abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_156644210
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 oktober 2015 17:27 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Ik vraag me ook af wie daar geinteresseerd in is, waarschijnlijk zijn het van die beelden van marathonphoto waar je heel goed moet kijken om jouw 'poppetje' te spotten. Ik wil ook echt niet van die updates op mijn facebook van 'ik kwam de 5km door in xx, mijn prognose is nu xx, ik ga lekker'. Voor hetzelfde geld ga je helemaal niet lekker, staat dat lekker genant met allemaal reacties op je facebook :P
Ik probeer sowieso niet teveel hardloop gerelateerd spul op FB te flikkeren, en als je dan iedere keer je tijdlijn gevuld wordt met heppiedepeppie posts als je een mat passeert wordt het al snel een beetje teveel, nog afgezien van het feit of het echt wel zo lekker gaat :P
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
  dinsdag 6 oktober 2015 @ 17:41:57 #227
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_156644423
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 oktober 2015 17:27 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Ik vraag me ook af wie daar geinteresseerd in is, waarschijnlijk zijn het van die beelden van marathonphoto waar je heel goed moet kijken om jouw 'poppetje' te spotten. Ik wil ook echt niet van die updates op mijn facebook van 'ik kwam de 5km door in xx, mijn prognose is nu xx, ik ga lekker'. Voor hetzelfde geld ga je helemaal niet lekker, staat dat lekker genant met allemaal reacties op je facebook :P
Nou, inderdaad! Brrrr!
Al helpt een zonnebril wel, zag ik.
Kan je je supporters mee wijsmaken dat je na 20 km nog lekker gaat _O-
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
pi_156644461
Ik bedacht me trouwens dat ik wel een rondje van grofweg 7km heb.. de piemel! Die heb ik al veel te lang niet gelopen, dus daar ga ik!
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_156644478
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 oktober 2015 17:13 schreef Quoi het volgende:
Iets anders dan avontuur: ik ga uitproberen of ik mijn keelpijn eruit kan lopen vanavond :')

Altijd hetzelfde met mij. Werken werken werken werken. En dan ben ik een weekje vrij en hop, keelpijngedoe.
Ik hoop vanavond ook m'n verkoudheid eruit te lopen. Al was het bij mij ongeveer andersom: weekje op vakantie, nergens last van. Weer aan het werk: hatsjoe!

Eens kijken of ik nog wat waard ben op de 200 en 300m. Tijd geleden!
  dinsdag 6 oktober 2015 @ 17:43:50 #230
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_156644479
Nou veel plezier met de piemel, LT!
pi_156644602
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 oktober 2015 17:43 schreef La_Tramposa het volgende:
Ik bedacht me trouwens dat ik wel een rondje van grofweg 7km heb.. de piemel! Die heb ik al veel te lang niet gelopen, dus daar ga ik!
Ah de befaamde piemel.... :P
Enjoy!
pi_156646836
Dat ging echt snel bij lage hartslagen! Ik geloof dat het taperen effect heeft :D
Wel gek, zo'n training die alweer voorbij is als je net begonnen bent :P
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_156646922
Lekker L_T! ^O^ Dus genoten van de piemel? :o

Voor mij dit keer eens heel wat anders. Ik sta zondag aan de andere kant van de verzorgingspost tijdens de Hoge Veluwe Trail. Kijken hoeveel bekenden ik langs zie vliegen, lijkt me erg leuk om te doen! :) En kan ik zelf even wat rust pakken na 4 weken lang elk weekend een evenement. :+
pi_156647145
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 oktober 2015 19:22 schreef Jero_nimo het volgende:

Voor mij dit keer eens heel wat anders. Ik sta zondag aan de andere kant van de verzorgingspost tijdens de Hoge Veluwe Trail. Kijken hoeveel bekenden ik langs zie vliegen, lijkt me erg leuk om te doen! :) En kan ik zelf even wat rust pakken na 4 weken lang elk weekend een evenement. :+
Ja, ik had hem te lang verwaarloosd maar het was weer fijn!

Leuk, vrijwilligen! Zeker bij zo'n trail waar mensen nog even stoppen om een praatje met je te maken :)
pi_156649193
Lekker ouwehoeren bij de verzorgingspost ^O^
  dinsdag 6 oktober 2015 @ 20:46:33 #236
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_156649410
Tof Jero ^O^

Ik heb vandaag (en afgelopen donderdag) een reality-check gehad bij de sportschool. Mijn lichaam is eigenlijk is erbarmelijke staat :@

Dus...ik mag weer fijn ergens mee beginnen. Evy's algehele lichaamsfitheid les 1 :+ En dat zuigt grote tijd, maar het is hard nodig.
F means you're fucked
  Moderator dinsdag 6 oktober 2015 @ 20:47:55 #237
155227 crew  Guppy
dus
pi_156649449
quote:

Waar sta je ergens? Ik kom misschien ook nog kijken :)
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_156649645
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 oktober 2015 20:46 schreef YUR het volgende:
Tof Jero ^O^

Ik heb vandaag (en afgelopen donderdag) een reality-check gehad bij de sportschool. Mijn lichaam is eigenlijk is erbarmelijke staat :@

Dus...ik mag weer fijn ergens mee beginnen. Evy's algehele lichaamsfitheid les 1 :+ En dat zuigt grote tijd, maar het is hard nodig.
Wat is er allemaal aan de hand dan? Overbelastingsblessures?
pi_156649828
Nou, ik loop nog steeds heel makkelijk best snel, maar ik houd het niet zo lang/vaak vol. Heel gek :P
  dinsdag 6 oktober 2015 @ 21:02:12 #240
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_156649931
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 oktober 2015 20:53 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Wat is er allemaal aan de hand dan? Overbelastingsblessures?
Hij kon wel heel duidelijk merken dat ik zondag dat trailtje had gelopen ja....hamstrings vooral.

Maar mijn vetpercentage is te hoog, mijn spierkracht veeeeeeeeel te laag. Of eigenlijk was die er gewoon niet. Balans, evenwicht...allemaal niet zoals het zou moeten.

Dus we hebben wat te doen. En ik heb er een hekel aan als ik iets niet kan, dus dat worden interessante trainingen :+
F means you're fucked
pi_156650001
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 oktober 2015 21:02 schreef YUR het volgende:

[..]

Hij kon wel heel duidelijk merken dat ik zondag dat trailtje had gelopen ja....hamstrings vooral.

Maar mijn vetpercentage is te hoog, mijn spierkracht veeeeeeeeel te laag. Of eigenlijk was die er gewoon niet. Balans, evenwicht...allemaal niet zoals het zou moeten.

Dus we hebben wat te doen. En ik heb er een hekel aan als ik iets niet kan, dus dat worden interessante trainingen :+
Hmm, maar is Evy dan niet heel extreem?
De fysio op onze club zegt ook dat 'de basis' bij mij ontbreekt, het aanspannen van bepaalde corespieren tijdens het lopen, maar dat is in principe op te lossen door elke dag braaf mijn oefeningen te doen :+
Als je eenmaal weet waar je precies aan moet werken kan spierkracht best snel verbeteren!
  dinsdag 6 oktober 2015 @ 21:06:35 #242
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_156650052
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 oktober 2015 21:04 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Hmm, maar is Evy dan niet heel extreem?
De fysio op onze club zegt ook dat 'de basis' bij mij ontbreekt, het aanspannen van bepaalde corespieren tijdens het lopen, maar dat is in principe op te lossen door elke dag braaf mijn oefeningen te doen :+
Als je eenmaal weet waar je precies aan moet werken kan spierkracht best snel verbeteren!
Ik ga niet Evy volgen.. maar qua lichaamsfitheid ben ik op absoluut beginnersniveau. Dus op dat niveau begint mijn krachttraining.
En oefeningen doen...dat gebeurt thuis dus niet he
F means you're fucked
pi_156650114
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 oktober 2015 21:06 schreef YUR het volgende:

[..]

En oefeningen doen...dat gebeurt thuis dus niet he
Herkenbaar... :@

Een paar keer lukt nog wel, maar dan neemt de frequentie al snel af...
Zo heb ik al een week geen core of kracht training meer gedaan (behalve dan mezelf een boel heuvels overslepen de afgelopen paar weken :P )
pi_156650150
Ik vind oefeningen doen voor de tv best chill :) Maar dit zijn dan ook niet zulke zware oefeningen. Afgelopen maandag is de zaaltraining weer begonnen bij ons, ik ben nog even 2 weken gespaard vanwege marathonschema maar dan is het 1.5 uur pijn lijden :P
  dinsdag 6 oktober 2015 @ 21:18:19 #245
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_156650420
Ik doe de oefeningen dus nooit om de simpele reden dat ik ze allemaal niet eens kan uitvoeren :+

En bij mij geldt: niet kunnen = niet doen
F means you're fucked
pi_156650439
Ik vind het blijkbaar ook heel chill om voor de tv op de bank te hangen.....
pi_156650506
Ik moest vandaag allemaal oefeningen doen waar je vooral spieren aan de zijkant van je lijf moest gebruiken. Die heb ik dus niet :P

En ik heb ook van die goede voornemens met een yogamatje gehad. En nog steeds.
  dinsdag 6 oktober 2015 @ 21:20:46 #248
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_156650515
quote:

Oh leuk!! Op een post waar ook de 14 langs komt?
  dinsdag 6 oktober 2015 @ 21:29:13 #249
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_156650812
Jeetje Yur. Nou ja, positief is dat er een hoop progressie te boeken is. Misschien ook wel tot een verder punt dan waar je ooit was. En die thuis-oefeningen: herkenbaar.

Mijn dinsdagavond-posts beginnen een cliché te worden. Ging top. Intervaltraining was wat minder intensief dan vorige week: 5x 400m (200m p) en 5x 200m (100m p). Vanwege een keelpijntje bleef ik achterin. Halverwege koste naar voren te lopen me alleen minder moeite dan blijven hangen. En zo eindigde ik tijdens de laatste 200m voorin :s) En de keelpijn is volgens mij zo goed als weg :D

Nu even ganz nichts tot zaterdag. Dan even rennen met Prorun en dan zondag knallen! Ik voel mijn knietje een beetje, dus de rust is even nodig.
pi_156650917
Dat was de eerste keer lopen met meer verlichting als de gemiddelde fietser. Het setje van de Decathlon is top! Genoeg verlichting op het minst felle standje om ook te zien wat er voor mijn voeten gebeurd (op een half verlicht fietspad). *;
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')