SPOILER: Kampioen afbeeldingen 2010/2011, 2011/2012, 2012/2013 en 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2014/2015Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Moest lachen.quote:Op zondag 4 oktober 2015 22:06 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Jetro mag de schoenen van Dijks nog niet eens poetsen.Ik ben inmiddels overleden.![]()
Eens. Geeft ook een compleet verkeerd signaal af wat mij betreft.quote:Op zondag 4 oktober 2015 22:10 schreef Sunri5e het volgende:
El Ghazi op dit moment oproepen voor oranje is op zichzelf al een grote blamage.Het is beter dat je chillt vandaag![]()
Dat hadden we zonder Studio Voetbal ook wel vast kunnen stellen geloof ikquote:Op zondag 4 oktober 2015 22:35 schreef Scorpie het volgende:
De kenners bij Studio Voetbal: Ajax was ultiem kut en de scouting is dramatisch.
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Ajax wordt finaal afgemaakt in Studio Voetbal, ja okee Studio Voetbal.
Alleen al de opmerking
PSV heeft beter ingekocht voor 4-3-3 systeem dan Ajax![]()
Wel een goed punt tho
Lestienne, Pereiro, Guardado, Moreno... Allemaal spelers die Ajax best kan betalen![]()
En terecht, had er sowieso al bij moeten zittenquote:Op zondag 4 oktober 2015 22:35 schreef Tagliano het volgende:
Bazoer als vervanger van Klaassen in Oranje![]()
Ik word een beetje moe van die 'kenners' die telkens reageren op een enkele wedstrijd. Feit is wel dat Ajax vandaag tactisch niet goed voor de dag kwam, en dat Frank maar blijft klungelen met de spitspositie en zijn wissels... misschien is het voor alle partijen wel gewoon het beste als Liverpool hem nu binnen haalt... tactisch lijkt hij toch iets te rechtlijnig en weinig flexibelOp maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!![]()
Goede spelers zijn onhaalbaar voor Ajax.quote:Op zondag 4 oktober 2015 22:38 schreef Frozen-assassin het volgende:
Wel een goed punt tho
Lestienne, Pereiro, Guardado, Moreno... Allemaal spelers die Ajax best kan betalen
Dit niet wetenHebben Marc en Frank toch genoeg gezegd!!!!
Oh.![]()
Hard gelachenquote:Op zondag 4 oktober 2015 22:40 schreef FritzWepper het volgende:
Studio Voetbal![]()
Wat een aidsprogramma is dat zeg, ik kijk nog liever een wedstrijd van Ajax.Oh.![]()
Hebben ze volkomen gelijk in. Ajax heeft gewoon een kut aankoopbeleid.quote:Op zondag 4 oktober 2015 22:37 schreef Frozen-assassin het volgende:
Alleen al de opmerking
PSV heeft beter ingekocht voor 4-3-3 systeem dan Ajax![]()
Over twee weken wint Ajax van Heracles en speelt PSV weer gelijk en dan lullen ze weer compleet andersquote:Op zondag 4 oktober 2015 22:37 schreef Frozen-assassin het volgende:
Alleen al de opmerking
PSV heeft beter ingekocht voor 4-3-3 systeem dan AjaxOp maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Ze reageren nu op dit seizoen, en dat is gewoon pure aids. Ajax onwaardig.quote:Op zondag 4 oktober 2015 22:39 schreef TheVulture het volgende:
Ik word een beetje moe van die 'kenners' die telkens reageren op een enkele wedstrijd. Feit is wel dat Ajax vandaag tactisch niet goed voor de dag kwam, en dat Frank maar blijft klungelen met de spitspositie en zijn wissels... misschien is het voor alle partijen wel gewoon het beste als Liverpool hem nu binnen haalt... tactisch lijkt hij toch iets te rechtlijnig en weinig flexibel![]()
Ik zag net weer een lijstje van alle aankopen op Ajax Netwerk.quote:Op zondag 4 oktober 2015 22:40 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Hebben ze volkomen gelijk in. Ajax heeft gewoon een kut aankoopbeleid.
Even gehuild.Oh.![]()
Studio Voetbal is wel vreselijk opportunistisch jaquote:Op zondag 4 oktober 2015 22:40 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Over twee weken wint Ajax van Heracles en speelt PSV weer gelijk en dan lullen ze weer compleet anders
Oh.![]()
Aankoopbeleid moet echt beter hoor, jeugdspelers moeten ze ook blijven halen, maar wanneer er een haalbare speler is die serieus beter is dan de huidige moet die gewoon gehaald worden.![]()
Ach tot op heden vind ik Ajax beter voor de dag komen dan vorig seizoen qua spelopvatting, maar juist vandaag meent Frank het weer anders te moeten doen met een meer beweeglijke spits... Ik heb Fischer amper gezien vandaag, en daarnaast bijna geen voorzetten.quote:Op zondag 4 oktober 2015 22:41 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ze reageren nu op dit seizoen, en dat is gewoon pure aids. Ajax onwaardig.Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Ze moeten eens meer durven te scouten in het buitenland. En er zijn ook echt wel spelers te halen van een jaar of 28 die goed genoeg zijn voor Ajax. Alsof Ajax en de Eredivisie zo'n hoog niveau hebben dat dat onmogelijk isquote:Op zondag 4 oktober 2015 22:42 schreef Frozen-assassin het volgende:
Aankoopbeleid moet echt beter hoor, jeugdspelers moeten ze ook blijven halen, maar wanneer er een haalbare speler is die serieus beter is dan de huidige moet die gewoon gehaald worden..
Maar met Marc en Frank gaat dit nooit lukken.Oh.![]()
Pure kapitaalvernietiging.quote:Op zondag 4 oktober 2015 22:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik zag net weer een lijstje van alle aankopen op Ajax Netwerk.
Even gehuild.![]()
Joh, ik weet niet beter. Vanaf 1995 is het al kut met peren qua aankopen, af en toe zit er een aardige zomer tussen zoals 2001, maar over het algemeen is het diep- en dieptriest.quote:Het is beter dat je chillt vandaag![]()
Vind het trouwens raar dat Bazoer wordt opgeroepen. Ventje is 18 jaar oud en nu moet ie ons opeens naar het EK gaan schietenLaat hem lekker nog een heel seizoen bij ons spelen zonder al dat gezeik van het NL elftal erbij.
Het is beter dat je chillt vandaag![]()
Wie danquote:Op zondag 4 oktober 2015 22:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ze moeten eens meer durven te scouten in het buitenland. En er zijn ook echt wel spelers te halen van een jaar of 28 die goed genoeg zijn voor Ajax. Alsof Ajax en de Eredivisie zo'n hoog niveau hebben dat dat onmogelijk is.
Maar met Marc en Frank gaat dit nooit lukken.![]()
Achteraf kun je zeggen dat De Jong wel gehaald moest worden. Is natuurlijk wel makkelijk achterafMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Zeker maar het is niet zo dat er veel van dat soort buitenkansjes rondlopen en dan moet je er ook nog maar net plek voor hebben op die positie als ze er zijn.quote:Op zondag 4 oktober 2015 23:12 schreef Caland het volgende:
[..]
Zo'n Guardado is toch best een leuke speler.![]()
Sorry, maar Frank en Marc zeggen bij voorbaat dat spelers zoals Guardado onhaalbaar zijn voor Nederlandse clubs. Die instelling nekt je gewoon.quote:Op zondag 4 oktober 2015 23:14 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Zeker maar het is niet zo dat er veel van dat soort buitenkansjes rondlopen en dan moet je er ook nog maar net plek voor hebben op die positie als ze er zijn.![]()
Pelle was de laatste jaren toch wel de ideale Ajax-spits geweest.quote:Op zondag 4 oktober 2015 23:13 schreef Tagliano het volgende:
Achteraf kun je zeggen dat De Jong wel gehaald moest worden. Is natuurlijk wel makkelijk achterafVBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Die was gister echt heel goed, beste man op het veld. Toch knap hoe hij zich heeft herpakt.quote:Op zondag 4 oktober 2015 23:15 schreef Caland het volgende:
[..]
Pelle was de laatste jaren toch wel de ideale Ajax-spits geweest.Het is beter dat je chillt vandaag![]()
Had ook prima gepast inderdaad, qua type spits in ieder gevalquote:Op zondag 4 oktober 2015 23:15 schreef Caland het volgende:
[..]
Pelle was de laatste jaren toch wel de ideale Ajax-spits geweest.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Keiharde waarheid dit.quote:Op zondag 4 oktober 2015 23:15 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Sorry, maar Frank en Marc zeggen bij voorbaat dat spelers zoals Guardado onhaalbaar zijn voor Nederlandse clubs. Die instelling nekt je gewoon.Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole![]()
Ja wie anders dan?quote:Op zondag 4 oktober 2015 22:56 schreef JoseArcadio het volgende:
Vind het trouwens raar dat Bazoer wordt opgeroepen. Ventje is 18 jaar oud en nu moet ie ons opeens naar het EK gaan schietenLaat hem lekker nog een heel seizoen bij ons spelen zonder al dat gezeik van het NL elftal erbij.
Charlie: How's it going in there?
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole![]()
Jep inderdaad achteraf. Vond het terecht dat we hem afwezen, PSV heeft de gok met hem genomen en hij pakte zeer goed uit.quote:Op zondag 4 oktober 2015 23:13 schreef Tagliano het volgende:
Achteraf kun je zeggen dat De Jong wel gehaald moest worden. Is natuurlijk wel makkelijk achteraf![]()
Had in het begin ook echt moeite wel, maar achteraf was dat het waard natuurlijkquote:Op zondag 4 oktober 2015 23:19 schreef Brammess het volgende:
[..]
Jep inderdaad achteraf. Vond het terecht dat we hem afwezen, PSV heeft de gok met hem genomen en hij pakte zeer goed uit.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
De man die altijd geblesseerd is en als hij niet geblesseerd is nog steeds niet kan lopenquote:Op zondag 4 oktober 2015 23:20 schreef Heeinz het volgende:
We hebben anders wel mooi Sanogo binnengehaaldMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
De Guzman, Van Ginkel, Nigel. Ben ook niet echt kapot van die spelers maar ik vind vooral de timing ongelukkig. Je hebt al een jonge selectie en je MOET deze wedstrijden winnen. Geef hem gewoon een vriendschappelijk potje, niet de 2 belangrijkste wedstrijden van het jaar.quote:Het is beter dat je chillt vandaag![]()
Nou om eerlijk te zijn zou ik gewoon verder kijken dan EK kwalificatie. Laten we wel zijn, Bazoer wordt gewoon een belangrijke international in de toekomst. Gewoon oproepen joh. Het is Kazachstan maar, Guzmán, de jong allemaal lood om oud ijzer.quote:Op zondag 4 oktober 2015 23:23 schreef JoseArcadio het volgende:
[..]
De Guzman, Van Ginkel, Nigel. Ben ook niet echt kapot van die spelers maar ik vind vooral de timing ongelukkig. Je hebt al een jonge selectie en je MOET deze wedstrijden winnen. Geef hem gewoon een vriendschappelijk potje, niet de 2 belangrijkste wedstrijden van het jaar.Charlie: How's it going in there?
Het is IJsland maar. Het is Tsjechië maar. Het is Turkije maar. We zitten niet in de positie om te onderschatten.quote:Op zondag 4 oktober 2015 23:28 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Nou om eerlijk te zijn zou ik gewoon verder kijken dan EK kwalificatie. Laten we wel zijn, Bazoer wordt gewoon een belangrijke international in de toekomst. Gewoon oproepen joh. Het is Kazachstan maar, Guzmán, de jong allemaal lood om oud ijzer.Het is beter dat je chillt vandaag![]()
Nee maar alsof het selecteren van Bazoer ipv de Guzmán of nigel dan een halve neuk uitmaakt.quote:Op zondag 4 oktober 2015 23:30 schreef JoseArcadio het volgende:
[..]
Het is IJsland maar. Het is Tsjechië maar. Het is Turkije maar. We zitten niet in de positie om te onderschatten.Charlie: How's it going in there?
Glory hunters / succes supporters.quote:Op zondag 4 oktober 2015 23:29 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Je mag dus alleen fan zijn als je een echte Amsterdammer bent?
Op Facebook ook zo veel mensen en die komen bijvoorbeeld uit Nijmegen en zijn daar ook geboren, maar zijn voor Ajax ipv NEC.
Dat vind ik gewoon triest.![]()
Ik kom niet uit Amsterdam, maakt mij dat een successupporter?quote:Op zondag 4 oktober 2015 23:32 schreef Pino0 het volgende:
[..]
Glory hunters / succes supporters.
Op Facebook ook zo veel mensen en die komen bijvoorbeeld uit Nijmegen en zijn daar ook geboren, maar zijn voor Ajax ipv NEC.
Dat vind ik gewoon triest.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
Forum Opties Forumhop: Hop naar: