In India word je juist gestraft als je een verkrachting aangeeft. Dit is dus een nutteloze tabel.quote:
Ze hebben wel lelijke tafelkleding in elk geval. Ik zat er over te denken daar te gaan wonen.quote:Op zondag 4 oktober 2015 13:11 schreef wbeco het volgende:
Zweden is dan ook een prachtig progressief land. De zelfhatende cultuur is nergens anders zo groot als daar.
Blijf dan zeker weg uit een stad zoals Malmö en ga lekker meer noordelijk wonen. Daar is het nog echt Zweden.quote:Op zondag 4 oktober 2015 13:34 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Ze hebben wel lelijke tafelkleding in elk geval. Ik zat er over te denken daar te gaan wonen.
Waarom doen de Zweden die klagen over vermeende misstanden dat dan ook niet?quote:Op zondag 4 oktober 2015 13:35 schreef Lothiriel het volgende:
[..]
Blijf dan zeker weg uit een stad zoals Malmö en ga lekker meer noordelijk wonen. Daar is het nog echt Zweden.
Het lijkt mij leuk. Al is de taal moeilijk. Ik vind de mensen erg aardig.quote:Op zondag 4 oktober 2015 13:35 schreef Lothiriel het volgende:
[..]
Blijf dan zeker weg uit een stad zoals Malmö en ga lekker meer noordelijk wonen. Daar is het nog echt Zweden.
In Malmö zijn veel wijken al Zweed-loos. Dus doen ze eigenlijk wel. In het algemeen zijn Zweden in die stad al in de minderheid.quote:Op zondag 4 oktober 2015 13:41 schreef Ludd het volgende:
[..]
Waarom doen de Zweden die klagen over vermeende misstanden dat dan ook niet?
Ja, Zweeds vond ik ook niet erg makkelijk. Maar inderdaad, de mensen zijn heel vriendelijk. Maar zoals ik zeg, ook nogal naīef op veel vlakken. Zoals denken dat hun vrouwvriendelijke staat nog zal blijven bestaan als ze zoveel moslims blijven importeren.quote:Op zondag 4 oktober 2015 13:43 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Het lijkt mij leuk. Al is de taal moeilijk. Ik vind de mensen erg aardig.
Ook al wijken de wetten in Zweden mbt verkrachting af van de rest in Europa dan blijft nog steeds het feit staan dat bepaalde bevolkinsgroepen sterk oververtegenwoordigd zijn.quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 19:55 schreef love7 het volgende:
Ja, rape in Zweden is relatief gezien hoog, maar dat komt door hun achterlijke feministische wetten waardoor vrouwen mannen kunnen naaien!
Rotterdam en Amsterdam hebben ook allochtone meerderheden toch?
Waarom moet Helena naar NL komen TS, in een achterstandswijk in NL is het beter toeven dan in een achterstandswijk in Zweden?
En Helena stemt zo te zien op een haatzaaiende partij. Die partij zaait haat op nationaal niveau, en Zweden zoals Helena krijgen de haat terug in hun gezicht, wat er weer voor zorgt dat ze op de haatzaaiers gaat stemmen die zelf ook een van de oorzaken zijn van de spanningen. Vicieuze cirkel.
De feministen zijn nog een paar jaar aan de macht, dus de fascisten in Zweden grijpen de macht voorlopig niet, de feministen kunnen nog hun grenzen openzetten voor de Zimbabweanen, Eritreers en Zambianen, hulptroepen om samen met de feministen de fascisten in toom te houden mochten ze te brutaal worden.
Een interessante optie.quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 17:29 schreef LXIV het volgende:
[..]
http://www.vrijechroniqueurs.nl/vluchteling-in-eigen-land/
Als ik deze vrouw was, dan zou ik gewoon mijn boeltje pakken en me in Nederland aanmelden. Met als motivatie dat mijn huidige woonomgeving niet meer veilig is en dat mijn regering er niks aan doet. Ben benieuwd wat het COA dan doet. Weigeren omdat ze Zweedse is? Dat lijkt me raar met al die anderen die hier terecht kunnen. Het zou een interessante case zijn.
Die ene Christen was doorgedraaid nadat hij te horen had gekregen dat hij het land uit moest. De andere Christen had er niets mee te maken en was gevlucht toen de eerste mensen begon aan te vallen.quote:Op zondag 4 oktober 2015 13:41 schreef Twiitch het volgende:
Nu we het toch over Zweden hebben, is er ooit nog naar buiten gebracht waarom die twee asielzoekers IS hebben nagespeeld in de IKEA?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |