abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_156652544
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 oktober 2015 21:31 schreef Oceanonix het volgende:
Dat was de eerste keer lopen met meer verlichting als de gemiddelde fietser. Het setje van de Decathlon is top! Genoeg verlichting op het minst felle standje om ook te zien wat er voor mijn voeten gebeurd (op een half verlicht fietspad). *;
Wij hebben gisteren een rondje Bokkeduinen-Soest-Soesterberg-Bokkeduinen gelopen. En potverdrie, daar zaten nog best wat donkere stukken tussen. En dan stom genoeg met name een stuk in de bebouwde kom van Amersfoort.
  dinsdag 6 oktober 2015 @ 22:23:21 #252
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_156653387
Met dank aan Mylene hebben we weer een OP!

Ik kan hem overigens niet wijzigen dus nieuwe loopjes (en oude weghalen) kan weer in het nieuwe topic.

[ Bericht 57% gewijzigd door Murmeli op 06-10-2015 22:49:09 ]
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
pi_156654666
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 oktober 2015 20:47 schreef Guppyfriend het volgende:

[..]

Waar sta je ergens? Ik kom misschien ook nog kijken :)
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 oktober 2015 21:20 schreef Murmeli het volgende:

[..]

Oh leuk!! Op een post waar ook de 14 langs komt?
Als het goed is kom ik op de post te staan waar de 14km langskomt op ongeveer 10km en de 42km komt er 2 keer langs op dus de 10 en 17.5km. Wordt dus een lekker drukke boel en even in de gaten houden of iedereen wel de goede kant op loopt :P.
pi_156660382
Vanavond maar weer trainen. Spierpijn is weer ongeveer weg (op een spiertje in m'n hand na, die voelt nog wat gek).
We hebben helaas geen verlichting op de baan, dus wanneer dadelijk de wintertijd ingaat is het helaas gebeurd met de woensdagavond...
It has to mean something
Could never mean more than a sacrifice
pi_156660462
quote:
0s.gif Op woensdag 7 oktober 2015 07:12 schreef Cynic het volgende:
Vanavond maar weer trainen. Spierpijn is weer ongeveer weg (op een spiertje in m'n hand na, die voelt nog wat gek).
We hebben helaas geen verlichting op de baan, dus wanneer dadelijk de wintertijd ingaat is het helaas gebeurd met de woensdagavond...
Wij hebben hetzelfde, maar dan met het bos. Dat is inmiddels ook te donker, dus we lopen 's winters op de weg.
pi_156660521
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 oktober 2015 22:06 schreef McTwente het volgende:

[..]

Wij hebben gisteren een rondje Bokkeduinen-Soest-Soesterberg-Bokkeduinen gelopen. En potverdrie, daar zaten nog best wat donkere stukken tussen. En dan stom genoeg met name een stuk in de bebouwde kom van Amersfoort.
de verlichting staat vaak aan de autoweg en bij fietspaden waar een stukje gras tussen fietspad en rijbaan ligt, is het niet licht op het fietspad.
Ik ben van Soesterberg naar Leusden gelopen via de Amersfoorsteweg, Laan 1914 en de Dodeweg.
Ik loop bewust geen rondjes want je komt altijd een stuk bos tegen of ik moet echt serieus meer km gaan lopen.
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 7 oktober 2015 @ 07:54:37 #257
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_156660564
Hadden we de iBood van de dag al gezien?

http://www.ibood.com/heal(...)utm_campaign=date_nl

Camelbak.
pi_156661316
Oh jongens ik denk dat mij 7 jaren ongeluk staan te wachten hierna want ik heb gewoon wéér een (hardloopgerelateerde) prijsvraag/winactie gewonnen! :o Ik voel mij bijna bezwaard, hierna maar een tijdje nergens aan meedoen :P Maar misschien doet er gewoon nooit iemand mee aan die dingen?
Een overnachting in een mooi hotel de avond voor de marathon! Dat is wel superchill! Het alternatief (slapen bij de ouders van mijn vriend en met de auto naar Eindhoven) was ook wel te doen geweest, maar dit is natuurlijk wel top, kan ik de dag van tevoren rustig het parcours uitchecken, en 's ochtends relaxt erheenlopen. Zoveel zin in!
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
  woensdag 7 oktober 2015 @ 09:22:00 #259
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_156661390
Noujaaaaaa LT! En daarmaast natuurlijk gefeliciteerd w/

Ik doe echt nooit mee met dat soort dingen. Maar jij bent volgens mij wat meer over het internet aan het stuiteren op het gebied van hardloopgerelateerd spul. Dit is dan de beloning :P
  woensdag 7 oktober 2015 @ 09:26:28 #260
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_156661453
LT :D Nu is het wel genoeg hoor!

En gefeliciteerd met je verjaardag! *O*
pi_156661501
Dat is wel een erg relaxte prijs! Ideaal om je zo voor te kunnen bereiden.
Kun je deze maand trouwens misschien een staatslot voor mij kopen?
pi_156661789
quote:
0s.gif Op woensdag 7 oktober 2015 09:16 schreef La_Tramposa het volgende:
Oh jongens ik denk dat mij 7 jaren ongeluk staan te wachten hierna want ik heb gewoon wéér een (hardloopgerelateerde) prijsvraag/winactie gewonnen! :o Ik voel mij bijna bezwaard, hierna maar een tijdje nergens aan meedoen :P Maar misschien doet er gewoon nooit iemand mee aan die dingen?
Een overnachting in een mooi hotel de avond voor de marathon! Dat is wel superchill! Het alternatief (slapen bij de ouders van mijn vriend en met de auto naar Eindhoven) was ook wel te doen geweest, maar dit is natuurlijk wel top, kan ik de dag van tevoren rustig het parcours uitchecken, en 's ochtends relaxt erheenlopen. Zoveel zin in!
Gefeliciteerd! Soms heb je dat, ik deed een tijdje mee aan al die facebook acties heb toen ook van alles en nog wat gewonnen. Gaat wel weer over ;-). Wel super relaxed deze prijs! ik neem aan dat het hotel ook in de buurt staat van de start ;-)
pi_156662205
quote:
0s.gif Op woensdag 7 oktober 2015 09:29 schreef Mr.B. het volgende:
Dat is wel een erg relaxte prijs! Ideaal om je zo voor te kunnen bereiden.
Kun je deze maand trouwens misschien een staatslot voor mij kopen?
Haha dat zei mijn vriend ook al :P Ik zei dat we dat na de marathon moeten doen, met mijn eindtijd als nummers ;)

En bedankt allen voor de felicitaties!
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_156662301
Gefeliciteerd L_T *O*
pi_156662470
Gefeliciteerd L_T! *O*
  woensdag 7 oktober 2015 @ 10:36:30 #266
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_156662495
En leuk Jero, dat je langs de kant staat op de Veluwe :) Mag je mijn meneer ook een verzorginkje geven - indien nodig :P
Ik denk dat ik daar met mijn 'normale' wedstrijd niet langskom.
pi_156662653
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 oktober 2015 21:31 schreef Oceanonix het volgende:
Dat was de eerste keer lopen met meer verlichting als de gemiddelde fietser. Het setje van de Decathlon is top! Genoeg verlichting op het minst felle standje om ook te zien wat er voor mijn voeten gebeurd (op een half verlicht fietspad). *;
Welk setje ? Op je hoofd of die op je borstkas a la iron man ? :)
Kom ook wel eens 's avonds over onverlichte paadjes, dan is een lampje wel prettig lijkt me, alleen denk ik dat zo'n ding op me hoofd mij gaat irriteren.

En oefeningen zou ik ook moeten doen, vooral om geen lopersknie te krijgen, het enige waar ik in 2 jaar tijd hardlopen last van heb gehad gelukkig.
Tijd en plek zat, maarja, toch doe ik ze dan niet ... ;)
Denk dat mij warming-up ook beter kan, misschien nadeel van alleen lopen. Doe nu 12 hoog naar beneden met de trap en dan nog 5 minuten wandelen.
Wel jarenlang voor ik ging hardlopen krav maga gedaan waarbij bijna alle spieren aan bod kwamen, dus misschien dat het daardoor tot nu toe nog goed gaat ;)
pi_156662746
quote:
0s.gif Op woensdag 7 oktober 2015 10:43 schreef dapluiz het volgende:

[..]

Welk setje ? Op je hoofd of die op je borstkas a la iron man ? :)
Kom ook wel eens 's avonds over onverlichte paadjes, dan is een lampje wel prettig lijkt me, alleen denk ik dat zo'n ding op me hoofd mij gaat irriteren.

de ironmanset. Bewust geen lampje op mijn hoofd omdat zodra je iemand aankijkt of met oversteken naar links en rechts kijkt je iemand kunt verblinden. Afhankelijk van je eigen anatomie schijnt deze een soort van naar beneden. :P
pi_156662961
Ook maar eens naar kijken dan :) Wel jammer dat Decathlon geen winkels in de randstad heeft.
pi_156662967
Gefeliciteerd LT! Zag die actie al langskomen in de mail van Marathon Eindhoven.
  woensdag 7 oktober 2015 @ 11:13:58 #271
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_156663113
quote:
0s.gif Op woensdag 7 oktober 2015 11:03 schreef dapluiz het volgende:
Ook maar eens naar kijken dan :) Wel jammer dat Decathlon geen winkels in de randstad heeft.
Bij de Arena is toch Randstad :)
F means you're fucked
pi_156663166
quote:
0s.gif Op woensdag 7 oktober 2015 11:03 schreef dapluiz het volgende:
en de post bezorgd toch ook in de randstad...... ;)
pi_156663188
Haha ja, maar soms is het wel eens leuk om ouderwets in de winkel te kijken en te voelen zonder het gelijk te moeten kopen eerst :)
En laat ik het dan haaglanden noemen ipv randstad ;)
pi_156663411
quote:
0s.gif Op woensdag 7 oktober 2015 07:48 schreef Oceanonix het volgende:

[..]

de verlichting staat vaak aan de autoweg en bij fietspaden waar een stukje gras tussen fietspad en rijbaan ligt, is het niet licht op het fietspad.
Ik ben van Soesterberg naar Leusden gelopen via de Amersfoorsteweg, Laan 1914 en de Dodeweg.
Ik loop bewust geen rondjes want je komt altijd een stuk bos tegen of ik moet echt serieus meer km gaan lopen.
Dat klopt, ook het stuk van de Amersfoortseweg was niet super verlicht, maar de Daam Fockemalaan was helemaal niet te doen. Daar stond alle straatverlichting op de parallelweg uit. Het was er stikdonker. :N
  woensdag 7 oktober 2015 @ 11:38:13 #275
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_156663468
quote:
0s.gif Op woensdag 7 oktober 2015 09:16 schreef La_Tramposa het volgende:
Gaaf!!! Gefeliciteerd :) gewoon lekker van genieten joh, niet schuldig voelen.
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')