nou klaar dan. Wat je wil bereiken is positief. Meer hoef je niet te bespreken want het moment dat je denkt aan ergens anders heen gaan heb je je. beslissing al genomenquote:Op maandag 5 oktober 2015 22:31 schreef Montelly het volgende:
[..]
Mja, zo sta ik er zelf momenteel in
Ja zit ik ergens wel aan te denken, maar ik weet ook dat de raad van bestuur meerdere klachten over hem heeft gehad en ik gun hem z'n baan niet.quote:
Herkenbaar, vooral dat mismanagement deel.quote:Op maandag 5 oktober 2015 22:39 schreef clumsy_clown het volgende:
Bleeeh, doet me denken dat ik nog een exitgesprek bij m'n huidige werkgever moet afdwingen bij P&O. Helemaal geen zin in, want moet alle mismanagement van m'n baas aan de orde brengen.
Kapotmaken die gozer. Anders doe ik het voor je met een axequote:Op maandag 5 oktober 2015 22:43 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ja zit ik ergens wel aan te denken, maar ik weet ook dat de raad van bestuur meerdere klachten over hem heeft gehad en ik gun hem z'n baan niet.
Je bent al goed geintegreerd in de moslimcultuur zie ik....quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 00:14 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Kapotmaken die gozer. Anders doe ik het voor je met een axe
Oplossing 1: wegwezen.quote:Op maandag 5 oktober 2015 22:02 schreef Montelly het volgende:
[..]
Punt is, dat ik op een afdeling zit waar status quo heerst, "wij vinden het wel prima zo"Dit irriteert mij mateloos. Ik constateer telkens weer dat ik de enige ben die kennisniveau op de afdeling hoger wil tillen. En nog bereid ben om in mijzelf te investeren, terwijl anderen zoiets hebben van méh, huisje boompje beestje, 17:00 naar huis, moeke met kids wachten.
Het gaat natuurlijk niet specifiek over een tandarts of een prik; het gaat erom dat er een slag mensen is echt elke gelegenheid aangrijpt om maar niet te hoeven werken: vandaag is de goudvis ongesteld morgen deed de wekker het niet en was de bus te laat. Als je dan zo nodig flexibel wil zijn, dan wel twee kanten op, dus ook een keer een stap extra zetten voor de baas als het nodig is.quote:Op maandag 5 oktober 2015 21:01 schreef fathank het volgende:
Lekker faoereuoer
Maar als je het voor elkaar krijgt terwijl je slechts 3 dagen per week werkt je tandartsbezoek, je griepprik en je rectale onderzoek op een werkdag te plannen verdien je gewoon een rotschop onder je reet.
Of een enkeltje naar huis zonder recht op WW vanwege verwijtbaar werkloos
Hoe moeilijk kan het zijn?quote:
Over een jaar of 10 zeker.quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 10:09 schreef kaasplankje het volgende:
jullie moeten gwn zelf de baas worden
Hopen dat het ontslagrecht dan voldoende versoepeld is.quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 10:19 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
dan kan je lkkr mensen eruit flikkeren als ze denken dat ze alles beter weten
Prima als ze het beter weten, graag zelfs. Daarvoor neem je mensen in dienst. Dat ze dingen beter kunnen doen dan jij zelf, anders kun je 't net zo goed zelf doen.quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 10:19 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
dan kan je lkkr mensen eruit flikkeren als ze denken dat ze alles beter weten
Ja, want je hebt zelf een onbeperkte hoeveelheid tijd tot je beschikking.quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 10:21 schreef fathank het volgende:
[..]
Prima als ze het beter weten, graag zelfs. Daarvoor neem je mensen in dienst. Dat ze dingen beter kunnen doen dan jij zelf, anders kun je 't net zo goed zelf doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |