Oh bah, da's wel zuur idd. Zou een mutsje mss helpen? Er zijn mensen die zweren bij wolzijden mutsjes omdat die naast het omgevingsgeluid dempen, ook andere prikkels schijnen te reduceren. Beetje geitenwollensokkengedoe, dat wel, maar mss het proberen waard? Ik kan me wel herinneren dat ik het zelf als kind ook erg fijn vond om een muts te dragen, lekker geborgen gevoel of zo.quote:Op zondag 4 oktober 2015 21:49 schreef NotTheSame het volgende:
Beterschap kwak.
Gefeliciteerd JM en Loj! Tot over een maandje of 3!
Wij zijn vandaag voor het eerst sinds 9 maanden de hele dag weggeweest met het gezin. Maar dit werkt toch eigenlijk niet. Piranha wilde absoluut niet slapen. Zowel de wandelwagen als de Tula waren hun sleepydust kwijt. Dus meneer is van 7 tot 19 wakker geweest. Bloedchaggo, alles was huilen, eten lukte niet, zodra ik praatte was het gillen. Zelfs met de slaapkap dicht op de Tula was het krijsen.
Het lijkt erop dat hij behoorlijk snel overprikkeld is, daardoor niet kan slapen, en dat is dan de reden dat hij nog verder overprikkeld raakt.
Ik baal verschrikkelijk van want zo was het eigenlijk voor niemand leuk.
Maar ik wil gewoon niet 24/7 thuis zitten of hem alsmaar weg moeten brengen als we iets leuks willen doen.
Karmaquote:Op zondag 4 oktober 2015 22:25 schreef -Spring het volgende:
God, de vriendin van een oud-collega heeft vorig jaar, na hun tweede, zo'n hele mama make-over laten doen. Jonge meid nog, geen dertig. Nieuwe tieten, buik weer plat en strak, een goeie chirurgische ingreep, zeg maar. Blijkt ze nu per ongeluk zwanger te zijn van de derde.
Laat je je hele lijf verbouwen om je zwangerschapssporen uit te wissen, raak je weer zwanger.![]()
quote:Op zondag 4 oktober 2015 21:52 schreef -Spring het volgende:
Kijk nou, apart in bed gelegd en zo vond ik ze net.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Life is what happens while you are busy making other plans...
Ik moest lachenquote:Op zondag 4 oktober 2015 22:25 schreef -Spring het volgende:
God, de vriendin van een oud-collega heeft vorig jaar, na hun tweede, zo'n hele mama make-over laten doen. Jonge meid nog, geen dertig. Nieuwe tieten, buik weer plat en strak, een goeie chirurgische ingreep, zeg maar. Blijkt ze nu per ongeluk zwanger te zijn van de derde.
Laat je je hele lijf verbouwen om je zwangerschapssporen uit te wissen, raak je weer zwanger.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vannacht had mijn bijna dreumes ineens krampjes. Tijden met hem gezeten, pff.
Ze heeft ons bed ondergepoeptquote:Op maandag 5 oktober 2015 08:27 schreef SaskiaR het volgende:
N. begint ook langer te slapen 's nachts.... nu al 2 nachten om 2 uur voeden en dan weer om 6.30. Spannend!
Nu ligt ze in ons grote bed te tukken terwijl wij allang op zijn.
Ik ook hoorquote:
M is bijna 11 weken en dat lukt hier eigenlijk nooitquote:Op maandag 5 oktober 2015 09:09 schreef Malteser het volgende:
voor de doorslapers en
voor de zieken!
Hier is man weer voor het eerst werken, Twix is nu 3 weken oud. Het is 09.00 uur en zowel Twix als zijn gedoucht, aangekleed en hebben gegeten. Iets zegt mij dat me dit vast niet iedere dag lukt...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |