ZIe jij haar..............wij ook nietquote:
Ja echt, er hangt voor mij gevoel ook een behoorlijke spanning in de lucht, maar dat kan ook aan mij liggen natuurlijkquote:Op zondag 4 oktober 2015 12:31 schreef Verida het volgende:
[..]
Vaak kun je zeggen : het is het niet niet
Maar nu kun je zeggen: het is het helemaal niet......
Ze mogen er allemaal wel een keer uit. Idioten bij elkaar daar. Gina is te stom om te poepen, gilgnoom heeft een veel te grote bek voor een loser van 20, Mariekje .... tja, die is het idioot zijn ver voorbij, die sukkel deugt gewoon voor geen meter met zijn achterbakse grafkop.quote:Op zondag 4 oktober 2015 12:27 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Zou kunnen. Ik kijk het niet op tv. Maar Gina lijkt me de laatste tijd geen topper. Wie zou er dan uitmoeten. Naomi?
Oh. Ik dacht een gewoon glas bier. Dat is andere koek.quote:Op zondag 4 oktober 2015 12:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
15 euro is een glas en 6 muntjes voor bier.... het zijn kleine glaasjes die je krijgt, om te proeven dus geen normaal vol glas
WIl je frisdrank moet je andere muntjes kopen
5 euro intree voor iedereen
Zo'n tiroler lederhozen bandjequote:Op zondag 4 oktober 2015 12:29 schreef Dotteke het volgende:
Nou het is weer een drukke bende, gezellig muziekje erbij zou je toch denken
Maar nee hoor......................... geen muziek
[ afbeelding ]
Ik zie vooral dikke armenquote:Op zondag 4 oktober 2015 12:32 schreef beequeen het volgende:
Ik zie toch echt volle glazen bier. Ach, laat ook maar.
[ afbeelding ]
Ga door ga doorquote:Op zondag 4 oktober 2015 12:32 schreef Klapskaats het volgende:
[..]
Ze mogen er allemaal wel een keer uit. Idioten bij elkaar daar. Gina is te stom om te poepen, gilgnoom heeft een veel te grote bek voor een loser van 20, Mariekje .... tja, die is het idioot zijn ver voorbij, die sukkel deugt gewoon voor geen meter met zijn achterbakse grafkop.
Ik kan nog wel even doorgaan over de rest, maar nee toch maar niet
ja gisteren vanavond,weekend doet ze vanochtend niet maar onder de week maandag ....quote:Op zondag 4 oktober 2015 12:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
ZIe jij haar..............wij ook niet
Ze was er vanmorgen in ieder geval weer niet voor de koeien.
Het is zwaar bier.quote:
Je kunt het met nog minder woorden af : het is niks!quote:Op zondag 4 oktober 2015 12:31 schreef Verida het volgende:
[..]
Vaak kun je zeggen : het is het niet niet
Maar nu kun je zeggen: het is het helemaal niet......
quote:Op zondag 4 oktober 2015 12:33 schreef Cir het volgende:
[..]
Ga door ga door
meer meer . the full house please
![]()
![]()
Ik ga voor Cees, nou dan moet je het bont maken wil ik van Ivan afstappen hoorquote:Op zondag 4 oktober 2015 12:27 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Zou kunnen. Ik kijk het niet op tv. Maar Gina lijkt me de laatste tijd geen topper. Wie zou er dan uitmoeten. Naomi?
Als het oplucht, maar dat zal wel niet ;-)quote:Op zondag 4 oktober 2015 12:32 schreef Klapskaats het volgende:
[..]
Ze mogen er allemaal wel een keer uit. Idioten bij elkaar daar. Gina is te stom om te poepen, gilgnoom heeft een veel te grote bek voor een loser van 20, Mariekje .... tja, die is het idioot zijn ver voorbij, die sukkel deugt gewoon voor geen meter met zijn achterbakse grafkop.
Ik kan nog wel even doorgaan over de rest, maar nee toch maar niet
Hey Saartjequote:Op zondag 4 oktober 2015 12:35 schreef sararaats het volgende:
Goedemiddag cos. Ik zie dat er weer iets te doen is.
Vorig jaar mocht ik Colinda bewonderen hehe.
Edit: ik was donderdag een heel klein beetje aangeschoten na 2 volle glazen Oude Kaap wijn
Feestje van een collega/nonnetje in het Woonzorgcentrum.
Neuh, opluchten doet het nietquote:Op zondag 4 oktober 2015 12:35 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Als het oplucht, maar dat zal wel niet ;-)
Wat er nu weer inkomt, ziet er niet beter uit.
Dat lijkt mij een dolle boelquote:Op zondag 4 oktober 2015 12:35 schreef sararaats het volgende:
Feestje van een collega/nonnetje in het Woonzorgcentrum.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |