Beterschap.quote:
Pereiro - De Jong - Lestienne en Bergwijn backup graagquote:Op zondag 4 oktober 2015 16:08 schreef Cavaliers het volgende:
Nooit meer Narsingh. Nooit meer Maher.
quote:Op zondag 4 oktober 2015 16:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Pereiro - De Jong - Lestienne en Bergwijn backup graag
Goede tekstenquote:
Familie van?quote:Op zondag 4 oktober 2015 16:08 schreef Stofje het volgende:
Die Hendriks, is dat n Nederlander? Goeie speler.
Genotquote:Op zondag 4 oktober 2015 16:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Pereiro - De Jong - Lestienne en Bergwijn backup graag
Ja.quote:Op zondag 4 oktober 2015 16:08 schreef Stofje het volgende:
Die Hendriks, is dat n Nederlander? Goeie speler.
Nou, ajax speelt anders ook niet best.quote:Op zondag 4 oktober 2015 16:09 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat een ongelofelijk trieste vertoning.
heeft werkelijk nog niks laten zien en dan tegen ajax, hoo genotquote:Op zondag 4 oktober 2015 16:09 schreef Kopsterk het volgende:
DIE PEREIRO HOORT ER NIETS VAN TE KUNNEN WTF
Er zijn vanmorgen een stuk of 100 plekken extra vrijgekomen.quote:Op zondag 4 oktober 2015 16:09 schreef Vasion het volgende:
Ajax zou de seizoenskaarten moeten verhogen.
Hoe bedoel je?quote:Op zondag 4 oktober 2015 16:09 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Ja.
Was het voor PSV niet kiezen tussen Hendrix of Bazoer?
Rustig gebrachtquote:Op zondag 4 oktober 2015 16:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
heeft werkelijk nog niks laten zien en dan tegen ajax, hoo genot
quote:Op zondag 4 oktober 2015 16:10 schreef Caland het volgende:
[..]
Er zijn vanmorgen een stuk of 100 plekken extra vrijgekomen.
ey smokey ben je al klaar voor de dubbele jodenjacht over paar wekenquote:
Dat is een beetje lastig als je maar 3x mag wisselenquote:
nee tussen Koch en Bazoer.quote:Op zondag 4 oktober 2015 16:09 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Ja.
Was het voor PSV niet kiezen tussen Hendrix of Bazoer?
Blind he.quote:Op zondag 4 oktober 2015 16:10 schreef Stofje het volgende:
Waarom is die Hendriks nooit voor Oranje geselecteerd?
Bazhoer aardig vindenquote:Op zondag 4 oktober 2015 16:10 schreef Tagliano het volgende:
Ik ben bereid Younes en Tete een voldoende te geven. Bazoer wel aardig, maar verder![]()
Lijkt mij een logische vervanger bij een blessurequote:Op zondag 4 oktober 2015 16:10 schreef Stofje het volgende:
Waarom is die Hendriks nooit voor Oranje geselecteerd?
Tijd voor Mighty Mike van der Hoornquote:Op zondag 4 oktober 2015 16:10 schreef Ajacied422 het volgende:
Alleen maar lange ballen.
En ik maar denken dat dat alleen in het tijdperk Jol gebeurde.
Cocu.quote:Op zondag 4 oktober 2015 16:10 schreef Adames het volgende:
[..]
nee tussen Koch en Bazoer.
Volgens PSV was Bazoer een verdediger en Koch was beter.
Aldus PSV
Vind ik vandaag ook niet enorm goed spelen, ook niet dramatisch slecht ofzoquote:
Hendrix is vandaag de betere 6.quote:Op zondag 4 oktober 2015 16:10 schreef Adames het volgende:
[..]
Aldus PSV
kan niet wachten G denk dat we ze 2x pakkenquote:Op zondag 4 oktober 2015 16:10 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ey smokey ben je al klaar voor de dubbele jodenjacht over paar weken
Dat is omdat mensen dan massaal de stream afsluitenquote:Op zondag 4 oktober 2015 16:11 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Dat gebeurt altijd als Ajax mad wordt.
Ik kan het prima zien.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik weet nog dat Ajax nooit van PSV won in de ArenA.quote:Op zondag 4 oktober 2015 16:11 schreef StarGazer het volgende:
2 jaar achter elkaar verliezen van PSV in de eigen ArenA. Oude tijden herleven.
Okquote:Op zondag 4 oktober 2015 16:11 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Vind ik vandaag ook niet enorm goed spelen, ook niet dramatisch slecht ofzo
quote:Op zondag 4 oktober 2015 16:11 schreef StarGazer het volgende:
Bazoer kan niet in zijn eentje het team dragenquote:Op zondag 4 oktober 2015 16:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hendrix is vandaag de betere 6.
Wat?quote:Op zondag 4 oktober 2015 16:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik weet nog dat Ajax nooit van PSV won in de ArenA.
Heet de Uruguayaanse bondscoach ook al zo? Wat een toeval.quote:
Ja ik zie het.quote:Op zondag 4 oktober 2015 16:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik weet nog dat Ajax nooit van PSV won in de ArenA.
Hele aparte wisselsquote:Op zondag 4 oktober 2015 16:11 schreef Kopsterk het volgende:
Zonder Ghazi en Younes is het gevaar ook grotendeels weg. Huilen. Huilen. Huilen.
Ajax heeft pas 6 keer gewonnen van PSV in de ArenA tegen 10 nederlagen (11 inclusief vandaag).quote:Op zondag 4 oktober 2015 16:11 schreef StarGazer het volgende:
Ah dat was het ja.quote:Op zondag 4 oktober 2015 16:10 schreef Adames het volgende:
[..]
Aldus PSV
Mag het na die blunder in de 1e helftquote:Op zondag 4 oktober 2015 16:11 schreef Lange_Lans het volgende:
PSV heeft Nijhuis de tweede helft niet tegen.
Dat was zo in die goeie ouwe tijdquote:
quote:
Dit is wel eeg makkelijk.quote:
Die heet Ciego.quote:Op zondag 4 oktober 2015 16:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Heet de Uruguayaanse bondscoach ook al zo? Wat een toeval.
Dmitriy Bulykin.quote:Op zondag 4 oktober 2015 16:11 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Tijd voor Mighty Mike van der Hoorn
Ik was erbij. Mooie dag ja.quote:
Linkje naar het topic?quote:
Kwam er van Ghazi gevaar af?quote:Op zondag 4 oktober 2015 16:11 schreef Kopsterk het volgende:
Zonder Ghazi en Younes is het gevaar ook grotendeels weg. Huilen. Huilen. Huilen.
"Bier? Of... na de wedstrijd. Nu staan de camera's op me gericht, maar ik zou best een biertje lusten... Verdorie, wat vervelend."quote:
Speelde bij Jong. En scoorde.quote:Op zondag 4 oktober 2015 16:13 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Waarom speelt Kenneth Paal niet?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What can change the nature of a man?
debuut van bergwijn toch?quote:Op zondag 4 oktober 2015 16:14 schreef Zorro het volgende:
Narsingh eraf, Bergwijn erbij.
PSV nog sterker
Klusje voor De Boer?quote:Op zondag 4 oktober 2015 16:14 schreef PowerLoungen het volgende:
Sunderland zoekt trouwens een nieuwe trainer
quote:Op zondag 4 oktober 2015 16:14 schreef Coco98 het volgende:
Vitesse - GroningenTegen de verhouding inSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
El Ghazi kan uit het niets scoren. En er was zeker een mate van gevaar jaquote:Op zondag 4 oktober 2015 16:13 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Kwam er van Ghazi gevaar af?
Al is het komische aspect nu helaas ook uit de wedstrijd dat is dan wel weer zonde
" En ik moet nog rijden. Och boeiend, gewoon zuipen."quote:Op zondag 4 oktober 2015 16:14 schreef Stofje het volgende:
[..]
"Bier? Of... na de wedstrijd. Nu staan de camera's op me gericht, maar ik zou best een biertje lusten... Verdorie, wat vervelend."
quote:Op zondag 4 oktober 2015 16:15 schreef Dj_Day-V het volgende:
En zeker de volgende wedstrijd thuis moeite hebben tegen Excelsior
Natuurlijkquote:Op zondag 4 oktober 2015 16:15 schreef Cavaliers het volgende:
Zou de Boer ook na deze wedstrijd spreken over dominantie?
quote:Op zondag 4 oktober 2015 16:15 schreef Cavaliers het volgende:
Zeker. "PSV heeft gedomineerd"quote:Op zondag 4 oktober 2015 16:15 schreef Cavaliers het volgende:
quote:Op zondag 4 oktober 2015 16:16 schreef Stofje het volgende:
De Boer: "Ik heb vandaag positieve en negatieve pluspunten gezien"
Schijnbaar wel:quote:Op zondag 4 oktober 2015 16:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zouden er al mensen naar huis gaan?
quote:
ach manquote:Op zondag 4 oktober 2015 16:17 schreef Adames het volgende:
maher en schaars op het middenveld
als de wedstrijd nog 30 minuten zou duren zou ajax winnen
Wat zijn het toch die hard supporters he.quote:
quote:
PSV wint gewoon?quote:Op zondag 4 oktober 2015 16:18 schreef RvLaak het volgende:
[..], wanneer is eigenlijk de laatste keer geweest dat Feyenoord wist te profiteren van het falen van de concurrent(en)?
In 2012, toen NEC van Cambuur won.quote:Op zondag 4 oktober 2015 16:18 schreef RvLaak het volgende:
[..], wanneer is eigenlijk de laatste keer geweest dat Feyenoord wist te profiteren van het falen van de concurrent(en)?
Om vervolgens te prutsen tegen het rechter rijtje.quote:Op zondag 4 oktober 2015 16:18 schreef leolinedance het volgende:
Als je dit zo ziet wordt PSV met 2 vingers in de neus kampioen. Zo eenvoudig Ajax compleet zoekspelen
1999quote:Op zondag 4 oktober 2015 16:18 schreef RvLaak het volgende:
98/99quote:Op zondag 4 oktober 2015 16:18 schreef RvLaak het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What can change the nature of a man?
De laatste keer dat i kkeek had Feyenoord meer punten dan PSV op de ranglijst en evenveel als Ajax.quote:Op zondag 4 oktober 2015 16:19 schreef Stofje het volgende:
Feyenoord ziet PSV en Ajax nog steeds als concurrenten. Ik vind dat aandoenlijk.
Dirk Kuyt niet hoor. Die is gewoon blij als je een puntje pakt uit bij Roda.quote:Op zondag 4 oktober 2015 16:19 schreef Stofje het volgende:
Feyenoord ziet PSV en Ajax nog steeds als concurrenten. Ik vind dat aandoenlijk.
quote:Op zondag 4 oktober 2015 16:20 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dirk Kuyt niet hoor. Die is gewoon blij als je een puntje pakt uit bij Roda.
Dirk Kuyt moeten ze preventief opsluitenquote:Op zondag 4 oktober 2015 16:20 schreef Tchock het volgende:
[..]
Die's halverwege de eerste helft afgehaaktquote:Op zondag 4 oktober 2015 16:20 schreef onlogisch het volgende:
Ajax volledig van de kaart gespeeld vandaag. Man wat waren ze slecht.
Waar is Sherays?
Ja, dat heeft PEC ook.quote:Op zondag 4 oktober 2015 16:20 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
De laatste keer dat i kkeek had Feyenoord meer punten dan PSV op de ranglijst en evenveel als Ajax.
En Feyenoord was ook nog eens altijd overtuigend.quote:Op zondag 4 oktober 2015 16:20 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
De laatste keer dat i kkeek had Feyenoord meer punten dan PSV op de ranglijst en evenveel als Ajax.
De uit stats tegen Roda: 7-7-7... Terecht dat Feyenoord blij is met een puntjequote:Op zondag 4 oktober 2015 16:20 schreef Tchock het volgende:
[..]
Beetje maarquote:Op zondag 4 oktober 2015 16:20 schreef Kopsterk het volgende:
Ben ik naïef als ik denk dat Ajax toch kampioen wordt
Bedanktquote:Op zondag 4 oktober 2015 16:21 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Gefeliciteerd Mex, het was verdiend
Loserquote:Op zondag 4 oktober 2015 16:21 schreef Kopsterk het volgende:
Kut. Kut. Kut. Kut. Kut. Kut. Kut. Kut. Kut. Kut. Kut. Kut. Kut. Kut. Kut. Kut. Kut. Kut. Kut. Kut. Kut. Kut. Kut. Kut. Kut. Kut. Kut. Kut. Kut. Kut. Kut. Kut. Kut. Kut. Kut. Kut. Kut. Kut. Kut. Kut. Kut. Kut. Kut. Kut. Kut. Kut. Kut. Kut. Kut. Kut. Kut. Kut. Kut. Kut. Kut. Kut. Kut. Kut. Kut. Kut. Kut. Kut. Kut. Kut. Kut. Kut. Kut. Kut. Kut. Kut. Kut. Kut. Kut. Kut. Kut. Kut. Kut. Kut. Kut. Kut. Kut. Kut. Kut. Kut. Kut. Kut. Kut. Kut. Kut. Kut. Kut. Kut. Kut. Kut. Kut. Kut. Kut. Kut. Kut. Kut. Kut. Kut. Kut. Kut. Kut. Kut. Kut. Kut. Kut. Kut. Kut. Kut. Kut. Kut. Kut. Kut. Kut. Kut. Kut. Kut. Kut. Kut. Kut. Kut. Kut. Kut. Kut. Kut. Kut. Kut. Kut. Kut. Kut. Kut. Kut. Kut. Kut. Kut. Kut. Kut. Kut. Kut. Kut. Kut. Kut. Kut. Kut. Kut. Kut. Kut. Kut. Kut. Kut. Kut. Kut. Kut. Kut. Kut. Kut. Kut. Kut. Kut. Kut. Kut. Kut. Kut. Kut. Kut.
Als jouw moderator / begeleider van dienst valt het mij op dat je anger issues hebt.quote:Op zondag 4 oktober 2015 16:21 schreef Kopsterk het volgende:
Kut. Kut. Kut. Kut. Kut. Kut. Kut. Kut. Kut. Kut. Kut. Kut. Kut. Kut. Kut. Kut. Kut. Kut. Kut. Kut. Kut. Kut. Kut. Kut. Kut. Kut. Kut. Kut. Kut. Kut. Kut. Kut. Kut. Kut. Kut. Kut. Kut. Kut. Kut. Kut. Kut. Kut. Kut. Kut. Kut. Kut. Kut. Kut. Kut. Kut. Kut. Kut. Kut. Kut. Kut. Kut. Kut. Kut. Kut. Kut. Kut. Kut. Kut. Kut. Kut. Kut. Kut. Kut. Kut. Kut. Kut. Kut. Kut. Kut. Kut. Kut. Kut. Kut. Kut. Kut. Kut. Kut. Kut. Kut. Kut. Kut. Kut. Kut. Kut. Kut. Kut. Kut. Kut. Kut. Kut. Kut. Kut. Kut. Kut. Kut. Kut. Kut. Kut. Kut. Kut. Kut. Kut. Kut. Kut. Kut. Kut. Kut. Kut. Kut. Kut. Kut. Kut. Kut. Kut. Kut. Kut. Kut. Kut. Kut. Kut. Kut. Kut. Kut. Kut. Kut. Kut. Kut. Kut. Kut. Kut. Kut. Kut. Kut. Kut. Kut. Kut. Kut. Kut. Kut. Kut. Kut. Kut. Kut. Kut. Kut. Kut. Kut. Kut. Kut. Kut. Kut. Kut. Kut. Kut. Kut. Kut. Kut. Kut. Kut. Kut. Kut. Kut. Kut.
fischer mag een been brekenquote:Op zondag 4 oktober 2015 16:21 schreef Tchock het volgende:
Ajax heeft niet eens heel slecht gespeeld. Aanvallend is het echt heel matig, kansen worden totaal niet benut en achterin slagen ze er tegen geen enkele tegenstander in om de boel 90 minuten dicht te houden.
Ik heb hier eerder een opmerking over gemaakt, maar daar doet hij niets mee.quote:Op zondag 4 oktober 2015 16:22 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Als jouw moderator / begeleider van dienst valt het mij op dat je anger issues hebt.
Ga maar eens een bezoekje aan Charlie Sheen brengen denk ikquote:Op zondag 4 oktober 2015 16:22 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Als jouw moderator / begeleider van dienst valt het mij op dat je anger issues hebt.
Eind januariquote:Op zondag 4 oktober 2015 16:22 schreef KingRoland het volgende:
Johannes, wanneer gaan we naar de Coolsingel?
saushampton heeft al gespeeldquote:Op zondag 4 oktober 2015 16:22 schreef Insomnia_ het volgende:
De voetballiefhebbers zie ik zo in het Premier League en Bundesliga topic.
Voor de eredivisie fans, tot volgende week!
wat wil je dan doen? Is interlandquote:Op zondag 4 oktober 2015 16:22 schreef Insomnia_ het volgende:
De voetballiefhebbers zie ik zo in het Premier League en Bundesliga topic.
Voor de eredivisie fans, tot volgende week!
Hey daar ben je!quote:Op zondag 4 oktober 2015 16:22 schreef KingRoland het volgende:
Weesquote:Op zondag 4 oktober 2015 16:23 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Dat is wel onaardig zeg. Ben eens wat liever voor die joodjes
Yep, maar troost je... Laatste wedstrijden waarbij Nederland hoeft te spelen... Dan een hele tijd rust & geen EKquote:
Als de schaal binnen isquote:Op zondag 4 oktober 2015 16:22 schreef KingRoland het volgende:
Was jij niet voor Ajax?quote:Op zondag 4 oktober 2015 16:25 schreef Kopsterk het volgende:
DIIIIIIIIIIIT IS MIJN CLUB, MIIIIIIIIIJN IDEAAAAAAAAAL
DIT IS DE MOOOOOOOOOOOOISTE CLUB VAN ALLEMAAL
quote:Op zondag 4 oktober 2015 16:25 schreef Kopsterk het volgende:
DIIIIIIIIIIIT IS MIJN CLUB, MIIIIIIIIIJN IDEAAAAAAAAAL
Maar als we met 1-2 achterstaan in de 85e minuut, vertrekken we massaal.
PSV sucks!!quote:Op zondag 4 oktober 2015 16:24 schreef Adames het volgende:
Wij zijn Ajax uit de hoofdstad
En we zijn voor niemand bang
Hebben schijt aan alle regels,
VAK410 in vuur en vlam
Steeds maar zingen springen
Schreeuwen voor de kleuren
Waar wij voor strijden
Waar wij voor leven
Zijn niet te stoppen
Boys alles geven
quote:Op zondag 4 oktober 2015 16:26 schreef Joezi het volgende:
[..]
PSV sucks!!
Feyenoord is a waste of time!!
To hell with Ajax!!
And certainly fuck nek!!
This is the Thunderdome!
Wat is dezequote:Op zondag 4 oktober 2015 16:26 schreef Joezi het volgende:
[..]
PSV sucks!!
To hell with Ajax!!
And certainly fuck nek!!
This is the Thunderdome!
http://www.ggznederland.nl/quote:Op zondag 4 oktober 2015 16:26 schreef Joezi het volgende:
[..]
PSV sucks!!
To hell with Ajax!!
And certainly fuck nek!!
This is the Thunderdome!
Wtfquote:Op zondag 4 oktober 2015 16:26 schreef Joezi het volgende:
[..]
PSV sucks!!
To hell with Ajax!!
And certainly fuck nek!!
This is the Thunderdome!
Bij dit soort posts ga ik altijd even de posthistory checken, gewoon omdat.quote:Op zondag 4 oktober 2015 16:26 schreef Joezi het volgende:
[..]
PSV sucks!!
To hell with Ajax!!
And certainly fuck nek!!
This is the Thunderdome!
Bij dit soort posts schrijf ik altijd "ok" of "we schrijven het even op" of "waarvan akte" of "we nemen het mee".quote:Op zondag 4 oktober 2015 16:29 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Bij dit soort posts ga ik altijd even de posthistory checken, gewoon omdat.
quote:Waarvan akte
okquote:Op zondag 4 oktober 2015 16:30 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Bij dit soort posts schrijf ik altijd "ok" of "we schrijven het even op" of "waarvan akte" of "we nemen het mee".
Dus bij deze
[..]
Dat is dan ook terecht.quote:Op zondag 4 oktober 2015 16:30 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Bij dit soort posts schrijf ik altijd "ok" of "we schrijven het even op" of "waarvan akte" of "we nemen het mee".
Dus bij deze
[..]
Kenkerquote:Op zondag 4 oktober 2015 16:27 schreef Kopsterk het volgende:
Gudelj was weer helemaal niks. Wat een kenkeraankoop.
Je kan me herkennen aan mijn Hans Nijland tatoeage op mijn linker bilquote:Op zondag 4 oktober 2015 16:34 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Neem je Groningen vlag mee, dan weet ik waar je staat.
waarvan akte.quote:Op zondag 4 oktober 2015 16:30 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dus bij deze
[..]
twitter:VI_nl twitterde op zondag 04-10-2015 om 15:32:57De elf van AZ: Coutinho; Johansson, Gouweleeuw, Vd Linden, Haps; Van Overeem, Henriksen, Luckassen; Tankovic, Janssen, Dos Santos. #aztwe reageer retweet
twitter:VI_nl twitterde op zondag 04-10-2015 om 16:19:50De elf van FC Twente: Drommel; Ter Avest, Uvini, Bijen, Schilder; Mokotjo, Ziyech, Guttiérrez; Olaitan, Oosterwijk, Ede. #aztwe reageer retweet
Met zoveel keuze zou ik een dergelijke wedstrijd ook overslaan.quote:Op zondag 4 oktober 2015 16:38 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik denk dat er maar weinig zijn die Az-Twente gaan kijken
Daarom.quote:Op zondag 4 oktober 2015 16:39 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Met zoveel keuze zou ik een dergelijke wedstrijd ook overslaan.
Eerste helft nog wel, als wielrennen klaar is. Toch twee schermen hierquote:Op zondag 4 oktober 2015 16:38 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik heb Syntix nog nooit kunnen betrappen op de aanwezigheid van voetbalkennis.quote:Op zondag 4 oktober 2015 16:39 schreef Dj_Day-V het volgende:
Veltman, de beste verdediger van NL
Syntix
quote:Op zondag 4 oktober 2015 16:40 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Ik heb Syntix nog nooit kunnen betrappen op de aanwezigheid van kennis.
Lamme tegen de blinde.quote:Op zondag 4 oktober 2015 16:38 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |