Vooruitquote:Op maandag 5 oktober 2015 07:41 schreef JufMariska het volgende:
+1 op Kwak! Goed dat je het grdaan hebt Hilmo! En het is een beginpunt idd, als je kledingkast keurig bij je waaier zou passen had je 't advies niet perse nodigEnne.. Foto van de rok..?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Hilmo op 05-10-2015 20:00:16 ]
Dat is ook zo. Ik was vooral verbaasd (en blij) dat het gelukt was want ik wilde graag gaan wegen. En dat is ook geluktquote:Op maandag 5 oktober 2015 09:21 schreef Mariposas het volgende:
Saskia!![]()
Malteser: misschien lukt dat niet iedere dag, maar wat maakt het uit? Je hebt verlof, en het enige belangrijke is eigenijk dat jullie eten.
We zijn vorige week cold turkey gestopt. De inbakerdoek (Pacco) was al echt te krap aan het worden, en op het kdv bakeren ze niet in (alleen echt als last resort, zeg maar). Hij heeft nu een slaapzak, iets te groot: z'n handjes komen nog niet uit de mouwen.quote:Op maandag 5 oktober 2015 10:52 schreef Fuente het volgende:
Mariposas bakeren jullie niet meer in? Ik twijfel soms om hier te gaan afbouwen. B kan sinds een tijdje bijvoorbeeld slapen als ik haar slapend in de box leg (eerder was ze dan direct wakker). Maar wakker wegleggen in bed heb ik nog niet geprobeerd. Hoe gaat dat bij jullie?
ik vind dat prachtige tijden voor een driemaander hoor! Zo was ons slaapschema pas tegen de 6 maanden, tot ze 10-11 maand wasquote:Op maandag 5 oktober 2015 11:09 schreef kazy het volgende:
*Volgende week weer moeten werken boks*
M. sliep weer van 21.00 tot 3.30 en daarna tot 7.30 uur (en dat terwijl we in een hotel zitten). Ik ben benieuwd wanneer ze de andere juli-baby's volgt en de nog langere ruk gaat maken (als ze dat al binnenkort gaat doen natuurlijk) Nu ligt ze op mijn arm te knorren
![]()
Hilmo ik vind het leuk staan!Het is wel een nette rok, misschien is dat waar je aan moet wennen? (Ik weet niet hoe je er normaal uitziet natuurlijk maar dit staat goed.)
Onze maat 68-baby zit nu in een slaapzak 86/104, dus eh, ik denk prima!quote:Op maandag 5 oktober 2015 11:32 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
Kan een baby met maat 56 in een slaapzak 68/80? Ik vind die koude handjes zo sneu..
Er zijn wel kleine maat slaapzakjes bij Prénatal, maar ik zou he gewoon proberen.quote:Op maandag 5 oktober 2015 11:32 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
Kan een baby met maat 56 in een slaapzak 68/80? Ik vind die koude handjes zo sneu..
Als het hoofdje niet in de slaapzak kan verdwijnen ivm te groot gat dan prima. En anders even met een paar steekjes smaller maken? Tegen koude handjes heb ik trouwens superhandige slaappakjes van next met omvouwbare boordjes, zodat het wantjes worden http://nl.nextdirect.com/(...)-Category-Sleepsuits en http://nl.nextdirect.com/(...)-Category-Sleepsuitsquote:Op maandag 5 oktober 2015 11:32 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
+1quote:Op maandag 5 oktober 2015 11:56 schreef -Spring het volgende:
Ik vind dat je zo'n verschrikkelijk mooi kind hebt, Mari.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |