El Ghazi uit vorm is nog beter. Nogmaals, alleen deze week wat minder en gelijk "uit vorm".quote:Op maandag 5 oktober 2015 01:40 schreef JoseArcadio het volgende:
[..]
Narsingh is ook een kneus. Maar wel beter in vorm.
In Oranje viel hij echt vies tegen.quote:Op maandag 5 oktober 2015 01:40 schreef JoseArcadio het volgende:
[..]
Narsingh is ook een kneus. Maar wel beter in vorm.
Ik ben denk ik zijn grootste criticaster. Totaal geen Narsingh fan. Daar zul je mij dan ook niet over horen. Maar El Ghazi vind ik ook erg beperkt. Allemaal weinig gepolijst en doordacht. Erg druistig en wild. En als hij het niet heeft zie je hem helemaal niet.quote:Op maandag 5 oktober 2015 01:38 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Nou, vertel me dan even wat Narsingh vandaag (of tegen CSKA, of tegen NEC) voor wonderen heeft verricht?
Narsingh speelt altijd of hij zijn handtasje binnen heeft liggen. Is gewoon een kneus. Niet moeilijk om dan meer talent te hebben.quote:
Klopt. Vind het ook een draak van een speler verder maar El Ghazi verdient zijn uitverkiezing niet, puur om het feit dat hij al weken kut is, en niet een week. Dan liever weer een keer ergeren aan Narsingh, die verdient het meer op basis van zijn clubvorm dan El Ghazi. Op dit moment.quote:
Mwah jij vindt El Ghazi beperkt. Ik vind hem alles hebben. Snel, krachtig, goed schot, redelijk onvoorspelbaar.quote:Op maandag 5 oktober 2015 01:42 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik ben denk ik zijn grootste criticaster. Totaal geen Narsingh fan. Daar zul je mij dan ook niet over horen. Maar El Ghazi vind ik ook erg beperkt. Allemaal weinig gepolijst en doordacht. Erg druistig en wild. En als hij het niet heeft zie je hem helemaal niet.
Als je Narsingh op dit moment boven de topscorer van de eredivisie prefereert is je bril goed kapot.quote:Op maandag 5 oktober 2015 01:44 schreef JoseArcadio het volgende:
[..]
Klopt. Vind het ook een draak van een speler verder maar El Ghazi verdient zijn uitverkiezing niet, puur om het feit dat hij al weken kut is, en niet een week. Dan liever weer een keer ergeren aan Narsingh, die verdient het meer op basis van zijn clubvorm dan El Ghazi. Op dit moment.
Het gaat mij niet om een off day. Daar prik ik wel doorheen. Ik heb het over dat wilde, druistige, ongepolijste van hem. Ik ben geen fan.quote:Op maandag 5 oktober 2015 01:44 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Mwah jij vindt El Ghazi beperkt. Ik vind hem alles hebben. Snel, krachtig, goed schot, redelijk onvoorspelbaar.
Heeft als 20-jarige wel eens een off-day. Nou call the cops jongens.
Tja, ik heb niet zoveel aan die scorebordournalistiek. 7 keer ja, tegen degradatiekandidaten en middenmoters. El Ghazi is al weken hopeloos uit vorm man, dat zie jij toch ook als je Ajax kijkt? Er zit niet eens dreiging in, de laatste tijd.quote:Op maandag 5 oktober 2015 01:46 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Als je Narsingh op dit moment boven de topscorer van de eredivisie prefereert is je bril goed kapot.
Depay en El Ghazi op de flanken is heerlijk. Op ieder moment kan er zomaar gescoord worden of een voorzet worden gegeven.
Dan ben je een Messi > Ronaldo type of guy. Dat kan, maar het rendement van El Ghazi staat als een paal boven water. Kishna zag ik graag maar die had dan weer totaal geen rendement en dat is gewoon erg belangrijk.quote:Op maandag 5 oktober 2015 01:47 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Het gaat mij niet om een off day. Daar prik ik wel doorheen. Ik heb het over dat wilde, druistige, ongepolijste van hem. Ik ben geen fan.
Kishna was ik wel fan van. Net als ik Fischer in goede doen ook echt een klasse beter vindt en zelfs die Youness al verfijnder vindt.
Sinds wanneer geeft El Ghazi voorzetten?quote:Op maandag 5 oktober 2015 01:46 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Als je Narsingh op dit moment boven de topscorer van de eredivisie prefereert is je bril goed kapot.
Depay en El Ghazi op de flanken is heerlijk. Op ieder moment kan er zomaar gescoord worden of een voorzet worden gegeven.
Vandaag speelde hij zijn beste wedstrijd deze week. Tegen Molde was het drama en vorige week tegen Groningen was hij redelijk. Valt dus best mee eigenlijk.quote:Op maandag 5 oktober 2015 01:48 schreef JoseArcadio het volgende:
[..]
Tja, ik heb niet zoveel aan die scorebordournalistiek. 7 keer ja, tegen degradatiekandidaten en middenmoters. El Ghazi is al weken hopeloos uit vorm man, dat zie jij toch ook als je Ajax kijkt? Er zit niet eens dreiging in, de laatste tijd.
Klopt tegen Molde was het echt dramatisch kon nog geen bal fatsoenlijk aannemen.quote:Op maandag 5 oktober 2015 01:48 schreef JoseArcadio het volgende:
[..]
Tja, ik heb niet zoveel aan die scorebordournalistiek. 7 keer ja, tegen degradatiekandidaten en middenmoters. El Ghazi is al weken hopeloos uit vorm man, dat zie jij toch ook als je Ajax kijkt? Er zit niet eens dreiging in, de laatste tijd.
9 goals, 8 assists vorig seizoen.quote:Op maandag 5 oktober 2015 01:51 schreef Elan het volgende:
[..]
Sinds wanneer geeft El Ghazi voorzetten?
Depay en El Ghazi gaan constant naar binnen trekken en solo actie proberen.Voor een tegenstander die gegroepeerd en compact zal verdedigen is dat alleen maar relaxt.
Wij kijken naar andere wedstrijden, dat kan niet anders.quote:Op maandag 5 oktober 2015 01:52 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Vandaag speelde hij zijn beste wedstrijd deze week. Tegen Molde was het drama en vorige week tegen Groningen was hij redelijk. Valt dus best mee eigenlijk.
Mwah, Fischer vond ik vandaag erg matig bijvoorbeeld, maar sommigen vonden hem niet slecht (omdat die toevallig een keer op de paal schiet).quote:Op maandag 5 oktober 2015 01:53 schreef JoseArcadio het volgende:
[..]
Wij kijken naar andere wedstrijden, dat kan niet anders.
8 assist in een 433 is echt niet bijzonder dat haalde Ruben Schaken zelfs in zijn voorlaatste seizoen #bless.quote:Op maandag 5 oktober 2015 01:52 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
9 goals, 8 assists vorig seizoen.
Staat op rechts en is een rechtspoot, probeert vaker een voorzet dan een schot.
Haha, dan kijken we dus toch naar dezelfde wedstrijden, behalve als het op El Ghazi aankomt. Ben het met je eens vwb Fischer, Pereiro en Hendrix.quote:Op maandag 5 oktober 2015 01:54 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Mwah, Fischer vond ik vandaag erg matig bijvoorbeeld, maar sommigen vonden hem niet slecht (omdat die toevallig een keer op de paal schiet).
Ik kijk denk ik naar andere dingen, vond Pereiro vandaag bijvoorbeeld ook niet zo goed.
Hendrix was motm voor mij.
Ik kijk wellicht anders naar wedstrijden. Maar El Ghazi is voor mij een 20-jarige die nog veel stappen moet zetten en zo beoordeel ik hem ook.
Nou als je dan EL Ghazi bekijkt. Die Brenet ook nog weleens voorbij dribelde en naar binnen ging bijv. ( voor eerste helft) Dan speelde die toch beter dan onzichtbare Klaassen, Fischer en Milik?quote:Op maandag 5 oktober 2015 01:56 schreef JoseArcadio het volgende:
[..]
Haha, dan kijken we dus toch naar dezelfde wedstrijden, behalve als het op El Ghazi aankomt. Ben het met je eens vwb Fischer, Pereiro en Hendrix.
Dijks wisselt goeie fases nog teveel af met slechte imo. Maar als hij zo doorgaat is hij de vaste 2e keus achter Jetro.quote:Op maandag 5 oktober 2015 01:58 schreef Elan het volgende:
Eigenlijk moet je Dijks ook oproepen ipv Kongolo das uiteindelijk meer een CV
Vond het eerlijk gezegd allemaal kut vandaag, op Tete na, en Dijks af en toe. Niemand onttrok zich aan de malaise. Klaassen is ook vreselijk onzichtbaar, het hele seizoen al. Zelfs Cillessen lijkt niet in zijn normale doen maar ik kan niet precies zeggen waarom. Hij is te makkelijk te passeren dit seizoen.quote:Op maandag 5 oktober 2015 01:58 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Nou als je dan EL Ghazi bekijkt. Die Brenet ook nog weleens voorbij dribelde en naar binnen ging bijv. ( voor eerste helft) Dan speelde die toch beter dan onzichtbare Klaassen, Fischer en Milik?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |