abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 18 oktober 2015 @ 19:01:40 #176
391874 Pascalus
-geroyeerd-
pi_156926458
Dit wordt een lastige pot voor Feyenoord denk ik.
Ik ben inmiddels overleden.
  zondag 18 oktober 2015 @ 19:01:44 #177
429333 GlennQuagmire
giggity giggity
pi_156926461
Freek :')
  Redactie Sport zondag 18 oktober 2015 @ 19:02:28 #178
274204 crew  Mexicanobakker
pi_156926477
Heerenveen uit.

Dat is altijd lastig.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_156926480
quote:
0s.gif Op zondag 18 oktober 2015 19:01 schreef Pascalus het volgende:
Dit wordt een lastige pot voor Feyenoord denk ik.
doe nou niet alsof je de uitslag nog niet weet :')
  Redactie Sport zondag 18 oktober 2015 @ 19:02:56 #180
274204 crew  Mexicanobakker
pi_156926489
Als je zulke ballen weggeeft kan het een grote uitslag worden.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_156926502
GOOOOOOOOOOOOOOOOOOOL DIRK
pi_156926503
Dit is heel bedroevend verdedigd
  Redactie Sport zondag 18 oktober 2015 @ 19:03:46 #183
274204 crew  Mexicanobakker
pi_156926509
Lekker meegelopen met Kuyt ook.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  Redactie Sport zondag 18 oktober 2015 @ 19:04:10 #184
274204 crew  Mexicanobakker
pi_156926514
_O-
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_156926519
Sinds wanneer draagt Feyenoord witte kousen dan
  zondag 18 oktober 2015 @ 19:05:42 #186
391874 Pascalus
-geroyeerd-
pi_156926542
quote:
6s.gif Op zondag 18 oktober 2015 19:04 schreef Rickertman96 het volgende:
Sinds wanneer draagt Feyenoord witte kousen dan
omdat Heerenveen zwarte draagt.
Ik ben inmiddels overleden.
  Redactie Sport zondag 18 oktober 2015 @ 19:05:50 #187
274204 crew  Mexicanobakker
pi_156926545
Sexbierum groet sc Heerenveen
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_156926552
quote:
0s.gif Op zondag 18 oktober 2015 19:05 schreef Pascalus het volgende:

[..]

omdat Heerenveen zwarte draagt.
wat een racisten
pi_156926558
Kuyt in Oranje _O_ _O_
  Redactie Sport zondag 18 oktober 2015 @ 19:06:32 #190
274204 crew  Mexicanobakker
pi_156926564
Gustafson is de nieuwe Guidetti.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_156926568
Blijf het raar vinden dat Kramer gewoon nog mee kan doen en nog geschorst gaat worden

Maar ja bepaal ik niet
  zondag 18 oktober 2015 @ 19:06:57 #192
391874 Pascalus
-geroyeerd-
pi_156926572
quote:
6s.gif Op zondag 18 oktober 2015 19:06 schreef Rickertman96 het volgende:

[..]

wat een racisten
denk niet wit
denk niet zwart
denk niet zwart-wit
Ik ben inmiddels overleden.
  Redactie Sport zondag 18 oktober 2015 @ 19:07:05 #193
274204 crew  Mexicanobakker
pi_156926575
quote:
6s.gif Op zondag 18 oktober 2015 19:06 schreef Rickertman96 het volgende:
Blijf het raar vinden dat Kramer gewoon nog mee kan doen en nog geschorst gaat worden

Maar ja bepaal ik niet
Jij had m graag in voorarrest willen hebben?
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_156926578
Verdedigen kunnen ze overal behalve in Heerenveen.
  zondag 18 oktober 2015 @ 19:07:31 #195
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_156926580
Feyenoord kampioen?
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
pi_156926581
quote:
0s.gif Op zondag 18 oktober 2015 19:07 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

Jij had m graag in voorarrest willen hebben?
Dat klopt. :)
  zondag 18 oktober 2015 @ 19:07:40 #197
391874 Pascalus
-geroyeerd-
pi_156926586
quote:
0s.gif Op zondag 18 oktober 2015 19:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
Gustafson is de nieuwe Guidetti.
Een half jaar geblesseerd? -O-
Ik ben inmiddels overleden.
  Redactie Sport zondag 18 oktober 2015 @ 19:07:48 #198
274204 crew  Mexicanobakker
pi_156926590
quote:
0s.gif Op zondag 18 oktober 2015 19:07 schreef Ajacied422 het volgende:
Verdedigen kunnen ze overal behalve in Heerenveen.
Al jaren niet ook gewoon. Structureel probleem daar.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_156926594
10 10 10
pi_156926599
Ajax heeft een defensie van cement.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')