abonnement Unibet Coolblue
pi_156610858


Penoza
De serie speelt zich af in de wereld van de Nederlandse penoze en vertelt het verhaal van Carmen van Walraven. Als haar man, een beruchte drugsbaron, voor de ogen van hun jongste zoon wordt geliquideerd, neemt Carmen een drastisch besluit… Penoza schetst een indringend beeld van de Nederlandse onderwereld waarin keuzes met betrekking tot familie, loyaliteit en geld op het scherpst van de snede worden gemaakt.

Penoza wordt verteld als een familiesage met Carmen - een werkende moeder met een uitzonderlijk beroep - aan het hoofd. De rol van Carmen wordt vertolkt door Monic Hendrickx. Overige hoofdrollen zijn weggelegd voor o.a. Thomas Acda, Fedja van Huet, Marcel Hensema, Tom Jansen, Johnny de Mol, Olga Zuiderhoek, Medina Schuurman, Maartje Remmers, Hajo Bruins, Raymond Thiry en Peggy Jane de Schepper.

Tijd en plaats
zondag rond 20.25 Ned. 3 of http://www.uitzendinggemist.nl/afleveringen/1307695

Extra info en teasers en achtergrondinfo
http://penoza.kro.nl/
pi_156611420
quote:
0s.gif Op zondag 4 oktober 2015 20:42 schreef franklop het volgende:
Verwacht op enig moment een standoff met Berry, Boris en Carmen, waar het er 1 niet van zal overleven
á la Reservoir Dogs, gaan ze er allemaal aan. Alhoewel, met de schietkunsten van Berry..

Moet altijd wel grinniken om Koos Dobbelsteen, zal me niks verbazen wanneer hij uiteindelijk diegene is die Coach omlegt. Die heeft echt wel een blaffer onder z'n dekentje verstopt..

En dat zingen van Kleine Jongen, dat vond Derwig zeker heel leuk in Lek. Doen we gewoon nog een keer, lekker origineel.
pi_156611941
quote:
0s.gif Op maandag 5 oktober 2015 00:39 schreef Radegast het volgende:

[..]

á la Reservoir Dogs, gaan ze er allemaal aan. Alhoewel, met de schietkunsten van Berry..

Moet altijd wel grinniken om Koos Dobbelsteen, zal me niks verbazen wanneer hij uiteindelijk diegene is die Coach omlegt. Die heeft echt wel een blaffer onder z'n dekentje verstopt..

En dat zingen van Kleine Jongen, dat vond Derwig zeker heel leuk in Lek. Doen we gewoon nog een keer, lekker origineel.
ja dat idee had ik ook bij kleine jongen :') volgende keer komt de ijzeren pijp in beeld.
-Er valt elke dag wel wat te klagen. :)
pi_156612403
In Lek was hij wel briljant.

Maar dat kindsoldaatleger gaat nergens over :')
know'm sayin?
×
word? word.
pi_156614132
Tja, wat doet Coach eigenlijk voor business ?
En dat schieten op een voetbalveld tussen de flats, dat valt toch ook op ?
pi_156614160
quote:
7s.gif Op maandag 5 oktober 2015 02:09 schreef alors het volgende:
In Lek was hij wel briljant.

Maar dat kindsoldaatleger gaat nergens over :')
De hele serie gaat nergens meer over

Carmen die weer iedereen aan iedereen loopt te beloven :')
Tegen iedereen verkondigd dat ze voor Justitie werkt :') :')
Van Zon die ineens instapt in die auto :') :') :')
De politie die doodleuk eerst even in die container met coke gaat staan neuzen :') :') :') :')
En om de hoek parkeert van de meetingplace met El Amarillo :') :') :') :') :')
Carmen die zich ongetwijfeld daar ook weer uitlult :') :') :') :') :') :')
Kind doodschieten en er gewoon mee wegkomen, want ja, Justine :') :') :') :') :') :') :') :') :')

Coach die een kindsoldatenleger heeft en tussen de ouwe metrostellen en op de voetbalvelden beetje zonder dempers staat te knallen :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :')
pi_156614395
quote:
2s.gif Op maandag 5 oktober 2015 10:07 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

De hele serie gaat nergens meer over

Carmen die weer iedereen aan iedereen loopt te beloven :')
Tegen iedereen verkondigd dat ze voor Justitie werkt :') :')
Van Zon die ineens instapt in die auto :') :') :')
De politie die doodleuk eerst even in die container met coke gaat staan neuzen :') :') :') :')
En om de hoek parkeert van de meetingplace met El Amarillo :') :') :') :') :')
Carmen die zich ongetwijfeld daar ook weer uitlult :') :') :') :') :') :')
Kind doodschieten en er gewoon mee wegkomen, want ja, Justine :') :') :') :') :') :') :') :') :')

Coach die een kindsoldatenleger heeft en tussen de ouwe metrostellen en op de voetbalvelden beetje zonder dempers staat te knallen :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :')
Maak je jezelf niet van kant na de volgende aflevering?
pi_156614405
quote:
9s.gif Op maandag 5 oktober 2015 10:24 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Maak je jezelf niet van kant na de volgende aflevering?
Ik kan niks beloven Stijn. Er zit een limiet aan hoeveel onzin een mens kan hebben.
pi_156614485
quote:
2s.gif Op maandag 5 oktober 2015 10:24 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Ik kan niks beloven Stijn. Er zit een limiet aan hoeveel onzin een mens kan hebben.
Ik zit meestal met mijn verstand op 0 (staat hij in principe altijd HAHAHAHA) te kijken waardoor het mij ietwat minder kan schelen.

Lekker voorspelbaar hoe ze Luther uit de cel bevrijden. Lekker voorspelbaar dat Madame straks weer met een belofte vrijkomt bij El Amarillo.
pi_156614515
Ben overigens dan wel benieuwd hoe en wat ze nu wil inzake Coach na de belofte van ''Jij krijgt Amarillo''. Dan heeft ze nog Justitie, dan heeft ze nog Jack van Son en Amarillo.
pi_156614539
quote:
10s.gif Op maandag 5 oktober 2015 10:29 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Ik zit meestal met mijn verstand op 0 (staat hij in principe altijd HAHAHAHA) te kijken waardoor het mij ietwat minder kan schelen.

Lekker voorspelbaar hoe ze Luther uit de cel bevrijden. Lekker voorspelbaar dat Madame straks weer met een belofte vrijkomt bij El Amarillo.
Dat is het wel hé, je blijft toch kijken. Maar ik merk wel dat ik geestelijk al flink aan het afhaken ben en het ondertussen beetje op de achtergrond aan staat. Het is gewoon té ongeloofwaardig geworden. Een serie kan best ongeloofwaardig én interessant zijn, maar dit is doorgeschoten. De enige manier waarop ze nog 2 seizoenen hadden kunnen verantwoorden is de hele ouwe kliek dood laten gaan, en een 'onverwacht' typje (Boris of Natalie) de zaken over laten nemen, maar dan zonder Berry, Amarillo, van Zon, Carmen, Luther (goed, die misschien wel), John, etc. etc.

Deze karakters zijn op.
pi_156614646
quote:
2s.gif Op maandag 5 oktober 2015 10:32 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Dat is het wel hé, je blijft toch kijken. Maar ik merk wel dat ik geestelijk al flink aan het afhaken ben en het ondertussen beetje op de achtergrond aan staat. Het is gewoon té ongeloofwaardig geworden. Een serie kan best ongeloofwaardig én interessant zijn, maar dit is doorgeschoten. De enige manier waarop ze nog 2 seizoenen hadden kunnen verantwoorden is de hele ouwe kliek dood laten gaan, en een 'onverwacht' typje (Boris of Natalie) de zaken over laten nemen, maar dan zonder Berry, Amarillo, van Zon, Carmen, Luther (goed, die misschien wel), John, etc. etc.

Deze karakters zijn op.
Geestelijk afhaken niet, maar het is een minder interessante rode lijn dan de andere jaren. Vind ik dan. Ik vind het personage Coach vooralsnog maar vrij matig, het kan nog veranderen maar buiten dat leuke schieten op iedereen en alles door zijn kompaantjes doet hij vrij weinig.

Dat hele voorafje voor Carmen bij El Amarillo wordt gebracht weet ik inmiddels ook wel. Dus dat spuitje en dan bewusteloos naar die plaats gebracht worden etc etc. Daar zit niemand meer op te wachten.

Die scenes op De Pier met de smerissen is ook zo vermoeiend. Zo geforceerd, zo cringeworthy. Gooi die Justine lekker een keer van de Pier af. Wat een saaie stomme gênante kutscenes.
  maandag 5 oktober 2015 @ 12:48:53 #13
333026 ZuidGrens
VI Hooligans
pi_156616784
Vond die aflevering van gisteren toch wel spannend hoor. En met name de ontwikkelingen met betrekking tot Berry en Luther zijn erg interessant.

Vind wel dat hier veel gezeken wordt. Natuurlijk zijn sommige zaken onrealistisch en maar wat wil je? IRL was Carmen natuurlijk al lang en breed omgelegd.

Waar ik me ook aan stoor is het uiterlijk van Coach. Lijkt wel alsof ie rechtstreeks uit een fotoboek van de jaren '80 gelopen is. Had die poppensnor weggehaald, stuur 'm naar de sportschool, geef 'm een paar plakplaatjes en een kale kop of opskeer en het zet er al wat beter uit. Nu ziet ie er idd uit als een boekhouder.
pi_156617956
quote:
0s.gif Op maandag 5 oktober 2015 12:48 schreef ZuidGrens het volgende:
Vond die aflevering van gisteren toch wel spannend hoor. En met name de ontwikkelingen met betrekking tot Berry en Luther zijn erg interessant.

Vind wel dat hier veel gezeken wordt. Natuurlijk zijn sommige zaken onrealistisch en maar wat wil je? IRL was Carmen natuurlijk al lang en breed omgelegd.

Waar ik me ook aan stoor is het uiterlijk van Coach. Lijkt wel alsof ie rechtstreeks uit een fotoboek van de jaren '80 gelopen is. Had die poppensnor weggehaald, stuur 'm naar de sportschool, geef 'm een paar plakplaatjes en een kale kop of opskeer en het zet er al wat beter uit. Nu ziet ie er idd uit als een boekhouder.
Welnee, ik weet niet wat je dan verder kijkt aan series of wat je norm is, maar dit rammelt gewoon ondertussen aan alle kanten en moet het zogezegd hebben van nieuwe karakters als Coach, die vervolgens nergens op slaan.
pi_156618028
Ik stop denk ik echt met kijken. Het was allemaal al erg ongeloofwaardig geworden, maar dat gedoe met die Coach en zijn tienerleger heeft echt de doorslag gegeven. Naar zoiets simplistisch ga ik echt niet kijken.
Er is ook geen enkele spanning meer, of iets mysterieus.

Voor de liefhebbers van goede series: een van de beste series die ik ooit heb gezien, over mafia maar absoluut niet geromantiseerd, keihard. Dat is Gomorra. Vanaf a.s. woensdag op Canvas.
pi_156618885
quote:
0s.gif Op maandag 5 oktober 2015 14:00 schreef bloodymary1 het volgende:
Ik stop denk ik echt met kijken. Het was allemaal al erg ongeloofwaardig geworden, maar dat gedoe met die Coach en zijn tienerleger heeft echt de doorslag gegeven. Naar zoiets simplistisch ga ik echt niet kijken.
Er is ook geen enkele spanning meer, of iets mysterieus.

Voor de liefhebbers van goede series: een van de beste series die ik ooit heb gezien, over mafia maar absoluut niet geromantiseerd, keihard. Dat is Gomorra. Vanaf a.s. woensdag op Canvas.
Op de Belg, toevallig :7
  maandag 5 oktober 2015 @ 17:05:38 #17
333026 ZuidGrens
VI Hooligans
pi_156621298
quote:
2s.gif Op maandag 5 oktober 2015 13:56 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Welnee, ik weet niet wat je dan verder kijkt aan series of wat je norm is, maar dit rammelt gewoon ondertussen aan alle kanten en moet het zogezegd hebben van nieuwe karakters als Coach, die vervolgens nergens op slaan.
Breaking Bad, Sons of Anarchy, Prison Break heb ik gezien, nu bezig met House of Cards. Overspel volg ik ook, vind ik iets beter dan Penoza maar mis toch een beetje de types als Berry en Luther daar.

Maar ik vind Penoza gewoon leuk vermaak voor de zondagavond. Natuurlijk zie ik ook dingen die niet kloppen, maar ik probeer gewoon van de leuke dingen te genieten. Dat sommige dingen onrealistisch zijn neem ik dan maar op de koop toe.

[ Bericht 1% gewijzigd door ZuidGrens op 05-10-2015 17:28:54 ]
pi_156621549
quote:
2s.gif Op maandag 5 oktober 2015 14:50 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Op de Belg, toevallig :7
:D Jij weer!
  maandag 5 oktober 2015 @ 17:47:59 #19
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_156621816
Penoza gebruikt veel uit de echte onderwereld. Bv de jachthaven uit seizoen 1 kan je linken aan Holleder. De boekhouden ( zwart toch ) kan je vergelijken met Jan Dirk Paarlberg. Enz enz enz. Grote kans dat er straks een hele grote onderwereld oorlog uitbreekt. Coach, carmen en de Mexicanen. Niet heel gek want carmen lijkt iedereen tegen elkaar te gaan uitspelen. Inclusief het OM. Dat kan je perfect vergelijken met de Staatslieden buurt. De jonge Marokkanen die nergens meer voor terug lijken te deinzen zijn de jonge gasten van de Coach.

De laatste jaren lijkt de onderwereld de ongeschreven regels te overtreden. Kind en vrouw afknallen enz. Zie bv Koen die afgeschoten is. Berry die boos is want zo werkt het niet! Zo iets doe je niet! Dar hoort niet.

Ik denk eerst een mega onderwereld oorlog met vele doden en volgend seizoen gaat Carmen als kroon getuigen alles en iedereen er bij linken. Vergelijk het met het passage proces.
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_156622346
quote:
0s.gif Op maandag 5 oktober 2015 14:00 schreef bloodymary1 het volgende:
Voor de liefhebbers van goede series: een van de beste series die ik ooit heb gezien, over mafia maar absoluut niet geromantiseerd, keihard. Dat is Gomorra. Vanaf a.s. woensdag op Canvas.
Dit is echt een aanrader!
  maandag 5 oktober 2015 @ 20:07:11 #21
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_156625037
quote:
2s.gif Op maandag 5 oktober 2015 13:56 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Welnee, ik weet niet wat je dan verder kijkt aan series of wat je norm is, maar dit rammelt gewoon ondertussen aan alle kanten en moet het zogezegd hebben van nieuwe karakters als Coach, die vervolgens nergens op slaan.
Eens!

Ik ben echt niet heel kritisch en kijk ook best graag pulp zo af en toe, maar dit is toch wel flink aan het afglijden idd. -O-
***
  maandag 5 oktober 2015 @ 20:38:51 #22
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_156625977
Doodzonde. Ze hadden het überhaupt al bij seizoen 1 moeten laten. De overgang tussen seizoen 1 en 2 van zijdelings op de hoogte zijnde hoogblonde vrouw van kweker met wiethandeltje er bij, naar donkerharige femme fatale met harddrugslijn, was al wat gezocht. Maar dit seizoen slaat werkelijk alles. Zo ongeloofwaardig, telkens dat gejammer om goede moeder te willen zijn maar tegelijkertijd wel dat lachwekkende gedoe met die Mexicanen, nee, dit slaat flink de plank mis. (en wie kent de Mexicaanse bruiloft met The Beach Boys er bij nog :') )

[ Bericht 0% gewijzigd door Andromache op 05-10-2015 20:47:30 ]
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
pi_156629625
quote:
1s.gif Op maandag 5 oktober 2015 20:38 schreef Andromache het volgende:
Doodzonde. Ze hadden het überhaupt al bij seizoen 1 moeten laten. De overgang tussen seizoen 1 en 2 van zijdelings op de hoogte zijnde hoogblonde vrouw van kweker met wiethandeltje er bij, naar donkerharige femme fatale met harddrugslijn, was al wat gezocht. Maar dit seizoen slaat werkelijk alles. Zo ongeloofwaardig, telkens dat gejammer om goede moeder te willen zijn maar tegelijkertijd wel dat lachwekkende gedoe met die Mexicanen, nee, dit slaat flink de plank mis. (en wie kent de Mexicaanse bruiloft met The Beach Boys er bij nog :') )
Wat is er eigenlijk met die Mexicanen gebeurd :o ?
  maandag 5 oktober 2015 @ 22:28:12 #24
165633 eriksd
The grand facade...
pi_156629792
quote:
0s.gif Op maandag 5 oktober 2015 17:47 schreef ook_gek het volgende:
Penoza gebruikt veel uit de echte onderwereld. Bv de jachthaven uit seizoen 1 kan je linken aan Holleder. De boekhouden ( zwart toch ) kan je vergelijken met Jan Dirk Paarlberg. Enz enz enz. Grote kans dat er straks een hele grote onderwereld oorlog uitbreekt. Coach, carmen en de Mexicanen. Niet heel gek want carmen lijkt iedereen tegen elkaar te gaan uitspelen. Inclusief het OM. Dat kan je perfect vergelijken met de Staatslieden buurt. De jonge Marokkanen die nergens meer voor terug lijken te deinzen zijn de jonge gasten van de Coach.

De laatste jaren lijkt de onderwereld de ongeschreven regels te overtreden. Kind en vrouw afknallen enz. Zie bv Koen die afgeschoten is. Berry die boos is want zo werkt het niet! Zo iets doe je niet! Dar hoort niet.

Ik denk eerst een mega onderwereld oorlog met vele doden en volgend seizoen gaat Carmen als kroon getuigen alles en iedereen er bij linken. Vergelijk het met het passage proces.
:')
Op donderdag 11 oktober 2012 19:49 schreef Tem het volgende:
Bis bis bis
Op maandag 17 december 2012 22:25 schreef KoosVogels het volgende:
Wij krijgen niks voor kerst van de baas. Alleen een trap onder de reet en een stuk steenkool.
pi_156630357
quote:
0s.gif Op maandag 5 oktober 2015 17:05 schreef ZuidGrens het volgende:

[..]

Breaking Bad, Sons of Anarchy, Prison Break heb ik gezien, nu bezig met House of Cards. Overspel volg ik ook, vind ik iets beter dan Penoza maar mis toch een beetje de types als Berry en Luther daar.

Maar Overspel heeft Kees Prins, dat dan weer wel.
  maandag 5 oktober 2015 @ 23:05:42 #26
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_156630964
quote:
1s.gif Op maandag 5 oktober 2015 22:28 schreef eriksd het volgende:

[..]

:')
Niet? Zoek anders even op de dam moord. Ook gebruikt in Penoza. En zo zijn er heel veel meer verwijzingen naar de echte onderwereld en bekende koppen uit de onderwereld. Net als dat er enkele vrouwen na de moord op hun man de "zaak" hebben overgenomen. Zelfs de rip deal in de plantenkas uit seizoen 1 is een bekende zaak.
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_156632237
Die vriendin van Lucien kan zo bij van der Valk gaan werken. Op het dak.
Liefde is... samen zeehondjes doodknuppelen..
  dinsdag 6 oktober 2015 @ 00:17:06 #28
77508 Loserkid
Met dank aan Houniet.
pi_156632611
quote:
0s.gif Op maandag 5 oktober 2015 23:55 schreef THeeF het volgende:
Die vriendin van Lucien kan zo bij van der Valk gaan werken. Op het dak.
:'( _O-
pi_156632723
quote:
0s.gif Op maandag 5 oktober 2015 14:00 schreef bloodymary1 het volgende:
Voor de liefhebbers van goede series: een van de beste series die ik ooit heb gezien, over mafia maar absoluut niet geromantiseerd, keihard. Dat is Gomorra. Vanaf a.s. woensdag op Canvas.
quote:
0s.gif Op maandag 5 oktober 2015 18:22 schreef TargaFlorio het volgende:

[..]

Dit is echt een aanrader!
In de agenda gezet! ^O^
  dinsdag 6 oktober 2015 @ 02:20:15 #30
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_156633527
quote:
0s.gif Op maandag 5 oktober 2015 23:55 schreef THeeF het volgende:
Die vriendin van Lucien kan zo bij van der Valk gaan werken. Op het dak.
Ik moest lachen :')
pi_156633625
quote:
0s.gif Op maandag 5 oktober 2015 23:55 schreef THeeF het volgende:
Die vriendin van Lucien kan zo bij van der Valk gaan werken. Op het dak.
Hahahaha echt he,

Vind er trouwens ook weinig meer aan. Kijk het nog maar half tegenwoordig. Zonde. Dat mini leger is idd echt te debiel.
forever mirin' - We’re not here to take part – we’re here to take over!
  dinsdag 6 oktober 2015 @ 10:40:24 #32
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_156635732
quote:
0s.gif Op maandag 5 oktober 2015 23:55 schreef THeeF het volgende:
Die vriendin van Lucien kan zo bij van der Valk gaan werken. Op het dak.
_O-
Snap ook niet waarom ze zo'n closeup deden bij haar met die laptop, was niet echt een flatteus beeld van De Neus.
Op zondag 2 augustus 2015 22:19 schreef Qwea het volgende:
Mijn kut smaakt minder zuur dan dit bier.
pi_156635906
quote:
0s.gif Op maandag 5 oktober 2015 23:55 schreef THeeF het volgende:
Die vriendin van Lucien kan zo bij van der Valk gaan werken. Op het dak.
Volgens ook_gek is dit een duidelijke verwijzing naar 'De Neus'.
pi_156636293
quote:
2s.gif Op dinsdag 6 oktober 2015 10:54 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Volgens ook_gek is dit een duidelijke verwijzing naar 'De Neus'.
:D

De schrijver zal best wel inspiratie opgedaan hebben van echte zaken maar wat mij betreft houdt daar de vergelijking op. Al las ik pas op één of andere misdaadsite ook die vergelijking met echte zaken en dat Penoza zo ontzettend realistisch was. In dat laatste kon ik me niet echt vinden. :')
pi_156637242
quote:
2s.gif Op dinsdag 6 oktober 2015 10:54 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Volgens ook_gek is dit een duidelijke verwijzing naar 'De Neus'.
_O-
pi_156639524
quote:
0s.gif Op maandag 5 oktober 2015 12:48 schreef ZuidGrens het volgende:
Vond die aflevering van gisteren toch wel spannend hoor. En met name de ontwikkelingen met betrekking tot Berry en Luther zijn erg interessant.

Vind wel dat hier veel gezeken wordt. Natuurlijk zijn sommige zaken onrealistisch en maar wat wil je? IRL was Carmen natuurlijk al lang en breed omgelegd.

Waar ik me ook aan stoor is het uiterlijk van Coach. Lijkt wel alsof ie rechtstreeks uit een fotoboek van de jaren '80 gelopen is. Had die poppensnor weggehaald, stuur 'm naar de sportschool, geef 'm een paar plakplaatjes en een kale kop of opskeer en het zet er al wat beter uit. Nu ziet ie er idd uit als een boekhouder.
De inspiratie is op:



Pablo Escobar
-Er valt elke dag wel wat te klagen. :)
pi_156640580
Tot nu toe valt seizoen 4 me ook nog tegen
  dinsdag 6 oktober 2015 @ 17:06:16 #38
333026 ZuidGrens
VI Hooligans
pi_156643736
quote:
0s.gif Op maandag 5 oktober 2015 23:55 schreef THeeF het volgende:
Die vriendin van Lucien kan zo bij van der Valk gaan werken. Op het dak.
_O- _O_
  dinsdag 6 oktober 2015 @ 17:54:26 #39
165633 eriksd
The grand facade...
pi_156644696
quote:
7s.gif Op dinsdag 6 oktober 2015 13:39 schreef spierbal het volgende:

[..]

De inspiratie is op:

[ afbeelding ]

Pablo Escobar
Of:

Op donderdag 11 oktober 2012 19:49 schreef Tem het volgende:
Bis bis bis
Op maandag 17 december 2012 22:25 schreef KoosVogels het volgende:
Wij krijgen niks voor kerst van de baas. Alleen een trap onder de reet en een stuk steenkool.
pi_156663683


_O-
pi_156663725
Godverdomme zeg,
pi_156664584
Zijn er eigenlijk anders schrijvers dan in de eerste seizoenen?
pi_156664696
quote:
0s.gif Op woensdag 7 oktober 2015 12:30 schreef bloodymary1 het volgende:
Zijn er eigenlijk anders schrijvers dan in de eerste seizoenen?
Dat niet, de casting wordt nu wel gedaan door:

pi_156665582
quote:
0s.gif Op woensdag 7 oktober 2015 12:30 schreef bloodymary1 het volgende:
Zijn er eigenlijk anders schrijvers dan in de eerste seizoenen?
Ja.

https://nl.wikipedia.org/wiki/Lijst_van_afleveringen_van_Penoza
pi_156665691
quote:
0s.gif Op woensdag 7 oktober 2015 13:25 schreef bloodymary1 het volgende:

[..]

Kijk, dat verklaart veel!
Het schurkt voor mij heel erg tussen de absurditeit en soms het expliciete geweld van een Fargo, Breaking Bad, gemixt met de hoeveelheid verhaallijnen van een Game of Thrones. Heb het idee dat de schrijvers iets teveel de kant van een Amerikaanse serie op willen ofzo.
pi_156668588
quote:
En vanaf de volgende aflevering voor het eerst ook een andere regisseur. Of dat het er spannender op zal maken?
pi_156668614
quote:
0s.gif Op woensdag 7 oktober 2015 15:53 schreef A_Fortiori het volgende:

[..]

En vanaf de volgende aflevering voor het eerst ook een andere regisseur. Of dat het er spannender op zal maken?
Die pelikaan heeft de vorige laten ontslaan vanwege die nose-shot? :D
pi_156668757
quote:
2s.gif Op woensdag 7 oktober 2015 15:54 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Die pelikaan heeft de vorige laten ontslaan vanwege die nose-shot? :D
Dan moet dat een wassen neus geweest zijn voor pelikaan.
pi_156670095
Dan is hij mooi bij de neus genomen..
pi_156723544
Schopje.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_156723616
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_156723950
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 oktober 2015 00:05 schreef Flitskikker het volgende:
Schopje.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dankje, flitskikker! Zondagavond heb ik nooit tijd om te kijken, dus je linkjes komen errug goed van pas.
pi_156724335
Hmmm, ik wilde eigenlijk afhanken. Toch nog even doorzetten dan?
  zaterdag 10 oktober 2015 @ 01:02:53 #55
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_156724579
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 oktober 2015 00:43 schreef bloodymary1 het volgende:
Hmmm, ik wilde eigenlijk afhanken. Toch nog even doorzetten dan?
Tuurlijk, wat maakt dat uurtje op de zondagavond nou uit, het is niet alsof je er een fantastisch ander programma voor laat schieten ;)
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_156725211
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 oktober 2015 00:08 schreef Flitskikker het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  zaterdag 10 oktober 2015 @ 04:44:51 #57
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_156725413
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 oktober 2015 00:05 schreef Flitskikker het volgende:
Schopje.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dank!

Ik vind die Justine zo'n enorm ongeloofwaardig karakter. Is het trouwens normaal dat een aanklager zich zo met dit soort dingen bemoeid, met de uitvoering van politiewerk?
Zou mij verder niet verbazen als zij de zus van Coach/dochter van Dobbelsteen is. Zou nergens op slaan, maar dat maakt kennelijk toch weinig uit.

Carmen was wel echt tof bezig, vooral mbt Van Zon, en Luther ook weer goed op dreef. Nathalie is elke scene een beetje meer zwanger, nog even en die baby is er.
  zaterdag 10 oktober 2015 @ 09:37:08 #58
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_156726401
Of je zet dingen even in een spoiler als je de aflevering al gezien hebt voor hij uitgezonden wordt...
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_156726448
Eindelijk weer eens wat bloots te zien.
5 Ferrari's op videoband!
pi_156726971
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 oktober 2015 09:37 schreef Leandra het volgende:
Of je zet dingen even in een spoiler als je de aflevering al gezien hebt voor hij uitgezonden wordt...
Er wordt toch niks verraden?
pi_156728150
Misschien zouden ze van seizoen 5 een prequel moeten maken. Lijkt me ook wel tof.
Don't you love her madly?
  zaterdag 10 oktober 2015 @ 11:50:18 #62
165633 eriksd
The grand facade...
pi_156728349
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 oktober 2015 09:37 schreef Leandra het volgende:
Of je zet dingen even in een spoiler als je de aflevering al gezien hebt voor hij uitgezonden wordt...
Staat toch niets raars in?
Op donderdag 11 oktober 2012 19:49 schreef Tem het volgende:
Bis bis bis
Op maandag 17 december 2012 22:25 schreef KoosVogels het volgende:
Wij krijgen niks voor kerst van de baas. Alleen een trap onder de reet en een stuk steenkool.
  zaterdag 10 oktober 2015 @ 12:26:44 #63
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_156729070
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 oktober 2015 01:02 schreef Leandra het volgende:

[..]

Tuurlijk, wat maakt dat uurtje op de zondagavond nou uit, het is niet alsof je er een fantastisch ander programma voor laat schieten ;)
Heel Holland Bakt?
Op zondag 2 augustus 2015 22:19 schreef Qwea het volgende:
Mijn kut smaakt minder zuur dan dit bier.
pi_156736531
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 oktober 2015 00:05 schreef Flitskikker het volgende:
Schopje.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_156749897
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  zondag 11 oktober 2015 @ 00:49:28 #66
165633 eriksd
The grand facade...
pi_156749937
Nu nog dat jeugdleger eruit.
Op donderdag 11 oktober 2012 19:49 schreef Tem het volgende:
Bis bis bis
Op maandag 17 december 2012 22:25 schreef KoosVogels het volgende:
Wij krijgen niks voor kerst van de baas. Alleen een trap onder de reet en een stuk steenkool.
pi_156750004
quote:
0s.gif Op zondag 11 oktober 2015 00:49 schreef eriksd het volgende:
Nu nog dat jeugdleger eruit.
En er moet iets gebeuren bij Lucien en z'n kutvriendinnetje
  zondag 11 oktober 2015 @ 01:18:42 #68
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_156750522
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
pi_156750553
quote:
0s.gif Op zondag 11 oktober 2015 01:18 schreef Andromache het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  zondag 11 oktober 2015 @ 01:28:41 #70
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_156750694
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
pi_156750708
quote:
0s.gif Op zondag 11 oktober 2015 01:21 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_156750759
quote:
0s.gif Op zondag 11 oktober 2015 01:29 schreef Lord-Ronddraai het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  zondag 11 oktober 2015 @ 13:46:41 #73
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_156757023
Gatver, die likkende Justine :X
Op zondag 2 augustus 2015 22:19 schreef Qwea het volgende:
Mijn kut smaakt minder zuur dan dit bier.
pi_156766303
BOOOOOOOORTJE!!!! :'(
SOONY
  zondag 11 oktober 2015 @ 20:31:37 #75
308538 Piebe
Van alle markten thuis.
pi_156766377
Poll: Wie gaat er dood in deze aflevering
Berry
Fiep
Coach
Storm
Amarillo
Conchita
Advocaat Kartel
Luther
Tussenstand:

Ook een poll maken? Klik hier
Ja ja
pi_156766463
Wachten we nu nog steeds op die hangende agent die ooit als cliffhanger is gebruikt? :D :')
pi_156766542
Oh bah :{
know'm sayin?
×
word? word.
pi_156766543
oh my fucking god! wat heb ik net gezien??
pi_156766557
quote:
0s.gif Op zondag 11 oktober 2015 20:34 schreef TUFKAL het volgende:
Wachten we nu nog steeds op die hangende agent die ooit als cliffhanger is gebruikt? :D :')
ik wel
  zondag 11 oktober 2015 @ 20:37:15 #80
435226 Snuifdoos
Ooh lekkerbekjes
pi_156766571
Lekker wijf heeft die kale negert aan de haak geslagen.
Je hebt helemaal gelijk
En ze smaken nét zo lekker als vroeger
pi_156766576
quote:
0s.gif Op zondag 11 oktober 2015 13:46 schreef MacorgaZ het volgende:
Gatver, die likkende Justine :X
vreselijk beeld was dat :'(
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
pi_156766617
quote:
0s.gif Op zondag 11 oktober 2015 20:37 schreef franklop het volgende:

[..]

vreselijk beeld was dat :'(
what has been seen ;(
pi_156766644
quote:
0s.gif Op zondag 11 oktober 2015 20:37 schreef franklop het volgende:

[..]

vreselijk beeld was dat :'(
macht erotiseert ;(
pi_156766651
Boortje is ook razendsnel hersteld van zijn verslaving :')
know'm sayin?
×
word? word.
pi_156766655
Leeflang begint te twijfelen aan Justine
  zondag 11 oktober 2015 @ 20:39:56 #86
435226 Snuifdoos
Ooh lekkerbekjes
pi_156766669
Zag ik nou wat borsthaar.

Bij Justine.
Je hebt helemaal gelijk
En ze smaken nét zo lekker als vroeger
pi_156766684
quote:
0s.gif Op zondag 11 oktober 2015 20:39 schreef alors het volgende:
Boortje is ook razendsnel hersteld van zijn verslaving :')
hij is toch nog steeds verslaafd
  zondag 11 oktober 2015 @ 20:40:19 #88
165633 eriksd
The grand facade...
pi_156766693
quote:
0s.gif Op zondag 11 oktober 2015 20:36 schreef JaneDoe het volgende:
oh my fucking god! wat heb ik net gezien??
Oh my gaaaaawd.
Op donderdag 11 oktober 2012 19:49 schreef Tem het volgende:
Bis bis bis
Op maandag 17 december 2012 22:25 schreef KoosVogels het volgende:
Wij krijgen niks voor kerst van de baas. Alleen een trap onder de reet en een stuk steenkool.
pi_156766714
quote:
1s.gif Op zondag 11 oktober 2015 20:40 schreef JaneDoe het volgende:

[..]

hij is toch nog steeds verslaafd
Oh dan let ik niet goed op, niet meer gezien dat hij onder invloed werd gehouden.
know'm sayin?
×
word? word.
pi_156766748
Die coach :') kan die rol niet uitstaan.
pi_156766773
quote:
0s.gif Op zondag 11 oktober 2015 20:40 schreef alors het volgende:

[..]

Oh dan let ik niet goed op, niet meer gezien dat hij onder invloed werd gehouden.
tis niet meer onder dwang maar hij gebruikt nog wel
pi_156766781
ow god, die twee ook nog
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
pi_156766794
:D
pi_156766801
quote:
0s.gif Op zondag 11 oktober 2015 20:41 schreef TUFKAL het volgende:
Die coach :') kan die rol niet uitstaan.
Het is zonde dat ze er zo'n rare rol met karikatuursnor en bijbehorend kindsoldatenleger van hebben gemaakt. Want als acteur is hij gewoon goed, zeker voor zo'n rol als geflipt iemand.
know'm sayin?
×
word? word.
  zondag 11 oktober 2015 @ 20:43:44 #95
308538 Piebe
Van alle markten thuis.
pi_156766823
Van Zon gaat het verkloten.

:Y
Ja ja
pi_156766842
quote:
1s.gif Op zondag 11 oktober 2015 20:43 schreef Piebe het volgende:
Van Zon gaat het verkloten.

:Y
:Y :Y
Twinning = boring
pi_156766858
quote:
0s.gif Op zondag 11 oktober 2015 20:43 schreef alors het volgende:

[..]

Het is zonde dat ze er zo'n rare rol met karikatuursnor en bijbehorend kindsoldatenleger van hebben gemaakt. Want als acteur is hij gewoon goed, zeker voor zo'n rol als geflipt iemand.
Heb het dan ook niet over de acteur.
  zondag 11 oktober 2015 @ 20:45:35 #98
308538 Piebe
Van alle markten thuis.
pi_156766874
Tekst w/
Ja ja
pi_156766876
Coach is de broer van Justine?
pi_156766877
koos dobbelsteen zegt kutwijf
pi_156766888
quote:
0s.gif Op zondag 11 oktober 2015 20:45 schreef lars91 het volgende:
Coach is de broer van Justine?
dat denk ik ook
pi_156766894
Justine krijgt ook nog wel een kogel door haar kop.
pi_156766895
Koos Dobbelsteen lult alles door.
  zondag 11 oktober 2015 @ 20:46:38 #104
308538 Piebe
Van alle markten thuis.
pi_156766911
quote:
0s.gif Op zondag 11 oktober 2015 20:46 schreef TUFKAL het volgende:
Koos Dobbelsteen lult alles door.
Aan Mien?
Ja ja
pi_156766980
Dat hulpje van Coach mogen ze ook wel afknallen. Raar mannetje
pi_156766987
boortje's got a gunnnn
pi_156767017
nou kijken wanneer Lucien met zijn tenenkrommende verhaallijn in de aflevering komt
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
pi_156767060
Bedplasser Boris die aan de heroïne zit en Berry probeert af te maken.
pi_156767089
quote:
0s.gif Op zondag 11 oktober 2015 20:50 schreef lars91 het volgende:
Bedplasser Boris die aan de heroïne zit en Berry probeert af te maken.
hij wilde berry niet doodschieten anders had hij t wel gedaan
  zondag 11 oktober 2015 @ 20:51:49 #110
308538 Piebe
Van alle markten thuis.
pi_156767090
quote:
0s.gif Op zondag 11 oktober 2015 20:48 schreef lars91 het volgende:
Dat hulpje van Coach mogen ze ook wel afknallen. Raar mannetje
Dat zal ook wel gebeuren, denk ik.
Ja ja
  zondag 11 oktober 2015 @ 20:52:44 #111
123170 alors
zlata1234
pi_156767139
quote:
0s.gif Op zondag 11 oktober 2015 20:49 schreef franklop het volgende:
nou kijken wanneer Lucien met zijn tenenkrommende verhaallijn in de aflevering komt
Die hadden ze beter kunnen afknallen dan John en zijn zoon. Wat een dom kind is dat toch.
know'm sayin?
×
word? word.
pi_156767153
quote:
1s.gif Op zondag 11 oktober 2015 20:51 schreef JaneDoe het volgende:

[..]

hij wilde berry niet doodschieten anders had hij t wel gedaan
Hij schoot toch? Alleen had coach losse flodders in dat ding gepleurd.
pi_156767213
quote:
1s.gif Op zondag 11 oktober 2015 20:53 schreef lars91 het volgende:

[..]

Hij schoot toch? Alleen had coach losse flodders in dat ding gepleurd.
volgens mij schoot hij gewoon mis
  zondag 11 oktober 2015 @ 20:57:46 #114
308538 Piebe
Van alle markten thuis.
pi_156767312
Dat havenmannetje zou natuurlijk ook nog de dupe kunnen worden van de hele situatie.

:o
Ja ja
pi_156767322
wou net gaan zeggen, moet Boris el amarillo kapot schieten zeker
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
pi_156767338
Carmen gaat nog een medestander krijgen aan Leeflang in de strijd tegen Justine
pi_156767381
Onderbroekje op de knieeën bij het zien van ten Napel. :9~
pi_156767408
quote:
0s.gif Op zondag 11 oktober 2015 20:43 schreef alors het volgende:

[..]

Het is zonde dat ze er zo'n rare rol met karikatuursnor en bijbehorend kindsoldatenleger van hebben gemaakt. Want als acteur is hij gewoon goed, zeker voor zo'n rol als geflipt iemand.
Hij speelt deze rol anders erg slecht, totaal ongeloofwaardig als crimineel.
Het ligt dus niet alleen aan de verhaallijn van Coach Kony en z'n kindleger.
pi_156767412
Luther is Leeflang te slim af
  zondag 11 oktober 2015 @ 21:00:33 #120
123170 alors
zlata1234
pi_156767413
quote:
0s.gif Op zondag 11 oktober 2015 20:58 schreef lars91 het volgende:
Carmen gaat nog een medestander krijgen aan Leeflang in de strijd tegen Justine
Sowieso heeft hij altijd wel sympathie voor haar gehad :)
know'm sayin?
×
word? word.
pi_156767481
quote:
1s.gif Op zondag 11 oktober 2015 20:55 schreef JaneDoe het volgende:

[..]

volgens mij schoot hij gewoon mis
Volgens mij schoot hij bewust mis. Boris is helemaal gehersenspoeld door Coach.
pi_156767489
Zoonlief gaat moeder omleggen
pi_156767513
quote:
0s.gif Op zondag 11 oktober 2015 21:02 schreef TUFKAL het volgende:
Zoonlief gaat moeder omleggen
Tuurlijk niet
pi_156767547
quote:
0s.gif Op zondag 11 oktober 2015 21:02 schreef TUFKAL het volgende:
Zoonlief gaat moeder omleggen
lijkt me niet logisch voor de serie.

Misschien dat ie zn zus per ongeluk raakt
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
pi_156767559
quote:
0s.gif Op zondag 11 oktober 2015 21:00 schreef alors het volgende:

[..]

Sowieso heeft hij altijd wel sympathie voor haar gehad :)
Wie niet? Simon, Luther, Van Zon, Corton, Atsma. ;)
pi_156767561
quote:
0s.gif Op zondag 11 oktober 2015 21:02 schreef TargaFlorio het volgende:

[..]

Volgens mij schoot hij bewust mis. Boris is helemaal gehersenspoeld door Coach.
dat is wat ik bedoelde
hij schoot bewust mis
pi_156767565
quote:
0s.gif Op zondag 11 oktober 2015 21:03 schreef franklop het volgende:

[..]

lijkt me niet logisch voor de serie.

Misschien dat ie zn zus per ongeluk raakt
Moet van de coach. het lukt niet uiteraard.
pi_156767613
quote:
0s.gif Op zondag 11 oktober 2015 21:03 schreef TUFKAL het volgende:

[..]

Moet van de coach. het lukt niet uiteraard.
Waarom zou het van de Coach moeten?
  zondag 11 oktober 2015 @ 21:06:04 #129
308538 Piebe
Van alle markten thuis.
pi_156767629
quote:
0s.gif Op zondag 11 oktober 2015 21:03 schreef franklop het volgende:

[..]

lijkt me niet logisch voor de serie.

Misschien dat ie zn zus per ongeluk raakt
Dat komt niet overeen met de trailer van seizoen 4
Ja ja
  zondag 11 oktober 2015 @ 21:06:29 #130
435226 Snuifdoos
Ooh lekkerbekjes
pi_156767642
Omdat ie geen leven heeft.
Je hebt helemaal gelijk
En ze smaken nét zo lekker als vroeger
pi_156767666
quote:
0s.gif Op zondag 11 oktober 2015 20:59 schreef TUFKAL het volgende:
Onderbroekje op de knieeën bij het zien van ten Napel. :9~
Die is in tegenstelling tot haar "broer Lucien" wel gegroeid als actrice.
pi_156767671
zal dochters eraan gaan?
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
pi_156767679
quote:
0s.gif Op zondag 11 oktober 2015 21:07 schreef TargaFlorio het volgende:

[..]

Die is in tegenstelling tot haar "broer Lucien" wel gegroeid als actrice.
Die speelt inmiddels in enorm veel series/films mee.
pi_156767714
:') !!
pi_156767723
quote:
0s.gif Op zondag 11 oktober 2015 21:07 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Die speelt inmiddels in enorm veel series/films mee.
Ik kan me niet voorstellen dat we Lucien buiten Penoza nog gaan zien als acteur.
Boris is ook een stuk beter geworden.
pi_156767760
Van Zon, geweldige rol. _O_
pi_156767794
:')
pi_156767807
quote:
0s.gif Op zondag 11 oktober 2015 21:10 schreef TargaFlorio het volgende:
:')
pi_156767808
quote:
0s.gif Op zondag 11 oktober 2015 21:10 schreef TargaFlorio het volgende:
:')
Ook gewoon doodleuk wegwandelen alsof het een ochtendwandeling is, genot :') _O-
pi_156767820
Storm ook niet even een bivakmuts op doen. :N
pi_156767849
denk niet dat Justitie echt zo beveiligd is _O-
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
pi_156767911
oei
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
pi_156767939
quote:
0s.gif Op zondag 11 oktober 2015 21:13 schreef franklop het volgende:
oei
zat eraan te komen.
pi_156767944
Die Boris _O_
Twinning = boring
  zondag 11 oktober 2015 @ 21:15:24 #145
308538 Piebe
Van alle markten thuis.
pi_156767960
quote:
1s.gif Op zondag 11 oktober 2015 20:31 schreef Piebe het volgende:
Poll: Wie gaat er dood in deze aflevering
Berry
Fiep
Coach
Storm
Amarillo
Conchita
Advocaat Kartel
Luther
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Amarillo it was.
Ja ja
pi_156767976
Vraag me wel af wat die Mexicanen nu gaan doen zonder Amarillo
pi_156767982
Deze aflevering was weer eens goed _O_
SOONY
pi_156767991
quote:
0s.gif Op zondag 11 oktober 2015 21:14 schreef Inca het volgende:
Die Boris _O_
Jammer, ik vond die Mexicaan wel een leuke rol.
Nu is het totale oorlog tussen de Mexicanen en Carmen? Carmen zal immers de schuld krijgen.
pi_156768010
quote:
1s.gif Op zondag 11 oktober 2015 21:16 schreef DKUp het volgende:
Deze aflevering was weer eens goed _O_
Het slot in het restaurant was goed, maar verder maar matig.
  zondag 11 oktober 2015 @ 21:17:28 #150
308538 Piebe
Van alle markten thuis.
pi_156768026
quote:
0s.gif Op zondag 11 oktober 2015 21:16 schreef Ajacied422 het volgende:
Vraag me wel af wat die Mexicanen nu gaan doen zonder Amarillo
Advocaatje en mooi dametje laten dit er niet bij zitten.
Ja ja
pi_156768050
quote:
0s.gif Op zondag 11 oktober 2015 21:17 schreef TargaFlorio het volgende:

[..]

Het slot in het restaurant was goed, maar verder maar matig.
Geen Lucien _O_
Justine wordt genaaid _O_
SOONY
pi_156768060
Mexicanen wisten dat coach Boris had. Het is nu oorlog tussen Coach en Carmen denk ik
  zondag 11 oktober 2015 @ 21:22:24 #154
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_156768245
Als Berry het plakboek van Boris heeft meegenomen toen Kai John en Koen afknalde, hoe komt het plakboek van Boris dan bij Justine terecht?
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_156768332
quote:
0s.gif Op zondag 11 oktober 2015 21:22 schreef Leandra het volgende:
Als Berry het plakboek van Boris heeft meegenomen toen Kai John en Koen afknalde, hoe komt het plakboek van Boris dan bij Justine terecht?
Berry bracht het bij Coach.

Coach heeft banden met Justine
  zondag 11 oktober 2015 @ 21:24:46 #156
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_156768334
van Berry naar Coach en van Coach naar Justine
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
pi_156768402
Dat "kutwijf" van Koos Dobbelsteen doet me vermoeden dat Justine toch geen dochter is en dus ook geen zus van Coach. Justine negeerde Koos ook helemaal.
  zondag 11 oktober 2015 @ 21:30:21 #158
435226 Snuifdoos
Ooh lekkerbekjes
pi_156768538
Sigrid is een hele mooie doos aan het worden.
Je hebt helemaal gelijk
En ze smaken nét zo lekker als vroeger
  zondag 11 oktober 2015 @ 21:31:24 #159
308538 Piebe
Van alle markten thuis.
pi_156768587
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja ja
  zondag 11 oktober 2015 @ 21:36:01 #160
308538 Piebe
Van alle markten thuis.
pi_156768763
quote:
0s.gif Op zondag 11 oktober 2015 21:24 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Berry bracht het bij Coach.

Coach heeft banden met Justine
Justine heeft een deal met coach dat.
Hij helpt haar alle bendes op te rollen, op voorwaarde dat hij het hele zootje in handen krijgt.
En met dat bandje over Boris heeft ie haar in de tang.

Remember Unit 13?
Ja ja
pi_156769167
quote:
0s.gif Op zondag 11 oktober 2015 21:27 schreef TargaFlorio het volgende:
Dat "kutwijf" van Koos Dobbelsteen doet me vermoeden dat Justine toch geen dochter is en dus ook geen zus van Coach. Justine negeerde Koos ook helemaal.
Zou 't niet kunnen zijn dat de familie al langer met minder legale dingen bezig is, maar juist dochter Justine voor de legale weg heeft gekozen door bij de politie te gaan werken?
"If you're not a manc, you're a wank"
  zondag 11 oktober 2015 @ 21:52:26 #162
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_156769330
quote:
0s.gif Op zondag 11 oktober 2015 21:24 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Berry bracht het bij Coach.

Coach heeft banden met Justine
Dan heb ik gemist dat Berry het bij Coach bracht.
quote:
0s.gif Op zondag 11 oktober 2015 21:27 schreef TargaFlorio het volgende:
Dat "kutwijf" van Koos Dobbelsteen doet me vermoeden dat Justine toch geen dochter is en dus ook geen zus van Coach. Justine negeerde Koos ook helemaal.
Ik denk dat er wel een band is, want Coach zei dat hij steeds slechter eet, dat is iets wat van belang is als het om je (stief)vader gaat, als het alleen maar een deal van Justine en Sjaak is dan boeit het echt niemand hoe goed of slecht de vader van Coach eet.

Ik denk dat ze wel de dochter van Coach Sr. is, maar dat hij haar vervloekt omdat ze voor justitie werkt (maar dat had hij natuurlijk al kunnen voorzien; nomen est omen), net zoals hij Sjaak (Coach Jr.) vervloekt omdat hij zich niet meer aan de "regels" van de penoze houdt door die jonge jongens verslaafd te maken.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_156769388
quote:
0s.gif Op zondag 11 oktober 2015 21:52 schreef Leandra het volgende:

[..]

Dan heb ik gemist dat Berry het bij Coach bracht.

[..]

Ik denk dat er wel een band is, want Coach zei dat hij steeds slechter eet, dat is iets wat van belang is als het om je (stief)vader gaat, als het alleen maar een deal van Justine en Sjaak is dan boeit het echt niemand hoe goed of slecht de vader van Coach eet.

Ik denk dat ze wel de dochter van Coach Sr. is, maar dat hij haar vervloekt omdat ze voor justitie werkt (maar dat had hij natuurlijk al kunnen voorzien; nomen est omen), net zoals hij Sjaak (Coach Jr.) vervloekt omdat hij zich niet meer aan de "regels" van de penoze houdt door die jonge jongens verslaafd te maken.
Wacht, kreeg ze het niet als post op haar kantoor?
  zondag 11 oktober 2015 @ 21:54:31 #164
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_156769422
quote:
0s.gif Op zondag 11 oktober 2015 21:48 schreef Eric_Cantona het volgende:

[..]

Zou 't niet kunnen zijn dat de familie al langer met minder legale dingen bezig is, maar juist dochter Justine voor de legale weg heeft gekozen door bij de politie te gaan werken?
Dat lijkt mij idd een betere verklaring, het was altijd al penoze en dan is zij bij het OM gaan werken.... daar ging z'n street credibility :(
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_156769796
Bedplasser Boris als de nieuwe topcrimineel. Het slaat eigenlijk helemaal nergens op
pi_156771096
quote:
0s.gif Op zondag 11 oktober 2015 21:52 schreef Leandra het volgende:

Ik denk dat ze wel de dochter van Coach Sr. is, maar dat hij haar vervloekt omdat ze voor justitie werkt (maar dat had hij natuurlijk al kunnen voorzien; nomen est omen), net zoals hij Sjaak (Coach Jr.) vervloekt omdat hij zich niet meer aan de "regels" van de penoze houdt door die jonge jongens verslaafd te maken.
Nee, dat zullen zelfs de makers van Penoza niet doen. Het is onmogelijk om te werken als Officier van Justitie wanneer je pa en je broer zware crimelen zijn.

[ Bericht 0% gewijzigd door JeanPaulBelmondo op 11-10-2015 22:44:47 ]
She was born in spring but I was born too late, blame it on a simple twist of fate.
pi_156771278
quote:
0s.gif Op zondag 11 oktober 2015 21:03 schreef franklop het volgende:

[..]

lijkt me niet logisch voor de serie.

Misschien dat ie zn zus per ongeluk raakt
Ik vraag me af hoe hij dat laatste voor elkaar zou moeten krijgen, want zij is allang het restaurant uit gelopen.
pi_156771393
Ik vond het iets beter vandaag, het laatste kwartier was zelfs spannend.

Maar die Coach vind ik echt een irritante flapdrol en Boris een kutkind. Dat maakt het niet prettiger om te kijken.

Wat een gave muziek trouwens bij die climax, wat was dat?
pi_156773661
Mooie aflevering! Echt spannend op 't eind. En leuk dat Luther weer meer meedoet.
De positie van Storm is me even niet meer duidelijk :S.
Ben benieuwd welke draai er wordt gegeven aan 'het laatste moment'.
Kleur - maakt de wereld mooi, Na = natuur, prachtig! en om mijn gebruikersnaam iets vrouwelijker te maken ;) Google 'kleur' en 'natuur' bij afbeeldingen.Njoy it!
  maandag 12 oktober 2015 @ 00:08:04 #170
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_156773687
Laatste 15 minuten was het weer eens een beetje spannend.
Justine die op haar telefoon Storm in haar huis bezig kon zien zal ook nog wel een staartje krijgen.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_156774783
Ik dacht dat die lover van Justine de collega van Leeflang was? Maar daar lees ik hier niks meer over, dus dat heb ik verkeerd gezien? Ze lijken ook allemaal op elkaar... (grapje).
pi_156774929
Dat is ook dezelfde persoon. In het restaurant maakte die vriend van Natalie daar nog een grap over.
She was born in spring but I was born too late, blame it on a simple twist of fate.
  maandag 12 oktober 2015 @ 09:23:34 #173
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_156776238
quote:
0s.gif Op maandag 12 oktober 2015 01:29 schreef bloodymary1 het volgende:
Ik dacht dat die lover van Justine de collega van Leeflang was? Maar daar lees ik hier niks meer over, dus dat heb ik verkeerd gezien? Ze lijken ook allemaal op elkaar... (grapje).
Volgens mij is het idd die collega van Leeflang, weten we ook gelijk waarom Justine haar verkering bij Leeflang geplaatst heeft, kan ze het op alle fronten blijven sturen.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_156776344
quote:
0s.gif Op zondag 11 oktober 2015 22:39 schreef bloodymary1 het volgende:

[..]

Ik vraag me af hoe hij dat laatste voor elkaar zou moeten krijgen, want zij is allang het restaurant uit gelopen.
dat was op dat moment nog niet zo ;)
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
pi_156776702
Vind het ook wel jammer dat El Amarillo afgeschoten is, leuk personage en goed acteur wel. Geslaagde aflevering, de vorige was echt saai, maar hier zat ik toch weer op het puntje van mn stoel het laatste kwartier.
pi_156777480
quote:
1s.gif Op zondag 11 oktober 2015 21:36 schreef Piebe het volgende:
Remember Unit 13?
Dat ze daar maar eens een remake van maken.
pi_156777521
quote:
0s.gif Op zondag 11 oktober 2015 21:52 schreef Leandra het volgende:

[..]

Dan heb ik gemist dat Berry het bij Coach bracht.

[..]

Ik denk dat er wel een band is, want Coach zei dat hij steeds slechter eet, dat is iets wat van belang is als het om je (stief)vader gaat, als het alleen maar een deal van Justine en Sjaak is dan boeit het echt niemand hoe goed of slecht de vader van Coach eet.

Ik denk dat ze wel de dochter van Coach Sr. is, maar dat hij haar vervloekt omdat ze voor justitie werkt (maar dat had hij natuurlijk al kunnen voorzien; nomen est omen), net zoals hij Sjaak (Coach Jr.) vervloekt omdat hij zich niet meer aan de "regels" van de penoze houdt door die jonge jongens verslaafd te maken.
De verstoten dochter die op een of andere manier toch weer contact met haar broer gekregen heeft. Vader inmiddels redelijk dement. Zou kunnen.
pi_156777547
Ben wel benieuwd of Boris net zo makkelijk wegkomt met moord als zijn moeder. :')
pi_156777699
Wel echt een goed laatste deel van de aflevering, goeie spanningsopbouw.
pi_156780330
quote:
0s.gif Op zondag 11 oktober 2015 20:50 schreef lars91 het volgende:
Bedplasser Boris die aan de heroïne zit en Berry probeert af te maken.
Dit. Precies dit.
Bij elke gelegenheid schreef fathank het volgende:
Ik ben toen op Lowlands halverwege 't optreden van Typhoon knock out gegaan.
  maandag 12 oktober 2015 @ 18:07:29 #181
181667 Strani
Wie dit leest is gek
pi_156784909
Wat maakt het nou uit voor het verhaal dat Boris als kleiner kind in z'n bed plaste? Zo veel topcriminelen hebben vast wel iets genants gedaan als kind..
Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
#Hashtag4sale
  maandag 12 oktober 2015 @ 18:36:10 #182
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_156785411
Dat bedplassen was toch ook juist omdat een paar jaar terug voor z'n ogen zijn pa werd neergeknald in de pilot van de serie? Beetje character development nu dus :P.
Op zondag 2 augustus 2015 22:19 schreef Qwea het volgende:
Mijn kut smaakt minder zuur dan dit bier.
  dinsdag 13 oktober 2015 @ 10:18:53 #183
93214 DeTolk
Elk puntje telt.
pi_156798269
quote:
0s.gif Op maandag 12 oktober 2015 11:10 schreef TargaFlorio het volgende:

[..]

Dat ze daar maar eens een remake van maken.
Dat Nooit, Unit 13 kan niet zonder de acteurs van toen.
  dinsdag 13 oktober 2015 @ 10:51:43 #184
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_156798806
quote:
0s.gif Op zondag 11 oktober 2015 20:34 schreef TUFKAL het volgende:
Wachten we nu nog steeds op die hangende agent die ooit als cliffhanger is gebruikt? :D :')
Dat was Storm toch?
Ik vraag me ook nog steeds af of ik dat deel al gemist heb tijdens een moment dat ik zat te geeuwen ofzo. :@
***
pi_156798848
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 oktober 2015 10:51 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Dat was Storm toch?
Ik vraag me ook nog steeds af of ik dat deel al gemist heb tijdens een moment dat ik zat te geeuwen ofzo. :@
Dat was Storm niet.
pi_156798897
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 oktober 2015 10:18 schreef DeTolk het volgende:

[..]

Dat Nooit, Unit 13 kan niet zonder de acteurs van toen.
In plaats van remake had ik misschien moeten zeggen een zelfde soort serie als Unit 13.

Ik heb 1 of 2 jaar terug seizoen 1 en 2 teruggekeken. Zelfs na bijna 20 jaar stond de serie nog als een huis. In dit genre is nooit iets beters gemaakt in Nederland dan Unit 13.
  dinsdag 13 oktober 2015 @ 11:03:02 #187
93214 DeTolk
Elk puntje telt.
pi_156798993
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 oktober 2015 10:57 schreef TargaFlorio het volgende:

[..]

In plaats van remake had ik misschien moeten zeggen een zelfde soort serie als Unit 13.

Ik heb 1 of 2 jaar terug seizoen 1 en 2 teruggekeken. Zelfs na bijna 20 jaar stond de serie nog als een huis. In dit genre is nooit iets beters gemaakt in Nederland dan Unit 13.
Klopt.
  dinsdag 13 oktober 2015 @ 11:03:29 #188
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_156799003
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 oktober 2015 10:54 schreef TargaFlorio het volgende:

[..]

Dat was Storm niet.
Hmm, ik zou gezworen hebben van wel, maar goed, my potato-brain doet wel meer rare dingen. ;)

En verder... O+ Luther O+
***
pi_156799087
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 oktober 2015 10:57 schreef TargaFlorio het volgende:

[..]

In plaats van remake had ik misschien moeten zeggen een zelfde soort serie als Unit 13.

Ik heb 1 of 2 jaar terug seizoen 1 en 2 teruggekeken. Zelfs na bijna 20 jaar stond de serie nog als een huis. In dit genre is nooit iets beters gemaakt in Nederland dan Unit 13.
Ik ben eigenlijk nooit verder gekomen dan S01E01. :@
Kreeg er zo'n oubollig gevoel bij.
pi_156799183
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 oktober 2015 11:08 schreef Flitskikker het volgende:

[..]

Ik ben eigenlijk nooit verder gekomen dan S01E01. :@
Kreeg er zo'n oubollig gevoel bij.
Jammer, ik zou het toch nog een kans geven.
pi_156799383
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 oktober 2015 11:03 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Hmm, ik zou gezworen hebben van wel, maar goed, my potato-brain doet wel meer rare dingen. ;)

En verder... O+ Luther O+
Die scene was van 2 afleveringen geleden. In de afgelopen aflevering was Storm nog springlevend.
Zou een rare volgorde zijn, maar het blijft Penoza dus alles kan. :D :P

Luther is inderdaad _O_ Ik vind het jammer dat zijn rol niet groter is.
  dinsdag 13 oktober 2015 @ 11:38:26 #192
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_156799560
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 oktober 2015 11:27 schreef TargaFlorio het volgende:

[..]

Die scene was van 2 afleveringen geleden. In de afgelopen aflevering was Storm nog springlevend.
Zou een rare volgorde zijn, maar het blijft Penoza dus alles kan. :D :P

Luther is inderdaad _O_ Ik vind het jammer dat zijn rol niet groter is.
Ja, zover was ik idd ook, daarom snapte ik het al niet.
Maar ik reageerde op iemand die het postte alsof het een cliffhanger was en ik dacht al steeds dat het misschien idd een fout gemonteerde cliffhanger was ofzo.

I guess we will never know. Dan was het alleen bedoelt om die chick van Amarillo af te schilderen als zijnde een Mord Sith ofzo. ;)
***
pi_156803119
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 oktober 2015 11:27 schreef TargaFlorio het volgende:

[..]

Die scene was van 2 afleveringen geleden. In de afgelopen aflevering was Storm nog springlevend.
Zou een rare volgorde zijn, maar het blijft Penoza dus alles kan. :D :P

Luther is inderdaad _O_ Ik vind het jammer dat zijn rol niet groter is.
Nee het is geen flash-forward.
Want El Amarillo zit ook in dat stukje, en die leeft nu niet meer, het was dus iemand anders.
pi_156807917
Ik denk dat die informant gewoon een onbekend iemand is. Als het iemand is die kort bij de mensen rondom Carmen staat dan hadden die zich wel zorgen gemaakt. De scene zal vooral bedoeld zijn om te laten zien dat Amarillo nergens voor terugdeinst en zwaar geweld gebruikt. Als de informant echt veel info over de dubbelrol van Carmen had verteld dan was Amarillo toch niet naar de ontmoeting met Carmen gegaan?
pi_156833159
Ik denk dat het gewoon een deleted scene is, die ze vergeten zijn uit de volgende-aflevering-trailer te halen ;)
pi_156844727
quote:
1s.gif Op zondag 11 oktober 2015 21:31 schreef Piebe het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_156845603
Eerste afleveringen vielen nog wat tegen maar de aflevering van afgelopen zondag was toch weer genieten.
Erg benieuwd wat het kartel nu gaat doen, die advocaat is niet bepaald voor de poes. ;)
Carmen kan nu denk ik wel fluiten naar het geld van Van Zon, vraag me ook af of ze Sandrina nog aan haar kant heeft staan.
In de preview een shot gezien met Berry en Boris, kennelijk heeft Boris zijn plannen overboord gezet.
Carmen zal nu ook wel doorhebben dat Justine met de Coach samenwerkt, ik hoop dat Justine gearresteerd wordt door Leeflang. :)
pi_156854850
quote:
0s.gif Op maandag 12 oktober 2015 11:14 schreef TargaFlorio het volgende:
Ben wel benieuwd of Boris net zo makkelijk wegkomt met moord als zijn moeder. :')
En zijn broer
  donderdag 15 oktober 2015 @ 21:58:18 #199
77508 Loserkid
Met dank aan Houniet.
pi_156862632
quote:
0s.gif Op donderdag 15 oktober 2015 17:20 schreef lars91 het volgende:

[..]

En zijn broer
Ik weet het echt niet meer, wie heeft Luus dan vermoord.. die oostblokkers? (dit is dus echt niet bijdehand bedoeld, ik weet het echt niet meer )
pi_156866017
Storm die geen bivakmuts opdoet wahhahahahahahah :') :') :')
forever mirin' - We’re not here to take part – we’re here to take over!
  donderdag 15 oktober 2015 @ 23:48:59 #201
421090 Zelfscanner
BONUSKAART: 2916420051893
pi_156866482
quote:
0s.gif Op donderdag 15 oktober 2015 23:32 schreef Seamonkey- het volgende:
Storm die geen bivakmuts opdoet wahhahahahahahah :') :') :')
Te duur
De kassamiep laten scannen is silver maar zelfscannen is goud!
pi_156872373
quote:
0s.gif Op donderdag 15 oktober 2015 21:58 schreef Loserkid het volgende:

[..]

Ik weet het echt niet meer, wie heeft Luus dan vermoord.. die oostblokkers? (dit is dus echt niet bijdehand bedoeld, ik weet het echt niet meer )
Die Oostblokkers, ja. Samen met Speedy
  vrijdag 16 oktober 2015 @ 11:44:49 #203
435226 Snuifdoos
Ooh lekkerbekjes
pi_156872392
Vraag me af of die tong van Justine de Vent in het script stond of improv was.

Als het in het script stond hadden ze misschien improv kunnen doen om de tong achterwege te laten.

Snap dat ze erop uit zijn te shockeren dit seizoen maar dit had ook weer niet gehoeven.
Je hebt helemaal gelijk
En ze smaken nét zo lekker als vroeger
  vrijdag 16 oktober 2015 @ 13:48:25 #204
93214 DeTolk
Elk puntje telt.
pi_156874782
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 oktober 2015 11:44 schreef Snuifdoos het volgende:
Vraag me af of die tong van Justine de Vent in het script stond of improv was.

?
pi_156875196
quote:
0s.gif Op donderdag 15 oktober 2015 23:32 schreef Seamonkey- het volgende:
Storm die geen bivakmuts opdoet wahhahahahahahah :') :') :')
misschien is het wel een mindgame
pi_156880258
quote:
1s.gif Op donderdag 15 oktober 2015 23:48 schreef Zelfscanner het volgende:

[..]

Te duur
Ze hadden beter de rollen van Simon en Atsma weg kunnen laten en voor dat geld meer schrijvers in kunnen huren om een beter script in elkaar te zetten.
pi_156890478
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_156890623
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_156890779
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 oktober 2015 18:32 schreef TargaFlorio het volgende:

[..]

Ze hadden beter de rollen van Simon en Atsma weg kunnen laten en voor dat geld meer schrijvers in kunnen huren om een beter script in elkaar te zetten.
Die van Atsma vooral. Gaat he-le-maal nergens over.
pi_156891889
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_156896033
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 oktober 2015 00:17 schreef Flitskikker het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_156896046
-O- Net nu het weer een beetje de goede kant op leek te gaan.
pi_156896282
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 oktober 2015 01:26 schreef Ajacied422 het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_156896321
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 oktober 2015 13:05 schreef bloodymary1 het volgende:
-O- Net nu het weer een beetje de goede kant op leek te gaan.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_156896391
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_156896410
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 oktober 2015 00:23 schreef Flitskikker het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_156896454
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 oktober 2015 13:28 schreef Flitskikker het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_156896482
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 oktober 2015 13:25 schreef Flitskikker het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_156896501
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 oktober 2015 13:36 schreef TargaFlorio het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 oktober 2015 13:38 schreef TargaFlorio het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_156896566
Houd eens op met die spoilers als je niet echt iets inhoudelijks verraadt! Leest zo irritant.

En vrouwen vinden er ook niks meer aan, tenminste ik niet.
pi_156896587
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 oktober 2015 13:42 schreef Flitskikker het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 oktober 2015 13:42 schreef Flitskikker het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_156896604
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 oktober 2015 13:47 schreef bloodymary1 het volgende:
Houd eens op met die spoilers als je niet echt iets inhoudelijks verraadt! Leest zo irritant.

En vrouwen vinden er ook niks meer aan, tenminste ik niet.
Heb je alle spoilers gelezen? Ik wil niet de pret voor anderen bederven dus gewoon in spoilers.
pi_156896614
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 oktober 2015 13:49 schreef TargaFlorio het volgende:

[..]

Heb je de spoilers gelezen? Ik wil niet de pret voor anderen bederven dus gewoon in spoilers.
Ja, en ik moet het nog kijken, maar 9 van de 10 dingen die jullie schrijven verraden niks.
pi_156896678
Een theorie wat betreft Aischa (gaat wat ver geef ik toe :D). Is ze niet gewoon het het kindermeisje van Van Zon. Maar in plaats van passen op de kinderen moet ze infiltreren bij de familie Walraven?
pi_156896975
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 oktober 2015 13:50 schreef bloodymary1 het volgende:

[..]

Ja, en ik moet het nog kijken, maar 9 van de 10 dingen die jullie schrijven verraden niks.
Gewoon voor de zekerheid.
Je kunt trouwens dubbelklikken op een spoiler om ze allemaal te openen.

quote:
0s.gif Op zaterdag 17 oktober 2015 13:54 schreef TargaFlorio het volgende:
Een theorie wat betreft Aischa (gaat wat ver geef ik toe :D). Is ze niet gewoon het het kindermeisje van Van Zon. Maar in plaats van passen op de kinderen moet ze infiltreren bij de familie Walraven?
Gaat wel erg ver. :P
pi_156897059
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 oktober 2015 14:15 schreef Flitskikker het volgende:

[..]

Gewoon voor de zekerheid.
Je kunt trouwens dubbelklikken op een spoiler om ze allemaal te openen.

[..]

Gaat wel erg ver. :P
Geweldig, nooit geweten! Bedankt Flitskikker, dat leest zoveel makkelijker.
  zaterdag 17 oktober 2015 @ 15:17:23 #227
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_156898140
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 oktober 2015 13:54 schreef TargaFlorio het volgende:
Een theorie wat betreft Aischa (gaat wat ver geef ik toe :D). Is ze niet gewoon het het kindermeisje van Van Zon. Maar in plaats van passen op de kinderen moet ze infiltreren bij de familie Walraven?
Ik denk dat ze journaliste is/wil zijn.
pi_156903575
Haha Storm bij Justine als hij vraagt of ze een kop koffie wilt hebben... 'ik weet dat je van zwart houdt' en daarna die blik van hem op die agent _O- _O_
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_156903698
Ik denk trouwens stiekem dat Leeflang het liefst Carmen keihard zou nemen :P
"You can call me Susan if it makes you happy"
  zaterdag 17 oktober 2015 @ 19:46:50 #230
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_156903935
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 oktober 2015 19:38 schreef TLC het volgende:
Ik denk trouwens stiekem dat Leeflang het liefst Carmen keihard zou nemen :P
Dat leek me al wel duidelijk :P
Op zondag 2 augustus 2015 22:19 schreef Qwea het volgende:
Mijn kut smaakt minder zuur dan dit bier.
pi_156907563
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 oktober 2015 19:38 schreef TLC het volgende:
Ik denk trouwens stiekem dat Leeflang het liefst Carmen keihard zou nemen :P
wie niet?
5 Ferrari's op videoband!
pi_156907614
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 oktober 2015 18:32 schreef TargaFlorio het volgende:

[..]

Ze hadden beter de rollen van Simon en Atsma weg kunnen laten en voor dat geld meer schrijvers in kunnen huren om een beter script in elkaar te zetten.
waarom. de mannen hebben carmen en de chick van el amarillo om te geilen, de vrouwen willen ook wat.
5 Ferrari's op videoband!
pi_156907650
quote:
0s.gif Op maandag 12 oktober 2015 11:14 schreef TargaFlorio het volgende:
Ben wel benieuwd of Boris net zo makkelijk wegkomt met moord als zijn moeder. :')
zou zomaar kunnen dat dit een droom was, en iedereen nog leeft....
5 Ferrari's op videoband!
  zaterdag 17 oktober 2015 @ 21:54:48 #234
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_156908207
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 oktober 2015 14:21 schreef bloodymary1 het volgende:

[..]

Geweldig, nooit geweten! Bedankt Flitskikker, dat leest zoveel makkelijker.
_O- ^O^

Luther en Leeflang zien allebei Carmen wel zitten
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
pi_156908272
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 oktober 2015 21:35 schreef Ferrari_Tape het volgende:

[..]

waarom. de mannen hebben carmen en de chick van el amarillo om te geilen, de vrouwen willen ook wat.
Jullie hebben Luther toch al?
  zaterdag 17 oktober 2015 @ 22:12:40 #236
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_156908721
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 oktober 2015 21:56 schreef TargaFlorio het volgende:

[..]

Jullie hebben Luther toch al?
En Storm, en Leeflang is ook niet onaantrekkelijk.

Atsma kan me dan weer gestolen worden :r
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_156912041
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 oktober 2015 13:36 schreef TargaFlorio het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_156916045
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  zondag 18 oktober 2015 @ 12:48:13 #239
308538 Piebe
Van alle markten thuis.
pi_156917981
quote:
0s.gif Op donderdag 15 oktober 2015 21:58 schreef Loserkid het volgende:

[..]

Ik weet het echt niet meer, wie heeft Luus dan vermoord.. die oostblokkers? (dit is dus echt niet bijdehand bedoeld, ik weet het echt niet meer )
Dat was toch meer Speedy?
En Luus die er een beetje als een mislukte Sonny Crocket bij liep.
Ja ja
  zondag 18 oktober 2015 @ 14:27:42 #240
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_156919983
"Je bent mooi" zeggen tegen die Aisha met het camerastandpunt direct op die neus.... _O- :')
Op zondag 2 augustus 2015 22:19 schreef Qwea het volgende:
Mijn kut smaakt minder zuur dan dit bier.
pi_156928571
Boortje!
SOONY
pi_156928670
Justine helpt even mee om een lijk te laten verdwijnen :')
SOONY
pi_156928804
quote:
1s.gif Op zondag 18 oktober 2015 20:29 schreef DKUp het volgende:
Justine helpt even mee om een lijk te laten verdwijnen :')
eerste stukje kon ik vanuit de keuken niet horen, alleen zien
maar ik gilde echt uit wtffff toen ik t zag
pi_156928852
Die neus van Luus is het gesprek aan het opnemen
pi_156928906
quote:
0s.gif Op zondag 18 oktober 2015 20:35 schreef lars91 het volgende:
Die neus van Luus is het gesprek aan het opnemen
duidelijk ja :')
waarom word zij zo snel vertrouwd?
pi_156928956
quote:
0s.gif Op zondag 18 oktober 2015 20:35 schreef lars91 het volgende:
Die neus van Luus is het gesprek aan het opnemen
Waarschijnlijk een dom journalistje of een Mexicaantje.
SOONY
pi_156929032
Advocaatje is de baas van het kartel
pi_156929144
quote:
1s.gif Op zondag 18 oktober 2015 20:37 schreef DKUp het volgende:

[..]

Waarschijnlijk een dom journalistje of een Mexicaantje.
ik denk eerder dochter van ovj
pi_156929203
als dat niet neuken wordt
pi_156929227
Na het privé leger nu ook hoertjes van Coach :')_!
SOONY
pi_156929228
Jopen!!
  Moderator zondag 18 oktober 2015 @ 20:45:06 #252
362868 crew  Slobeend
of all places
  zondag 18 oktober 2015 @ 20:45:37 #253
421090 Zelfscanner
BONUSKAART: 2916420051893
pi_156929254
quote:
1s.gif Op zondag 18 oktober 2015 20:45 schreef Slobeend het volgende:
Je voelt fijn :z
Zeggen ze meestal andersom :@
De kassamiep laten scannen is silver maar zelfscannen is goud!
pi_156929323
hee scheveningen!
pi_156929359
Luther zit bij de Mexicanen....
SOONY
  zondag 18 oktober 2015 @ 20:50:17 #256
448541 RodyTur10
minder zwart-wit denken
pi_156929405
Luther. Wtf. Als een amateur verrast. Lijkt bijna vrijwillig...
pi_156929431
quote:
0s.gif Op zondag 18 oktober 2015 20:50 schreef RodyTur10 het volgende:
Luther. Wtf. Als een amateur verrast. Lijkt bijna vrijwillig...
echt he, na al die chuck norris acties ineens dit
pi_156929435
Niet dus ):O
SOONY
pi_156929480
quote:
1s.gif Op zondag 18 oktober 2015 20:49 schreef DKUp het volgende:
Luther zit bij de Mexicanen....
Kan ik me niet voorstellen
pi_156929496
Die meid werkt voor Berry niet voor coach, denk ik
  zondag 18 oktober 2015 @ 20:53:30 #261
421090 Zelfscanner
BONUSKAART: 2916420051893
pi_156929526
Het is het vriendinnetje *O*
De kassamiep laten scannen is silver maar zelfscannen is goud!
  zondag 18 oktober 2015 @ 20:53:40 #262
308538 Piebe
Van alle markten thuis.
pi_156929537
Is Frits nu dood?
Ja ja
pi_156929544
Storm heeft gelijk. Het lek zit bij Sandrina en van Zon
pi_156929586
sandrina die carmen voor elke pik laat stikken :')
pi_156929592
quote:
1s.gif Op zondag 18 oktober 2015 20:53 schreef Piebe het volgende:
Is Frits nu dood?
Nee. Liep alweer rond.
Don't you love her madly?
pi_156929613
Wtf is dit
  zondag 18 oktober 2015 @ 20:56:15 #267
308538 Piebe
Van alle markten thuis.
pi_156929629
Poll: Wie gaat er dood in deze aflevering.
Simon
Frits
Kai
Dwayne
Berry
Luther
Sandrine
Conchita
Tussenstand:

Ook een poll maken? Klik hier
Ja ja
  zondag 18 oktober 2015 @ 20:58:26 #268
308538 Piebe
Van alle markten thuis.
pi_156929695
Luus gaat door het lint. :')
Ja ja
pi_156929823
Dr neus is nog groter dan dr tieten
pi_156929951
Dr man, dr vader, dr broer, dr zus, dr tweede man, dr stiefzoon dood. Maar Carmen heeft nu pas het gevoel dat ze iedereen aan het kwijtraken is.
Don't you love her madly?
pi_156929979
Dwayne is nog niet geweest ....
Nu wel ):O
SOONY
  zondag 18 oktober 2015 @ 21:05:09 #272
123170 alors
zlata1234
pi_156929987
Appa
know'm sayin?
×
word? word.
pi_156930003
appa!
pi_156930037
quote:
0s.gif Op zondag 18 oktober 2015 21:04 schreef Lovechild het volgende:
Dr man, dr vader, dr broer, dr zus, dr tweede man, dr stiefzoon dood. Maar Carmen heeft nu pas het gevoel dat ze iedereen aan het kwijtraken is.
:D :')
pi_156930044
Ze staat nu nog steeds te janken bij het graf van Frans, ooh nee :Y)
SOONY
pi_156930078
zo t kwartje valt hoor
pi_156930160
die verlepte kop van dr...
  zondag 18 oktober 2015 @ 21:10:42 #278
421090 Zelfscanner
BONUSKAART: 2916420051893
pi_156930194
Volgende dode volgende week
De kassamiep laten scannen is silver maar zelfscannen is goud!
pi_156930231
Luther gaat zo te zien niet dood, maar een katana door je flikker voel je geen kut van ):O
SOONY
  zondag 18 oktober 2015 @ 21:20:23 #280
333026 ZuidGrens
VI Hooligans
pi_156930556
Had wel verwacht dat die Dwayne wat harder aangepakt zou worden
  zondag 18 oktober 2015 @ 21:26:47 #281
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_156930764
quote:
0s.gif Op zondag 18 oktober 2015 20:52 schreef lars91 het volgende:
Die meid werkt voor Berry niet voor coach, denk ik
Dit dus, ze begon direct over weg gaan samen en stoppen met drugs.
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_156930896
Wat ik overigens raar vind is dat die Neus al met Lucien aanpapte toen Carmen nog in coma lag.
  zondag 18 oktober 2015 @ 21:31:40 #283
174940 W00fer
Maar echt
pi_156930950
Ik blijf de rol van Atsma bijzonder kort vinden.

Wel spannende aflevering, met het meisje van Boris :@

Overigens is Justine niet veel meer na vandaag denk ik.

Gek dat ze geen andere resources op het kartel zet.

En we wisten eigenlijk al dat van Zon met Dwayne samenwerkte, althans dat stond in de app.
Friettent dikke Willie, met Willie
pi_156934695
Schattige tetten
Pay close attention or else you'll miss what's happening
pi_156935175
Wie speelt Isa? Kan het nergens vinden...
Hard work never killed anybody, but why take a chance?
pi_156936936
quote:
1s.gif Op zondag 18 oktober 2015 23:21 schreef Leer2eK het volgende:
Wie speelt Isa? Kan het nergens vinden...
Geen idee... zocht ik ook al na haha.. Overigens wel mooi lichaam en ziet er goed uit !
  maandag 19 oktober 2015 @ 01:09:35 #287
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_156937151
quote:
1s.gif Op zondag 18 oktober 2015 23:21 schreef Leer2eK het volgende:
Wie speelt Isa? Kan het nergens vinden...
Is dat dat kind wat Boris in opdracht van de Coach versierde?
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  maandag 19 oktober 2015 @ 04:00:30 #288
378177 Kotsdrol
Feel the Misery...
pi_156937955
Sandrina met haar verlepte harses, mag voor mijn part de volgende aflevering het loodje leggen..
*Team Anti-Waaif*
pi_156938183
quote:
11s.gif Op maandag 19 oktober 2015 00:52 schreef GurbbNL het volgende:

[..]

Geen idee... zocht ik ook al na haha.. Overigens wel mooi lichaam en ziet er goed uit !
Leuk meisje inderdaad! Op IMDB wordt ze niet genoemd en op de Penoza Wikipedia ook niet. Hopelijk blijft ze er wel langer in :@


quote:
0s.gif Op maandag 19 oktober 2015 01:09 schreef golfer het volgende:

[..]

Is dat dat kind wat Boris in opdracht van de Coach versierde?
Denk dat we dezelfde bedoelen, maar was dat in opdracht van de coach? Dat heb ik dan ff gemist.
Hard work never killed anybody, but why take a chance?
pi_156938570
Godver d'r zijn weer een paar tieten in beeld en direct een aantal zolderkamerautisten van de leg hoor _O-
pi_156938964
quote:
2s.gif Op maandag 19 oktober 2015 08:47 schreef Loveless85 het volgende:
Godver d'r zijn weer een paar tieten in beeld en direct een aantal zolderkamerautisten van de leg hoor _O-
Echt he.
  maandag 19 oktober 2015 @ 09:55:13 #292
46383 Tiemie
sowieso wel!
pi_156939328
http://www.parool.nl/paro(...)seizoen-Penoza.dhtml
quote:
Zijn broer Lucien, gespeeld door Niels Gomperts, maakt zich in de serie zorgen om zijn broertje. Hij vindt zijn eigen rol dit seizoen een beetje saai. 'Ik heb in Penoza altijd problemen met meisjes. Nou, dat heb ik in het dagelijks leven ook al. Ik wil bijvoorbeeld wel een keer doodgeschreven worden. Misschien een toffe actiescène, waarin ik dan heel dramatisch en langzaam sterf.'
Graag.
pi_156939410
Dat artikel noemt Coach een acteur van grote statuur? _O-
Op die manier kan je heel de cast wel sterren noemen.
pi_156942069
quote:
0s.gif Op maandag 19 oktober 2015 10:01 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
Dat artikel noemt Coach een acteur van grote statuur? _O-
Op die manier kan je heel de cast wel sterren noemen.
Die is, samen met Atsma, nog wel de minst overtuigende acteur van dit seizoen. :')
Zelfs Lucien komt soms nog geloofwaardiger over. :')

Tevens:
quote:
Ze hadden een echte bad guy nodig. Dat ben ik.
:') !
pi_156942167
Ik kan bijna niet meer kijken als die coach in beeld is. En bij Boris heb ik hetzelfde. :r
pi_156942424
quote:
0s.gif Op maandag 19 oktober 2015 10:01 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
Dat artikel noemt Coach een acteur van grote statuur? _O-
Op die manier kan je heel de cast wel sterren noemen.
Sinds wanneer is Jacob Derwig geen acteur van statuur?
Moet je nog meer winnen dan een Gouden Kalf en een Louis d'Or?
Bij elke gelegenheid schreef fathank het volgende:
Ik ben toen op Lowlands halverwege 't optreden van Typhoon knock out gegaan.
  Moderator maandag 19 oktober 2015 @ 13:04:58 #297
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_156942488
Jacob Derwig is een geweldige acteur voor Nederlandse begrippen. Maar Lord-Ronddraai vind de Beatles ook overschat dus dan weet je het wel.
  maandag 19 oktober 2015 @ 13:15:44 #298
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_156942700
quote:
0s.gif Op maandag 19 oktober 2015 01:09 schreef golfer het volgende:

[..]

Is dat dat kind wat Boris in opdracht van de Coach versierde?
quote:
1s.gif Op maandag 19 oktober 2015 07:24 schreef Leer2eK het volgende:

Denk dat we dezelfde bedoelen, maar was dat in opdracht van de coach? Dat heb ik dan ff gemist.
Ze begon de volgende dag meteen over weg gaan en stoppen met drugs. Berry heeft meer tijd nodig om Boris los te kweken zegt hij tegen Carmen. Ik vermoed dan ook sterk dat het meisje voor Berry werkt.
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_156943491
quote:
2s.gif Op maandag 19 oktober 2015 08:47 schreef Loveless85 het volgende:
Godver d'r zijn weer een paar tieten in beeld en direct een aantal zolderkamerautisten van de leg hoor _O-
Functioneel naakt is niks mis mee :9 :Y) ^O^
Friettent dikke Willie, met Willie
  maandag 19 oktober 2015 @ 14:07:22 #300
333026 ZuidGrens
VI Hooligans
pi_156943785
quote:
1s.gif Op maandag 19 oktober 2015 13:04 schreef Slobeend het volgende:
Jacob Derwig is een geweldige acteur voor Nederlandse begrippen. Maar Lord-Ronddraai vind de Beatles ook overschat dus dan weet je het wel.
Vind hem ook een goede acteur. Het is gewoon jammer dat ze die rol zo ingevuld hebben, met die poppensnor en dat kapsel. Daar had gewoon veel meer ingezeten.
pi_156943796
quote:
1s.gif Op maandag 19 oktober 2015 13:04 schreef Slobeend het volgende:
Jacob Derwig is een geweldige acteur voor Nederlandse begrippen. Maar Lord-Ronddraai vind de Beatles ook overschat dus dan weet je het wel.
Hij is gewoon verkeerd gecast. Ik schiet nog steeds iedere keer in de lach als ik hem zie met dat foute snorretje en zijige stemmetje, en hij dan dé gangster van de serie moet voorstellen.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')