Ah, daar zet hij al zijn geld op in dus ik ben benieuwdquote:Op zondag 4 oktober 2015 12:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat Fischer in de spits gaat starten.
Waar baseert hij dat op?quote:Op zondag 4 oktober 2015 12:11 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ah, daar zet hij al zijn geld op in dus ik ben benieuwd
Dat heeft hij niet gezegd of ik in ieder geval niet meegekregen. Zal wel met wat mensen gepraat hebben ofzoquote:
Dat vermoeiende gebraak over De Graafschap dat het nog wel eens lastig kan worden.quote:
Op papier heb je gelijk, maar het blijft Feyenoord...quote:Op zondag 4 oktober 2015 12:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat vermoeiende gebraak over De Graafschap dat het nog wel eens lastig kan worden.
Wees gewoon eens eerlijk dat je aan je stand verplicht bent om er een goede uitslag neer te zetten. Die Doetinchemmers halen het niveau van VV Staphorst nog omlaag.
quote:Op zondag 4 oktober 2015 12:19 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Op papier heb je gelijk, maar het blijft Feyenoord...
Eens. Hij moet zeggen 'werken aan het doelsaldo vanmiddag'.quote:Op zondag 4 oktober 2015 12:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat vermoeiende gebraak over De Graafschap dat het nog wel eens lastig kan worden.
Wees gewoon eens eerlijk dat je aan je stand verplicht bent om er een goede uitslag neer te zetten. Die Doetinchemmers halen het niveau van VV Staphorst nog omlaag.
In ieder geval gewoon eerlijk zijn dat het een schande zou zijn als je moeite hebt met De Graafschap. Daar is niets gek aan.quote:Op zondag 4 oktober 2015 12:21 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Eens. Hij moet zeggen 'werken aan het doelsaldo vanmiddag'.
quote:Op zondag 4 oktober 2015 12:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
In ieder geval gewoon eerlijk zijn dat het een schande zou zijn als je moeite hebt met De Graafschap. Daar is niets gek aan.
quote:Op zondag 4 oktober 2015 12:25 schreef exile79 het volgende:
[..]
Ik zou haast denken dat je nog niet zo lang naar Feyenoord kijkt...
Ik heb elke wedstrijd van Feyenoord dit seizoen gezien en nog steeds moet Feyenoord hiervan winnen.quote:
Wederom, op papier. Onderschat het vermogen van Feyenoord om een wedstrijd amateuristisch weg te geven niet...quote:Op zondag 4 oktober 2015 12:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb elke wedstrijd van Feyenoord dit seizoen gezien en nog steeds moet Feyenoord hiervan winnen.
PEC > De Graafschap
Feyenoord > PEC
Feyenoord >>>>>>>>>>>>> De Graafschap.
Praat je weer tegen jezelf Stijn?quote:Op zondag 4 oktober 2015 12:28 schreef Ajacied422 het volgende:
Tegen zulke onbegrensde domheid kan ik niet op.
Nee.quote:Op zondag 4 oktober 2015 12:29 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Praat je weer tegen jezelf Stijn?
Rustig aan Stijn, je hart moet nog de half-3 wedstrijd aankunnen.quote:Op zondag 4 oktober 2015 12:28 schreef Ajacied422 het volgende:
Tegen zulke onbegrensde domheid kan ik niet op.
Heb je gezien dat De Nor gisteren het vloertoernooi heeft gewonnen?quote:Op zondag 4 oktober 2015 12:30 schreef Grifte het volgende:
[..]
Rustig aan Stijn, je hart moet nog de half-3 wedstrijd aankunnen.
Mijn God...quote:Op zondag 4 oktober 2015 12:27 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Wederom, op papier. Onderschat het vermogen van Feyenoord om een wedstrijd amateuristisch weg te geven niet...
Was gisteren weg, maar zag het net op d'n Twitter voorbij komen. Goed bezigquote:Op zondag 4 oktober 2015 12:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Heb je gezien dat De Nor gisteren het vloertoernooi heeft gewonnen?
Dit is/was een huddle.quote:
Legt een mooie basis om vanaf het EK mooi aan alle TV-toernooitjes en ook volgend jaar mee te kunnen doen. Genot.quote:Op zondag 4 oktober 2015 12:32 schreef Grifte het volgende:
[..]
Was gisteren weg, maar zag het net op d'n Twitter voorbij komen. Goed bezig
Ik voel wel zijn pijn.quote:
Derksen noemde dat altijd een scrum. Eigenlijk had ik daarom al moeten weten dat het geen scrum was, maar een beter woord wist ik nietquote:
Ik las gisterenavond het Eredivisietototopic terug en veel analyses bleken niet te klopen voor de eerste vijf wedstrijden.quote:
Wordt inderdaad weer een matige week voor mijquote:Op zondag 4 oktober 2015 12:34 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik las gisterenavond het Eredivisietototopic terug en veel analyses bleken niet te klopen voor de eerste vijf wedstrijden.
Derksen heeft dan ook vrij weinig verstand van voetbal.quote:Op zondag 4 oktober 2015 12:34 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Derksen noemde dat altijd een scrum. Eigenlijk had ik daarom al moeten weten dat het geen scrum was, maar een beter woord wist ik niet
Dat dus ja...quote:Op zondag 4 oktober 2015 12:34 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik voel wel zijn pijn.
Feyenoord heeft het fenomenale vermogen zichzelf altijd gigantisch in de problemen te voetballen
Dit soort wedstrijden zijn vaak voor Ajax en Psv een formaliteit, en worden met 0-3 of 0-4 afgedaan. Feyenoord komt vaak redelijk eenvoudig voor met 0-1. Maar dan begint de ellende. Zwoegen, lange halen gauw thuis, weg is weg principe en met giga veel pijn en moeite een 0-1 overwinning over de bühne heentrekken.
Drie van de vijf tot nu toe. Ik verwacht minimaal vijf punten te hebben/=.quote:Op zondag 4 oktober 2015 12:35 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Wordt inderdaad weer een matige week voor mij
[..]
Derksen heeft dan ook vrij weinig verstand van voetbal.
Dat is een volledig juiste constateringquote:Op zondag 4 oktober 2015 12:35 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Derksen heeft dan ook vrij weinig verstand van voetbal.
Ik geloof 1 of 2 van de vijf nu.quote:Op zondag 4 oktober 2015 12:35 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Drie van de vijf tot nu toe. Ik verwacht minimaal vijf punten te hebben/=.
Het grappige/ongrijpbare hieraan is dat het niet aan de spelers ligt. Het is echt iets "Feyenoords". Dit gebeurde 10 jaar geleden ook, en 20 jaar geleden idem dito.quote:
Combinatie van verwachtingspatroon gelijk aan Ajax en PSV maar toch altijd net wat mindere spelers.quote:Op zondag 4 oktober 2015 12:36 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Het grappige/ongrijpbare hieraan is dat het niet aan de spelers ligt. Het is echt iets "Feyenoords". Dit gebeurde 10 jaar geleden ook, en 20 jaar geleden idem dito.
Echt iets ongrijpbaars.
Idd. Geen idee waar dat vandaan komtquote:Op zondag 4 oktober 2015 12:36 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Het grappige/ongrijpbare hieraan is dat het niet aan de spelers ligt. Het is echt iets "Feyenoords". Dit gebeurde 10 jaar geleden ook, en 20 jaar geleden idem dito.
Echt iets ongrijpbaars.
twitter:SkySportsNewsHQ twitterde op zondag 04-10-2015 om 12:39:03BREAKING: Sky Sources: #SAFC head coach Dick Advocaat has said goodbye to his players & flown to Netherlands #SSNHQ http://t.co/NTKW8yYraZ reageer retweet
Hij zal eens ruggengraat tonen ons dickiequote:Op zondag 4 oktober 2015 12:40 schreef Ajacied422 het volgende:
Even tussendoor,twitter:SkySportsNewsHQ twitterde op zondag 04-10-2015 om 12:39:03BREAKING: Sky Sources: #SAFC head coach Dick Advocaat has said goodbye to his players & flown to Netherlands #SSNHQ http://t.co/NTKW8yYraZ reageer retweet
Dickie verdient een beter eindequote:Op zondag 4 oktober 2015 12:40 schreef Ajacied422 het volgende:
Even tussendoor,twitter:SkySportsNewsHQ twitterde op zondag 04-10-2015 om 12:39:03BREAKING: Sky Sources: #SAFC head coach Dick Advocaat has said goodbye to his players & flown to Netherlands #SSNHQ http://t.co/NTKW8yYraZ reageer retweet
Dickquote:Op zondag 4 oktober 2015 12:40 schreef Ajacied422 het volgende:
kapper doodquote:Op zondag 4 oktober 2015 12:40 schreef RvLaak het volgende:
Wat is er overigens met Lestienne aan de hand?
Moeder overleden.quote:Op zondag 4 oktober 2015 12:40 schreef RvLaak het volgende:
Zijn moeder heeft het loodje gelegd.quote:Op zondag 4 oktober 2015 12:40 schreef RvLaak het volgende:
Prive-omstandigheden. Moeder overleden naar het schijntquote:Op zondag 4 oktober 2015 12:40 schreef RvLaak het volgende:
Damn, kut voor hem.quote:Op zondag 4 oktober 2015 12:41 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zijn moeder heeft het loodje gelegd.
Vanavond Studio Voetballetje meepakken?quote:Op zondag 4 oktober 2015 12:40 schreef Ajacied422 het volgende:
Nu komt hij weer lekker schnabbelen bij Studio Voetbal.quote:Op zondag 4 oktober 2015 12:40 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Hij zal eens ruggengraat tonen ons dickie
Ideetje van Tom?quote:Op zondag 4 oktober 2015 12:42 schreef Tagliano het volgende:
Liever Dickie aan tafel dan Frank Snoeks
Ah, je gaat op de Davy-tour.quote:Op zondag 4 oktober 2015 12:45 schreef RvLaak het volgende:
Lol... en hier mensen maar beweren dat Feyenoord wel makkelijk zou moeten winnen
Zou het niet uitsluiten. Schrijnend gebrek aan goede gasten, al een hele tijdquote:
quote:Op zondag 4 oktober 2015 12:28 schreef onlogisch het volgende:
Ik hoop dat vd Heijden vandaag geen fouten maakt. Op hem na, heb ik het volste vertrouwen
Jij hebt zaaddodende posts.quote:Op zondag 4 oktober 2015 12:45 schreef RvLaak het volgende:
Lol... en hier mensen maar beweren dat Feyenoord wel makkelijk zou moeten winnen
Leuke comeback.quote:Op zondag 4 oktober 2015 12:46 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Mooi, dan doe jij je niet voortplanten... Een zegen voor de mensheid
Je benoemt een feit door het predikaat "mad" aan mij te hangen? Knap dat jij een emotie, en zeker op afstand, kan bestempelen als een feit.quote:Op zondag 4 oktober 2015 12:48 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Ik benoem slechts een feit.
Het zit diep.
Laat gaan manquote:Op zondag 4 oktober 2015 12:49 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Je benoemt een feit door het predikaat "mad" aan mij te hangen? Knap dat jij een emotie, en zeker op afstand, kan bestempelen als een feit.
Jezus
Hoezo op afstand? Je posts stralen een en al frustratie uit.quote:Op zondag 4 oktober 2015 12:49 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Je benoemt een feit door het predikaat "mad" aan mij te hangen? Knap dat jij een emotie, en zeker op afstand, kan bestempelen als een feit.
Jezus
Shit.quote:Op zondag 4 oktober 2015 12:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het was een vrij gênante goal dus ik bespaar je de ellende.
'Even'.quote:Op zondag 4 oktober 2015 12:49 schreef Rickertman96 het volgende:
Ik kijk even mee trouwens, achterstaan tegen DGS![]()
Ik denk dat Feyenoord het eerste team is dat achterstaat tegen de Graafschap dit seizoenquote:Op zondag 4 oktober 2015 12:49 schreef Rickertman96 het volgende:
Ik kijk even mee trouwens, achterstaan tegen DGS![]()
Tekst TV.quote:Op zondag 4 oktober 2015 12:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
'Even'.
Is er iets anders te loeren tot 14u30?
Awwwwwwwhquote:Op zondag 4 oktober 2015 12:50 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik denk dat Feyenoord het eerste team is dat achterstaat tegen de Graafschap dit seizoen
Niet? Dan ben je bij dezen van harte uitgenodigd.quote:Op zondag 4 oktober 2015 12:50 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Het is niet zo dat we bij elkaar op de bank zitten
Was eigenlijk van plan om te gaan FIFA tot 14:30quote:Op zondag 4 oktober 2015 12:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
'Even'.
Is er iets anders te loeren tot 14u30?
quote:Op zondag 4 oktober 2015 12:50 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik denk dat Feyenoord het eerste team is dat achterstaat tegen de Graafschap dit seizoen
Dat mag ook altijd.quote:Op zondag 4 oktober 2015 12:51 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
Was eigenlijk van plan om te gaan FIFA tot 14:30
Dat werd 3-5 overigens.quote:Op zondag 4 oktober 2015 12:51 schreef Tchock het volgende:
De laatste ploeg die achter stond tegen De Graafschap in de Eredivisie was ADO op zes mei 2012
#graffschapquote:Op zondag 4 oktober 2015 12:52 schreef Ajacied422 het volgende:
John de Wolf @JdWolf_Official
Pfff Vd Heijden (geen verdediger!!) snel Botteghin er in! #graffschap-#Feyenoord 1-0
Jup. Met twee goals van Micheal de Leeuw en twee van Lex Immers.quote:Op zondag 4 oktober 2015 12:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat werd 3-5 overigens.
In het kader van nutteloze feitjes.
Zoveel scorend vermogen hebben wij vandaag helaas niet, mooie uitslag wel.quote:Op zondag 4 oktober 2015 12:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat werd 3-5 overigens.
Michael de Leeuwgod speelde toen nog bij de Graafschap toch?quote:Op zondag 4 oktober 2015 12:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat werd 3-5 overigens.
quote:Op zondag 4 oktober 2015 12:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Michael de Leeuwgod speelde toen nog bij de Graafschap toch?
En Ted moet zijn eerste corner nog binnenkoppen dit seizoenquote:Op zondag 4 oktober 2015 12:53 schreef Ajacied422 het volgende:
En dan staat Vincent Vermeij nog niet eens binnen de lijnen.
Haalt het niet bij de man waar hij naar vernoemd is in ieder geval.quote:Op zondag 4 oktober 2015 12:52 schreef Gruisman het volgende:
Iemand die Jan-Arie heet kan natuurlijk ook nooit een goeie voetballer zijn
2011/12 was het laatste seizoen dat de Eredivisie me nog niet zo veel kon schelen.quote:Op zondag 4 oktober 2015 12:54 schreef Ajacied422 het volgende:
2011/2012 was het laatste leuke voetbalseizoen.
Hoezo?quote:Op zondag 4 oktober 2015 12:54 schreef Ajacied422 het volgende:
2011/2012 was het laatste leuke voetbalseizoen.
Da's gewoon gevoel. Toen waren er zoveel leuke en vooral gelijkwaardige ploegen. Veel leuke wedstrijden, absurde uitslagen, verrassingen.quote:
Wanneer was HerHee 6-3?quote:Op zondag 4 oktober 2015 12:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Da's gewoon gevoel. Toen waren er zoveel leuke en vooral gelijkwaardige ploegen. Veel leuke wedstrijden, absurde uitslagen, verrassingen.
Leuk feitjetwitter:InfostradaNL twitterde op zondag 04-10-2015 om 12:52:20De laatste 4 eigen doelpunten van Feyenoord in de Eredivisie kwamen allemaal op naam van Sven van Beek. #grafey #eredivisie reageer retweet
Dan heb je een hoop goeds gemistquote:Op zondag 4 oktober 2015 12:55 schreef Tchock het volgende:
[..]
2011/12 was het laatste seizoen dat de Eredivisie me nog niet zo veel kon schelen.
Van Beek in oranjequote:Op zondag 4 oktober 2015 12:58 schreef Tagliano het volgende:
Leuk feitjetwitter:InfostradaNL twitterde op zondag 04-10-2015 om 12:52:20De laatste 4 eigen doelpunten van Feyenoord in de Eredivisie kwamen allemaal op naam van Sven van Beek. #grafey #eredivisie reageer retweet
Lolquote:Op zondag 4 oktober 2015 12:58 schreef Tagliano het volgende:
Beste verdediger van de eredivisie.quote:Op zondag 4 oktober 2015 12:58 schreef Tagliano het volgende:
xDquote:Op zondag 4 oktober 2015 12:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
Het Will niet echt lukken bij Feyenoord
Ik opperde het vannacht nog. Gooi er gewoon een type-Achahbar in en kijk of je Kramer rond de laatste twintig minuten nodig hebt. Alle ballen op Kramer en hij tikt er eentje in, pats en je hebt een nieuwe leuke mythe.quote:
Eens.quote:Op zondag 4 oktober 2015 13:01 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Kramer is de beste pinchhitter van de eredivisie
Locadia.quote:Op zondag 4 oktober 2015 13:01 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Kramer is de beste pinchhitter van de eredivisie
Mwah, blijft gewoon ronduit zwak wat ze aan de bal brengen. Dat maakt het nog treuriger.quote:Op zondag 4 oktober 2015 13:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vind de Graafschap eigenlijk beter
Ze verbloemen veel door enorm hard te werken, Feyenoord kan er niet echt in mee of erdoorheen voetballenquote:Op zondag 4 oktober 2015 13:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vind de Graafschap eigenlijk beter
Hopelijk spelen ze zichzelf kapot in de eerste helftquote:Op zondag 4 oktober 2015 13:04 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ze verbloemen veel door enorm hard te werken, Feyenoord kan er niet echt in mee of erdoorheen voetballen
Mee eens maar ook dan kun je beter zijnquote:Op zondag 4 oktober 2015 13:04 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Mwah, blijft gewoon ronduit zwak wat ze aan de bal brengen. Dat maakt het nog treuriger.
Ach, als het dan 3-0 staat kan ik daarmee levenquote:Op zondag 4 oktober 2015 13:04 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Hopelijk spelen ze zichzelf kapot in de eerste helft
Ik nietquote:Op zondag 4 oktober 2015 13:05 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ach, als het dan 3-0 staat kan ik daarmee leven
Mag je vinden, ik heb er toch een andere definitie bij.quote:Op zondag 4 oktober 2015 13:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mee eens maar ook dan kun je beter zijn
Koolhof en Tarfi worden gemistquote:Op zondag 4 oktober 2015 13:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wat een ongelooflijk dramatische corners, stuk voor stuk
Dan zal zo de 1-1 wel vallen.quote:
Je mag gewoon springen, halvegarequote:Op zondag 4 oktober 2015 13:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
Oh ja die kun je toch wel afkeuren, had niet gezien dat Tedje wel enigszins sprong
Mwa, die hoeft ook niet uit de weg te gaan voor Vermeer natuurlijkquote:
Niet bewust tegen de keeper aan in de vijf meter als de bal niet in de buurt is.quote:
Hij kijkt alleen naar Vermeer en zoekt hem op om te blokkeren.quote:Op zondag 4 oktober 2015 13:12 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Mwa, die hoeft ook niet uit de weg te gaan voor Vermeer natuurlijk
Klopt, maar hij keek snel achterom om precies in de looplijn te staanquote:Op zondag 4 oktober 2015 13:12 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Mwa, die hoeft ook niet uit de weg te gaan voor Vermeer natuurlijk
Gelukkig komen jouw voorspellingen nooit uit. 1-3quote:Op zondag 4 oktober 2015 13:12 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Feyenoord speelt werkelijk niets, maar dan ook echt helemaal niets klaar daar bij de boertjes.
quote:Op zondag 4 oktober 2015 13:12 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Hij staat daar gewoon. Een beetje vent laat zich niet zo piepelen in zijn eigen vijf meter.
Ik alleen bij de beslissingenquote:Op zondag 4 oktober 2015 13:13 schreef Brammess het volgende:
[..]
Driessen is dan ook niet erg objectief
De eredivisie valt bijna niet normaal te voorspellen.quote:Op zondag 4 oktober 2015 13:13 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Gelukkig komen jouw voorspellingen nooit uit. 1-3
Hij Will nietquote:Op zondag 4 oktober 2015 13:15 schreef Ajacied422 het volgende:
Kijk Will kan er ook gewoon geen ene tyfus van.
Geblesseerd door een wasmachine.quote:Op zondag 4 oktober 2015 13:15 schreef Brammess het volgende:
De Graafschap mist een type Purrel Fränkel
En een type Geert den Ouden.quote:Op zondag 4 oktober 2015 13:15 schreef Brammess het volgende:
Daarom speelt ie ook daarquote:Op zondag 4 oktober 2015 13:15 schreef Ajacied422 het volgende:
Kijk Will kan er ook gewoon geen ene tyfus van.
Lekker stoned op 't veldquote:Op zondag 4 oktober 2015 13:15 schreef Brammess het volgende:
Heeft die een ban ja?quote:
twitter:AFCAjax twitterde op zondag 04-10-2015 om 13:16:27Dit zijn de elf namen die gaan beginnen in de topper tegen PSV! Come on #Ajax! #ajapsv #wijzijnajax http://t.co/DMvjc4u0Ut reageer retweet
In potentie is Peters de beste Graafschap-speler.quote:Op zondag 4 oktober 2015 13:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
Will is de minst slechte speler bij de graafschap.
Vermeer weer met een briljante uittrap.
Tot eind 2015.quote:Op zondag 4 oktober 2015 13:16 schreef onlogisch het volgende:
[..]
WAT IS DEZE?????
#RIPAANDENABESTAANDEN
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |