Herkenbaar, ik heb dat nu al. Het gaat hier makkelijker om op handen en voeten te draaien (dus buik onderlangs) ipv liggend omrollen. Al ben je wel klaarwakker als je dat 's nachts op die manier doet.quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 22:58 schreef Sara82 het volgende:
Meisie voor ono! Ah, lekker spelen en springen, leuk om te zien!
En die foto's met de trotse older siblings zijn ook![]()
Ik mag van de baby niet meer zomaar op mijn andere zij gaan liggen. Moet echt mijn buik optillen en heel langzaam neerleggen, anders duwt ie keihard zijn kont in mijn ribben, koppie in m'n kruis en zijn voeten in mijn maag. Doet best auw. (Maar kan wel lachen om het superzwangere plaatje... puffend en steunend omrollen terwijl je je buik meesleept en je een hapje ovenschotel mag herkauwen)
Dit. Lekker aan je voorbij laten gaan. Hier ongeveer hetzelfde 'probleem' en vriendelijk bedankt voor het feestje.quote:Op zondag 4 oktober 2015 10:49 schreef JantinaGr het volgende:
Lekker begripvol Sillie.![]()
Ik denk zelf dat je tegen die tijd echt niet zit te wachten op zo'n feest. Het is wel heel gauw na je UD.
Nou ja graag of niet hoorquote:Op zondag 4 oktober 2015 10:40 schreef silliegirl het volgende:
Wij zijn voor half november uitgenodigd voor een groot familiefeest. Of we even willen laten weten of we komen.
Vriend dus braaf reageren dat we onder voorbehoud komen, afhankelijk van wanneer de baby zich aandient en hoe het dan gaat. Als het kan nemen we de baby gewoon mee tegen die tijd, maarja, of we dat dan zien zitten weten we dan pas.
Krijg je als reactie: "ja, dat is nogal lastig want dan zitten we moeilijk met het aantal eters doorgeven"![]()
.
Komaan zeg.
Dat is het lijstje van mijn moederquote:Op zondag 4 oktober 2015 10:53 schreef JantinaGr het volgende:
Hebben jullie ook lijstjes gemaakt met todo's?Ik moet dingen opschrijven, anders vergeet ik ze / onrust in hoofd wat er allemaal nog moet.
Of bekijken jullie ze per dag?
Zo staat er nog o.a. op mijn lijstje:
- voorraden inslaan (boodschappen!)
- keukenkastjes uitsoppen
- rolgordijnen stofzuigen
- ramen lappen
Afgelopen week al heel veel andere dingen weggewerkt.
Ja dat laatste lijkt me nou enigszins essentieel hahaha! Mijn lijstje heeft ook mignonne-achtige vormen meer. Oh en de geboortekaartjes printen en zo. Maar boodschappen en zo doet lief maar gewoon. En dan elke dag alleen maar wat ik lekker vindquote:Op zondag 4 oktober 2015 11:12 schreef mignonne het volgende:
hahahanee ik heb wel to do lijstjes maar niet van zo'n aard. Wat Estrys zegt qua boodschappen dat doet B. wel na de bevalling.
Mijn lijstje is weer in de vorm van... kast op zolder afmaken, cosleeper opzetten, bevallen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |