Hey, tof dat je bij de verzorging staat. Bij welke sta je? Hou maar een banaantje voor me apartquote:Op dinsdag 6 oktober 2015 19:22 schreef Jero_nimo het volgende:
Lekker L_T!Dus genoten van de piemel?
![]()
Voor mij dit keer eens heel wat anders. Ik sta zondag aan de andere kant van de verzorgingspost tijdens de Hoge Veluwe Trail. Kijken hoeveel bekenden ik langs zie vliegen, lijkt me erg leuk om te doen!En kan ik zelf even wat rust pakken na 4 weken lang elk weekend een evenement.
Nummer 2820 ook present!quote:Op woensdag 7 oktober 2015 14:27 schreef Quoi het volgende:
@Tara: Volgens mij zei Jero bij het 10 km punt, zodat hij zowel de 14 als 42 km zal zien.
Hoge Veluweloop startnummer 517 present
Veel deelnemers! Ook veel uit de Haaglanden regio
Ik ben daar laatst met een nieuw asics shirt ook achter gekomen hoe goed dat eigenlijk werkt! reflecterende stukken op borst/ schouder en je ligt bij een auto of zelfs fiets enorm op. Vooral bij zebra paden werkt dat beter dan een klein lampje ( had het lampje aan 1 arm blijkbaar voor auto's niet al te goed zichtbaar). Nu zonder zorgen de donkere wegen opquote:Op woensdag 7 oktober 2015 15:25 schreef xMissi het volgende:
Gefeliciteerd LT. En leuk zeg dat je dat hebt gewonnen!!
Ik heb gisteren een keidun jasje gekocht van adidas, het bovenste stuk van het jasje licht op zodra er licht op komt (van een auto ofzo) Echt supergoed zichtbaar ben ik nu(Heb ook nog 2 gewone led lampjes, aangezien er niet constant licht op het jasje zit natuurlijk.)
Zometeen weer naar de fysio... Ik wil niet![]()
En als voetganger/fietser zie je geen reflectie. Daarom ook goede lichtjesquote:Op woensdag 7 oktober 2015 15:48 schreef mosselmossel het volgende:
Als je in de auto zit, zie je die kleine led-lichtjes echt niet. Reflectie is de bom.
Hopelijk helpt het qua moraal/gedachte want het schijnt niet heel goed te zijn voor een wedstrijd. Hopelijk weer helemaal goed voor zondag! https://www.gezondvgz.nl/(...)B975-8F51A4871E0F%7Dquote:Op woensdag 7 oktober 2015 16:15 schreef Quoi het volgende:
Keidun, is dat een nieuw merk jasje?Succes bij de fysio xmissi
@Deebee: succes met de laatste loodjes! First things first.
Ik voel gewoon de hele dag al pijn onder mijn knie. Zeurde gister tijdens de training al ineens. Ná zondag mag de boel instorten, maar nu nog niet![]()
Straks weer eens plasma doneren. Misschien helpt het
Check! Graag gedaan.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 17:26 schreef Daph_ het volgende:
Ik weet niet meer wie het postte, maar degene die de dagaanbieding voor Garmin van Makro gedeeld heeft: mijn dank is groot![]()
*teruggaat naar lurkerstand*
Neeeeeee joh, dit was echt goddelijk! Lekkere temperatuur, heerlijke buitjes op je hoofd en dan lekker 2 sets van 5x400 afwerken....De eerste set in de duinen (3x omhoog, 2x omlaag) en de tweede set op de baan.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 22:13 schreef Quoi het volgende:
Jawel. Een intervaltraining zónder regen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |