bemoeitquote:Op zaterdag 17 oktober 2015 22:41 schreef Brammess het volgende:
[..]
Dat maakt niet uit als je je opzichtig met het spel bemoeid
bemoeidquote:Op zaterdag 17 oktober 2015 22:41 schreef Brammess het volgende:
[..]
Dat maakt niet uit als je je opzichtig met het spel bemoeid
Dan ga ik hiermee commentatoren confronteren die beweren dat mensen de vrije trap in de winkelhaak mikken.quote:
welke dommigheden?quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 22:42 schreef bianconeri het volgende:
Zul je zien dat als Ajax weer eens kampioen wordt dat weer alleen is omdat de rest het verknalt door dit soort dommigheden en niet omdat Ajax de beste is.
PSV zien we zo in actie, Feyenoord morgen om 19:00!quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 22:42 schreef bianconeri het volgende:
Zul je zien dat als Ajax weer eens kampioen wordt dat weer alleen is omdat de rest het verknalt door dit soort dommigheden en niet omdat Ajax de beste is.
22 uit 27 zou ik geen verknallen door de rest willen noemen.quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 22:42 schreef bianconeri het volgende:
Klinkt als 12-13 en 13-14quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 22:42 schreef bianconeri het volgende:
quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 22:42 schreef bianconeri het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 22:44 schreef Brammess het volgende:
[..]Als ... zijndeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
het verknald
Davy en ik betreuren je miljoenste spelfout.
quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 22:44 schreef Brammess het volgende:
[..]Ga terug naar school man. Jeetje.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ajax-Groningen 2-0quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 22:42 schreef bianconeri het volgende:
mwah, normaal gesproken is mijn spelling beterquote:Op zaterdag 17 oktober 2015 22:44 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Als ... zijnde.
het verknald
Davy en ik betreuren je miljoenste spelfout.
Misschien kan Schaars nog wat leuks laten zien als ie mag invallen.quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 22:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Verwacht ook nog wel een goaltje van Luuk de Jong bij terugkeer.
Als je de 100 meter loopt in een seconde of elf heb je gelijkquote:Op zaterdag 17 oktober 2015 22:53 schreef Brammess het volgende:
Weet iemand hoe jongens als Narsingh bij professioneel voetbal betrokken zijn? Alles wat hij kan kan ik denk ik ook wel
doe nou niet alsof je de uitslag nog niet weetquote:Op zondag 18 oktober 2015 19:01 schreef Pascalus het volgende:
Dit wordt een lastige pot voor Feyenoord denk ik.
omdat Heerenveen zwarte draagt.quote:Op zondag 18 oktober 2015 19:04 schreef Rickertman96 het volgende:
Sinds wanneer draagt Feyenoord witte kousen dan
Jij had m graag in voorarrest willen hebben?quote:Op zondag 18 oktober 2015 19:06 schreef Rickertman96 het volgende:
Blijf het raar vinden dat Kramer gewoon nog mee kan doen en nog geschorst gaat worden
Maar ja bepaal ik niet
Dat klopt.quote:Op zondag 18 oktober 2015 19:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jij had m graag in voorarrest willen hebben?
Een half jaar geblesseerd?quote:Op zondag 18 oktober 2015 19:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
Gustafson is de nieuwe Guidetti.
Al jaren niet ook gewoon. Structureel probleem daar.quote:Op zondag 18 oktober 2015 19:07 schreef Ajacied422 het volgende:
Verdedigen kunnen ze overal behalve in Heerenveen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |