zogenaamd 'de beste selectie sinds jaren roept te hebben', moet je je niet wekelijks aanpassen op je tegenstander..
![]()
Messi kan ook niets met lange ballen, die vergelijking klopt dus welquote:Op dinsdag 6 oktober 2015 12:37 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
De Boer denkt dat Fischer een soort Messi is, zoals iedereen in de selectie overschat wordt. En de supporters doen daar vrolijk aan mee. Fischer heeft op een half seizoen in zijn eerste jaar na, nog nooit laten zien boven de middenmoot uit te stijgen.
De Boer moet eens beginnen met keuzes maken. Vaste spelers op vaste posities. Zeker als je zogenaamd 'de beste selectie sinds jaren roept te hebben', moet je je niet wekelijks aanpassen op je tegenstander..
Serero is de beste 6 van de selectie. Die heeft het beste gevoel voor ruimte en weet precies wanneer hij druk moet zetten. Niet zo gek dus dat ik die wil zien ipv Gudelj die alleen maar kan schoppen.
Groot voorstander van mensen op hun plek te laten staan. Niemand kan op zijn positie groeien."Plausibel zeg ik gewoon. Ik zeg gewoon eerlijk, plausibel"![]()
Dan ben je vrij positiefquote:Op dinsdag 6 oktober 2015 13:11 schreef gniffie het volgende:
[..]
Messi kan ook niets met lange ballen, die vergelijking klopt dus wel.
Serero is de beste 6 van de selectie. Die heeft het beste gevoel voor ruimte en weet precies wanneer hij druk moet zetten. Niet zo gek dus dat ik die wil zien ipv Gudelj die alleen maar kan schoppen.
Groot voorstander van mensen op hun plek te laten staan. Niemand kan op zijn positie groeien.![]()
Fischergod is gewoon een baas op links, in spits heeft hij niets te zoeken. Dat weten de supporters ook. Alleen wil Frank perse Arek slachtofferen.![]()
Frank heeft het niet zo op Milik volgens mijquote:Op dinsdag 6 oktober 2015 16:45 schreef Frozen-assassin het volgende:
Fischergod is gewoon een baas op links, in spits heeft hij niets te zoeken. Dat weten de supporters ook. Alleen wil Frank perse Arek slachtofferen.
*open deur*RED ONS HENNIEGOD![]()
dat weet ik niet want hij speelt met een 10 juist om hem te ondersteunen, alleen pakt dat niet zo goed uit.quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 16:59 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Frank heeft het niet zo op Milik volgens mij
*open deur*
Dat Fischer geen spits is weten we allemaal, ik begrijp eerlijk gezegd ook niet dat hij dat blijft proberen, hij dacht waarschijnlijk aan de grond meer uit te kunnen richten tegen Bruma en Moreno![]()
Eigenwijs , koppig.quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 17:18 schreef Tarado het volgende:
[..]
dat weet ik niet want hij speelt met een 10 juist om hem te ondersteunen, alleen pakt dat niet zo goed uit.
Dat Fischer geen spits is weten we allemaal, ik begrijp eerlijk gezegd ook niet dat hij dat blijft proberen, hij dacht waarschijnlijk aan de grond meer uit te kunnen richten tegen Bruma en Moreno
Maar Milik is ook geen kapstok waar je het spel op aan kan hangen. Net als Zivkovic iemand die ruimte nodig heeft met een targetman voor zichRED ONS HENNIEGOD![]()
Best opvallend dat de laatste 'geslaagde' spits dan toch Siem de Jong is.quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 17:32 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Eigenwijs , koppig.
Maar Milik is ook geen kapstok waar je het spel op aan kan hangen. Net als Zivkovic iemand die ruimte nodig heeft met een targetman voor zich![]()
Met El Ghazi die vaak zelf gaat en niet heel veel voorzetten geeft, Tete die er zelden overheen komt en aan de linkerkant Fischer die altijd naar binnen komt en Dijks die vrijwel alleen maar kutvoorzetten geeft heb je dan ook niets aan een spits als Milik.quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 16:59 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
*open deur*![]()
Hij is er meer één voor 4-4-2quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 17:32 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Eigenwijs , koppig.
Maar Milik is ook geen kapstok waar je het spel op aan kan hangen. Net als Zivkovic iemand die ruimte nodig heeft met een targetman voor zich![]()
quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 17:36 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Met El Ghazi die vaak zelf gaat en niet heel veel voorzetten geeft, Tete die er zelden overheen komt en aan de linkerkant Fischer die altijd naar binnen komt en Dijks die vrijwel alleen maar kutvoorzetten geeft heb je dan ook niets aan een spits als Milik.Yup . En ze leren het maar niet af na Machlas, Mido, Sonck, Rosenberg etcquote:RED ONS HENNIEGOD![]()
Arme Siem ziet zijn carriere als een nachtkaars uitgaanquote:Op dinsdag 6 oktober 2015 17:35 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Best opvallend dat de laatste 'geslaagde' spits dan toch Siem de Jong is.RED ONS HENNIEGOD![]()
Ze zijn een jaar lang hard bezig geweest om van Zivkovic meer een puntspeler te maken. Het resultaat is goed te zien bij Willem 2quote:![]()
Bedankt FRANKIE!"Plausibel zeg ik gewoon. Ik zeg gewoon eerlijk, plausibel"![]()
Op tijd verkocht.quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 17:45 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Arme Siem ziet zijn carriere als een nachtkaars uitgaan![]()
Newcastle is dan ook een domme keuze voor bijna iedere speler. Presteren altijd onder de maat, terwijl de basis er ligt om structureel in de subtop mee te doen.quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 17:45 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Arme Siem ziet zijn carriere als een nachtkaars uitgaan
Goed die blessures zijn gewoon dikke pech natuurlijk.![]()
Newcastle gaat dit jaar ook degraderen . Doen maar watquote:Op dinsdag 6 oktober 2015 17:51 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Newcastle is dan ook een domme keuze voor bijna iedere speler. Presteren altijd onder de maat, terwijl de basis er ligt om structureel in de subtop mee te doen.
Goed die blessures zijn gewoon dikke pech natuurlijk.
Die klaplong gaat hem waarschijnlijk zijn hele leven achtervolgen wat spijtig isRED ONS HENNIEGOD![]()
Er is dan ook geen club op aarde die zulke slechte beleidsvoerders heeft als Newcastle... Cardiff misschien, sinds de overname.quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 17:55 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Newcastle gaat dit jaar ook degraderen . Doen maar wat
Die klaplong gaat hem waarschijnlijk zijn hele leven achtervolgen wat spijtig is![]()
ADO den Haag , Goksyndicaatbeleidquote:Op dinsdag 6 oktober 2015 17:56 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Er is dan ook geen club op aarde die zulke slechte beleidsvoerders heeft als Newcastle... Cardiff misschien, sinds de overname.RED ONS HENNIEGOD![]()
NACquote:Op dinsdag 6 oktober 2015 17:56 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Er is dan ook geen club op aarde die zulke slechte beleidsvoerders heeft als Newcastle... Cardiff misschien, sinds de overname.![]()
Financieel is het wel erg goed natuurlijk. Voor een speler als Siem is dat een prima club, je verdient miljoenen en op zich is het beste een leuke club. Geen top maar dat is Siem ook niet.quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 17:51 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Newcastle is dan ook een domme keuze voor bijna iedere speler. Presteren altijd onder de maat, terwijl de basis er ligt om structureel in de subtop mee te doen.
Goed die blessures zijn gewoon dikke pech natuurlijk.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Ja financiën zijn leuk maar degradatievoetbal word je toch doodongelukkig van...quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 18:36 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Financieel is het wel erg goed natuurlijk. Voor een speler als Siem is dat een prima club, je verdient miljoenen en op zich is het beste een leuke club. Geen top maar dat is Siem ook niet.![]()
Toen hij erheen ging was het gewoon een subtopper maar de club zakt steeds verder weg door vnl. wanbeleid.quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 18:38 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Ja financiën zijn leuk maar degradatievoetbal word je toch doodongelukkig van...
Ik zou overigens best degradatievoetbal willen spelen met een salaris van een miljoen of 3.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
prima zichtquote:Op dinsdag 6 oktober 2015 18:29 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Vak BB, om op je eerdere vraag terug te komen.![]()
Valt wel mee. Die speelt toch gewoon bijna altijd. Af en toe probeert Frank eens wat, maar dat is meer in de hoop dat het met een andere speelstijl wat dynamischer wordt. Iedereen klaagt hier doorgaans over FC Oogaids, dat wordt natuurlijk mede veroorzaakt door het feit dat Milik niet het meest geschikte type spits is voor zo'n systeem.quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 16:59 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
*open deur*Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Het alternatief is iemand van wie ik niet zeker weet of die nu beter of slechter is dan Gabrich .quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 18:42 schreef Monolith het volgende:
[..]
Valt wel mee. Die speelt toch gewoon bijna altijd. Af en toe probeert Frank eens wat, maar dat is meer in de hoop dat het met een andere speelstijl wat dynamischer wordt. Iedereen klaagt hier doorgaans over FC Oogaids, dat wordt natuurlijk mede veroorzaakt door het feit dat Milik niet het meest geschikte type spits is voor zo'n systeem.
Je kan eigenlijk dus eigenlijk de conclusie trekken dat Ajax gefaald heeft in het aankopen van een geschikte spitsRED ONS HENNIEGOD![]()
Foutieve tt[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]![]()
Sanogo wordt rustig gebracht.quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 18:47 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Het alternatief is iemand van wie ik niet zeker weet of die nu beter of slechter is dan Gabrich .
Je kan eigenlijk dus eigenlijk de conclusie trekken dat Ajax gefaald heeft in het aankopen van een geschikte spitsVBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Die zou rustig gebracht worden als hij niet het hele jaar geblesseerd zou zijnquote:Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Ik denk dat Ajax ooit nog wel kampioen wordt. Dit jaar lijkt me heel sterk. Volgend jaar wellicht weer.quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 20:15 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Ach, je kunt er donder op zeggen dat het ooit weer eens gebeurt.![]()
Typisch gevalletje successupporter.quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 21:55 schreef Bronson_ het volgende:
[..]
Jij roept al 8 speelrondes lang dat Ajax kampioen wordt.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Ik heb de wedstrijd en de samenvatting niet gezien. Alleen 1 goal van pereiro en die van Younes via instagram. Zal ik als supporter zijnde van Ajax de samenvatting bekijken? Ik durf niet zo goed..
Groetjes, Anoniempje.![]()
Is dit een poging om grappig te zijn?quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 22:45 schreef Ramboetan het volgende:
Ik heb de wedstrijd en de samenvatting niet gezien. Alleen 1 goal van pereiro en die van Younes via instagram. Zal ik als supporter zijnde van Ajax de samenvatting bekijken? Ik durf niet zo goed..
Groetjes, Anoniempje.![]()
Ik ben serieus. Zal ik de samenvatting kijken, ja of nee.quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 22:50 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Is dit een poging om grappig te zijn?![]()
Als je van SM houdt, dan jaquote:Op dinsdag 6 oktober 2015 22:59 schreef Ramboetan het volgende:
[..]
Ik ben serieus. Zal ik de samenvatting kijken, ja of nee.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Nou het is watquote:Op dinsdag 6 oktober 2015 23:13 schreef Caland het volgende:
https://streamable.com/b4z2
Cillessen kan ook al geen bal over het doel gooien.![]()
Nog steeds met afstand de beste Nederlandse keeper.quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 23:13 schreef Caland het volgende:
Cillessen kan ook al geen bal over het doel gooien.Oh.![]()
Hahaha, nee.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 07:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nog steeds met afstand de beste Nederlandse keeper.![]()
Dit ontkennenquote:.
Alleen omdat Cillessen niet goed is in penalty's heeft hij een slechter imago. Maar zo vaak krijg je geen penalty tegen en bij een goed ingeschoten penalty is elke keeper kansloos.
Voor de rest is Cillessen vrij compleet. Alleen zijn uittrappen vind ik vaak wat matig.Oh.![]()
Ik ontken het 'met afstand'. Als hij in vorm is, is hij de beste keeper van Nederland, maar de verschillen met Krul en Zoet zijn veel kleiner geworden.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 08:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dit ontkennen.
Alleen omdat Cillessen niet goed is in penalty's heeft hij een slechter imago. Maar zo vaak krijg je geen penalty tegen en bij een goed ingeschoten penalty is elke keeper kansloos.
Voor de rest is Cillessen vrij compleet. Alleen zijn uittrappen vind ik vaak wat matig.
En op dit moment is hij niet in vorm, alles behalve. En dan is Krul gewoon beter.![]()
Nee Krul en Zoetje zijn lekker in vorm wil je zeggen?quote:Op woensdag 7 oktober 2015 09:02 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Ik ontken het 'met afstand'. Als hij in vorm is, is hij de beste keeper van Nederland, maar de verschillen met Krul en Zoet zijn veel kleiner geworden.
En op dit moment is hij niet in vorm, alles behalve. En dan is Krul gewoon beter.Het is niet erg om eens toe te geven dat de beste keeper bij Ajax speelt.
![]()
Dat geef ik toch ook toe, sufferd. Alleen is hij al lang niet meer met afstand de beste.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 09:12 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Nee Krul en Zoetje zijn lekker in vorm wil je zeggen?Het is niet erg om eens toe te geven dat de beste keeper bij Ajax speelt.
![]()
Die andere zijn ook waardeloos in vorm dus nog steeds met afstand.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 09:17 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Dat geef ik toch ook toe, sufferd. Alleen is hij al lang niet meer met afstand de beste.![]()
quote:Op woensdag 7 oktober 2015 09:33 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Die andere zijn ook waardeloos in vorm dus nog steeds met afstand.
Beste keeper op de Nederlandse velden.![]()
Gouden veter gewonnen alles.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 10:38 schreef Ramboetan het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Vermeer is echt zo'n waardeloze keeper. Die snapt er echt niets van. Ook dat uitkomen bij die corner tegen de Graafschap. Gast weet gewoon 9 van de 10 keer niet waar hij mee bezig is.quote:![]()
Hahaquote:Op woensdag 7 oktober 2015 09:33 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Die andere zijn ook waardeloos in vorm dus nog steeds met afstand.Met afstand nog wel. Newcastle verliest met 5-1 van City dus Krul is waardeloos in vorm is waarschijnlijk jouw gedachtegang. Arme jongen. Lekker de scorebordjournalistiek volgen
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”![]()
Zoet, haha. Wat een clown ben jij.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 09:02 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Ik ontken het 'met afstand'. Als hij in vorm is, is hij de beste keeper van Nederland, maar de verschillen met Krul en Zoet zijn veel kleiner geworden.
En op dit moment is hij niet in vorm, alles behalve. En dan is Krul gewoon beter.![]()
Haha, die kan er echt geen klote van. Belachelijk dat hij opgeroepen is.quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 23:13 schreef Caland het volgende:
Cillessen kan ook al geen bal over het doel gooien.![]()
Nee Cillessen is in Oranje een zekerheidje gebleken zeker, onzekere clownquote:Op woensdag 7 oktober 2015 12:08 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Vermeer is echt zo'n waardeloze keeper. Die snapt er echt niets van. Ook dat uitkomen bij die corner tegen de Graafschap. Gast weet gewoon 9 van de 10 keer niet waar hij mee bezig is..
Vermeer + reflexenaka penaltykiller
Een keeper die nooit een penalty stopt hoort niet thuis in een nationaal elftal.blablablabla![]()
Vermeer hoort om een heleboel andere redenen niet in oranje.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 12:48 schreef Elan het volgende:
[..]
Nee Cillessen is in Oranje een zekerheidje gebleken zeker, onzekere clown.
Vermeer + reflexenaka penaltykiller
Een keeper die nooit een penalty stopt hoort niet thuis in een nationaal elftal.![]()
Cillessen is prima keeper maar gewoon niet in Vorm haha snap je hem xDquote:Op woensdag 7 oktober 2015 12:57 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Vermeer hoort om een heleboel andere redenen niet in oranje.:S
Die jongen kan nooit lekker in zijn vel zitten.blablablabla![]()
Zelfs Ed de Goeij had een betere uitstraling dan dit figuur.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 10:38 schreef Ramboetan het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 7 oktober 2015 12:19 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Haha, die kan er echt geen klote van. Belachelijk dat hij opgeroepen is.![]()
![]()
Nee niet echt, Wat ik zie van hem bij MOTD is gewoon bijzonder matig.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 12:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
HahaMet afstand nog wel. Newcastle verliest met 5-1 van City dus Krul is waardeloos in vorm is waarschijnlijk jouw gedachtegang. Arme jongen. Lekker de scorebordjournalistiek volgen
![]()
quote:Op woensdag 7 oktober 2015 10:38 schreef Ramboetan het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Beste keeper op de Nederlandse velden.
Ik ben inmiddels overleden.![]()
Ik word altijd zo moe van Ronald de Boerquote:Ronald de Boer schrijft in zijn column in Voetbal International dat hij verwacht dat zijn tweelingbroer Frank na dit seizoen vertrekt bij Ajax. Na bijna zes jaar is het mooi geweest volgens de oud-Ajacied.
“Neem van mij aan dat Frank slecht heeft geslapen na de nederlaag tegen PSV. Drie dagen eerder speelde Ajax in de Europa League tegen Molde FK behoorlijk goed voetbal, met name in de eerste helft. Dat daar tegen PSV niks van terug was te zien is een domper,” aldus de broer van de Ajax-coach.
Ronald de Boer gaat ook nog in op de ambitie van zijn broer om in Engeland te werken. “Frank heeft vorige week eerlijk antwoord gegeven op de vraag of hij ooit in de Premier League wil werken. Dat werd meteen weer groot nieuws, terwijl Frank die ambitie al vaker heeft uitgesproken. Op dit moment speelt dat helemaal niet en ook al zou een club zich nu toch melden: hij zal Ajax nooit tussentijds verlaten.”
“Frank zal die stap alleen maken aan het eind van een seizoen, als er een buitenlandse club komt waar hij perspectief in ziet. Persoonlijk denk ik dat na dit seizoen de tijd rijp is. Dan is Frank bijna zes jaar hoofdtrainer van Ajax geweest en is het volgens mij een goed moment voor iets anders,” aldus Ronald de Boer.![]()
Zei Ronald dat vorig seizoen niet ook al? Verder Ronald de Boerquote:Op woensdag 7 oktober 2015 18:01 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Ik word altijd zo moe van Ronald de Boer![]()
![]()
Die heeft wel vaker van zulke uitspraken gedaan jaquote:Op woensdag 7 oktober 2015 18:03 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Zei Ronald dat vorig seizoen niet ook al? Verder Ronald de Boer![]()
Hopelijk neemt Wim Jonk het over, spelen we binnenkort met een heel Nederlands elftal met allemaal jeugdproducten + Bazoer.![]()
Het is ook gewoon nodig dat alle gezichten dezelfde kant op gaan staan richting lijn Cruijff. Op dit moment is Frank vooral met zijn eigen plan bezigquote:Op woensdag 7 oktober 2015 18:11 schreef Brammess het volgende:
Hopelijk neemt Wim Jonk het over, spelen we binnenkort met een heel Nederlands elftal met allemaal jeugdproducten + Bazoer.![]()
Als PSV-supporter ben ik het daar mee eens. Het kan me niet lijn Cruijff genoeg zijn bij Ajax.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 18:13 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Het is ook gewoon nodig dat alle gezichten dezelfde kant op gaan staan richting lijn Cruijff. Op dit moment is Frank vooral met zijn eigen plan bezig![]()
Ben je masochist?quote:Op woensdag 7 oktober 2015 18:39 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Als PSV-supporter ben ik het daar mee eens. Het kan me niet lijn Cruijff genoeg zijn bij Ajax."Plausibel zeg ik gewoon. Ik zeg gewoon eerlijk, plausibel"![]()
Cruijff is een held, maar zorgt bij Ajax alleen maar voor onrust en ellende. Dat is toch wel bekend onderhand?quote:![]()
Gelukkig voor de Liverpool fansquote:Op woensdag 7 oktober 2015 21:18 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Frank zou daar toch nooit heengaanOh.![]()
Niet dat Liverpool interesse had/heeft in onze wondertrainer..quote:Op woensdag 7 oktober 2015 21:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Gelukkig voor de Liverpool fansRED ONS HENNIEGOD![]()
Was kandidaat nummer 10 ofzo.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 21:21 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Niet dat Liverpool interesse had/heeft in onze wondertrainer..Oh.![]()
Bert van Marwijk syndroomquote:Op woensdag 7 oktober 2015 21:26 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Frankie ligt niet meer zo goed in de markt tegenwoordig![]()
Haha CillessenZeggen dat punten genoeg zijn
Die man zit nog met zijn hoofd bij NEC. Als je thuis speelt moet je er altijd een show van maken voor je publiek en niet die gestructureerde kut balletjes breed![]()
Begint wel een lulletje te worden die Cilessenquote:Op woensdag 7 oktober 2015 21:53 schreef Brammess het volgende:
Haha CillessenZeggen dat punten genoeg zijn
Die man zit nog met zijn hoofd bij NEC. Als je thuis speelt moet je er altijd een show van maken voor je publiek en niet die gestructureerde kut balletjes breed![]()
Sar was dat ook maar die hield zijn mond dicht voor de cameraquote:Op woensdag 7 oktober 2015 21:58 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Begint wel een lulletje te worden die CilessenNarf!![]()
Alsof Frank überhaupt weggaat voor het einde van het seizoenquote:Op woensdag 7 oktober 2015 21:18 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Frank zou daar toch nooit heengaan![]()
Toch jammer dat die 2 weggekaapt zijnquote:Er zijn drie Nederlanders te vinden in het Next Generation-klassement van The Guardian. Het gaat om Javairo Dilrosun, Justin Bijlow en Timothy Fosu-Mensah. Jaarlijks brengt de Britse krant een lijst met de vijftig grootste talenten van de wereld uit. Met vier spelers is alleen Frankrijk beter vertegenwoordigd dan Nederland.
Javairo Dilrosun (17) is een middenvelder die onder contract staat bij Manchester City. Hij verruilde in 2014 de jeugd van Ajax voor Manchester. Timothy Fosu-Mensah, ook zeventien jaar oud, speelt ook in Engeland maar dan voor Manchester United. Hij wordt al eens 'de nieuwe Paul Pogba' genoemd. De verdediger en aanvoerder van Oranje Onder-17 kwam in het seizoen 2014/15 over van Ajax.
Justin Bijlow speelt nog wel in Nederland. De keeper, geboren op 22 januari 1998, staat onder contract bij Feyenoord. Daar speelt hij bij Onder-19.
De bekenste namen in de lijst zijn waarschijnlijk die van Hachim Matsour en Martin Ødegaard. Matsour staat onder contract bij AC Milan maar speelt dit seizoen op huurbasis voor Málaga CF. Ødegaard vertrok in het seizoen 2014/15 van Strømsgodset IF naar Real Madrid. Hij werd op 13 oktober 2014 met 15 jaar en 253 dagen de jongste speler ooit in een EK-kwalificatiewedstrijd.![]()
![]()
Ben benieuwd wat er van ze terecht komtquote:Op woensdag 7 oktober 2015 22:28 schreef Class het volgende:
[..]
Toch jammer dat die 2 weggekaapt zijn![]()
Wtf. Ik kwam net dit tegen.Watquote:Lukoki maakt excuses voor panna bij De Cler
Jody Lukoki (foto) is door zijn trainer Frank de Boer gedwongen zijn excuses te maken voor de panna die hij woensdagavond maakte bij Tim de Cler in de Klassieker tegen Feyenoord. “Een gerespecteerde verdediger als De Cler speel je niet door de benen”, zo luidt de uitleg van De Boer.
In blessuretijd speelde Lukoki, die debuteerde, de bal buiten het veld door de benen van De Cler, wat tot veel leedvermaak leidde bij de supporters van Ajax.![]()
![]()
Ze gaan hem niet ontslaan iddquote:Op woensdag 7 oktober 2015 22:26 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Alsof Frank überhaupt weggaat voor het einde van het seizoenRED ONS HENNIEGOD![]()
En ontslag neemt hij ook nietquote:Op woensdag 7 oktober 2015 22:32 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ze gaan hem niet ontslaan idd![]()
Hij heeft het natuurlijk ook vaak over het sprankelende spel dat eraan zit te komen, wellicht dat hij dat echt zo ziet en daar sowieso nog op wachtquote:Op woensdag 7 oktober 2015 22:34 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Hmm .. Komende maanden maar afwachten![]()
Hij is er wel eigenwijs genoeg voor ja , om niet in te zien dat zijn ploeg aan een dalende lijn bezig isquote:Op woensdag 7 oktober 2015 23:10 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Hij heeft het natuurlijk ook vaak over het sprankelende spel dat eraan zit te komen, wellicht dat hij dat echt zo ziet en daar sowieso nog op wachtRED ONS HENNIEGOD![]()
Had tegen Molde ook nog wel het idee dat het aardig was, maar de pot tegen PSV heeft dat werkelijk volledig kapotgemaaktquote:Op woensdag 7 oktober 2015 23:14 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Hij is er wel eigenwijs genoeg voor ja , om niet in te zien dat zijn ploeg aan een dalende lijn bezig is
http://www.ajaxlife.nl/up(...)ax-bloot-ajapsv-1516
Dit is ook vrij pijnlijk![]()
Tegen de nummer 7 van Noorwegen niet winnen kan eigenlijk gewoon niet .quote:Op woensdag 7 oktober 2015 23:20 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Had tegen Molde ook nog wel het idee dat het aardig was, maar de pot tegen PSV heeft dat werkelijk volledig kapotgemaakt
Dit is ook vrij pijnlijk
En die cijfers in dat linkje zijn geen incident . Lijkt wel alsof we 5 jaar terug in de tijd gaanRED ONS HENNIEGOD![]()
onrust, ellende en vervolgens succes. Niks mis mee dus.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 20:48 schreef Ciscus het volgende:
[..]
Cruijff is een held, maar zorgt bij Ajax alleen maar voor onrust en ellende. Dat is toch wel bekend onderhand?"Plausibel zeg ik gewoon. Ik zeg gewoon eerlijk, plausibel"![]()
Mundo Deportivo meldt dat Manchester City bijna een akkoord met Bazoer heeft, Barcelona ook geinteresseerd.![]()
quote:Op donderdag 8 oktober 2015 00:12 schreef Brammess het volgende:
Mundo Deportivo meldt dat Manchester City bijna een akkoord met Bazoer heeft, Barcelona ook geinteresseerd.!
![]()
15 miljoen voor Bazoer. En dan lekker een Fins talentje voor 400.000 ophalenquote:Op donderdag 8 oktober 2015 00:12 schreef Brammess het volgende:
Mundo Deportivo meldt dat Manchester City bijna een akkoord met Bazoer heeft, Barcelona ook geinteresseerd.![]()
![]()
![]()
15 miljoen x 3 en misschien moet Overmars het overwegenquote:Op donderdag 8 oktober 2015 00:32 schreef Gruisman het volgende:
[..]
15 miljoen voor Bazoer. En dan lekker een Fins talentje voor 400.000 ophalen![]()
Echt geen reden om hem te verkopen nu![]()
die gaat echt niet weg hoorquote:Op donderdag 8 oktober 2015 00:12 schreef Brammess het volgende:
Tegen Molde leek het aardig omdat die er niks van konden. Maar toen ging er ook heel veel mis en was het heel slordigquote:Op woensdag 7 oktober 2015 23:20 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Had tegen Molde ook nog wel het idee dat het aardig was, maar de pot tegen PSV heeft dat werkelijk volledig kapotgemaakt
Dit is ook vrij pijnlijkOh.![]()
Die Fosu-Mensah hadden we wel kunnen gebruiken denk ik zoquote:Op woensdag 7 oktober 2015 22:30 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Ben benieuwd wat er van ze terecht komtOh.![]()
Effe he: hoezo speelt die kneus van een Krohn-Deli bij Sevilla?? Dat was (is?) toch he le maal niks?![]()
Ik snap de Boer wel, het was een onnodige branie-actie, zo buiten het veld. Zeker omdat de Cler niet meer aan het spelen was.quote:
Maar zonder de beelden erbij lijkt het een trieste opmerking van Frank. Aan de andere kant, jeugdige onbezonnenheid, ook overdreven om er ophef over te maken.![]()
Heeft zich nog wel aardig ontwikkeld, was vroeger niet veel inderdaad. Volgens mij was Ajax een of twee jaar geleden zelfs nog geïnteresseerd om hem weer terug te halen.quote:Op donderdag 8 oktober 2015 09:32 schreef BeamofLight het volgende:
Effe he: hoezo speelt die kneus van een Krohn-Deli bij Sevilla?? Dat was (is?) toch he le maal niks?![]()
Toch begrijp ik het niet helemaal. Iedereen is laaiend enthousiast altijd over de PL en PD maar als ik zie hoeveel oud-kneuzen daar spelen en soms overladen worden met positieve kritieken dan denk ik: zijn we nou zo dom of...quote:Op donderdag 8 oktober 2015 09:36 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Heeft zich nog wel aardig ontwikkeld, was vroeger niet veel inderdaad. Volgens mij was Ajax een of twee jaar geleden zelfs nog geïnteresseerd om hem weer terug te halen.![]()
Ik denk dat het vaak te wijten is aan verkeerde scouting. Spelers renderen nu eenmaal het beste in een systeem dat past bij wat ze kunnen (dat is een open deur, ik weet het). Maar ook de omgeving is daarbij van belang. Andersom gebeurt het natuurlijk ook, dat spelers die ronduit top zijn bij PSV of Ajax, het bij een volgende club niet redden, zelfs niet als ze daarna op een vergelijkbaar niveau terecht komen.quote:Op donderdag 8 oktober 2015 09:37 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Toch begrijp ik het niet helemaal. Iedereen is laaiend enthousiast altijd over de PL en PD maar als ik zie hoeveel oud-kneuzen daar spelen en soms overladen worden met positieve kritieken dan denk ik: zijn we nou zo dom of...
Spelers die het overal redden (zoals een Suarez) zijn gewoon van de buitencategorie. Ofwel zo goed dat het spel aan hun wordt aangepast, ofwel zo goed dat ze zichzelf kunnen aanpassen.![]()
twitter:lenkoeman twitterde op donderdag 08-10-2015 om 12:37:02Opstelling Ajax 1. Boer 2. Van Rhijn 3. Van der Hoorn 4. Viergever 5. Dijks 6. Heitinga 7. Muric 8. Bakker 9. Hendriks 10. Schone 11. Younes reageer retweet
twitter:lenkoeman twitterde op donderdag 08-10-2015 om 12:21:070-1 Seager. Fantastische voorzet van Rodriquez en Seager kopt binnen. Zag de verdediging van Ajax er niet goed uit reageer retweet
twitter:lenkoeman twitterde op donderdag 08-10-2015 om 12:48:100-1 rust ⚽️ Ajax voorin niks in te brengen en Southampton enkele keren gevaarlijk via Rodriquez en Ramirez #ajasou reageer retweet
twitter:![]()
Knotsgekquote:Op donderdag 8 oktober 2015 13:09 schreef Heeinz het volgende:
twitter:lenkoeman twitterde op donderdag 08-10-2015 om 12:37:02Opstelling Ajax 1. Boer 2. Van Rhijn 3. Van der Hoorn 4. Viergever 5. Dijks 6. Heitinga 7. Muric 8. Bakker 9. Hendriks 10. Schone 11. Younes reageer retweet
twitter:lenkoeman twitterde op donderdag 08-10-2015 om 12:21:070-1 Seager. Fantastische voorzet van Rodriquez en Seager kopt binnen. Zag de verdediging van Ajax er niet goed uit reageer retweet
twitter:lenkoeman twitterde op donderdag 08-10-2015 om 12:48:100-1 rust ⚽️ Ajax voorin niks in te brengen en Southampton enkele keren gevaarlijk via Rodriquez en Ramirez #ajasou reageer retweet
twitter:![]()
![]()
twitter:lenkoeman twitterde op donderdag 08-10-2015 om 13:19:33Martina met een domme sliding en penalty voor Ajax. Schone schiet raak. 1-2 #ajasou reageer retweet
twitter:lenkoeman twitterde op donderdag 08-10-2015 om 13:26:51Schone met de kans op 2-2, maar twijfelt te lang. Fantastische redding van Gazzaniga reageer retweet
![]()
twitter:lenkoeman twitterde op donderdag 08-10-2015 om 14:09:08Ik krijg veel vragen over hoe Heitinga speelde: Naar mijn mening niet goed genoeg meer voor Ajax 1. Ook niet op het middenveld #zonde reageer retweet
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.![]()
Het is ook geen middenvelderquote:Op donderdag 8 oktober 2015 14:47 schreef satecl het volgende:
twitter:lenkoeman twitterde op donderdag 08-10-2015 om 14:09:08Ik krijg veel vragen over hoe Heitinga speelde: Naar mijn mening niet goed genoeg meer voor Ajax 1. Ook niet op het middenveld #zonde reageer retweet
![]()
![]()
Ach, als hij maar belangrijk is in de kleedkamer.
Wat zou hij voor salaris krijgen, vraag ik me af? Toch mooi dat Ajax de oude helden terughaalt voor een mooi pensioen.
Ajax![]()
![]()
Ze bedoelen als verdedigende middenvelder als bal afpakker. Tja je kan het proberen maar ik weet t nietquote:![]()
Daar heeft hij het gif niet voor. Bovendien moet je als CVM ook opbouwen en dat is nooit echt zijn dingetje geweest.quote:Op donderdag 8 oktober 2015 14:56 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Ze bedoelen als verdedigende middenvelder als bal afpakker. Tja je kan het proberen maar ik weet t niet![]()
Dat was voor Johnny een snabbel, maar dat is Ajax ook voor hem. Beetje z'n gezicht laten zien, beetje meelopen met die jochies. Aanmoedigen in de kleedkamer.quote:Op donderdag 8 oktober 2015 14:49 schreef PowerLoungen het volgende:
Tja Heitinga gaat ook bij sport 1 zitten . Dan weet je het welDit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.![]()
Als het hem lukt zoals Ooijer zou t niet slecht zijn.quote:Op donderdag 8 oktober 2015 15:01 schreef satecl het volgende:
[..]
Dat was voor Johnny een snabbel, maar dat is Ajax ook voor hem. Beetje z'n gezicht laten zien, beetje meelopen met die jochies. Aanmoedigen in de kleedkamer.![]()
Alleen nemen ze Heitinga niet serieusquote:Op donderdag 8 oktober 2015 15:02 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Als het hem lukt zoals Ooijer zou t niet slecht zijn.RED ONS HENNIEGOD![]()
Dan heb je idd een probleem. Publiek in de Arena neemt hem overigens wel serieusquote:Op donderdag 8 oktober 2015 15:21 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Alleen nemen ze Heitinga niet serieus![]()
Ook niet eigenlijk. Leek eerder een soort kermisattractie (cultheld) tegen de Graafschapquote:Op donderdag 8 oktober 2015 15:22 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Dan heb je idd een probleem. Publiek in de Arena neemt hem overigens wel serieus
Die Suk had vroeger hetzelfdeRED ONS HENNIEGOD![]()
Pizza Verhoeven ook.quote:Op donderdag 8 oktober 2015 15:23 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ook niet eigenlijk. Leek eerder een soort kermisattractie (cultheld) tegen de Graafschap
Die Suk had vroeger hetzelfdeHet is beter dat je chillt vandaag![]()
Wel leuk dat je het blijft proberenquote:Op donderdag 8 oktober 2015 15:54 schreef BadderHaring het volgende:
Ach, veel meer dan 9 ton zal hij niet krijgen. Goede investering voor Jong Ajax.![]()
Zou het meer zijn?quote:Op donderdag 8 oktober 2015 16:46 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Wel leuk dat je het blijft proberen![]()
Er is geen enkele reden om überhaupt te reageren op een bod onder de ¤60mln.quote:Op donderdag 8 oktober 2015 00:32 schreef Gruisman het volgende:
[..]
15 miljoen voor Bazoer. En dan lekker een Fins talentje voor 400.000 ophalen![]()
![]()
Volgens mij krijgt ie een miljoen op jaarbasis. Tekengeld was enkele tonnen.quote:Op donderdag 8 oktober 2015 14:54 schreef BadderHaring het volgende:
Ach, als hij maar belangrijk is in de kleedkamer.
Wat zou hij voor salaris krijgen, vraag ik me af? Toch mooi dat Ajax de oude helden terughaalt voor een mooi pensioen.
Ajax![]()
Hilarisch.quote:Op donderdag 8 oktober 2015 17:46 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Volgens mij krijgt ie een miljoen op jaarbasis. Tekengeld was enkele tonnen.![]()
Snap niet echt waar je je druk om maakt gezien het eigen vermogen van meer dan 100 miljoen. Geld is het laatste wat me kan interesseren als supporter iig.quote:![]()
![]()
Veltman mag misschien niet het niveau zijn dat we nastreven, maar Van der Hoorn is nog zoveel slechter. Gewoon weer drie blunders in een filmpje van zes minuten![]()
![]()
2 seizoenen basisspeler geweest. 74 wedstrijden gespeeld.quote:Prestatiecontract met vrijwel geen basissalaris.quote:![]()
Als Duitsland vanavond wint van Ierland en Polen haalt minimaal een gelijkspel, gaat Milik met Polen naar het EK.
Wel leuk dat Milik dan gewoon de enige is van de hele Ajax selectie die naar het EK gaat![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: