twitter:LFC twitterde op zondag 04-10-2015 om 19:28:41Liverpool FC has announced that Brendan Rodgers will leave his post with immediate effect: http://t.co/it2bKIJQbc http://t.co/M3Af12Xnk3 reageer retweet
Verdomde weinig gepresteerd, zowel qua resultaat als qua vermaakquote:
Ontslagen gaat hij ook niet wordenquote:Op zondag 4 oktober 2015 19:39 schreef Ajacied422 het volgende:
Frank de Boer asked about the Liverpool speculation after Ajax-PSV today: "I will just stay at Ajax this year," he replied..
Klopp wil toch weer iets opbouwen bij een club. Geen betere club dan Liverpool dan. Genoeg op te bouwen en er zijn echt wel mogelijkheden.quote:
Bielsa gaat totaal niet werken in Engeland. Die luie papzakken moeten dan veel te hard werken.quote:
Zal er wel nooit heen gaan denk ik.quote:Op zondag 4 oktober 2015 21:21 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Lijkt me geen manager voor het Engelse voetbal, maar wie weet.
Heeft die gekke Pearson al een club?quote:Op zondag 4 oktober 2015 21:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zal er wel nooit heen gaan denk ik.
Liverpool kennende zullen Ancelotti en Klopp ook wel niet komen, maar zal er wel een of andere vage B-trainer komen die alleen bij kleine clubjes getraint heeft.
Of een clubicoon die z'n heldenstatus mag verknallen. Hyypia deed het wel goed bij Leverkusen toch?quote:Op zondag 4 oktober 2015 21:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zal er wel nooit heen gaan denk ik.
Liverpool kennende zullen Ancelotti en Klopp ook wel niet komen, maar zal er wel een of andere vage B-trainer komen die alleen bij kleine clubjes getraint heeft.
Als er maar wel mooie clubs voor in de plaats komen dan.quote:Op zondag 4 oktober 2015 21:31 schreef JoseArcadio het volgende:
Het zou trouwens wel gruwelijk zijn als dit seizoen zowel Sunderland, Newcastle en Aston Villa degraderen. Zie het nog gebeuren ook.
Derby, Leeds en Forestquote:Op zondag 4 oktober 2015 21:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als er maar wel mooie clubs voor in de plaats komen dan.
Dan blijven ze aanmodderen.quote:Op zondag 4 oktober 2015 22:24 schreef Tortugal het volgende:
Die Italiaanse Mazzari is volgens de bookies ook een grote kanshebber om coach te worden. Zoiets zie ik Liverpool wel doen, weer een B-coach.
Eens.quote:Op zondag 4 oktober 2015 22:41 schreef JoseArcadio het volgende:
[..]
What else is new. Grootste faalbeleid van heel de UK.
Ze hebben best een aardige selectie hoor nu. Top 4 zit er echt wel inquote:Op donderdag 8 oktober 2015 18:03 schreef PowerLoungen het volgende:
Hopelijk kan Klopp een keer wél voor goede aankopen zorgen bij Liverpool
Het kloppt gewoon hoor, naïeveling die je bentquote:Op donderdag 8 oktober 2015 17:20 schreef Sked het volgende:
Het lijkt me wel vermakelijk als er gewoon heel iemand anders komt
Klopp is idd gekquote:Op donderdag 8 oktober 2015 17:06 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
[..]
Blijkbaar wel, want Klopp for the Kop!
quote:Op donderdag 8 oktober 2015 18:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ze hebben best een aardige selectie hoor nu. Top 4 zit er echt wel in
Arsenal, United, City en Chelsea hebben een betere selectie en veel meer kans op top 4 dan dit stuk schijt bij Liverpool. (Zelfs Spurs heeft een betere selectie dan L'pool imo)quote:Op donderdag 8 oktober 2015 18:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ze hebben best een aardige selectie hoor nu. Top 4 zit er echt wel in
twitter:LFC twitterde op donderdag 08-10-2015 om 21:58:03It's official – Jürgen Klopp is the new manager of Liverpool Football Club #KloppLFC http://t.co/QfAxM9sT97 reageer retweet
wengerquote:Op donderdag 8 oktober 2015 22:04 schreef Blistering het volgende:
Wat een afgang zeg. Van Dortmund naar Liverpool
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |