Wij hebben gisteren een rondje Bokkeduinen-Soest-Soesterberg-Bokkeduinen gelopen. En potverdrie, daar zaten nog best wat donkere stukken tussen. En dan stom genoeg met name een stuk in de bebouwde kom van Amersfoort.quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 21:31 schreef Oceanonix het volgende:
Dat was de eerste keer lopen met meer verlichting als de gemiddelde fietser. Het setje van de Decathlon is top! Genoeg verlichting op het minst felle standje om ook te zien wat er voor mijn voeten gebeurd (op een half verlicht fietspad).
quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 20:47 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Waar sta je ergens? Ik kom misschien ook nog kijken
Als het goed is kom ik op de post te staan waar de 14km langskomt op ongeveer 10km en de 42km komt er 2 keer langs op dus de 10 en 17.5km. Wordt dus een lekker drukke boel en even in de gaten houden of iedereen wel de goede kant op looptquote:Op dinsdag 6 oktober 2015 21:20 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Oh leuk!! Op een post waar ook de 14 langs komt?
Wij hebben hetzelfde, maar dan met het bos. Dat is inmiddels ook te donker, dus we lopen 's winters op de weg.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 07:12 schreef Cynic het volgende:
Vanavond maar weer trainen. Spierpijn is weer ongeveer weg (op een spiertje in m'n hand na, die voelt nog wat gek).
We hebben helaas geen verlichting op de baan, dus wanneer dadelijk de wintertijd ingaat is het helaas gebeurd met de woensdagavond...
de verlichting staat vaak aan de autoweg en bij fietspaden waar een stukje gras tussen fietspad en rijbaan ligt, is het niet licht op het fietspad.quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 22:06 schreef McTwente het volgende:
[..]
Wij hebben gisteren een rondje Bokkeduinen-Soest-Soesterberg-Bokkeduinen gelopen. En potverdrie, daar zaten nog best wat donkere stukken tussen. En dan stom genoeg met name een stuk in de bebouwde kom van Amersfoort.
Gefeliciteerd! Soms heb je dat, ik deed een tijdje mee aan al die facebook acties heb toen ook van alles en nog wat gewonnen. Gaat wel weer over ;-). Wel super relaxed deze prijs! ik neem aan dat het hotel ook in de buurt staat van de start ;-)quote:Op woensdag 7 oktober 2015 09:16 schreef La_Tramposa het volgende:
Oh jongens ik denk dat mij 7 jaren ongeluk staan te wachten hierna want ik heb gewoon wéér een (hardloopgerelateerde) prijsvraag/winactie gewonnen!Ik voel mij bijna bezwaard, hierna maar een tijdje nergens aan meedoen
Maar misschien doet er gewoon nooit iemand mee aan die dingen?
Een overnachting in een mooi hotel de avond voor de marathon! Dat is wel superchill! Het alternatief (slapen bij de ouders van mijn vriend en met de auto naar Eindhoven) was ook wel te doen geweest, maar dit is natuurlijk wel top, kan ik de dag van tevoren rustig het parcours uitchecken, en 's ochtends relaxt erheenlopen. Zoveel zin in!
Haha dat zei mijn vriend ook alquote:Op woensdag 7 oktober 2015 09:29 schreef Mr.B. het volgende:
Dat is wel een erg relaxte prijs! Ideaal om je zo voor te kunnen bereiden.
Kun je deze maand trouwens misschien een staatslot voor mij kopen?
Welk setje ? Op je hoofd of die op je borstkas a la iron man ?quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 21:31 schreef Oceanonix het volgende:
Dat was de eerste keer lopen met meer verlichting als de gemiddelde fietser. Het setje van de Decathlon is top! Genoeg verlichting op het minst felle standje om ook te zien wat er voor mijn voeten gebeurd (op een half verlicht fietspad).
de ironmanset. Bewust geen lampje op mijn hoofd omdat zodra je iemand aankijkt of met oversteken naar links en rechts kijkt je iemand kunt verblinden. Afhankelijk van je eigen anatomie schijnt deze een soort van naar beneden.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 10:43 schreef dapluiz het volgende:
[..]
Welk setje ? Op je hoofd of die op je borstkas a la iron man ?
Kom ook wel eens 's avonds over onverlichte paadjes, dan is een lampje wel prettig lijkt me, alleen denk ik dat zo'n ding op me hoofd mij gaat irriteren.
Bij de Arena is toch Randstadquote:Op woensdag 7 oktober 2015 11:03 schreef dapluiz het volgende:
Ook maar eens naar kijken danWel jammer dat Decathlon geen winkels in de randstad heeft.
en de post bezorgd toch ook in de randstad......quote:Op woensdag 7 oktober 2015 11:03 schreef dapluiz het volgende:
Ook maar eens naar kijken danWel jammer dat Decathlon geen winkels in de randstad heeft.
Dat klopt, ook het stuk van de Amersfoortseweg was niet super verlicht, maar de Daam Fockemalaan was helemaal niet te doen. Daar stond alle straatverlichting op de parallelweg uit. Het was er stikdonker.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 07:48 schreef Oceanonix het volgende:
[..]
de verlichting staat vaak aan de autoweg en bij fietspaden waar een stukje gras tussen fietspad en rijbaan ligt, is het niet licht op het fietspad.
Ik ben van Soesterberg naar Leusden gelopen via de Amersfoorsteweg, Laan 1914 en de Dodeweg.
Ik loop bewust geen rondjes want je komt altijd een stuk bos tegen of ik moet echt serieus meer km gaan lopen.
Gaaf!!! Gefeliciteerdquote:Op woensdag 7 oktober 2015 09:16 schreef La_Tramposa het volgende:
Oh jongens ik denk dat mij 7 jaren ongeluk staan te wachten hierna want ik heb gewoon wéér een (hardloopgerelateerde) prijsvraag/winactie gewonnen!Ik voel mij bijna bezwaard, hierna maar een tijdje nergens aan meedoen
Maar misschien doet er gewoon nooit iemand mee aan die dingen?
Een overnachting in een mooi hotel de avond voor de marathon! Dat is wel superchill! Het alternatief (slapen bij de ouders van mijn vriend en met de auto naar Eindhoven) was ook wel te doen geweest, maar dit is natuurlijk wel top, kan ik de dag van tevoren rustig het parcours uitchecken, en 's ochtends relaxt erheenlopen. Zoveel zin in!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |