Heb je gezien dat De Nor gisteren het vloertoernooi heeft gewonnen?quote:Op zondag 4 oktober 2015 12:30 schreef Grifte het volgende:
[..]
Rustig aan Stijn, je hart moet nog de half-3 wedstrijd aankunnen.
Mijn God...quote:Op zondag 4 oktober 2015 12:27 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Wederom, op papier. Onderschat het vermogen van Feyenoord om een wedstrijd amateuristisch weg te geven niet...
Was gisteren weg, maar zag het net op d'n Twitter voorbij komen. Goed bezigquote:Op zondag 4 oktober 2015 12:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Heb je gezien dat De Nor gisteren het vloertoernooi heeft gewonnen?
Dit is/was een huddle.quote:
Legt een mooie basis om vanaf het EK mooi aan alle TV-toernooitjes en ook volgend jaar mee te kunnen doen. Genot.quote:Op zondag 4 oktober 2015 12:32 schreef Grifte het volgende:
[..]
Was gisteren weg, maar zag het net op d'n Twitter voorbij komen. Goed bezig
Ik voel wel zijn pijn.quote:
Derksen noemde dat altijd een scrum. Eigenlijk had ik daarom al moeten weten dat het geen scrum was, maar een beter woord wist ik nietquote:
Ik las gisterenavond het Eredivisietototopic terug en veel analyses bleken niet te klopen voor de eerste vijf wedstrijden.quote:
Wordt inderdaad weer een matige week voor mijquote:Op zondag 4 oktober 2015 12:34 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik las gisterenavond het Eredivisietototopic terug en veel analyses bleken niet te klopen voor de eerste vijf wedstrijden.
Derksen heeft dan ook vrij weinig verstand van voetbal.quote:Op zondag 4 oktober 2015 12:34 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Derksen noemde dat altijd een scrum. Eigenlijk had ik daarom al moeten weten dat het geen scrum was, maar een beter woord wist ik niet
Dat dus ja...quote:Op zondag 4 oktober 2015 12:34 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik voel wel zijn pijn.
Feyenoord heeft het fenomenale vermogen zichzelf altijd gigantisch in de problemen te voetballen
Dit soort wedstrijden zijn vaak voor Ajax en Psv een formaliteit, en worden met 0-3 of 0-4 afgedaan. Feyenoord komt vaak redelijk eenvoudig voor met 0-1. Maar dan begint de ellende. Zwoegen, lange halen gauw thuis, weg is weg principe en met giga veel pijn en moeite een 0-1 overwinning over de bühne heentrekken.
Drie van de vijf tot nu toe. Ik verwacht minimaal vijf punten te hebben/=.quote:Op zondag 4 oktober 2015 12:35 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Wordt inderdaad weer een matige week voor mij
[..]
Derksen heeft dan ook vrij weinig verstand van voetbal.
Dat is een volledig juiste constateringquote:Op zondag 4 oktober 2015 12:35 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Derksen heeft dan ook vrij weinig verstand van voetbal.
Ik geloof 1 of 2 van de vijf nu.quote:Op zondag 4 oktober 2015 12:35 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Drie van de vijf tot nu toe. Ik verwacht minimaal vijf punten te hebben/=.
Het grappige/ongrijpbare hieraan is dat het niet aan de spelers ligt. Het is echt iets "Feyenoords". Dit gebeurde 10 jaar geleden ook, en 20 jaar geleden idem dito.quote:
Combinatie van verwachtingspatroon gelijk aan Ajax en PSV maar toch altijd net wat mindere spelers.quote:Op zondag 4 oktober 2015 12:36 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Het grappige/ongrijpbare hieraan is dat het niet aan de spelers ligt. Het is echt iets "Feyenoords". Dit gebeurde 10 jaar geleden ook, en 20 jaar geleden idem dito.
Echt iets ongrijpbaars.
Idd. Geen idee waar dat vandaan komtquote:Op zondag 4 oktober 2015 12:36 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Het grappige/ongrijpbare hieraan is dat het niet aan de spelers ligt. Het is echt iets "Feyenoords". Dit gebeurde 10 jaar geleden ook, en 20 jaar geleden idem dito.
Echt iets ongrijpbaars.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |