okéquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 16:46 schreef Iwanius het volgende:
Yo boertjes....terecht gewonnen in de ArenA dus goed gedaan maarre je weet: 1 zwaluw maakt nog geen zomer en er is nog een return in Eindhoven i.c.m. nog vele andere wedstrijden waarbij wij aan het einde in mei 2016? gewoon weer de landstitel gaan opeisen.
ik hoop t nie man zou egt balen voor ons zijn kampioenschap was kei vet willen we nog wel weerquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 16:46 schreef Iwanius het volgende:
Yo boertjes....terecht gewonnen in de ArenA dus goed gedaan maarre je weet: 1 zwaluw maakt nog geen zomer en er is nog een return in Eindhoven i.c.m. nog vele andere wedstrijden waarbij wij aan het einde in mei 2016? gewoon weer de landstitel gaan opeisen.
Is de wedstrijd in Eindhoven tegelijkertijd met andere wedstrijden van PSV? Dat is competitievervalsing!quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 16:46 schreef Iwanius het volgende:
Oh, net als vorig seizoen bedoel je?quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 16:46 schreef Iwanius het volgende:
lekker hengelen met dat getroll.quote:
mwah, je vangt er ook weer minder geld voorquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 23:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
lekker hengelen met dat getroll.
mooi trouwens dat onze internationals komende zomer rust krijgen
Het is opzich ook niet verkeerd dat ze wat langer uit de picture blijven en misschien dan een jaartje langer blijven.quote:Op zondag 11 oktober 2015 12:02 schreef rubbereend het volgende:
[..]
mwah, je vangt er ook weer minder geld voor
Mwah ik denk dat we pas over 3 jaar moeten cashen, alleen met Willems is het jammer.quote:Op zondag 11 oktober 2015 12:02 schreef rubbereend het volgende:
[..]
mwah, je vangt er ook weer minder geld voor
Er werd net bij de tafel van Kees (imo terecht) opgemerkt dat zo gauw Willems terug is het centrum waarschijnlijk bestaat uit van Dijk/Riedewald. Niet omdat Bruma zoveel minder is dan Riedewald, maar wel omdat Riedewald linksbenig is. van Dijk wat mij betreft nu al onmisbaar achterin. Die jongen voegt op alle fronten zoveel meer toe dan wie dan ook op die positie.quote:Op zondag 11 oktober 2015 12:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mwah ik denk dat we pas over 3 jaar moeten cashen, alleen met Willems is het jammer.
Sowieso gaan we niet veel internationals krijgen die echt in de picture zouden spelen, hoogstens Willems dus en Bruma. De rest zou meegaan als reserve
De Vrij? BMI?quote:Op zondag 11 oktober 2015 12:34 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Er werd net bij de tafel van Kees (imo terecht) opgemerkt dat zo gauw Willems terug is het centrum waarschijnlijk bestaat uit van Dijk/Riedewald. Niet omdat Bruma zoveel minder is dan Riedewald, maar wel omdat Riedewald linksbenig is. van Dijk wat mij betreft nu al onmisbaar achterin. Die jongen voegt op alle fronten zoveel meer toe dan wie dan ook op die positie.
BMI wil ik niet eens over beginnen, die verneukt het elke pot gewoon structureel. De Vrij is inderdaad ook een goede optie! Die had ik eerlijk gezegd over het hoofd gezien, is die gebleseerd?quote:
Dit was wel tegen Kazachstan he...eerst ff kijken hoe hij het tegen grote landen/spitsen doet. Maar idd...hoop doet levenquote:Op zondag 11 oktober 2015 12:34 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Er werd net bij de tafel van Kees (imo terecht) opgemerkt dat zo gauw Willems terug is het centrum waarschijnlijk bestaat uit van Dijk/Riedewald. Niet omdat Bruma zoveel minder is dan Riedewald, maar wel omdat Riedewald linksbenig is. van Dijk wat mij betreft nu al onmisbaar achterin. Die jongen voegt op alle fronten zoveel meer toe dan wie dan ook op die positie.
Ja.quote:Op zondag 11 oktober 2015 13:57 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
BMI wil ik niet eens over beginnen, die verneukt het elke pot gewoon structureel. De Vrij is inderdaad ook een goede optie! Die had ik eerlijk gezegd over het hoofd gezien, is die gebleseerd?
Tegen Kazachstan en dan nog lucht dekken? Nee, dat is super top. Die man is onze toekomst. Riedewald was ook om te janken.quote:Op zondag 11 oktober 2015 12:34 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
quote:Auffällig: Insgesamt neun Jungstars aus der holländischen Eredivisie beobachtet Barca. Obwohl die Liga nicht zu den Top-Wettbewerben in Europa gehört, bringt sie immer wieder große Talente hervor. Einige ehemalige Weltstars - wie Romario oder Ronaldo - wurden in Holland geformt und entdeckt. Heißen die Stars der Zukunft Davy Klaassen, Steven Bergwijn oder Jorrit Hendrix?
Hendrix, Willems, Pereiro, Riedewald, Bergwijn en Bazoer kan ik wel begrijpen, maar Fischer staat er ook bij. Korreltje zout.quote:Op maandag 12 oktober 2015 12:09 schreef Lange_Lans het volgende:
http://sportbild.bild.de/(...)-42948166.sport.html
Wordt stevig gescout bij PSV en Ajax.
[..]
En toch had hij die bal tegen Moskou niet eerst aan moeten nemen.quote:Op maandag 12 oktober 2015 14:23 schreef Dj_Day-V het volgende:
https://www.facebook.com/368083450012157/videos/570907223063111/
Ja ik kan ook even filmpjes gaan zoeken van Nesta, Stam en Vidic in z´n Manu tijd waar ze een foutje maken, schrijf je die ook meteen even af?quote:Op maandag 12 oktober 2015 10:16 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Tegen Kazachstan en dan nog lucht dekken? Nee, dat is super top. Die man is onze toekomst. Riedewald was ook om te janken.
Nesta en Stam zijn wel aardig afgeschreven inmiddels ja.quote:Op maandag 12 oktober 2015 22:11 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Ja ik kan ook even filmpjes gaan zoeken van Nesta, Stam en Vidic in z´n Manu tijd waar ze een foutje maken, schrijf je die ook meteen even af?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |