bemoeitquote:Op zaterdag 17 oktober 2015 22:41 schreef Brammess het volgende:
[..]
Dat maakt niet uit als je je opzichtig met het spel bemoeid
bemoeidquote:Op zaterdag 17 oktober 2015 22:41 schreef Brammess het volgende:
[..]
Dat maakt niet uit als je je opzichtig met het spel bemoeid
Dan ga ik hiermee commentatoren confronteren die beweren dat mensen de vrije trap in de winkelhaak mikken.quote:
welke dommigheden?quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 22:42 schreef bianconeri het volgende:
Zul je zien dat als Ajax weer eens kampioen wordt dat weer alleen is omdat de rest het verknalt door dit soort dommigheden en niet omdat Ajax de beste is.
PSV zien we zo in actie, Feyenoord morgen om 19:00!quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 22:42 schreef bianconeri het volgende:
Zul je zien dat als Ajax weer eens kampioen wordt dat weer alleen is omdat de rest het verknalt door dit soort dommigheden en niet omdat Ajax de beste is.
22 uit 27 zou ik geen verknallen door de rest willen noemen.quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 22:42 schreef bianconeri het volgende:
Klinkt als 12-13 en 13-14quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 22:42 schreef bianconeri het volgende:
quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 22:42 schreef bianconeri het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 22:44 schreef Brammess het volgende:
[..]Als ... zijndeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
het verknald
Davy en ik betreuren je miljoenste spelfout.
quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 22:44 schreef Brammess het volgende:
[..]Ga terug naar school man. Jeetje.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ajax-Groningen 2-0quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 22:42 schreef bianconeri het volgende:
mwah, normaal gesproken is mijn spelling beterquote:Op zaterdag 17 oktober 2015 22:44 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Als ... zijnde.
het verknald
Davy en ik betreuren je miljoenste spelfout.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |