Dit wilt toch niemand zien.quote:Op zondag 4 oktober 2015 16:47 schreef onlogisch het volgende:
Even een kwartiertje meepakken alvorens we schakelen naar Arsenal - Utd.
Een topwedstrijd. Ik zou niet weten waarom nietquote:Op zondag 4 oktober 2015 16:48 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dit wilt toch niemand zien.
Ik bedoelde Az-Twente.quote:Op zondag 4 oktober 2015 16:51 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Een topwedstrijd. Ik zou niet weten waarom niet
Ik zou niet uitsluiten dat het kwalitatief de beste wedstrijd is die ik tot nu toe gezien heb vandaagquote:Op zondag 4 oktober 2015 16:53 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Daar is het prima voor ja.
quote:Op zondag 4 oktober 2015 16:55 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik zou niet uitsluiten dat het kwalitatief de beste wedstrijd is die ik tot nu toe gezien heb vandaag
Kansloze vuurwerkramp reacties in 3.. 2..quote:Op zondag 4 oktober 2015 16:56 schreef Caland het volgende:
[..]
Alsof er een rotje is ontploft in zijn gezicht ofzo.
Niet weten dat ie al gemaakt isquote:Op zondag 4 oktober 2015 16:57 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Kansloze vuurwerkramp reacties in 3.. 2..
quote:Op zondag 4 oktober 2015 17:07 schreef Tagliano het volgende:
Ik kan melden dat Engels voetbal leuk is
Unitedquote:Op zondag 4 oktober 2015 17:07 schreef Tagliano het volgende:
Ik kan melden dat Engels voetbal leuk is
Hij is goedquote:Op zondag 4 oktober 2015 18:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
Is die Drommel een beetje goed, of staat hij er bij gebrek aan beter?
Marsman is zo mogelijk nog slechter, dat laatste dus.quote:Op zondag 4 oktober 2015 18:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
Gebrek aan beter.quote:Op zondag 4 oktober 2015 18:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
Twente speelt sindsdien wel beter en dapperder. Totaal ander team dan dat van ADO verloor met 1-4.quote:Op zondag 4 oktober 2015 18:15 schreef Caland het volgende:
Die trainerswissel heeft wel geholpen, zie je aan alles.
Jij kijkt niet merk ik. Het is namelijk een wonder dat het nog geen 6-0 staatquote:Op zondag 4 oktober 2015 18:16 schreef Tchock het volgende:
[..]
Twente speelt sindsdien wel beter en dapperder. Totaal ander team dan dat van ADO verloor met 1-4.
Nog steeds natuurlijk te weinig kwaliteit, vooral achterin, om goed mee te draaien. Maar ik zie echt progressie.
Klopt. Ik wilde hardlopen voor Studio Sport. Baseer me meer op de wedstrijden tegen Roda, Ajax en Groningen.quote:Op zondag 4 oktober 2015 18:17 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Jij kijkt niet merk ik. Het is namelijk een wonder dat het nog geen 6-0 staat
Hahahaquote:Op zondag 4 oktober 2015 18:16 schreef Tchock het volgende:
[..]
Twente speelt sindsdien wel beter en dapperder. Totaal ander team dan dat van ADO verloor met 1-4.
Nog steeds natuurlijk te weinig kwaliteit, vooral achterin, om goed mee te draaien. Maar ik zie echt progressie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |