Kwestie van af en toe refreshquote:Op zondag 4 oktober 2015 13:00 schreef Bombvis het volgende:
Ja, weet ik veel dat er al zoveel posts weggehaald zijn..
Dan kan ik je de hand schudden.quote:Op zondag 4 oktober 2015 13:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vind Feyenoord niet zo goed spelen
Rudi Vormer deed het nog wel eens.quote:Op zondag 4 oktober 2015 13:01 schreef Bombvis het volgende:
Vejinovic kan ook geen vrije trappen meer nemen sinds die bij Feyenoord zit.. Wat is dat toch met mensen die dat wel kunnen bij andere clubs, maar het bij ons meteen verneuken?
Stoppen met roken enkele dagen vóór een Feyenoord wedstrijd... Planning is niet je sterkste eigenschap?quote:Op zondag 4 oktober 2015 13:01 schreef Wiebeldak het volgende:
Goeie wedstrijd om te zien dit al je net 3 dagen gestopt ben met roken. De tering.
Sterkte ermee, als je slim bent zet je het uit en ga je iets anders doen voordat je gaat paffenquote:Op zondag 4 oktober 2015 13:01 schreef Wiebeldak het volgende:
Goeie wedstrijd om te zien dit al je net 3 dagen gestopt ben met roken. De tering.
Komt vast omdat die geen basis stond, die kon daardoor niet gewend raken aan Feyenoord en bleef die kwaliteiten dus houdenquote:
Als voetbalsupporter kun je alleen stoppen in juliquote:Op zondag 4 oktober 2015 13:01 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Stoppen met roken enkele dagen vóór een Feyenoord wedstrijd... Planning is niet je sterkste eigenschap?
Bij oneven jaartallen (indien Oranje meedoet)quote:Op zondag 4 oktober 2015 13:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Als voetbalsupporter kun je alleen stoppen in juli
Nee, midden/eind mei. In juli is de transfermarkt open, is ook stressquote:Op zondag 4 oktober 2015 13:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Als voetbalsupporter kun je alleen stoppen in juli
Tnx. Ik heb niets in huis dus dat gaat sowieso niet gebeuren.quote:Op zondag 4 oktober 2015 13:01 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Sterkte ermee, als je slim bent zet je het uit en ga je iets anders doen voordat je gaat paffen
Dat gaat alleen in oneven jaartallen.quote:Op zondag 4 oktober 2015 13:02 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Nee, midden/eind mei. In juli is de transfermarkt open, is ook stress
Niet eens, Nieuwkoop speelt het sterkst. Voorzetten kunnen wat beter nog, maar verder niks mis meequote:Op zondag 4 oktober 2015 13:03 schreef Droopie het volgende:
[..]
En dan vind ik hem nog de beste man momenteel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |