Ah, dat is wel mooi jaquote:Op zondag 4 oktober 2015 13:39 schreef exile79 het volgende:
[..]
Vanavond 17:00 uur vrouwenvolleybal finale![]()
Meer vrouwen voor de supporters?quote:Op zondag 4 oktober 2015 13:39 schreef Divje het volgende:
[..]
t hoeft van mij ook helemaal niet eigenlijk, steek dat geld in wat anders.
KNFB, geen schorsingquote:Op zondag 4 oktober 2015 13:40 schreef PizzaGeit het volgende:
Jaaa, FOX probeert Feyenoord weer te naaien
Hell no. Krijg je weer van die ladies nights met feyenoord dildo's.quote:
Misschien kan Kramer gewoon zijn handen thuis houden?quote:Op zondag 4 oktober 2015 13:40 schreef PizzaGeit het volgende:
Situatie is toch beoordeeld? Kramer en die boer werden toegesproken door de scheids.quote:Op zondag 4 oktober 2015 13:40 schreef PizzaGeit het volgende:
Was gewoon rood man, niet zo calimero doen... Laat dat over aan de PSV'ersquote:Op zondag 4 oktober 2015 13:40 schreef PizzaGeit het volgende:
Allemaal soppende vrouwen op Kramerquote:Op zondag 4 oktober 2015 13:40 schreef Divje het volgende:
[..]
Hell no. Krijg je weer van die ladies nights met feyenoord dildo's.
quote:Op zondag 4 oktober 2015 13:40 schreef Divje het volgende:
[..]
Hell no. Krijg je weer van die ladies nights met feyenoord dildo's.
Geen slag, niet netjes. Wordt wel eens rood voor gegeven, zeker niet altijd. Vaak is het geel.quote:Op zondag 4 oktober 2015 13:41 schreef SuperHarregarre het volgende:
Da's toch geen slag man. Dat was een duw na de duw van Tedje Pavertje. FOX ajax hommo's
Het normale geduw en geworstel.quote:
Slaande beweging is roodquote:Op zondag 4 oktober 2015 13:41 schreef SuperHarregarre het volgende:
Da's toch geen slag man. Dat was een duw na de duw van Tedje Pavertje. FOX ajax hommo's
Feyenoord virusquote:Op zondag 4 oktober 2015 13:42 schreef Irritatie100 het volgende:
Godverdomme zeg, die Vejinovic schiet bij Vitesse gewoon corners rechtstreeks de kruising in en hier dit
Ik miste de eerste minuten vanwege de lunch, misschien moet ik weer weggaanquote:
Is al jaren traditie.quote:Op zondag 4 oktober 2015 13:42 schreef Irritatie100 het volgende:
Godverdomme zeg, die Vejinovic schiet bij Vitesse gewoon corners rechtstreeks de kruising in en hier dit
Doe maar even inderdaad.quote:Op zondag 4 oktober 2015 13:43 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Ik miste de eerste minuten vanwege de lunch, misschien moet ik weer weggaan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |