quote:Op zondag 4 oktober 2015 19:09 schreef Skittles het volgende:
"Ff checken of je nog gaatjes in je kiezen hebt moeders! Whoops dat was je huig. Jezus mens, je hoeft niet te kotsen hoor, het ging maar perongeluk. Dramaqueen. "
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 4 oktober 2015 19:45 schreef JufMariska het volgende:
LojSee you on the other side
![]()
Hier ook feestelijk vandaag![]()
https://instagram.com/p/8bKOrjHEuf/
had ik zelfs al na 1 week. En toen 2 dagen later wel weer. Het kan nu natuurlijk over zijn, maar het kan ook zo weer terug komen.quote:Op zondag 4 oktober 2015 16:39 schreef Jagärtrut het volgende:
Ik bloed vandaag helemaal niet meer. Is 2 weken bloeden niet wat kort, of zou ik nu al kunnen verwachten dat het over Is?
Ik hoop maar dat het over is!quote:Op zondag 4 oktober 2015 20:16 schreef Skoap het volgende:
[..]
had ik zelfs al na 1 week. En toen 2 dagen later wel weer. Het kan nu natuurlijk over zijn, maar het kan ook zo weer terug komen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kwak
quote:Op zondag 4 oktober 2015 21:18 schreef kwakz0r het volgende:
Meh in spoilerZiek is ziek. Het is inderdaad heel makkelijk om dat tegen een ander te zeggen! Maar het is de waarheid. Voel je niet schuldig. Je kiest er niet voor om je zo te voelen. Ziek eerst goed uit en ga dan weer aan de slag!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 4 oktober 2015 21:52 schreef -Spring het volgende:
O bah, dat is echt heel erg meh, kwak. Ik snap heel goed hoe je je voelt. Komt lekker gelegen ook.Maar wat je zelf zegt: ziek is echt ziek. En je intenties zijn hartstikke goed, toch? Dat weten ze echt wel. Bovendien is het helemaal niet gek dat je juist nu ziek wordt natuurlijk. Dus ga nou maar niet liggen piekeren, want daar knap je sowieso niet van op.
![]()
Kijk nou, apart in bed gelegd en zo vond ik ze net.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
mnohquote:Op zondag 4 oktober 2015 21:52 schreef -Spring het volgende:
Kijk nou, apart in bed gelegd en zo vond ik ze net.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |