Ik probeer sowieso niet teveel hardloop gerelateerd spul op FB te flikkeren, en als je dan iedere keer je tijdlijn gevuld wordt met heppiedepeppie posts als je een mat passeert wordt het al snel een beetje teveel, nog afgezien van het feit of het echt wel zo lekker gaatquote:Op dinsdag 6 oktober 2015 17:27 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Ik vraag me ook af wie daar geinteresseerd in is, waarschijnlijk zijn het van die beelden van marathonphoto waar je heel goed moet kijken om jouw 'poppetje' te spotten. Ik wil ook echt niet van die updates op mijn facebook van 'ik kwam de 5km door in xx, mijn prognose is nu xx, ik ga lekker'. Voor hetzelfde geld ga je helemaal niet lekker, staat dat lekker genant met allemaal reacties op je facebook
Nou, inderdaad! Brrrr!quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 17:27 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Ik vraag me ook af wie daar geinteresseerd in is, waarschijnlijk zijn het van die beelden van marathonphoto waar je heel goed moet kijken om jouw 'poppetje' te spotten. Ik wil ook echt niet van die updates op mijn facebook van 'ik kwam de 5km door in xx, mijn prognose is nu xx, ik ga lekker'. Voor hetzelfde geld ga je helemaal niet lekker, staat dat lekker genant met allemaal reacties op je facebook
Ik hoop vanavond ook m'n verkoudheid eruit te lopen. Al was het bij mij ongeveer andersom: weekje op vakantie, nergens last van. Weer aan het werk: hatsjoe!quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 17:13 schreef Quoi het volgende:
Iets anders dan avontuur: ik ga uitproberen of ik mijn keelpijn eruit kan lopen vanavond![]()
Altijd hetzelfde met mij. Werken werken werken werken. En dan ben ik een weekje vrij en hop, keelpijngedoe.
Ah de befaamde piemel....quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 17:43 schreef La_Tramposa het volgende:
Ik bedacht me trouwens dat ik wel een rondje van grofweg 7km heb.. de piemel! Die heb ik al veel te lang niet gelopen, dus daar ga ik!
Ja, ik had hem te lang verwaarloosd maar het was weer fijn!quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 19:22 schreef Jero_nimo het volgende:
Lekker L_T!Dus genoten van de piemel?
![]()
Voor mij dit keer eens heel wat anders. Ik sta zondag aan de andere kant van de verzorgingspost tijdens de Hoge Veluwe Trail. Kijken hoeveel bekenden ik langs zie vliegen, lijkt me erg leuk om te doen!En kan ik zelf even wat rust pakken na 4 weken lang elk weekend een evenement.
Waar sta je ergens? Ik kom misschien ook nog kijkenquote:Op dinsdag 6 oktober 2015 19:22 schreef Jero_nimo het volgende:
![]()
Voor mij dit keer eens heel wat anders. Ik sta zondag aan de andere kant van de verzorgingspost tijdens de Hoge Veluwe Trail. Kijken hoeveel bekenden ik langs zie vliegen, lijkt me erg leuk om te doen!En kan ik zelf even wat rust pakken na 4 weken lang elk weekend een evenement.
Wat is er allemaal aan de hand dan? Overbelastingsblessures?quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 20:46 schreef YUR het volgende:
Tof Jero
Ik heb vandaag (en afgelopen donderdag) een reality-check gehad bij de sportschool. Mijn lichaam is eigenlijk is erbarmelijke staat
Dus...ik mag weer fijn ergens mee beginnen. Evy's algehele lichaamsfitheid les 1En dat zuigt grote tijd, maar het is hard nodig.
Hij kon wel heel duidelijk merken dat ik zondag dat trailtje had gelopen ja....hamstrings vooral.quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 20:53 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Wat is er allemaal aan de hand dan? Overbelastingsblessures?
Hmm, maar is Evy dan niet heel extreem?quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 21:02 schreef YUR het volgende:
[..]
Hij kon wel heel duidelijk merken dat ik zondag dat trailtje had gelopen ja....hamstrings vooral.
Maar mijn vetpercentage is te hoog, mijn spierkracht veeeeeeeeel te laag. Of eigenlijk was die er gewoon niet. Balans, evenwicht...allemaal niet zoals het zou moeten.
Dus we hebben wat te doen. En ik heb er een hekel aan als ik iets niet kan, dus dat worden interessante trainingen
Ik ga niet Evy volgen.. maar qua lichaamsfitheid ben ik op absoluut beginnersniveau. Dus op dat niveau begint mijn krachttraining.quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 21:04 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Hmm, maar is Evy dan niet heel extreem?
De fysio op onze club zegt ook dat 'de basis' bij mij ontbreekt, het aanspannen van bepaalde corespieren tijdens het lopen, maar dat is in principe op te lossen door elke dag braaf mijn oefeningen te doen![]()
Als je eenmaal weet waar je precies aan moet werken kan spierkracht best snel verbeteren!
Herkenbaar...quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 21:06 schreef YUR het volgende:
[..]
En oefeningen doen...dat gebeurt thuis dus niet he
Oh leuk!! Op een post waar ook de 14 langs komt?quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 19:22 schreef Jero_nimo het volgende:
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |