SPOILER: exits 2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: exits 2015Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dieren en vaste gastenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.http://www.utopiatv.nl/participant/active
Agenda:
05 oktober : nominatie publiek
06 oktober : nominatie bewoners
07 oktober : 2 nieuwe aspirantbewoners
11 oktober : exit van één aspirantbewoner
12 oktober : exit genomineerdeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra![]()
Komt u maar....![]()
To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
![]()
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
quote:Op zondag 4 oktober 2015 10:13 schreef lonneberga het volgende:
Dat je dat nog weet dat zij Marlies heette,
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
![]()
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Die was zo mooi lang, ( ik ben zelf ook lang, en kan het waarderen als iemand zijn/haar lengte mooi brengt) Was dat dezelfde BB als waar die donkere vrouw inzat die zo vreselijk kon schelden met : Karma is a bitch ?quote:
Is wel heel erg offtopic, sorry![]()
![]()
Ook zonder open microfoon hoor je die Gnoom overal bovenuit.To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
O ja, die bierproeverij is er ook vandaag, van 12.00 tot 18.00 uur.
Ben benieuwd,Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Janinequote:Op zondag 4 oktober 2015 10:18 schreef Verida het volgende:
[..]
Die was zo mooi lang, ( ik ben zelf ook lang, en kan het waarderen als iemand zijn/haar lengte mooi brengt) Was dat dezelfde BB als waar die donkere vrouw inzat die zo vreselijk kon schelden met : Karma is a bitch ?
Is wel heel erg offtopic, sorrySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Toch een die aan het werk is
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
40 hoorde ik gisterenquote:Op zondag 4 oktober 2015 10:24 schreef Agossie het volgende:
Oooo bierfest vandaag in Utopia....hoeveel kaarten hebben ze verkocht?? 1000?
![]()
Wat zijn die wijven bloedirritant zeg.To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Ja, die zullen ook wel gaan zuipenquote:Op zondag 4 oktober 2015 10:26 schreef Agossie het volgende:
[..]
Ooo dus een rustig dagje voor de bewoners zodat ze niet zo moe worden
Behalve Nicolequote:Op zondag 4 oktober 2015 10:27 schreef Pearlbitch het volgende:
Wat zijn die wijven bloedirritant zeg.![]()
![]()
En Wim moest Bas op zijn flikker geven van Mark omdat er iets met de zaagmachine was.Durft die baardaap dat zelf niet?![]()
Die helemaal met der geeuhhhhhhhhhhhhhh euhhhhhhhhhhhquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Lekker dat bijna iedereen in de loods verkouden is.
De een loopt op te snuiven, een ander weer te hoesten of beide ppfffWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
![]()
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Rolf trekt het niet, die heeft zo spierpijn. Of Rob het even over wil pakken.
De picknicktafel naar buiten dragenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op zondag 4 oktober 2015 10:36 schreef Dotteke het volgende:
De picknicktafel naar buiten dragen![]()
agossie toch spierpijn![]()
En hoe weet Mark dat er iets met de zaagmachine is ?quote:Op zondag 4 oktober 2015 10:32 schreef Koekiebakkie het volgende:
En Wim moest Bas op zijn flikker geven van Mark omdat er iets met de zaagmachine was.Durft die baardaap dat zelf niet?
Door de febo ingefluisterd ?![]()
Pathetic die Rolfquote:Op zondag 4 oktober 2015 10:36 schreef Dotteke het volgende:
De picknicktafel naar buiten dragen![]()
![]()
Omdat hij de enige is geweest die er mee aan het werk wasquote:Op zondag 4 oktober 2015 10:37 schreef Verida het volgende:
[..]
En hoe weet Mark dat er iets met de zaagmachine is ?
Door de febo ingefluisterd ?
Mark en de zaagmachine ? Wat heeft Mark dan met de zaagmachine gedaan?quote:Op zondag 4 oktober 2015 10:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Omdat hij de enige is geweest die er mee aan het werk was
edit: ik snap dat Bas de zaagmachine heeft gebruikt, maar ik bedoel dus: Hoe weet Marrekie ineens dat er iets met de zaagmachine aan de hand is. ?![]()
![]()
![]()
En die deur wagenwijd openhoudenquote:Op zondag 4 oktober 2015 10:33 schreef Dotteke het volgende:
Lekker dat bijna iedereen in de loods verkouden is.
De een loopt op te snuiven, een ander weer te hoesten of beide ppfff
🐱![]()
Terwijl buiten de tent wordt verplaatst maakt Rob de bar schoon.
Rolf geeft het weer op,. zegt Bjorn, ga maar op de bank zitten zegt hij
Ik zouhet ook opgeven, 10 meter breed kan niet door 8 meter b reed ( iknoem maar een paar maten.}
Met 10 man aan een tent te sjorren heeft ook geen zin toch?.quote:Op zondag 4 oktober 2015 10:47 schreef Koekiebakkie het volgende:
Bjorn:En tuurlijk Rolf geeft alweere op.🐱![]()
maakt Bjurn niets uitquote:Op zondag 4 oktober 2015 10:47 schreef Koekiebakkie het volgende:
Bjorn:En tuurlijk Rolf geeft alweere op.
elk moment pakken om te Baschen . triest figuur![]()
Ja, en hij is te breed, past niet tussen de bomen doorquote:Op zondag 4 oktober 2015 10:48 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
Met 10 man aan een tent te sjorren heeft ook geen zin toch?.
![]()
Ik zie geen Ivan?quote:Op zondag 4 oktober 2015 10:49 schreef Koekiebakkie het volgende:
Die snuifdoos zit zich op te vreten
Tadaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:Op zondag 4 oktober 2015 10:53 schreef Koekiebakkie het volgende:
Dit gaat nog wel een dingetje worden.Tent is al kapot.![]()
Rolf loopt weer weg, Bjorn zegt dat hij niet van opgevers houdt.
ROlf zegt, jij weet het beter toch? en loopt wegWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Terwijl Bjorn zijn gal spuugt over Rolf, zit laatst genoemde alweer met een bakkie koffie achter de PC
Wat een irritante wijven zeg die Stef en die Row met hun geschreeuwWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
En hij staat er weer
Als het al begint met gegiebel, dan komt het nooit goed.quote:Op zondag 4 oktober 2015 10:59 schreef cobain1994 het volgende:
Wat een stelletje stumpers zijn het ook.
Gm🐱![]()
een tutorial zoeken : Hoe verplaats ik een partytent ?quote:Op zondag 4 oktober 2015 10:57 schreef Dotteke het volgende:
Terwijl Bjorn zijn gal spuugt over Rolf, zit laatst genoemde alweer met een bakkie koffie achter de PC
[ afbeelding ]![]()
Ik heb op amanda gestemd,ik hoef geen tweede naomie en die andere mokkel hoeft er voor mij ook niet in
Let's take the long way home, love is burning slowly
Down this country road tonight. 🎵![]()
En ik geen tweede nicoline/benjamie met al dat vegatarisch gedoequote:Op zondag 4 oktober 2015 11:04 schreef Mrsloveable het volgende:
Ik heb op amanda gestemd,ik hoef geen tweede naomie en die andere mokkel hoeft er voor mij ook niet inWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
daar sta je dan, fijn op de foto met je hele familiequote:
En nu maar snel door de poort en nooit meer erin![]()
![]()
Die tent is niet eens van hun maar van Gerrie de drankleverancier.quote:“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'![]()
Dat mens spoort niet helemaal. DIe is zooooooooooooooooo gelukkig dat ze in Utopia is ze hebben echt geen idee
Laat ze maar dokken voor een nieuwe tent.quote:Op zondag 4 oktober 2015 11:10 schreef beequeen het volgende:
[..]
Die tent is niet eens van hun maar van Gerrie de drankleverancier.![]()
Dolf liep even geleden ook met de steigerdelen te gooien en smijten. En natuurlijk vloekend: Kankertyfusding.quote:Op zondag 4 oktober 2015 11:11 schreef cobain1994 het volgende:
Laat ze maar dokken voor een nieuwe tent.“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
ik stem op niemand,ze zijn het me niet waardquote:Op zondag 4 oktober 2015 11:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En ik geen tweede nicoline/benjamie met al dat vegatarisch gedoe![]()
Hoppa nu gaat Bjorn nog ff bij Ivan klagen over Rolf, het is een beetje Cees de tweede aan het worden,Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik doe ook geen moeite.quote:Op zondag 4 oktober 2015 11:14 schreef lonneberga het volgende:
ik stem op niemand,ze zijn het me niet waard“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
dahag dikke bolle dweilquote:Op zondag 4 oktober 2015 11:10 schreef Verida het volgende:
[..]
daar sta je dan, fijn op de foto met je hele familie
En nu maar snel door de poort en nooit meer erin![]()
![]()
wat gaat er gebeuren vandaagLet's take the long way home, love is burning slowly
ah gezellig lekker met z'n alleen zuipenquote:Op zondag 4 oktober 2015 11:19 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
Bierfeest. er komen 40 gasten. bijna meer personeel rondlopen daar straks
Rolf,laat de file die niet verder kan omdat de toegang geblokkeerd wordt door de eerst brouwer, gewoon zitten en gaat zitten kletsen met iemandJe kunt iedereen belazeren behalve jezelf![]()
Er heeft een bierbrouwer afgezegd. Niet voldoende actieve werving en te weinig kaartverkoop.
Reuzenbier of zoiets. Er hadden er gisteren ook al 2 afgezegd.“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
Ik heb hier gisteren ook gelezen dat er al 2 bierbrouwers hadden afgezegd en dat de bierbrouwer die Rolf aan de telefoon had,ongeveer 1000 gasten had verwacht en geen 40quote:Op zondag 4 oktober 2015 11:19 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
Bierfeest. er komen 40 gasten. bijna meer personeel rondlopen daar straks![]()
Jij was eerderquote:Op zondag 4 oktober 2015 11:20 schreef beequeen het volgende:
Er heeft een bierbrouwer afgezegd. Niet voldoende actieve werving en te weinig kaartverkoop.
Ruezenbier of zoiets. Er hadden er gisteren ook al 2 afgezegd.![]()
![]()
prima planquote:Op zondag 4 oktober 2015 11:14 schreef lonneberga het volgende:
[..]
ik stem op niemand,ze zijn het me niet waard![]()
![]()
En ik typ maar met 2 vingers.quote:![]()
Dolf heeft het over een kleine, intieme setting. Tsja, meer smaken zijn er niet, dus je moet wat.“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
voorgaande jaren at het kilo's vleesch dagelijksquote:![]()
niemand denkt aan het slachten van Bloemkool
en het plukken van Sla...
das ook zielugh. Red de Groente van de Mensch![]()
Het is wel mooi om te zien hoe hier fouten worden gemaakt die je in een goed lopen bedrijfje niet meer hoeft te maken. 1000 man regelen voor een bierfeest is echt niet moeilijk hoor. Het is lastiger om te zorgen dat het pand of het terrein aan de veiligheidseisen voldoet. Zodat je je maximaal aantal gasten kan berekenen
🐱![]()
Aanhanger zijn van het CARNISMEquote:Op zondag 4 oktober 2015 11:25 schreef Cir het volgende:
[..]
voorgaande jaren at het kilo's vleesch dagelijks![]()
niemand denkt aan het slachten van Bloemkool
en het plukken van Sla...
das ook zielugh. Red de Groente van de Mensch
SOONY![]()
Ja dan gaan ze voor de uitzending om de 30 minuten steeds in een andere hoek staan, dan lijkt het wat drukkerquote:🐱![]()
Ze is nog erger dan Cees en dat al sinds januariquote:Op zondag 4 oktober 2015 11:29 schreef GekkePoes het volgende:
Gabriëlle is een zeikert aan het worden, maar dan niet een leuke zeikert
SOONY![]()
Ze zeikt niet anders dan ze vanaf het begin al deed, maar toen was het nog leuk. Nu weten we wel beter.quote:Op zondag 4 oktober 2015 11:29 schreef GekkePoes het volgende:
Gabriëlle is een zeikert aan het worden, maar dan niet een leuke zeikertWant geen leven hihihihihihihihihi.
Utopia![]()
Scenario voor vandaag wat ik heb ingeleverd bij de febo:
* Bjorn blijft janken over Rolf.
* Tussen alle bedrijven door blijft Bjorn janken over Rolf.
* Tijdens het eten gaat Bjorn nog even zeuren over Rolf.
* Natuurlijk ontbreekt Ceesmanager vandaag niet met zijn gezeur over: Bjorn, Rolf, de tering zooi daar binnen, het bierfestijn wat voor hem niet hoeft, en de troep die iedereen achter laat.
* Cees gaat voor de verandering iedereen langs om zijn ongenoegen te ventileren over het bierfeest, en de troep binnen, buiten, en elders.
* Als Cees nog even tijd heeft, loopt ie nog even tussen door om zijn ongenoegen te laten blijken over iets of iemand.
* Tegen een uurtje half 5 heb ik de 1e fitty voorzien in het script, gaat er niet zozeer om tussen wie, maar om de tv beelden die het oplevert.
* Natuurlijk blijft Bjorn niet achter met zijn gezeik, die gaat rond 5 uur weer even zeuren tegen en/of over Rolf.
* Gina breekt het record geluidsoverlast wederom met haar domme onzinnige geschreeuw.
* En om het feest af te maken gaat GilGnoom in discussie met Wim, en loopt geirriteerd weg.
* Ivan probeert zich er weer mee te bemoeien, maar wordt ook vandaag weer overtroefd door zijn wormvormig aanhangsel.
Dit is het scenario wat ik heb ingeleverd, maar het kan nog alle kanten op vandaag.![]()
Ik heb wel eens gehoord dat je bij een "High beer " een houten plank krijgt met "mannenvoer" Dus hompen mooi donkerbruin brood, kaas, vleeswaren enz.quote:Op zondag 4 oktober 2015 11:28 schreef Cir het volgende:
mannetje van de zwarte polio
pakken met breudjes ..?
Bier Breudjes
Daar zullen de broodjes wel voor bedoeld zijn, maar het is wel heel magertjes als er alleen broodjes bij geserveerd worden![]()
![]()
Bokworsten maneer is er ook
hij kent het programma , volgt het niet
blikken worsten en emmers bij zich
Mark; 40 kaarten verkocht en aan de deur kan ook nog![]()
Bjorn gaat dan ook een evaluatiegesprek houden met Rolf om hoe hij zich heeft gedragen en hoe het anders kan?quote:Op zondag 4 oktober 2015 11:32 schreef Klapskaats het volgende:
* Natuurlijk ontbreekt Ceesmanager vandaag niet met zijn gezeur over: Bjorn, Rolf, de tering zooi daar binnen, het bierfestijn wat voor hem niet hoeft, en de troep die iedereen achter laat.
* Cees gaat voor de verandering iedereen langs om zijn ongenoegen te ventileren over het bierfeest, en de troep binnen, buiten, en elders.
* Als Cees nog even tijd heeft, loopt ie nog even tussen door om zijn ongenoegen te laten blijken over iets of iemand.
* Tegen een uurtje half 5 heb ik de 1e fitty voorzien in het script, gaat er niet zozeer om tussen wie, maar om de tv beelden die het oplevert.
* Natuurlijk blijft Bjorn niet achter met zijn gezeik, die gaat rond 5 uur weer even zeuren tegen en/of over Rolf.
* Gina breekt het record geluidsoverlast wederom met haar domme onzinnige geschreeuw.
* En om het feest af te maken gaat GilGnoom in discussie met Wim, en loopt geirriteerd weg.
* Ivan probeert zich er weer mee te bemoeien, maar wordt ook vandaag weer overtroefd door zijn wormvormig aanhangsel.
Dit is het scenario wat ik heb ingeleverd, maar het kan nog alle kanten op vandaag.🐱![]()
Je moet schrijver worden.quote:Op zondag 4 oktober 2015 11:32 schreef Klapskaats het volgende:
Dit is het scenario wat ik heb ingeleverd, maar het kan nog alle kanten op vandaag.Ga solliciteren bij UG.
Want geen leven hihihihihihihihihi.
Utopia![]()
Nee nee nee, die gaat alleen lopen ventileren. Zodra Rolf zich ermee bemoeit haakt Bjorn af.quote:Op zondag 4 oktober 2015 11:33 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
Bjorn gaat dan ook een evaluatiegesprek houden met Rolf om hoe hij zich heeft gedragen en hoe het anders kan?![]()
Ghehequote:Op zondag 4 oktober 2015 11:33 schreef UtopiaVolger het volgende:
[..]
Je moet schrijver worden.Ga solliciteren bij UG.
![]()
![]()
Het is wat mistig in Le Luifel. Die aardappelen zijn veuls te nat.
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
En vooral als de frituurolie niet kakelvers is dan heb je nog meer stoom ontwikkelingquote:Op zondag 4 oktober 2015 11:37 schreef beequeen het volgende:
[ afbeelding ]
🐱![]()
Laaghangende bewolking heet dat.quote:Op zondag 4 oktober 2015 11:37 schreef beequeen het volgende:
[ afbeelding ]![]()
Hij staat weer behoorlijk strak.quote:Op zondag 4 oktober 2015 11:37 schreef mazaru het volgende:
wat heeft die Dolf weer een hoop praatjes“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
hoeven ze vanavond weer niet te koken,lekker jezelf klem vreten aan de bokworstquote:Op zondag 4 oktober 2015 11:33 schreef Cir het volgende:
Bokworsten maneer is er ook
hij kent het programma , volgt het niet
blikken worsten en emmers bij zich
Mark; 40 kaarten verkocht en aan de deur kan ook nog![]()
Peuken mogen niet mee naar binnen, maar het eten wat achterblijft mag daar blijven. Waarom?quote:Op zondag 4 oktober 2015 11:38 schreef lonneberga het volgende:
[..]
hoeven ze vanavond weer niet te koken,lekker jezelf klem vreten aan de bokworst
Laat ze lekker zelf hun vreten regelen. Ik zou daar echt niks achterlaten.![]()
snurkt zijn snot weer naar binnen, hieper aan het praten, vraagt of de mensen koffie willen en wil vervolgens de weg naar het apparaat uitleggen, hahahaha, daar gaan de mensen tegen in verweer, ordinair populair aan het doen enz. Over en tegen de dieren praten, wat een nagemaakte huppelkut is het toch Wat dat betreft blijf Bjorn altijd wel rustig en beschaafd naar de gasten. ( ik heb met beiden niets)quote:Op zondag 4 oktober 2015 11:37 schreef mazaru het volgende:
wat heeft die Dolf weer een hoop praatjesJe kunt iedereen belazeren behalve jezelf![]()
Bjorn heeft te veel de neiging om mensen te evalueren, alsof hij een werkgever is die evaluatiegesprekken houd.quote:Op zondag 4 oktober 2015 11:42 schreef schizolientje het volgende:
[..]
snurkt zijn snot weer naar binnen, hieper aan het praten, vraagt of de mensen koffie willen en wil vervolgens de weg naar het apparaat uitleggen, hahahaha, daar gaan de mensen tegen in verweer, ordinair populair aan het doen enz. Over en tegen de dieren praten, wat een nagemaakte huppelkut is het toch Wat dat betreft blijf Bjorn altijd wel rustig en beschaafd naar de gasten. ( ik heb met beiden niets)🐱![]()
heeft Gab nog niet gedoucht dan?quote:Op zondag 4 oktober 2015 11:43 schreef schizolientje het volgende:
alles wat vet is moet je toch schoonmakenIk ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
Over een kwartier komen de mensen binnen zegt Dolfie.
Nou, de mensen komen binnen wanneer achter dat wil.
Zijn jullie nog niet klaar kan dat zomaar nog een uur duren.![]()
Begint een bierfest altijd zo vroeg? Ik heb daar geen verstand van.“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
Ik zit hier gewoon tegen mijn monitor te schelden dat die Dolf zijn rotbek moet houden
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
Lijkt mij niet, gewoon laat in de middag, net zoals een high teaquote:Op zondag 4 oktober 2015 11:46 schreef beequeen het volgende:
Begint een bierfest altijd zo vroeg? Ik heb daar geen verstand van.![]()
Ik herken het.quote:Op zondag 4 oktober 2015 11:47 schreef mazaru het volgende:
Ik zit hier gewoon tegen mijn monitor te schelden dat die Dolf zijn rotbek moet houden![]()
En dat snuiven......vreselijk.“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
Ojeee, niet goed hoor.quote:Op zondag 4 oktober 2015 11:47 schreef mazaru het volgende:
Ik zit hier gewoon tegen mijn monitor te schelden dat die Dolf zijn rotbek moet houden![]()
Ja, dat lijkt me logischer. Ik moet er niet aan denken, bier zuipen rond 12.00 uur.quote:Op zondag 4 oktober 2015 11:47 schreef Verida het volgende:
Lijkt mij niet, gewoon laat in de middag, net zoals een high tea“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
het is een bier proeverijquote:Op zondag 4 oktober 2015 11:46 schreef beequeen het volgende:
Begint een bierfest altijd zo vroeg? Ik heb daar geen verstand van.Je kunt iedereen belazeren behalve jezelf![]()
Nou ja, het gaat om bierdrinken toch?quote:“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
Volgens Rowena is haar hepatitis koortslip alleen besmettelijk als ze blaasjes op de lip heeft zitten, en dan gebruikt ze de lipgloss niet, dus die is niet besmet.
🐱![]()
Allemachtig. Dragen ze daar allemaal van die ziektes rond? Wil je in Utopia? Alleen als je herpes hebt!quote:Op zondag 4 oktober 2015 11:52 schreef GekkePoes het volgende:
Volgens Rowena is haar hepatitis alleen besmettelijk als ze blaasjes op de lip heeft zitten
wat een stelletje idioten zijn het toch ook, prachtig weer, heerlijk najaarszonnetje en dan gaan ze onder een partytent zittenquote:![]()
We hebben weer een intellectueel hoogstandje in de groepquote:Op zondag 4 oktober 2015 11:52 schreef GekkePoes het volgende:
Volgens Rowena is haar hepatitis koortslip alleen besmettelijk als ze blaasjes op de lip heeft zitten![]()
SOONY![]()
klopt maar een echte liefhebber gaat dan niet aan de zuip, net als met wijn, dat wordt zelfs uitgespuugd. Maar hier begrijpen ze het verschil niet al zei die meneer gisteren nog aan de telefoon dat hij kleine proefglaasjes mee zou nemen met heel weinig cl, maar dat dringt niet door. Wie organiseerde dit eigenlijk?quote:Op zondag 4 oktober 2015 11:51 schreef beequeen het volgende:
[..]
Nou ja, het gaat om bierdrinken toch?Je kunt iedereen belazeren behalve jezelf![]()
Rollefie is toch de organisator van dit geweldige eventquote:Op zondag 4 oktober 2015 11:53 schreef schizolientje het volgende:
[..]
klopt maar een echte liefhebber gaat dan niet aan de zuip, net als met wijn, dat wordt zelfs uitgespuugd. Maar hier begrijpen ze het verschil niet al zei die meneer gisteren nog aan de telefoon dat hij kleine proefglaasjes mee zou nemen met heel weinig cl, maar dat dringt niet door. Wie organiseerde dit eigenlijk?![]()
Jaquote:Op zondag 4 oktober 2015 11:54 schreef Verida het volgende:
[..]
Rollefie is toch de organisator van dit geweldige event![]()
![]()
SOONY![]()
quote:Op zondag 4 oktober 2015 11:54 schreef Verida het volgende:
[..]
Rollefie is toch de organisator van dit geweldige event![]()
![]()
![]()
wat denk je van de Hepatitus zuster wijsheden
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
halelujaaaaaaaaaaaaa![]()
Ceesgodquote:Op zondag 4 oktober 2015 11:55 schreef Klapskaats het volgende:
Nou, dan is het nu wachten zeker op cees met zijn gezeur, of gaan we die een hele dag niet zien?
SOONY![]()
quote:Op zondag 4 oktober 2015 11:57 schreef Fritsie1960 het volgende:
Ook leuk voor die bierboeren, neem je je reklamevlaggen me.... worden ze afgeplakt![]()
omg.
🐱![]()
Godallemachtig wat is die Dolf druk. Zingen, schreeuwen, snuiven, snuiven,Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
Dat was bekend, reclame werd afplakt, biermerken mogen niet zichtbaar zijn,quote:Op zondag 4 oktober 2015 11:57 schreef Fritsie1960 het volgende:
Ook leuk voor die bierboeren, neem je je reklamevlaggen me.... worden ze afgeplakt
Die moet dan een enorme voorraad machopoeder hebben zeg.quote:Op zondag 4 oktober 2015 11:59 schreef mazaru het volgende:
Godallemachtig wat is die Dolf druk. Zingen, schreeuwen, snuiven, snuiven,🐱![]()
Die rolf is 1 brok zenuwen als je het mij vraagt. Weet van ellende niet hoe zich een houding te geven daar.quote:Op zondag 4 oktober 2015 11:59 schreef mazaru het volgende:
Godallemachtig wat is die Dolf druk. Zingen, schreeuwen, snuiven, snuiven,![]()
praise the lord,amenquote:Op zondag 4 oktober 2015 11:56 schreef Cir het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
wat denk je van de Hepatitus zuster wijsheden
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
halelujaaaaaaaaaaaaa![]()
![]()
dat zijn geen zenuwen, dat is gewoon hoogmoed.quote:Op zondag 4 oktober 2015 12:00 schreef Klapskaats het volgende:
[..]
Die rolf is 1 brok zenuwen als je het mij vraagt. Weet van ellende niet hoe zich een houding te geven daar.Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
quote:Op zondag 4 oktober 2015 12:01 schreef mazaru het volgende:
[..]
dat zijn geen zenuwen, dat is gewoon hoogmoed.![]()
![]()
Dan is dat gesnuif zeker omdat ie het nog hoger in de boel wil krijgen ?quote:Op zondag 4 oktober 2015 12:01 schreef mazaru het volgende:
[..]
dat zijn geen zenuwen, dat is gewoon hoogmoed.![]()
![]()
Dat is omdat zijn tussenschotje is weg gevreten.quote:Op zondag 4 oktober 2015 12:02 schreef Klapskaats het volgende:
[..]
Dan is dat gesnuif zeker omdat ie het nog hoger in de boel wil krijgen ?![]()
en een neus volquote:Op zondag 4 oktober 2015 12:04 schreef lonneberga het volgende:
Ralf is een blaaskaak,veel geschreeuw en weinig wol.![]()
Ik kan rijmen en dichten....
we stonden kllaver gisteren te borstelen omdat het dierendag was zegt stef en die werd meteen weg gedraaidJe kunt iedereen belazeren behalve jezelf![]()
Het is en blijft een arrogante drolquote:Op zondag 4 oktober 2015 12:04 schreef mazaru het volgende:
[..]
en een neus vol![]()
Ik kan rijmen en dichten....
(ik rijm mee)
![]()
maar ze hebben geen erg in de camera's hoorquote:Op zondag 4 oktober 2015 12:07 schreef schizolientje het volgende:
we stonden kllaver gisteren te borstelen omdat het dierendag was zegt stef en die werd meteen weg gedraaid
Alleen soms een dag te vroegquote:Op zondag 4 oktober 2015 12:08 schreef mazaru het volgende:
[..]
maar ze hebben geen erg in de camera's hoor![]()
![]()
quote:Op zondag 4 oktober 2015 12:11 schreef Cir het volgende:
staat Gabs heel goed die bokito red looks Cap Heute
ontevreden is het nieuwe Tevreden![]()
![]()
![]()
Wat lult die Bjorn tegen die man, "iedere markt 1000 man, zijn feestje was super", tja vandaar nu maar 40 man he Bjorn_O-
GM![]()
![]()
Ik hoopte dat die kutgnoom over het hek geflikkert was vanacht, Ik hoor die kutgnoom alweer dus MUTE maar![]()
quote:Op zondag 4 oktober 2015 12:04 schreef mazaru het volgende:
[..]
en een neus vol![]()
Ik kan rijmen en dichten....![]()
![]()
Dat weet ik wel zeker ja.quote:Op zondag 4 oktober 2015 12:15 schreef Vinamp het volgende:
Ik vrees dat ze eind van de middag lam zijn van het "proeven"![]()
![]()
daar heb je gauw je buik van vol.quote:Op zondag 4 oktober 2015 12:08 schreef Verida het volgende:
[..]
Het is en blijft een arrogante drol
(ik rijm mee)
O nee dat gaat over een Scheveningse schol,naja maakt het uit![]()
. Vertrouw op de HEER met heel je hartquote:Op zondag 4 oktober 2015 12:15 schreef Vinamp het volgende:
Ik vrees dat ze eind van de middag lam zijn van het "proeven"
![]()
![]()
bezopen zal het zijn
halelujaaa![]()
Echt afschuwelijk toch hoe die twee, Gina en Mark, met elkaar omgaan. Twee kleutertjes op een eilandje, en niemand meer nodig hebben.![]()
het zal toch weer niet hequote:Op zondag 4 oktober 2015 12:16 schreef Vinamp het volgende:
Zo daar komen een paar flinke proevers de poort binnen rollen![]()
Ja hoor de app is er vanaf gegooid, maar Bjorn vertrouwd ze op hun woord
Rolf staat ook gewoon als een schaap te lachen om alles, wat Naomi hihihihiet, zegt hij echt bebebebebebehJe kunt iedereen belazeren behalve jezelf![]()
quote:Op zondag 4 oktober 2015 12:18 schreef Vinamp het volgende:
Er loopt ook een blinde meneer, die weet niet waarin hij terecht is gekomen![]()
die Man ging op de Geur af![]()
Zeker. Wordt hoogtijd dat 1 vd 2 vertrekt.quote:Op zondag 4 oktober 2015 12:18 schreef Disana het volgende:
Echt afschuwelijk toch hoe die twee, Gina en Mark, met elkaar omgaan. Twee kleutertjes op een eilandje, en niemand meer nodig hebben.![]()
Gaat niet gebeuren hoor.quote:Op zondag 4 oktober 2015 12:20 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Zeker. Wordt hoogtijd dat 1 vd 2 vertrekt.![]()
Ja heel graag. Liefst Gina, want ik wil Mark wel eens zien als hij het weer op eigen kracht moet doen.quote:Op zondag 4 oktober 2015 12:20 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Zeker. Wordt hoogtijd dat 1 vd 2 vertrekt.![]()
5 euro intreen en dan nog eens 15 euro, heb je een glas en 6 muntjes, kan je bij de bierkramen inleveren dan krijg je een biertje.
Glas mag je mee naar huis nemen,
is het nu zo ingewikkeld met die muntjes? Ik snap er niets van in ieder geval, geef mij maar snapsJe kunt iedereen belazeren behalve jezelf![]()
Jij wil Fitzquote:Op zondag 4 oktober 2015 12:19 schreef lonneberga het volgende:
[..]
laat nu het zuipen maar beginnen (ben melig sorry)![]()
Ze maken het ingewikkelder dan het in feite is.quote:Op zondag 4 oktober 2015 12:21 schreef schizolientje het volgende:
is het nu zo ingewikkeld met die muntjes? Ik snap er niets van in ieder geval, geef mij maar snaps🐱![]()
ow zeker die hinkepoot en die rooie.quote:Op zondag 4 oktober 2015 12:20 schreef schizolientje het volgende:
ach, de apies zijn aan het vlooien
Zal het niet meer doen,kon het even niet laten.,ursäkta mig.![]()
En als je nu denkt een speciaal glas te krijgen waar ze met behulp van de potter iets leuks op hebben gemaakt..................pech dan
Geld moet rollenquote:Op zondag 4 oktober 2015 12:22 schreef Dotteke het volgende:
En als je nu denkt een speciaal glas te krijgen waar ze met behulp van de potter iets leuks op hebben gemaakt..................pech dan
[ afbeelding ]![]()
mee eensquote:Op zondag 4 oktober 2015 12:21 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja heel graag. Liefst Gina, want ik wil Mark wel eens zien als hij het weer op eigen kracht moet doen.![]()
Mark pak een vuilniszak voor Gina.
Gina:" Is dat een vuilniszak?" man man man ik schakel maar over, ik kan er niet meer tegen![]()
![]()
Tenenkrommend hè. Het is gewoon niet gezond meer.quote:Op zondag 4 oktober 2015 12:23 schreef danaqui het volgende:
Gina:" Is dat een vuilniszak?" man man man ik schakel maar over, ik kan er niet meer tegen![]()
Ik ben benieuwd hoeveel glazen er straks kapot vallen. En een enkele emmer om de glazen in te spoelen? dan zal er maar ééntje een koortslip hebben
🐱![]()
Ja het niveau ligt weer hoogquote:Op zondag 4 oktober 2015 12:23 schreef danaqui het volgende:
Ze hebben de 360 maar uit gezet
Omdat die twee veel te "vermakelijk" zijn met hun idiote gedrag en doortraptheid. Levert tv beelden op.quote:![]()
1 glas bier = 1 muntje?quote:Op zondag 4 oktober 2015 12:21 schreef Dotteke het volgende:
5 euro intreen en dan nog eens 15 euro, heb je een glas en 6 muntjes, kan je bij de bierkramen inleveren dan krijg je een biertje.
[ afbeelding ]![]()
Dat zijn happen van kapster ginaquote:Op zondag 4 oktober 2015 12:25 schreef Dotteke het volgende:
Ook al kale plekken? Rare plaats voor kale plekken,
[ afbeelding ]![]()
Verkeerd geschoren?quote:Op zondag 4 oktober 2015 12:25 schreef Dotteke het volgende:
[ afbeelding ]![]()
Ze kopen hun eigenglas, die mag mee naar huisquote:Op zondag 4 oktober 2015 12:25 schreef GekkePoes het volgende:
Ik ben benieuwd hoeveel glazen er straks kapot vallen. En een enkele emmer om de glazen in te spoelen? dan zal er maar ééntje een koortslip hebben
Ander drinken gaat gewoon in die plastic glazen van hun en die spoelen ze bij de barWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik denk eerder littekens.quote:...from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing![]()
Ja een muntje voor een biertjequote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nou, het ziet er niet uitquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Denk het,quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hapster Ginaquote:Op zondag 4 oktober 2015 12:27 schreef Disana het volgende:
[..]
Dan is het de vraag waarvan. Mark lijkt me geen vechter.
...from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing![]()
quote:Op zondag 4 oktober 2015 12:25 schreef Dotteke het volgende:
[ afbeelding ]![]()
![]()
schurft uitbraak
plekkies , puisten , en strontlucht![]()
Zou kunnen. Ik kijk het niet op tv. Maar Gina lijkt me de laatste tijd geen topper. Wie zou er dan uitmoeten. Naomi?quote:Op zondag 4 oktober 2015 12:25 schreef Klapskaats het volgende:
[..]
Omdat die twee veel te "vermakelijk" zijn met hun idiote gedrag en doortraptheid. Levert tv beelden op.![]()
Dan hadden ze op zijn achterhoofd moeten zittenquote:Op zondag 4 oktober 2015 12:27 schreef Disana het volgende:
[..]
Dan is het de vraag waarvan. Mark lijkt me geen vechter.![]()
quote:Op zondag 4 oktober 2015 12:25 schreef Disana het volgende:
[..]
Tenenkrommend hè. Het is gewoon niet gezond meer.echt, Is ook niet gezond meer.....
![]()
Thnxquote:Op zondag 4 oktober 2015 12:26 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
Een keer of 4 aan en uit doen. dan doet ie het welWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
lidtekens denk ik, hij zal als kind vaak op zijn eierdopje gevallen zijnquote:Op zondag 4 oktober 2015 12:25 schreef Dotteke het volgende:
[ afbeelding ]![]()
![]()
Nou het is weer een drukke bende, gezellig muziekje erbij zou je toch denken
Maar nee hoor......................... geen muziek
Je lijkt wel hyperquote:Op zondag 4 oktober 2015 12:28 schreef beequeen het volgende:
[..]
Werkt bij mij gewoon hoor.
[ afbeelding ]
Ik lijk wel dronken.![]()
Nope een bierproeverij.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Mijn neus zit ook vol.quote:
― Mark Twain
15 euro is een glas en 6 muntjes voor bier.... het zijn kleine glaasjes die je krijgt, om te proeven dus geen normaal vol glasquote:Op zondag 4 oktober 2015 12:29 schreef Ebinas het volgende:
[..]
20 / 6 is nog geen kopie. Maar het gaat (incl. entree onzin)
WIl je frisdrank moet je andere muntjes kopen
5 euro intree voor iedereenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Vaak kun je zeggen : het is het niet nietquote:Op zondag 4 oktober 2015 12:29 schreef Dotteke het volgende:
[ afbeelding ]
Maar nu kun je zeggen: het is het helemaal niet......![]()
1 mensons aan de Bier Tafelt
het is een gezellge boel .
dames met armen vol Bierpullen .
worsten en heerlijke muziek
![]()
![]()
U kunt nog komen lieve mensen , ben er snel bij
Vol = Vol![]()
ZIe jij haar..............wij ook nietquote:
Ze was er vanmorgen in ieder geval weer niet voor de koeien.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja echt, er hangt voor mij gevoel ook een behoorlijke spanning in de lucht, maar dat kan ook aan mij liggen natuurlijkquote:Op zondag 4 oktober 2015 12:31 schreef Verida het volgende:
[..]
Vaak kun je zeggen : het is het niet niet
Maar nu kun je zeggen: het is het helemaal niet......Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ze mogen er allemaal wel een keer uit. Idioten bij elkaar daar. Gina is te stom om te poepen, gilgnoom heeft een veel te grote bek voor een loser van 20, Mariekje .... tja, die is het idioot zijn ver voorbij, die sukkel deugt gewoon voor geen meter met zijn achterbakse grafkop.quote:Op zondag 4 oktober 2015 12:27 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Zou kunnen. Ik kijk het niet op tv. Maar Gina lijkt me de laatste tijd geen topper. Wie zou er dan uitmoeten. Naomi?
Ik kan nog wel even doorgaan over de rest, maar nee toch maar niet![]()
![]()
Ik zie toch echt volle glazen bier. Ach, laat ook maar.
― Mark Twain
Oh. Ik dacht een gewoon glas bier. Dat is andere koek.quote:Op zondag 4 oktober 2015 12:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
15 euro is een glas en 6 muntjes voor bier.... het zijn kleine glaasjes die je krijgt, om te proeven dus geen normaal vol glas
WIl je frisdrank moet je andere muntjes kopen
5 euro intree voor iedereen
Aan de andere kant. 6 normale wegtikken is voor sommige best veel.
Die 5 euro entree vind ik sowieso onzin![]()
Zo'n tiroler lederhozen bandjequote:Op zondag 4 oktober 2015 12:29 schreef Dotteke het volgende:
[ afbeelding ]![]()
![]()
Ik zie vooral dikke armenquote:Op zondag 4 oktober 2015 12:32 schreef beequeen het volgende:
Ik zie toch echt volle glazen bier. Ach, laat ook maar.
[ afbeelding ]![]()
Ga door ga doorquote:Op zondag 4 oktober 2015 12:32 schreef Klapskaats het volgende:
[..]
Ze mogen er allemaal wel een keer uit. Idioten bij elkaar daar. Gina is te stom om te poepen, gilgnoom heeft een veel te grote bek voor een loser van 20, Mariekje .... tja, die is het idioot zijn ver voorbij, die sukkel deugt gewoon voor geen meter met zijn achterbakse grafkop.
Ik kan nog wel even doorgaan over de rest, maar nee toch maar niet
meer meer . the full house please
![]()
![]()
![]()
![]()
ja gisteren vanavond,weekend doet ze vanochtend niet maar onder de week maandag ....quote:Op zondag 4 oktober 2015 12:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
ZIe jij haar..............wij ook niet
Ze was er vanmorgen in ieder geval weer niet voor de koeien.![]()
Het is zwaar bier.quote:“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
Je kunt het met nog minder woorden af : het is niks!quote:Op zondag 4 oktober 2015 12:31 schreef Verida het volgende:
[..]
Vaak kun je zeggen : het is het niet niet
Maar nu kun je zeggen: het is het helemaal niet......![]()
quote:Op zondag 4 oktober 2015 12:33 schreef Cir het volgende:
[..]
Ga door ga door
meer meer . the full house please
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik ga voor Cees, nou dan moet je het bont maken wil ik van Ivan afstappen hoorquote:Op zondag 4 oktober 2015 12:27 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Zou kunnen. Ik kijk het niet op tv. Maar Gina lijkt me de laatste tijd geen topper. Wie zou er dan uitmoeten. Naomi?
Ben die Cees zo schijtzatWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Goedemiddag cos. Ik zie dat er weer iets te doen is.
Vorig jaar mocht ik Colinda bewonderen hehe.
Edit: ik was donderdag een heel klein beetje aangeschoten na 2 volle glazen witte Oude Kaap wijn
Feestje van een collega/nonnetje in het Woonzorgcentrum.Volgens mij ben ik toch geen weerwolfje![]()
Als het oplucht, maar dat zal wel niet ;-)quote:Op zondag 4 oktober 2015 12:32 schreef Klapskaats het volgende:
[..]
Ze mogen er allemaal wel een keer uit. Idioten bij elkaar daar. Gina is te stom om te poepen, gilgnoom heeft een veel te grote bek voor een loser van 20, Mariekje .... tja, die is het idioot zijn ver voorbij, die sukkel deugt gewoon voor geen meter met zijn achterbakse grafkop.
Ik kan nog wel even doorgaan over de rest, maar nee toch maar niet
Wat er nu weer inkomt, ziet er niet beter uit.![]()
Marrekie en Gina voeren een gesprek op niveau.
― Mark Twain
Hey Saartjequote:Op zondag 4 oktober 2015 12:35 schreef sararaats het volgende:
Goedemiddag cos. Ik zie dat er weer iets te doen is.
Vorig jaar mocht ik Colinda bewonderen hehe.
Edit: ik was donderdag een heel klein beetje aangeschoten na 2 volle glazen Oude Kaap wijn
Feestje van een collega/nonnetje in het Woonzorgcentrum.Joh als het maar gezellig was toch?
![]()
![]()
Neuh, opluchten doet het nietquote:Op zondag 4 oktober 2015 12:35 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Als het oplucht, maar dat zal wel niet ;-)
Wat er nu weer inkomt, ziet er niet beter uit.
Eigenlijk zijn we hier net zo gestoord, omdat we maar blijven kijken en tikken.
Nu scheelt het al dak geen streams heb en de uitzendingen op tv nooit kijk.![]()
Dat lijkt mij een dolle boelquote:Op zondag 4 oktober 2015 12:35 schreef sararaats het volgende:
Feestje van een collega/nonnetje in het Woonzorgcentrum.![]()
Kinky kelderspelletjesquote:Op zondag 4 oktober 2015 12:27 schreef Disana het volgende:
[..]
Dan is het de vraag waarvan. Mark lijkt me geen vechter."Oh shut up, silly woman," said the reptile with a grin
"You knew damn well I was a snake before you took me in."![]()
Dat was het ook. Het nonnetje vierde 65 jaar kloosterleven en 60 jaar geprofest. Haar familie was erbij en wij deden de cateringquote:Op zondag 4 oktober 2015 12:36 schreef danaqui het volgende:
[..]
Hey SaartjeJoh als het maar gezellig was toch?
Volgens mij ben ik toch geen weerwolfje![]()
Ik ga wel naar Gall & Gallquote:Op zondag 4 oktober 2015 12:21 schreef Dotteke het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 4 oktober 2015 12:38 schreef sararaats het volgende:
[..]
Dat was het ook. Het nonnetje vierde 65 jaar kloosterleven en 60 jaar geprofest. Haar familie was erbij en wij deden de catering![]()
![]()
Non-stop?quote:Op zondag 4 oktober 2015 12:38 schreef sararaats het volgende:
[..]
Dat was het ook. Het nonnetje vierde 65 jaar kloosterleven en 60 jaar geprofest. Haar familie was erbij en wij deden de catering![]()
![]()
Zelf ga ik voor Waaif, die ben ik spuugzat.quote:Op zondag 4 oktober 2015 12:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik ga voor Cees, nou dan moet je het bont maken wil ik van Ivan afstappen hoor
Ben die Cees zo schijtzat
Er zijn er meer, maar zij is voor nu echt het ergst voor mij.
Van de Febo denk ik dat Gina of Naomi gaat![]()
quote:Op zondag 4 oktober 2015 12:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
ZIe jij haar..............wij ook niet
![]()
Vooral zo houden.
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Ik hou het op cees.quote:Op zondag 4 oktober 2015 12:43 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Zelf ga ik voor Waaif, die ben ik spuugzat.
Er zijn er meer, maar zij is voor nu echt het ergst voor mij.
Van de Febo denk ik dat Gina of Naomi gaat![]()
@ bijdeburen Door de bewoners dinsdag, de streamers kunnen morgen stemmenLet's take the long way home, love is burning slowly
benji; ik zeej getoge in kets moar ik ben unne bosschenoar..Conscia mens recti, famae mendacia ridet![]()
Met zijn vieren in de Luifel. Ze verwachten een stormloop
Dat is de luifel niet hoor, maar de loods ze staan achter de barquote:Op zondag 4 oktober 2015 12:46 schreef mazaru het volgende:
[ afbeelding ]
OOhhhhhquote:Op zondag 4 oktober 2015 12:46 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Dat is de luifel niet hoor, maar de loods ze staan achter de bar
Van wel 40! man .... jaja.quote:Op zondag 4 oktober 2015 12:46 schreef mazaru het volgende:
[ afbeelding ]
Forum Opties Forumhop: Hop naar: