El Ghazi uit vorm is nog beter. Nogmaals, alleen deze week wat minder en gelijk "uit vorm".quote:Op maandag 5 oktober 2015 01:40 schreef JoseArcadio het volgende:
[..]
Narsingh is ook een kneus. Maar wel beter in vorm.
In Oranje viel hij echt vies tegen.quote:Op maandag 5 oktober 2015 01:40 schreef JoseArcadio het volgende:
[..]
Narsingh is ook een kneus. Maar wel beter in vorm.
Ik ben denk ik zijn grootste criticaster. Totaal geen Narsingh fan. Daar zul je mij dan ook niet over horen. Maar El Ghazi vind ik ook erg beperkt. Allemaal weinig gepolijst en doordacht. Erg druistig en wild. En als hij het niet heeft zie je hem helemaal niet.quote:Op maandag 5 oktober 2015 01:38 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Nou, vertel me dan even wat Narsingh vandaag (of tegen CSKA, of tegen NEC) voor wonderen heeft verricht?
Narsingh speelt altijd of hij zijn handtasje binnen heeft liggen. Is gewoon een kneus. Niet moeilijk om dan meer talent te hebben.quote:
Klopt. Vind het ook een draak van een speler verder maar El Ghazi verdient zijn uitverkiezing niet, puur om het feit dat hij al weken kut is, en niet een week. Dan liever weer een keer ergeren aan Narsingh, die verdient het meer op basis van zijn clubvorm dan El Ghazi. Op dit moment.quote:
Mwah jij vindt El Ghazi beperkt. Ik vind hem alles hebben. Snel, krachtig, goed schot, redelijk onvoorspelbaar.quote:Op maandag 5 oktober 2015 01:42 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik ben denk ik zijn grootste criticaster. Totaal geen Narsingh fan. Daar zul je mij dan ook niet over horen. Maar El Ghazi vind ik ook erg beperkt. Allemaal weinig gepolijst en doordacht. Erg druistig en wild. En als hij het niet heeft zie je hem helemaal niet.
Als je Narsingh op dit moment boven de topscorer van de eredivisie prefereert is je bril goed kapot.quote:Op maandag 5 oktober 2015 01:44 schreef JoseArcadio het volgende:
[..]
Klopt. Vind het ook een draak van een speler verder maar El Ghazi verdient zijn uitverkiezing niet, puur om het feit dat hij al weken kut is, en niet een week. Dan liever weer een keer ergeren aan Narsingh, die verdient het meer op basis van zijn clubvorm dan El Ghazi. Op dit moment.
Het gaat mij niet om een off day. Daar prik ik wel doorheen. Ik heb het over dat wilde, druistige, ongepolijste van hem. Ik ben geen fan.quote:Op maandag 5 oktober 2015 01:44 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Mwah jij vindt El Ghazi beperkt. Ik vind hem alles hebben. Snel, krachtig, goed schot, redelijk onvoorspelbaar.
Heeft als 20-jarige wel eens een off-day. Nou call the cops jongens.
Tja, ik heb niet zoveel aan die scorebordournalistiek. 7 keer ja, tegen degradatiekandidaten en middenmoters. El Ghazi is al weken hopeloos uit vorm man, dat zie jij toch ook als je Ajax kijkt? Er zit niet eens dreiging in, de laatste tijd.quote:Op maandag 5 oktober 2015 01:46 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Als je Narsingh op dit moment boven de topscorer van de eredivisie prefereert is je bril goed kapot.
Depay en El Ghazi op de flanken is heerlijk. Op ieder moment kan er zomaar gescoord worden of een voorzet worden gegeven.
Dan ben je een Messi > Ronaldo type of guy. Dat kan, maar het rendement van El Ghazi staat als een paal boven water. Kishna zag ik graag maar die had dan weer totaal geen rendement en dat is gewoon erg belangrijk.quote:Op maandag 5 oktober 2015 01:47 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Het gaat mij niet om een off day. Daar prik ik wel doorheen. Ik heb het over dat wilde, druistige, ongepolijste van hem. Ik ben geen fan.
Kishna was ik wel fan van. Net als ik Fischer in goede doen ook echt een klasse beter vindt en zelfs die Youness al verfijnder vindt.
Sinds wanneer geeft El Ghazi voorzetten?quote:Op maandag 5 oktober 2015 01:46 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Als je Narsingh op dit moment boven de topscorer van de eredivisie prefereert is je bril goed kapot.
Depay en El Ghazi op de flanken is heerlijk. Op ieder moment kan er zomaar gescoord worden of een voorzet worden gegeven.
Vandaag speelde hij zijn beste wedstrijd deze week. Tegen Molde was het drama en vorige week tegen Groningen was hij redelijk. Valt dus best mee eigenlijk.quote:Op maandag 5 oktober 2015 01:48 schreef JoseArcadio het volgende:
[..]
Tja, ik heb niet zoveel aan die scorebordournalistiek. 7 keer ja, tegen degradatiekandidaten en middenmoters. El Ghazi is al weken hopeloos uit vorm man, dat zie jij toch ook als je Ajax kijkt? Er zit niet eens dreiging in, de laatste tijd.
Klopt tegen Molde was het echt dramatisch kon nog geen bal fatsoenlijk aannemen.quote:Op maandag 5 oktober 2015 01:48 schreef JoseArcadio het volgende:
[..]
Tja, ik heb niet zoveel aan die scorebordournalistiek. 7 keer ja, tegen degradatiekandidaten en middenmoters. El Ghazi is al weken hopeloos uit vorm man, dat zie jij toch ook als je Ajax kijkt? Er zit niet eens dreiging in, de laatste tijd.
9 goals, 8 assists vorig seizoen.quote:Op maandag 5 oktober 2015 01:51 schreef Elan het volgende:
[..]
Sinds wanneer geeft El Ghazi voorzetten?
Depay en El Ghazi gaan constant naar binnen trekken en solo actie proberen.Voor een tegenstander die gegroepeerd en compact zal verdedigen is dat alleen maar relaxt.
Wij kijken naar andere wedstrijden, dat kan niet anders.quote:Op maandag 5 oktober 2015 01:52 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Vandaag speelde hij zijn beste wedstrijd deze week. Tegen Molde was het drama en vorige week tegen Groningen was hij redelijk. Valt dus best mee eigenlijk.
Mwah, Fischer vond ik vandaag erg matig bijvoorbeeld, maar sommigen vonden hem niet slecht (omdat die toevallig een keer op de paal schiet).quote:Op maandag 5 oktober 2015 01:53 schreef JoseArcadio het volgende:
[..]
Wij kijken naar andere wedstrijden, dat kan niet anders.
8 assist in een 433 is echt niet bijzonder dat haalde Ruben Schaken zelfs in zijn voorlaatste seizoen #bless.quote:Op maandag 5 oktober 2015 01:52 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
9 goals, 8 assists vorig seizoen.
Staat op rechts en is een rechtspoot, probeert vaker een voorzet dan een schot.
Haha, dan kijken we dus toch naar dezelfde wedstrijden, behalve als het op El Ghazi aankomt. Ben het met je eens vwb Fischer, Pereiro en Hendrix.quote:Op maandag 5 oktober 2015 01:54 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Mwah, Fischer vond ik vandaag erg matig bijvoorbeeld, maar sommigen vonden hem niet slecht (omdat die toevallig een keer op de paal schiet).
Ik kijk denk ik naar andere dingen, vond Pereiro vandaag bijvoorbeeld ook niet zo goed.
Hendrix was motm voor mij.
Ik kijk wellicht anders naar wedstrijden. Maar El Ghazi is voor mij een 20-jarige die nog veel stappen moet zetten en zo beoordeel ik hem ook.
Nou als je dan EL Ghazi bekijkt. Die Brenet ook nog weleens voorbij dribelde en naar binnen ging bijv. ( voor eerste helft) Dan speelde die toch beter dan onzichtbare Klaassen, Fischer en Milik?quote:Op maandag 5 oktober 2015 01:56 schreef JoseArcadio het volgende:
[..]
Haha, dan kijken we dus toch naar dezelfde wedstrijden, behalve als het op El Ghazi aankomt. Ben het met je eens vwb Fischer, Pereiro en Hendrix.
Dijks wisselt goeie fases nog teveel af met slechte imo. Maar als hij zo doorgaat is hij de vaste 2e keus achter Jetro.quote:Op maandag 5 oktober 2015 01:58 schreef Elan het volgende:
Eigenlijk moet je Dijks ook oproepen ipv Kongolo das uiteindelijk meer een CV
Vond het eerlijk gezegd allemaal kut vandaag, op Tete na, en Dijks af en toe. Niemand onttrok zich aan de malaise. Klaassen is ook vreselijk onzichtbaar, het hele seizoen al. Zelfs Cillessen lijkt niet in zijn normale doen maar ik kan niet precies zeggen waarom. Hij is te makkelijk te passeren dit seizoen.quote:Op maandag 5 oktober 2015 01:58 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Nou als je dan EL Ghazi bekijkt. Die Brenet ook nog weleens voorbij dribelde en naar binnen ging bijv. ( voor eerste helft) Dan speelde die toch beter dan onzichtbare Klaassen, Fischer en Milik?
Willems komt goed uit de voeten in een 532 lekker constant opkomen Dijks is verdedigend beter dan Willems en aangezien Blind perse 433 wil spelen gaan daar ruimtes ontstaan.quote:Op maandag 5 oktober 2015 01:59 schreef JoseArcadio het volgende:
[..]
Dijks wisselt goeie fases nog teveel af met slechte imo. Maar als hij zo doorgaat is hij de vaste 2e keus achter Jetro.
Willems heeft de naam dat ie niet kan verdedigen, maar dat valt best mee. Dat vind ik echt een hele moderne, complete back.quote:Op maandag 5 oktober 2015 02:02 schreef Elan het volgende:
[..]
Willems komt goed uit de voeten in een 532 lekker constant opkomen Dijks is verdedigend beter dan Willems en aangezien Blind perse 433 wil spelen gaan daar ruimtes ontstaan.
Die is gefrustreerd omdat er geen toptransfer gekomen is deze zomer.quote:Op maandag 5 oktober 2015 02:01 schreef JoseArcadio het volgende:
[..]
Vond het eerlijk gezegd allemaal kut vandaag, op Tete na, en Dijks af en toe. Niemand onttrok zich aan de malaise. Klaassen is ook vreselijk onzichtbaar, het hele seizoen al. Zelfs Cillessen lijkt niet in zijn normale doen maar ik kan niet precies zeggen waarom. Hij is te makkelijk te passeren dit seizoen.
Denk ik ook. Je ziet aan hem dat ie niet lekker in zijn vel zit.quote:Op maandag 5 oktober 2015 02:04 schreef Elan het volgende:
[..]
Die is gefrustreerd omdat er geen toptransfer gekomen is deze zomer.
En dat gezeik over die penalty's begint ook een eigen leven te leiden.
Ligt aan je centrum, zolang dat prima staat no worries anders is dat constante opkomen vrij riskant.quote:Op maandag 5 oktober 2015 02:03 schreef JoseArcadio het volgende:
[..]
Willems heeft de naam dat ie niet kan verdedigen, maar dat valt best mee. Dat vind ik echt een hele moderne, complete back.
Mwah Tete vond ik wel goed, Veltman verdedigend goed, passend dramatisch. Riedewald degelijk, Bazoer een 7. Gudelj, Fischer, Schone, Milik en Klaassen vond ik dramatisch.Younes, El Ghazi, Serero en Dijks een 5.5.quote:Op maandag 5 oktober 2015 02:01 schreef JoseArcadio het volgende:
[..]
Vond het eerlijk gezegd allemaal kut vandaag, op Tete na, en Dijks af en toe. Niemand onttrok zich aan de malaise. Klaassen is ook vreselijk onzichtbaar, het hele seizoen al. Zelfs Cillessen lijkt niet in zijn normale doen maar ik kan niet precies zeggen waarom. Hij is te makkelijk te passeren dit seizoen.
Tete - De Vrij - geen idee - Willems. Als we nu nog een goede lcv vinden (weet niet of Vrij-Riedewald gaat werken) dan hebben we de beste verdediging sinds de 90's.quote:Op maandag 5 oktober 2015 02:05 schreef Elan het volgende:
[..]
Ligt aan je centrum, zolang dat prima staat no worries anders is dat constante opkomen vrij riskant.
Riedewald is de hoofdschuldige aan beide treffers. Speelde ondanks die fouten idd best oké, maarja, 2 fouten die keihard worden afgestraft.quote:Op maandag 5 oktober 2015 02:06 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Mwah Tete vond ik wel goed, Veltman verdedigend goed, passend dramatisch. Riedewald degelijk, Bazoer een 7. Gudelj, Fischer, Schone, Milik en Klaassen vond ik dramatisch.Younes, El Ghazi, Serero en Dijks een 5.5.
Maar ja wel vies veel tegendoelpunten nu hé.quote:Op maandag 5 oktober 2015 02:08 schreef JoseArcadio het volgende:
[..]
Tete - De Vrij - geen idee - Willems. Als we nu nog een goede lcv vinden (weet niet of Vrij-Riedewald gaat werken) dan hebben we de beste verdediging sinds de 90's.
Ach hoofdschuldige is altijd lastig. Als je op randje 16 staat en er komt een steekpassje tussendoor. Dat krijg je als je onder druk staat. Heeft er meer mee te maken dat cilessen tegenwoordig zo klein is als een zakdoekje. Niks meer van over die jongen.quote:Op maandag 5 oktober 2015 02:09 schreef JoseArcadio het volgende:
[..]
Riedewald is de hoofdschuldige aan beide treffers. Speelde ondanks die fouten idd best oké, maarja, 2 fouten die keihard worden afgestraft.
Ligt ook aan je middenveld. Je kunt niet ongestraft met Affelay en Sneijder als centrale middenvelders spelen. Als je middenveld bijvoorbeeld in een ruit gaat spelenquote:Op maandag 5 oktober 2015 02:12 schreef Elan het volgende:
[..]
Maar ja wel vies veel tegendoelpunten nu hé.
Zou lekker weer met 5 verdedigers gaan spelen eventueel Blind of Willems op linksback Bazoer middenveld als controleur en Janmaat of Karsdorp op rechts.
In een 433 is die Tete wel weer een baasje omdat die verdedigend niet snel zal verzaken.
Als je met vier verdediger wil spelen kom je al vrij snel op een centrum de Vrij-Vlaar uit. Backs lijkt me ook geen discussie op dit moment, mits Willems na zijn blessure weer op niveau is. Willems is zowel aanvallend als verdedigend gewoon de beste LB die we hebben, zeker als snelheid ook nodig is.quote:Op maandag 5 oktober 2015 02:08 schreef JoseArcadio het volgende:
[..]
Tete - De Vrij - geen idee - Willems. Als we nu nog een goede lcv vinden (weet niet of Vrij-Riedewald gaat werken) dan hebben we de beste verdediging sinds de 90's.
Nee. Gewoon nee. 3 van de 4 zijn niet goed genoeg en de vierde nog niet constant genoeg. Al geef ik toe dat het middenveld een zorgenkindje is.quote:Op maandag 5 oktober 2015 02:17 schreef JoseArcadio het volgende:
[..]
Ligt ook aan je middenveld. Je kunt niet ongestraft met Affelay en Sneijder als centrale middenvelders spelen. Als je middenveld bijvoorbeeld in een ruit gaat spelen
Blind
Clasie Bazoer
Wijnaldum
Dan krijg je sowieso veel minder doelpunten om je oren.
Als je uit oss komt ben je voor topquote:Op zondag 4 oktober 2015 23:32 schreef Pino0 het volgende:
[..]
Glory hunters / succes supporters.
Op Facebook ook zo veel mensen en die komen bijvoorbeeld uit Nijmegen en zijn daar ook geboren, maar zijn voor Ajax ipv NEC.
Dat vind ik gewoon triest.
Sneijder ipv bozoer en het kan wel.quote:Op maandag 5 oktober 2015 06:26 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Nee. Gewoon nee. 3 van de 4 zijn niet goed genoeg en de vierde nog niet constant genoeg. Al geef ik toe dat het middenveld een zorgenkindje is.
Laat Bazoer dan staan. Die heeft tenminste nog potentie. Haal Clasie of Wijnaldum er maar uit dan.quote:Op maandag 5 oktober 2015 06:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Sneijder ipv bozoer en het kan wel.
We hebben gewoon niet beter
Helaas geldt dat voor 80% van de huidige selectie.quote:Op maandag 5 oktober 2015 08:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
Wijnaldum kan er niks van. Die moet je nooit meer oproepen voor Oranje. Heeft nooit wat toegevoegd.
Wil je het liever over afgelopen weekend hebben dan ?quote:Op maandag 5 oktober 2015 09:21 schreef Vjenne12345 het volgende:
Heej apen, kunnen jullie over oranje praten in een ander topic? Lees al drie pagina's wat de opstelling daar moet zijn.
Prima hoor, kunnen we het weer over Ajax-PSV hebben.quote:Op maandag 5 oktober 2015 09:21 schreef Vjenne12345 het volgende:
Heej apen, kunnen jullie over oranje praten in een ander topic? Lees al drie pagina's wat de opstelling daar moet zijn.
Ik vraag me altijd bij jou af hoe je je dag nou verder vult. Je komt continu in ieder topic van de traditionele top 3 een beetje de ultieme betweter uithangen. En in je 'eigen' PSV topic een beetje schermen met wat vage kennissen met inside info, en je weet zogezegd zo goed dat die-en-die jongen zulke goede gozers zijn, ook al lijkt 't er niet op.quote:Op maandag 5 oktober 2015 09:25 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Prima hoor, kunnen we het weer over Ajax-PSV hebben.
Mooie pot, Ajax echt helemaal naar de klote gespeeld. 1-2 was eigenlijk nog een schande voor PSV, hadden er minimaal 4 moeten maken tegen dit zwalkende ploegje.
Nee clasie is lekker danquote:Op maandag 5 oktober 2015 08:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
Wijnaldum kan er niks van. Die moet je nooit meer oproepen voor Oranje. Heeft nooit wat toegevoegd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |