SPOILER: Kampioen afbeeldingen 2010/2011, 2011/2012, 2012/2013 en 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2014/2015Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Moest lachen.quote:Op zondag 4 oktober 2015 22:06 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Jetro mag de schoenen van Dijks nog niet eens poetsen.Ik ben inmiddels overleden.![]()
Eens. Geeft ook een compleet verkeerd signaal af wat mij betreft.quote:Op zondag 4 oktober 2015 22:10 schreef Sunri5e het volgende:
El Ghazi op dit moment oproepen voor oranje is op zichzelf al een grote blamage.Het is beter dat je chillt vandaag![]()
Dat hadden we zonder Studio Voetbal ook wel vast kunnen stellen geloof ikquote:Op zondag 4 oktober 2015 22:35 schreef Scorpie het volgende:
De kenners bij Studio Voetbal: Ajax was ultiem kut en de scouting is dramatisch.
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Ajax wordt finaal afgemaakt in Studio Voetbal, ja okee Studio Voetbal.
Alleen al de opmerking
PSV heeft beter ingekocht voor 4-3-3 systeem dan Ajax![]()
Wel een goed punt tho
Lestienne, Pereiro, Guardado, Moreno... Allemaal spelers die Ajax best kan betalen![]()
En terecht, had er sowieso al bij moeten zittenquote:Op zondag 4 oktober 2015 22:35 schreef Tagliano het volgende:
Bazoer als vervanger van Klaassen in Oranje![]()
Ik word een beetje moe van die 'kenners' die telkens reageren op een enkele wedstrijd. Feit is wel dat Ajax vandaag tactisch niet goed voor de dag kwam, en dat Frank maar blijft klungelen met de spitspositie en zijn wissels... misschien is het voor alle partijen wel gewoon het beste als Liverpool hem nu binnen haalt... tactisch lijkt hij toch iets te rechtlijnig en weinig flexibelOp maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!![]()
Goede spelers zijn onhaalbaar voor Ajax.quote:Op zondag 4 oktober 2015 22:38 schreef Frozen-assassin het volgende:
Wel een goed punt tho
Lestienne, Pereiro, Guardado, Moreno... Allemaal spelers die Ajax best kan betalen
Dit niet wetenHebben Marc en Frank toch genoeg gezegd!!!!
Oh.![]()
Hard gelachenquote:Op zondag 4 oktober 2015 22:40 schreef FritzWepper het volgende:
Studio Voetbal![]()
Wat een aidsprogramma is dat zeg, ik kijk nog liever een wedstrijd van Ajax.Oh.![]()
Hebben ze volkomen gelijk in. Ajax heeft gewoon een kut aankoopbeleid.quote:Op zondag 4 oktober 2015 22:37 schreef Frozen-assassin het volgende:
Alleen al de opmerking
PSV heeft beter ingekocht voor 4-3-3 systeem dan Ajax![]()
Over twee weken wint Ajax van Heracles en speelt PSV weer gelijk en dan lullen ze weer compleet andersquote:Op zondag 4 oktober 2015 22:37 schreef Frozen-assassin het volgende:
Alleen al de opmerking
PSV heeft beter ingekocht voor 4-3-3 systeem dan AjaxOp maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!![]()
Ze reageren nu op dit seizoen, en dat is gewoon pure aids. Ajax onwaardig.quote:Op zondag 4 oktober 2015 22:39 schreef TheVulture het volgende:
Ik word een beetje moe van die 'kenners' die telkens reageren op een enkele wedstrijd. Feit is wel dat Ajax vandaag tactisch niet goed voor de dag kwam, en dat Frank maar blijft klungelen met de spitspositie en zijn wissels... misschien is het voor alle partijen wel gewoon het beste als Liverpool hem nu binnen haalt... tactisch lijkt hij toch iets te rechtlijnig en weinig flexibel![]()
Ik zag net weer een lijstje van alle aankopen op Ajax Netwerk.quote:Op zondag 4 oktober 2015 22:40 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Hebben ze volkomen gelijk in. Ajax heeft gewoon een kut aankoopbeleid.
Even gehuild.Oh.![]()
Studio Voetbal is wel vreselijk opportunistisch jaquote:Op zondag 4 oktober 2015 22:40 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Over twee weken wint Ajax van Heracles en speelt PSV weer gelijk en dan lullen ze weer compleet anders
Oh.![]()
Aankoopbeleid moet echt beter hoor, jeugdspelers moeten ze ook blijven halen, maar wanneer er een haalbare speler is die serieus beter is dan de huidige moet die gewoon gehaald worden.![]()
Ach tot op heden vind ik Ajax beter voor de dag komen dan vorig seizoen qua spelopvatting, maar juist vandaag meent Frank het weer anders te moeten doen met een meer beweeglijke spits... Ik heb Fischer amper gezien vandaag, en daarnaast bijna geen voorzetten.quote:Op zondag 4 oktober 2015 22:41 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ze reageren nu op dit seizoen, en dat is gewoon pure aids. Ajax onwaardig.Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
Forum Opties Forumhop: Hop naar: