Ik dacht aan dit toen ik de tiel las:quote:
Nena fan ja dat ookquote:Op zaterdag 3 oktober 2015 20:12 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Ik wilde reageren maar topic was gesloten.
[..]
Ik dacht aan dit toen ik de tiel las:
Heeeeelemaal fan van dat nummer was ik
Jamaar, heb je die andere ook geluisterd?quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 20:12 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Ik wilde reageren maar topic was gesloten.
[..]
Ik dacht aan dit toen ik de tiel las:
Heeeeelemaal fan van dat nummer was ik
Heel even maar snel uitgezet.quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 20:20 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Jamaar, heb je die andere ook geluisterd?
En waar is de foto van jou in een zak?
LIF / Fok!kers in een vuilniszak
Jawohl!quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 20:25 schreef mario390 het volgende:
[..]
je weet dat Nena van Duitsland is?
Je had op zijn minstquote:
quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 20:33 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Je had op zijn minst
Kunnen kiezen.
Ben eindelijk niet meer alleen hier.quote:
Het viel me tegen.quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 20:38 schreef Yeszie het volgende:
[..]
Heb jij hem ook gezien .....ikke wel
Het was nacht.quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 20:41 schreef Yeszie het volgende:
[..]
Nou jaaa was heel goed te zien , was je nog helder?
En dan de combi met die Limburgse klanken, daar ga je van spacen.quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 20:44 schreef chufi het volgende:
[..]
Ze heeft Thee getrokken zoals Karzai zai
ik doe geen verdovende druksquote:Op zaterdag 3 oktober 2015 20:44 schreef chufi het volgende:
[..]
Ze heeft Thee getrokken zoals Karzai zai
quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 20:45 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
En dan de combi met die Limburgse klanken, daar ga je van spacen.
Ja dat hoort er bijquote:Op zaterdag 3 oktober 2015 20:47 schreef sacha het volgende:
[..]
psies, even weg en dan een half uur bij moeten lezen
Waarvan?quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 20:52 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Maar wat is nou eigenlijk de clue
Psies dat bedoel ik, waarom dan überhauptquote:
quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 20:47 schreef sacha het volgende:
[..]
psies, even weg en dan een half uur bij moeten lezen
Er is meer van dat genre......................quote:
Kan jij zo dansen ?quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 21:04 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Er is meer van dat genre......................![]()
![]()
Nee joh, dat trekt mijn rollator helemaal niet.quote:
quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 21:11 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Nee joh, dat trekt mijn rollator helemaal niet.
quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 21:11 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Nee joh, dat trekt mijn rollator helemaal niet.
![]()
quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 21:18 schreef mario390 het volgende:
[..]
hij was nu live in vienna concert voor vluchtelingen 100.000 mensen
Zoveel al daar?quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 21:18 schreef mario390 het volgende:
[..]
hij was nu live in vienna concert voor vluchtelingen 100.000 mensen
Die Toten Hosen kan ik wel pruimen.quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 21:25 schreef mario390 het volgende:
[..]
ja is met Conchita,Zucchero en Die Toten Hosen is om de situatie in europa (vluchtelingen)
Heb jij ook gedoneerd ?quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 21:25 schreef mario390 het volgende:
[..]
ja is met Conchita,Zucchero en Die Toten Hosen is om de situatie in europa (vluchtelingen)
Zouden die vluchtelingen dat mooie muziek vinden?quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 21:25 schreef mario390 het volgende:
[..]
kenn je?quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 21:27 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Die Toten Hosen kan ik wel pruimen.
quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 21:27 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Die Toten Leder Hosen kan ik wel pruimen.
't is even schrikken bij binnenkomen.......quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 21:27 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Zouden die vluchtelingen dat mooie muziek vinden?
Hahahahahahahaquote:Op zaterdag 3 oktober 2015 21:28 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
't is even schrikken bij binnenkomen.......
Ze hebben traag internet,dat is lastig FOKken...quote:
de Concert is om de situatie in Europa het zijn niet vluchtelingen daar in de publikum misschien en paar welquote:Op zaterdag 3 oktober 2015 21:27 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Zouden die vluchtelingen dat mooie muziek vinden?
Ow, ik dacht gratis concert voor 100.000 vluchtelingen.quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 21:29 schreef mario390 het volgende:
[..]
de Concert is om de situatie in Europa het zijn niet vluchtelingen daar in de publikum misschien en paar wel
quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 21:29 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Ze hebben traag internet,dat is lastig FOKken...
Bootstock...quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 21:30 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Ow, ik dacht gratis concert voor 100.000 vluchtelingen.
Zaai,en Mario moest wat verzinnen...quote:
Saai, bedoel je. Ben jij ook Duits?quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 21:32 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Zaai,en Mario moest wat verzinnen...
Mengelmoesjequote:Op zaterdag 3 oktober 2015 21:33 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Saai, bedoel je. Ben jij ook Duits?
ik kann niet in 3 topics posten is en betje veelquote:Op zaterdag 3 oktober 2015 21:32 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Zaai,en Mario moest wat verzinnen...
Maar op deze plaatje kan ik de hele nacht wel dansen...quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 21:35 schreef mario390 het volgende:
[..]
ik kann niet in 3 topics posten is en betje veel
Brainpowerquote:Op zaterdag 3 oktober 2015 21:36 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Maar op deze plaatje kan ik de hele nacht wel dansen...
Sjampoeh in the house.quote:
bij welke? vengaboys?quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 21:36 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Maar op deze plaatje kan ik de hele nacht wel dansen...
Niet meer , ze heeft nu een rijke manquote:Op zaterdag 3 oktober 2015 21:37 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hij was toch ook het vriendje van Hind?
Ja, deze:quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 21:37 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hij was toch ook het vriendje van Hind?
Daar zei ik ook 'was'.quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 21:38 schreef Yeszie het volgende:
[..]
Niet meer , ze heeft nu een rijke man
Dat is mooi, stopt ze met zingen.quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 21:38 schreef Yeszie het volgende:
[..]
Niet meer , ze heeft nu een rijke man
Ze vroeg erom als ze gaat stoeien in zo'n jurkjequote:
quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 21:38 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, deze plaatje.
Dat verandert elke paar minuten...
Jij hebt geen klein snappertje, je hebt helemaal geen snappertje.quote:
Afgekeken van Janet Jackson...quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 21:42 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ze vroeg erom als ze gaat stoeien in zo'n jurkje
quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 21:42 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jij hebt geen klein snappertje, je hebt helemaal geen snappertje.
Ja,maar dan de Nederlandse versie.quote:
Alles voor de kijkcijfers...quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 21:42 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ze vroeg erom als ze gaat stoeien in zo'n jurkje
quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 21:49 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Ja,maar dan de Nederlandse versie.
I know, was laatst nog te zien op National Geographic in een hele serie over de jaren 90.quote:
Is dat alweer uit de 90's?quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 21:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
I know, was laatst nog te zien op National Geographic in een hele serie over de jaren 90.
Nee, dat kan nog niet hč, dan was het in een serie over het nieuws van begin deze eeuw.quote:
Dit is wel een beetje cultureel erfgoed Mario.quote:
quote:
Denk je eindelijk de COS ontvlucht te zijn komen ze achter je aan.quote:
We vinden jou lief.quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 21:59 schreef chufi het volgende:
[..]
Denk je eindelijk de COS ontvlucht te zijn komen ze achter je aan.
Nog even en het gaat hier sneller dan in de COS
Dit mag eventueel in DM.quote:
We hadden een muziekketting.quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 22:14 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
De rest van het subforum zit op slot.
Oeps. Jij was sneller.....quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 22:20 schreef Deisyy het volgende:
MEN / Muziek-ketting deel 19
Kijk eens aan, ga hier jullie youtubes maar posten
Dat doe ik alquote:Op zaterdag 3 oktober 2015 22:21 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je zou er opnieuw van gaan roken...
Ohhh je wilt ons kwijt ..... heb jij even pechquote:Op zaterdag 3 oktober 2015 22:22 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Deze kans liet ik niet voorbij gaan
Wat nou? Luister jij niet naar al die vrolijkheid?quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 22:23 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hier YT, op Radio49 DJ Vout.
Ik ga maar weer eens aan de heroīne, denk ik...
Witte?quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 22:23 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Kan wel even een leuk tubje doen.quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 22:25 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Wat nou? Luister jij niet naar al die vrolijkheid?
Gooi er een boilerroom in dan.quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 22:27 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
IK kan wel even een leuk tubje doen.
Alleen als ik moordplannen heb, dan kom ik lekker in de mood...quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 22:25 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
en ik weet wel hoe je dat voor elkaar gekregen hebtquote:Op zaterdag 3 oktober 2015 20:36 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ben eindelijk niet meer alleen hier.
maar iemand kwam hier aanzetten met het excuus dat ie voor de muziek kwam.. Dat komt hier wel eens voorbij idd maar tis niet een YT topic ...quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 22:23 schreef Yeszie het volgende:
[..]
Ohhh je wilt ons kwijt ..... heb jij even pech
Jij weet blijkbaar veel en zeker meer dan ik....quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 22:28 schreef FANN het volgende:
[..]
en ik weet wel hoe je dat voor elkaar gekregen hebt
best wel...quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 22:29 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Jij weet blijkbaar veel en zeker meer dan ik....
Ik zie niet wat ie draait.. Dus luisteren ho maarquote:Op zaterdag 3 oktober 2015 22:25 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik vind het prima dat daar ook ruimte voor is, maar dat wil niet zeggen dat ik erna ga luisteren.quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 22:28 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Alleen als ik moordplannen heb, dan kom ik lekker in de mood...
Thanks Mo.quote:
Oke dan is het duidelijk zo nu en dan ....quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 22:29 schreef chufi het volgende:
[..]
maar iemand kwam hier aanzetten met het excuus dat ie voor de muziek kwam.. Dat komt hier wel eens voorbij idd maar tis niet een YT topic ...
Dat dus, maar ik begrijp werkelijk niet dat er wel liefhebbers van zijn die normaal totaal ander genres aanhangen én draaien...quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 22:30 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik vind het prima dat daar ook ruimte voor is, maar dat wil niet zeggen dat ik erna ga luisteren.
Het is allemaal nogal heftig jaquote:Op zaterdag 3 oktober 2015 22:23 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik zal het even uitleggen: Normaal sta ik altijd open voor nieuwe users, zo ook voor jou en de andere nieuwelingen, maar jullie komen in een bestaande sc en dan vind ik wel dat je je een beetje aan kan passen in plaats van de hele sc over te nemen met youtubes en een overload aan smilies.quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 22:23 schreef Yeszie het volgende:
[..]
Ohhh je wilt ons kwijt ..... heb jij even pech
quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 22:33 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik zal het even uitleggen: Normaal sta ik altijd open voor nieuwe users, zo ook voor jou en de andere nieuwelingen, maar jullie komen in een bestaande sc en dan vind ik wel dat je je een beetje aan kan passen in plaats van de hele sc over te nemen met youtubes en een overload aan smilies.
sorry maar ik was niet alleinquote:Op zaterdag 3 oktober 2015 22:33 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik zal het even uitleggen: Normaal sta ik altijd open voor nieuwe users, zo ook voor jou en de andere nieuwelingen, maar jullie komen in een bestaande sc en dan vind ik wel dat je je een beetje aan kan passen in plaats van de hele sc over te nemen met youtubes en een overload aan smilies.
En dan al die pipo's die overal lokaal de Oktoberfeesten dunnetjes aan het nadoen zijn.quote:
Uhmm eens maar de heren vonden het wel goed eigenlijkquote:Op zaterdag 3 oktober 2015 22:33 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jij hebt al oorlog met Soury.quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 22:34 schreef FANN het volgende:
als ik er iets van had gezegd was het oorlog, maar jij mag dat Dees .
Hele pagina's vullen jullie maar ach het is niks.quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 22:37 schreef FANN het volgende:
[..]
dat maken jullie ervan... pffffffffff dat is nog niks
Soury is de laatste tijd juist heel aardig...quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 22:37 schreef FANN het volgende:
[..]
Nope.quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 22:35 schreef Yeszie het volgende:
[..]
Uhmm eens maar de heren vonden het wel goed eigenlijk
Jij trekt al die ellende gewoon aan.quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 22:37 schreef FANN het volgende:
[..]
spielevarenquote:Op zaterdag 3 oktober 2015 22:38 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Hele pagina's vullen jullie maar ach het is niks.
quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 22:38 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Soury is de laatste tijd juist heel aardig...
Weet ik, het is ook niet alleen aan jou gerichtquote:
hou op met jequote:Op zaterdag 3 oktober 2015 22:39 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Jij trekt al die ellende gewoon aan.
Namen en rugnummers dan?quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 22:39 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Weet ik, het is ook niet alleen aan jou gericht
Laat het dr vooral niet horen..quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 22:38 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 22:40 schreef FANN het volgende:
[..]
hou op met je [ afbeelding ] die gebruik je zelf tegen mensen die je helemaal niet moetdus gewoon hou op...
Maakeen Soury adoratie topic dan ofzo...quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 22:38 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Ik gebruik dat ding als standaard.quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 22:40 schreef FANN het volgende:
[..]
hou op met je [ afbeelding ] die gebruik je zelf tegen mensen die je helemaal niet moetdus gewoon hou op...
Haar reputatie idd...quote:
Welk dingquote:Op zaterdag 3 oktober 2015 22:41 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik gebruik dat ding als standaard.
Tegen mij is ze altijd aardig.quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 22:38 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Ik koester de mijnequote:Op zaterdag 3 oktober 2015 22:35 schreef MadMaster het volgende:
[..]
En dan al die pipo's die overal lokaal de Oktoberfeesten dunnetjes aan het nadoen zijn.
Inclusief lederhosen en dirndls. Lekker gek doen in de polder...![]()
Hoe is het met jouw dirndl trouwens?
Zit je ook te brallen in een partytent in iemands achtertuin of is 'ie alleen maar voor naar het werk?
Schoonmoeder in Duitsland?quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 22:44 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik koester de mijne![]()
Heb wel een foto naar mijn schoonmoeder in Duitsland gestuurd, eat your heart out bitch!
De grond is goedkoper daar.quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 22:45 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Schoonmoeder in Duitsland?
Is ze gevlucht?
Het was gericht aan allen die hier lopen te spammen met youtubes en een veelvoud aan smilies.quote:
Dat vind ik fijn voor je.quote:
quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 22:47 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Aan een graf moet je ook niet veel uitgeven...
Een vierkante meter is genoeg.quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 22:47 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Gelukkig wel, al meer dan 10 jaarquote:Op zaterdag 3 oktober 2015 22:45 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Schoonmoeder in Duitsland?
Is ze gevlucht?
Zo weinig mogelijk in haar geval, maar het moet nogal een gat worden.quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 22:47 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Mag het ook zonder worst?quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 22:49 schreef Yeszie het volgende:
[..]
Streng worst in je kont en ze slepen je wel weg heur
Ze vieren daar nu de hereniging van West- en Oost Duitsland.quote:
En de kist er rechtop in dan?quote:
De mijne is een heks, ik mis er niets aanquote:Op zaterdag 3 oktober 2015 22:49 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik mis de mijne wel... de eerste 10 jaar was klote dat welmaar daarna helemaal oké
Op de kop.quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 22:50 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
En de kist er rechtop in dan?
Vooraf in stukken hakken en alle stukken er in flikkeren...quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 22:50 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
En de kist er rechtop in dan?
gofferquote:Op zaterdag 3 oktober 2015 22:52 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Vooraf in stukken hakken en alle stukken er in flikkeren...
Die hond van ons krijgt een slaapzakje ,zo quite..quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 22:51 schreef FANN het volgende:
[..]
Morgen 4 oktober Dierendag ga ik kip eten![]()
Biologisch dat dan weer wel
Gehaktballen niet.quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 22:52 schreef FANN het volgende:
[..]
gluutloos![]()
Vlees is gluutloos trouwens
Dat is natuurlijk alweer 25 jaar geleden, wie in Spaß in Deutschland.quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 22:50 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ze vieren daar nu de hereniging van West- en Oost Duitsland.
Ze feesten wat af daar en iedereen is uitgenodigd...
Jij bent toch vegetariër?quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 22:51 schreef FANN het volgende:
[..]
Morgen 4 oktober Dierendag ga ik kip eten![]()
Biologisch dat dan weer wel
Da's mooi, kan je dat dus wel eten...quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 22:52 schreef FANN het volgende:
[..]
gluutloos![]()
een slaapzakje? een hondenslaapzakje? hmmmmmmmmmmmm nooit van gehoord...quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 22:53 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Die hond van ons krijgt een slaapzakje ,zo quite..
En daar zijn de gluten ook weer.quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 22:52 schreef FANN het volgende:
[..]
gluutloos![]()
quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 22:54 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Da's mooi, kan je dat dus wel eten...
Of eerst de fik erinquote:Op zaterdag 3 oktober 2015 22:52 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Vooraf in stukken hakken en alle stukken er in flikkeren...
Ja, dat magquote:Op zaterdag 3 oktober 2015 22:55 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
En daar zijn de gluten ook weer.
Ik ook niet.quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 22:54 schreef FANN het volgende:
[..]
een slaapzakje? een hondenslaapzakje? hmmmmmmmmmmmm nooit van gehoord...
quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 22:54 schreef FANN het volgende:
[..]
Hondenslaapzakje is een synoniem voor 'het beestje laten inslapen'...quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 22:54 schreef FANN het volgende:
[..]
ah... dat wist ik dus nietquote:Op zaterdag 3 oktober 2015 22:56 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hondenslaapzakje is een synoniem voor 'het beestje laten inslapen'...
quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 22:56 schreef FANN het volgende:
[..]
ah... dat wist ik dus nieten dat op dierendag
Het is niet mijn idee.quote:
Je mag niet gecremeerd worden?quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 22:56 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, dat is wel mijn wens, maar dat mag helaas niet....
En dat is allemaal mijn schuld.quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 22:56 schreef chufi het volgende:
Gewoon 5 topics binnen 24 uur het moet niet gekker worden hier
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |