Vooruitquote:Op maandag 5 oktober 2015 07:41 schreef JufMariska het volgende:
+1 op Kwak! Goed dat je het grdaan hebt Hilmo! En het is een beginpunt idd, als je kledingkast keurig bij je waaier zou passen had je 't advies niet perse nodigEnne.. Foto van de rok..?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Hilmo op 05-10-2015 20:00:16 ]
Dat is ook zo. Ik was vooral verbaasd (en blij) dat het gelukt was want ik wilde graag gaan wegen. En dat is ook geluktquote:Op maandag 5 oktober 2015 09:21 schreef Mariposas het volgende:
Saskia!![]()
Malteser: misschien lukt dat niet iedere dag, maar wat maakt het uit? Je hebt verlof, en het enige belangrijke is eigenijk dat jullie eten.
We zijn vorige week cold turkey gestopt. De inbakerdoek (Pacco) was al echt te krap aan het worden, en op het kdv bakeren ze niet in (alleen echt als last resort, zeg maar). Hij heeft nu een slaapzak, iets te groot: z'n handjes komen nog niet uit de mouwen.quote:Op maandag 5 oktober 2015 10:52 schreef Fuente het volgende:
Mariposas bakeren jullie niet meer in? Ik twijfel soms om hier te gaan afbouwen. B kan sinds een tijdje bijvoorbeeld slapen als ik haar slapend in de box leg (eerder was ze dan direct wakker). Maar wakker wegleggen in bed heb ik nog niet geprobeerd. Hoe gaat dat bij jullie?
ik vind dat prachtige tijden voor een driemaander hoor! Zo was ons slaapschema pas tegen de 6 maanden, tot ze 10-11 maand wasquote:Op maandag 5 oktober 2015 11:09 schreef kazy het volgende:
*Volgende week weer moeten werken boks*
M. sliep weer van 21.00 tot 3.30 en daarna tot 7.30 uur (en dat terwijl we in een hotel zitten). Ik ben benieuwd wanneer ze de andere juli-baby's volgt en de nog langere ruk gaat maken (als ze dat al binnenkort gaat doen natuurlijk) Nu ligt ze op mijn arm te knorren
![]()
Hilmo ik vind het leuk staan!Het is wel een nette rok, misschien is dat waar je aan moet wennen? (Ik weet niet hoe je er normaal uitziet natuurlijk maar dit staat goed.)
Onze maat 68-baby zit nu in een slaapzak 86/104, dus eh, ik denk prima!quote:Op maandag 5 oktober 2015 11:32 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
Kan een baby met maat 56 in een slaapzak 68/80? Ik vind die koude handjes zo sneu..
Er zijn wel kleine maat slaapzakjes bij Prénatal, maar ik zou he gewoon proberen.quote:Op maandag 5 oktober 2015 11:32 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
Kan een baby met maat 56 in een slaapzak 68/80? Ik vind die koude handjes zo sneu..
Als het hoofdje niet in de slaapzak kan verdwijnen ivm te groot gat dan prima. En anders even met een paar steekjes smaller maken? Tegen koude handjes heb ik trouwens superhandige slaappakjes van next met omvouwbare boordjes, zodat het wantjes worden http://nl.nextdirect.com/(...)-Category-Sleepsuits en http://nl.nextdirect.com/(...)-Category-Sleepsuitsquote:Op maandag 5 oktober 2015 11:32 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
+1quote:Op maandag 5 oktober 2015 11:56 schreef -Spring het volgende:
Ik vind dat je zo'n verschrikkelijk mooi kind hebt, Mari.
dat kan ook alleen jijquote:Op maandag 5 oktober 2015 12:50 schreef -Spring het volgende:
Met zo'n otrivin-snotzuiger de neus van je baby leegzuigen en dan met het slangetje nog in je mond 'Sorry meisje' zeggen waardoor je de klodder snot zo terug dr oog in blaast. Peace of cake.
Wat goed dat het zonder lukt! Jullie slaapjes overdag zonder inbakerdoek gaat hier net zo met inbakerdoek. 's nachts gaat het prima maar overdag zijn het vaak korte slaapjes waarbij we eerst eeuwen bezig zijn om haar in slaap te krijgenquote:Op maandag 5 oktober 2015 11:03 schreef Mariposas het volgende:
[..]
We zijn vorige week cold turkey gestopt. De inbakerdoek (Pacco) was al echt te krap aan het worden, en op het kdv bakeren ze niet in (alleen echt als last resort, zeg maar). Hij heeft nu een slaapzak, iets te groot: z'n handjes komen nog niet uit de mouwen.Maar dat komt wel goed uit, want hij grijpt anders de spijlen van z'n wiegje of slaat er tegenaan met z'n handjes.
Wij leggen L vrijwel altijd wakker weg (in de box zou hij trouwens echt never nooit slapen, te veel prikkels). Dat lukt nu 's avonds wel aardig, als hij even op onze pink sabbelt. Soms moeten we een paar keer terug, soms gaat hij daarna direct slapen. Als ik 'm slapend wegleg (tenzij nachtvoeding), wordt hij vaak na een paar minuten huilend wakker.
Overdag gaat het nog niet geweldig hoor. Donderdag 2,5 uur mee bezig geweest, toen maar weer opgegeven. Maar soms lukt het wel een keer en slaapt hij een half uur.
Overdag slapen blijft hier ook lastig; vaak valt ze alleen na het voeden bij mij op schoot in slaap (ik voed haar op zo'n groot kussen liggend op schoot). dan mag ik dus niet meer opstaanquote:Op maandag 5 oktober 2015 13:09 schreef Fuente het volgende:
Ik begin me wel eens af te vragen of het inbakeren wel echt werkt voor haar, omdat ze ook in de doek heel onrustig blijft. Maar aan de andere kant wappert alles aan haar alle kanten nog op.
Overdag in de box lukt hier alleen na het wandelen in de doek, dan leg ik haar in de box en slaapt ze af en toe een half uurtje verder.
Ik doe haar nog wel eens in de draagdoek, dan valt ze uiteindelijk wel in slaap. Maar dat vind ik behoorlijk pittig want plak-aan-mama en ik mag vooral niet gaan zitten. Op zich vind ik het niet erg als ze niet slaapt, maar vaak is ze wel echt moe en dus huilen etc. En de hele dag uit bed is gewoon niet praktisch met nog 2 kinderen en vriend die studeert ('k weet 't, alsof een baby iets van praktisch vindtquote:Op maandag 5 oktober 2015 13:32 schreef SaskiaR het volgende:
[..]
Overdag slapen blijft hier ook lastig; vaak valt ze alleen na het voeden bij mij op schoot in slaap (ik voed haar op zo'n groot kussen liggend op schoot). dan mag ik dus niet meer opstaanAls mn man thuis is lukt het hem ook vaak door N. op zn arm te laten hangen, maar ze is nu zo zwaar dat ik zelf dat niet lang genoeg volhou. Gewoon wegleggen in bed is bijna altijd een no-no.
Maargoed, als ze niet slaapt, dan niet hoor. Geen drama verder.
Toen N. nog klein wasquote:Op maandag 5 oktober 2015 13:43 schreef Malteser het volgende:
Als ik jullie zo hoor mag ik echt niet klagen. Twix slaapt daar waar ik hem weg leg (box, wieg, ledikant), zonder inbakeren en ook nog zonder slaapzak. Wel vind ik hem steeds vaker 's nachts terug boven zijn deken.
Is dat het moment om voor een slaapzak te gaan?
Waarom zou het kwaad kunnen? als je aan het afbouwen bent, is toch het idee dat je langzaam meer kv en minder bv geeft? Dus als je nog wat bv hebt, waarom niet geven.quote:Op maandag 5 oktober 2015 13:52 schreef J0ycie88 het volgende:
Even een crosspost met het bv-topic.
Dames ik heb een vraagje. Ik ben de BV aan het afbouwen omdat ik exclusief kolven niet meer zag zitten. Nu voelde ik net dat ik weer even moest kolven om de druk er van af te halen. En heb nu toch 50cc. Nu krijgt E. Straks een voeding maar heeft sinds gisteren morgen alleen nog maar KV gehad. Kan het kwaad om haar nu toch die 50cc te geven met 30 cc KV. Of kan ik dat beter niet doen? Weggooien vind ik zonde. En voor gisteren heb ik ook 5 dagen lang gemengd.
Dotje (ja ik ben dat ge-E. beu.) slaapt ook eigenlijk wel overal. Het is meer dat als ze niet wil slapen ze dan ook echt nergens slaapt, behalve bij papa en mama natuurlijk.quote:Op maandag 5 oktober 2015 13:43 schreef Malteser het volgende:
Als ik jullie zo hoor mag ik echt niet klagen. Twix slaapt daar waar ik hem weg leg (box, wieg, ledikant), zonder inbakeren en ook nog zonder slaapzak. Wel vind ik hem steeds vaker 's nachts terug boven zijn deken.
Is dat het moment om voor een slaapzak te gaan?
Pfff, dat hoeft ook nietquote:Op maandag 5 oktober 2015 13:58 schreef J0ycie88 het volgende:
Ik denk niet dat het CB en ik vriendjes worden
Ja weet ik ook niet omdat ik nu al een dag geen BV meer voor haar had om mee te mengen. Nou dan krijgt ze straks lekker een portie mamamelk!quote:Op maandag 5 oktober 2015 13:54 schreef SaskiaR het volgende:
[..]
Waarom zou het kwaad kunnen? als je aan het afbouwen bent, is toch het idee dat je langzaam meer kv en minder bv geeft? Dus als je nog wat bv hebt, waarom niet geven.
Dat geeft de burger moedquote:Op maandag 5 oktober 2015 13:53 schreef SaskiaR het volgende:
[..]
Toen N. nog klein waslukte het ook beter dan nu...
Probeer eens uit een slaapzak, waarom niet? N. vindt het niks, ze kan alleen slapen als ze niet met haar benen kan spartelen. (duss... slaapzak kopen? Hema maat 50-62)
Jip en Janneke grijs/wit met afritsbare mouwen.quote:Op maandag 5 oktober 2015 14:01 schreef Malteser het volgende:
[..]
Dat geeft de burger moed. Misschien maar eens proberen dan met slaapzak. Toevallig een met mouwen en zonder roze
?
Dotje is een beetje verkouden en heeft al een dag niet meer gepoeptquote:Op maandag 5 oktober 2015 14:01 schreef SaskiaR het volgende:
[..]
Pfff, dat hoeft ook niet
Hoe gaat het verder met Dotje E.?
Poepen is echt fijnquote:Op maandag 5 oktober 2015 14:04 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Dotje is een beetje verkouden en heeft al een dag niet meer gepoeptDat doet haar humeur met vlagen niet echt goed.
Maar ze tikt gewoon al bijna de 3 kilo aan, heeft maatje 50 aan en ze doet het super.. Volgende week moeten we voor controle naar de kinderarts en ben erg benieuwd wat hun er van zeggen. Merk dat ik er wel aan toe ben om van hun ook de bevestiging te horen dat ze het goed doet
Oh, thanks!quote:Op maandag 5 oktober 2015 11:56 schreef -Spring het volgende:
Ik vind dat je zo'n verschrikkelijk mooi kind hebt, Mari.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.No hay mal que dure cien años ni cuerpo que lo aguante
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |